15 مدل گیس آفریقایی پرطرفدار در رنگ‌های شگفت‌انگیز

15 مدل گیس آفریقایی پرطرفدار در رنگ‌های شگفت‌انگیز

03 خرداد 1399

به جای الگوهای کاملاً مرتب، ردیف‌های صاف یا زاویه دار، مدل‌های جدید و پرطرفدار گیس آفریقایی بیشتر غیررسمی هستند. همچنین با الهامی که از طراحی موی طبیعی در غنا و نیاگارا می‌آید، گیس آفریقایی تنوع زیادی دارد. بیشتر الگوها نامتقارن با ردیف‌های موج‌دار، تعدادی رنگ‌های عالی و ایده‌های بالیاژ هستند!

گیس آفریقایی سبز آبی و مخروطی شکل

از رنگ موی موقت مانند رنگ گچی یا اسپری رنگ مو استفاده کنید تا مدل مویی را درست کنید که با رنگ لباس‌های شما همخوانی داشته باشد. شما می‌توانید از این روش برای جالب کردن موی کودکان خود برای مهمانی‌ها استفاده کنید یا به موهای خود با رنگی شیک که مکمل رنگ لباس مورد علاقتان است، مدل دهید. 

بافت آفریقایی مخروطی با رنگ سبز آبی

گیس‌های بلند کالباسی و آبی روشن

این مدل مو از سالن زیبایی در غنا الهام گرفته شده جایی که آنها معمولاً ترندهای جدید را بر روی مدل موهای طبیعی برای زنان سیاه پوست انجام می‌دهند. این رنگ‌های بامزه تابستانی واقعاً توجه‌ها را به این مدل گیس بلند، آبشاری از موهای گیس شده جلب می‌کند. همچنین تضادی ملایم و زیبا با تاتوی تیره رو شانه و بازوی او دارد.

بافت آفریقایی با رنگ کالباسی و آبی روشن

مدل موی ماهرانه بلوند عسلی به صورت آمبره معکوس

بلوند رزگلد یا بلوند عسلی دو رنگ موی پرطرفدار امسال هستند. همچنین این آمبره عسلی-بلوند واقعاً مکمل تن گرم پوست عسلی رنگ این مدل است. این مدل مو الگوهای نامتقارن بسیار زیاد و زیبایی نیز دارد، که شامل ردیف‌های موج دارد تا ضخامت‌های متفاوت گیس‌ها می‌شود. با استفاده از اکسسوری‌های زیبا و طلایی مخصوص مو که در آخر اضافه می‌کنید، به راحتی می‌توانید دوستان خود را تحت تاثیر قرار دهید!

بافت آفریقایی با رنگ بلوند عسلی

مدل موی نامرتب و شیک برای موهای طبیعی

ضخامت‌های متفاوت برای گیس‌های بلند روش عالی برای از بین بردن تقارن این مدل قدیمی و اضافه کردن مقداری بافت‌های به روز است. امسال بسیاری از مدل‌های گیس‌ دو قسمتی که صورت را قاب گرفته و شکافی که گوش‌ را نشان می‌دهد، به نمایش گذاشته شده است. همچنین بسیار راحت است که سریع چند گیس را بالای سرتان برای استایلی نیمه باز و نامتقارن جمع کنید!

بافت آفریقایی

گیس‌های آفریقایی نصفه و بلوندهای چند رنگ

گیس‌های نصفه که انتهای آنها مو ویوی حجیم دارد یکی از به روزترین استایل‌ها برای فصل جدید است. این طراحی به همراه بافت‌ها و رنگ‌های مختلف برای گیس‌های مخروطی شکل و هایلایت‌های بلوند روشن است. همچنین می‌توان با روش‌های زیاد و متفاوتی به آنها مدل‌های محشر بدهید، گیس جامبو، مدل جمع شده و نیمه باز.

بافت آفریقایی مخروطی با رنگ بلوند

موی بلند متوسط با گیس‌های چسبیده به سر

اینجا روشی آسان و جالب برای تغییر کامل ظاهرتان برای یک مهمانی یا شرایط خاص دارید. در هر دو طرف سر گیسی ضخیم و مخروطی شکل وجود دارد که محکم به پشت سر وصل شده است. سپس دو گیس یکسان و طبیعی بلوند  با نوک‌های تیز کنار یکدیگر به سر متصل شده‌اند تا بی‌درنگ مدلی غیررسمی با موهایی بلند به شما بدهد!

مدل بافت مو

نقره‌ای-دودی، رنگی بسیار تحسین برانگیز

این مدل با موهایی که ریشه مشکی دارد و آهسته به نقره‌ای-دودی تغییر رنگ می‌دهد، با طروات و غیررسمی به نظر می‌رسد. مدل موی کلی باب است که جسورانه از گیس‌های نامتقارنی که فرق کج دارند و درهم ریخته‌اند، درست شده است. با موهایی که درهم پیچ خورده، گیس‌های حجیم نصفه، شما بازتابی فوق‌العاده از نور روی این بافت‌های زیبا خواهید داشت.

مدل موی باب نقره‌ای دودی با بافت آفریقایی

ظاهری جدید و خلاقانه برای مردان و زنان

چیزی که ما اغلب دوست داریم پی بردن به ایده‌های جدید و کاملاً نوآورانه است‌‌، آن هم به محض این که متخصصان مد آنها را منتشر می‌کنند! همچنین مطمئن هستم که شما هم موافق هستید که این ظاهر جدید بی‌نقص است. این مدل تنوعی مدرن و شیک از ردیف‌ها موج‌دار گیس دارد، اما به صورتی که حالت موجی شکل آن بیشتر است و بافتی کاملاً جدید دارد!

