هدی بیوتی اولين خط تولید ريمل خود را راه‌اندازی می‌كند!

هدی بیوتی اولين خط تولید ريمل خود را راه‌اندازی می‌كند!

03 خرداد 1399

طرفداران ریمل خوشحال باشید چون هدی بیوتی دنیا را با بهترین ریمل خود تسخیر كرده ‌است. ریمل دوتایی (یك قسمت برای حجیم نمودن و یك قسمت برای بلند و فر كردن) با دو مدل برس و دو فرمول متفاوت برای كمك به داشتن بهترین مژه‌ها در زندگی شما محصول جدید این شركت است. مطابق این محصول، حجم‌دهی، بلند‌كردن، كشیدن و فر‌كردن آن از لحاظ پزشكی تایید شده‌است. به اضافه اینكه محصول برای نشان دادن مژه مصنوعی بدون عذاب طراحی شده‌است.

در یك ویدئو در یوتیوب در مورد محصول می‌گوید هرگز فكر نمی‌كردیم چنین محصولی تولید‌كنیم. نیاز من به ریمل خیلی شدید بود و همیشه ریمل‌های بی‌كیفیتی استفاده می‌كردم ولی اكنون چنین نیست. با صرف پنج سال برای ساخت این محصول، فرمول حجم ریمل با استفاده از وزن کم الیاف با طول 5 میلی متر برای ایجاد حجمی بی‌وزن استفاده شده، در حالی که فرمول فر و طول از موم و الیاف برای مژه‌ها استفاده می‌كند. به اضافه اینكه، طراحی خاص برس به اضافه كردن مژه‌های كوچك كمك می‌كند. چون همه به دنبال چیز متفاوت هستند،

كاتان گفت می‌خواست فرمولی ایجاد نماید كه نتایج متفاوتی برای فرد استفاده‌كننده به ارمغان بیاورد. ریمل وسیله شخصی است. رویای من ساختن محصولی برای استفاده افراد بدون توجه به نوع مژه‌های آن ها بود.

 

عكس های قبل و بعد در اینستاگرام واقعا باعث تعجب همگان شده و می‌بینید برخلاف موارد قبلی عكس‌ها روتوش نشده‌اند. كاتان می‌گوید می‌خواهم همیشه همه احساس زیبایی كنند، این برایم خیلی مهم است. عكس های فتوشاپ شده فراگیر نیستند چون هیچكدام از ما در آنها حضور نداریم. كاتان می‌گوید به اضافه اینكه این تنها مارك ریمل است. نمی‌خواهم هر سال ریمل معرفی كنم، بلكه می‌خواهم چیزی تولید كنم كه برای مدت طولانی ماندگار باشد.

بیشتر بخوانید: فوت و فن خرید یک ریمل خوب

مطالب مرتبط