مراسم مت گالا به صورت رسمی برای سال 2020 لغو شد!

مراسم مت گالا به صورت رسمی برای سال 2020 لغو شد!

03 خرداد 1399

تایید شد که امسال MAT GALA برگزار نمی‌شود. بعد از اینکه مراسم سالیانه مد در ماه مِی به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا لغو شد، همچنان امید بود که مراسم سالیانه مد با تاخیر در سال 2020 برگزار گردد. هر چند اکنون موزه هنری متروپولیتن گفته است که این مراسم تا سال دیگر برگزار نمی‌شود. موزه متروپولیتن در این بیانیه نیز اعلام کرده است که نمایشگاه انستیتو طراحی لباس که موضوع آن درباره زمان، مد و استمرار است از 29 اکتبر تا 7 فوریه سال 2021 برگزار می‌گردد. این موضوع نگاهی به یک قرن و نیم مد خواهد داشت که از سال 1870 شروع شده و تا به امروز ادامه دارد. این موضوع همچنین تاکیدی بر صد و پنجاهمین سالگرد گالری موزه متروپولیتن  خواهد داشت. خود موزه همچنین تا اواسط ماه آگوست باز نمی‌شود «یا شاید هم چند هفته بعد از آن».

لغو مراسم مت گالا ضربه‌ای بزرگ برای انستیتو طراحی است، چون پول حاصل از این رویداد در واقع منبع اصلی درآمدشان است. به گزارش کمپ: مراسم سال گذشته مت گالا درآمدی 150 میلیون دلاری داشته است.

 

موزه متروپولتین برنامه دارد تا مراسم صد و پنجاهمین سالگرد خود را با تعویق در سال 2021 برگزار کند. ریاست موزه ،دنیل وایس، گفت: «موزه متروپولتین در 150 سال عمر خود سختی‌های زیادی را متحمل شده است و امروز همچنان به عنوان چراغ امید آیندگان به راه خود ادامه می‌دهد. این موزه همچنین به طور خاص یادآور قدرت روح انسان و هنر است که برای ما آسایش، الهام و همبستگی را به ارمغان می‌آورد. در حالی که این روزهای پرچالش و نامطمئن را سپری می‌کنیم، بی‌صبرانه منتظر بودن برای آن روزی که دوباره بتوانیم از همه برای لذت بردن از مجموعه و نمایشگاه‌های متروپولتین استقبال کنیم ما را دلگرم می‌کند.»

بیشتر بخوانید: 100 شینیون از سلبریتی‌ها که ارزش دیدن دارد!

برچسب‌ها: اخبار_مد_فشن
مطالب مرتبط