بافت آفریقایی مردانه

رنگ‌های شیک و مناسب

اینجا استایل فوق‌العاده به روزی را می‌بینید که می‌توانید آنها را با لباسی مناسب سِت کنید تا همه آنها ظاهری کاملاً شیک به شما بدهند. الگویی متقارن و شیک از رنگ‌های سفید و مشکی در لباس، به خوبی با ساختار نقره‌ای-دودی گیس‌ها هارمونی دارد. همچنین آن موهای گوجه شده کوچک در بالا به میزان زیادی قد مدل را بلند کرده و پیشانی بی‌نقص و گرد مدل را بیشتر نشان می‌دهد!

بافت آفریقایی گوجه‌ای با رنگ نقره‌ای دودی

موهای آبی-مشکی با گیس‌های بلند در یک طرف و بالیاژ

در اینجا انتخاب ماهرانه رنگ درست از طیف رنگ را برای رنگ موقت مو می‌بینید. به احتمال زیاد رنگ موی طبیعی مدل قهوه‌ای تیره است که هیچ گونه هایلات طبیعی در خود ندارد. همچنین رنگ‌کار رنگ آبی دقیقی را انتخاب کرده تا رنگی زیبا را اضافه کند که با ژاکت و پلوور آبی همخوانی داشته باشد. همچنین برای آن گیس کوچک کمی بالیاژ مسی رنگ انجام داده تا مکمل رنگ آبی باشد!

بافت آفریقایی یک طرف سر

رنگ بلوند طلایی روی گیس‌های آفریقایی بلند

این پیچ و تابی عالی برای ظاهر گیس‌های طلایی است، تضاد بلوند طلایی با رنگ مشکی در گیس‌های بلند زیبا. همچنین به طور خاص حالت جالب مربع شکل در الگوی ریشه‌ها استایلی چشمگیر هم برای رنگ و هم برای گیس ایجاد می‌کند! این نوع گیس نیز برای درست کردن بسیاری از مدل‌های جمع شده شیک مانند استایل‌های نیمه باز و حتی بافتن به صورت یک گیس بزرگ روی شانه و یا صاف پشت سر عالی است.

بافت آفریقایی با رنگ بلوند طلایی

نقطه‌های نامتقارن روی سر و آمبره بلوند طلایی

ردیف‌های گیس آفریقایی با نقاط مشکی میان آنها قطعاً بسیار جالب است، در واقع مدلی جدید است! همچنین موهای کوتاه خط پیشانی ژل زده شده و به صورت موج‌هایی زیبا ثابت شده است که خط پیشانی را زیباتر نشان می‌دهد. گیس‌های بسیار بلند آمبره‌ای معکوس از رنگ بلوند طلایی-عسلیِ پرطرفدار هستند. توجه داشته باشید که موهای بلوند به گونه‌ای قرار گرفته‌اند که توجه را به سمت کمر کشیده و قوس‌دار جلب می‌کند.

بافت آفریقایی

مدل موی باب متوسط، نامتقارن و گیس‌های مشکی ضخیم

این استایل یکی از مدل‌های موی جسورانه باب است که بسیار هم به روز و همچنین یکی از استایل‌های پرطرفدار این فصل است! بافت در اینجا نامتقارن است، به همراه یک گیس که برای خوابیده به نظر رسیدن مدل مو به سمت پشت گوش متصل شده است. همچنین نوک‌های مخروطی شکل و نازک گیس که به سمت گیس‌های ضخیم روی نیمرخ صورت کشیده می‌شود و همچنین عرضی یکسان تا پایین گیس دارد.

بافت آفریقایی روی مدل موی باب

الگوی مخروطی شکل پرطرفدار با گیس‌های بلند مشکی

به جای اینکه گیس از بالا و ریشه سر پهن باشد و به صورت مخروطی پایین بیاید تا در انتها به نوکی باریک ختم شود، این استایل پرطرفدار مسیری برعکس دارد. همچنین نتیجه الگویی هنرمندانه بر روی سر است، این مدل یک میلیون بار فراتر از استایل اصیل با ردیف‌های صاف گیس است. همچنین این مدل در اینجا با گیس یک طرفه که نیمرخ صورت را نشان می‌دهد و طرف دیگر که گیس‌های پهنی دارد که مخروطی نیستند، ظاهری بسیار نامتقارن و به روز دارد!

بافت آفریقایی مخروطی

مدل گیس جمع شده، شیک و راحت

همیشه چیزی شکوهمند در مورد موهای بالا جمع شده وجود دارد، احتمالاً به این دلیل است که این مدل مو ما را به یاد تاج ملکه‌هایی می‌اندازد که برای به رخ کشیدن ثروت خود به دیگران و بلند کردن قد خود آنها را بر سر می‌گذاشتند! خب شما هم می‌توانید با این الگوی مرتب اما ردیف‌های موج‌دار گیس، موهای زیبای خود را به رخ دیگران بکشید. همچنین یک گوجه بلند، زیبا و گرد تشکیل شده از گیس‌های زیاد و با انداز‌های مختلف داشته باشید! 

بافت آفریقایی گوجه‌ای

بیشتر بخوانید: با این 10 مدل بافت، موهایتان را به بهترین شکل ببندید

مطالب مرتبط