بیش از 40 دیزاین خارق‌العاده برای ناخن‌های اکریلیک کوتاه

بیش از 40 دیزاین خارق‌العاده برای ناخن‌های اکریلیک کوتاه

06 خرداد 1399

ناخن‌های اکریلیک کوتاه هر روز محبوب‌تر و پرطرفدار‌تر می‌شوند و وقتی که به دلیل آن فکر می‌کنید، فهمیدن آن کار مشکلی نیست. بعضی از دخترها گرایش به این طرز فکر دارند که: حالا که اکثر خانم‌ها از ناخن‌های اکریلیک بلند خوششان می‌آید، چرا من ناخن‌های اکریلیک کوتاه‌تری نداشته باشم؟ در واقع، این ناخن‌های اکریلیک کوتاه یک روش هوشمندانه برای کسانی هستند که می‌خواهند ناخن‌هایی خیره‌ کننده و در عین حال با طول متناسب داشته باشند. به همین دلیل امروز می‌خواهیم درباره دلایل انتخاب ناخن‌های اکریلیک کوتاه با شما صحبت کنیم و ایده‌های درخشان و جذابی برای این ناخن‌ها را با شما به اشتراک بگذاریم تا اگر از داشتن ناخن‌های بلند خسته شده‌اید، بتوانید از بین آن‌ها ایده‌ای را برای امتحان کردن انتخاب کنید. ادامه مطلب را دنبال کنید!


داشتن ناخن‌های اکریلیک بلند بهتر است یا کوتاه؟


با وجود آنکه انتخاب میزان بلندی ناخن‌هایتان یکی از انتخاب‌های شخصی شماست که به سبک زندگی‌تان بستگی دارد، اما به هر حال داشتن ناخن‌های کوتاه مزایایی دارد که نمی‌توان از آن‌ها صرف نظر کرد. اول از همه میزان بلندی این ناخن‌ها، متناسب و معقول است. دوم داشتن چنین ناخن‌هایی به شما اجازه می‌دهد که رنگ‌ها، طرح‌ها و بافت‌های مختلفی را بر روی آن‌ها امتحان کنید. علاوه بر این به یاد داشته باشید که وقتی درباره ناخن‌های اکریلیک حرف می‌زنیم، داشتن ناخن‌های کوتاه منطقی‌تر است؛ به عبارت دیگر، اگر به دنبال یک راه‌حل میانه بین داشتن حس راحتی و ناخن‌های زیبا هستید، این ناخن‌های کوتاه اکریلیک می‌توانند بهترین انتخاب برای شما باشند.


مانیکور فرانسوی نوک ناخن برای ناخن‌های اکریلیک کوتاه


البته مانیکور فرانسوی نوک ناخن آنقدر کلاسیک است که ما کارمان را با آن شروع می‌کنیم. وقتی که می‌خواهید ناخن‌های اکریلیک کوتاهی داشته باشید که ظاهری طبیعی و دلنشینی دارند، انتخابی بهتر از یک مانیکور فرانسوی باکلاس و شیک برای نوک ناخن‌هایتان وجود ندارد. خبر خوب آن است که مجبور نیستی فقط از رنگ سفید استفاده کنید و در زمینه انتخاب رنگ هیچ محدودیتی برای شما وجود ندارد. می‌توانید هر رنگ لاکی که دوست دارید را بردارید و با استفاده از مدل‌های مختلف مانیکور فرانسوی آن را بر روی ناخن‌های اکریلیک کوتاهتان پیاده‌سازی کنید!

مانیکور فرنچ با دیزاین اکلیلی برای ناخن‌ کوتاه

مانیکور فرنچ با دیزاین نگین برای ناخن‌ کوتاه

مانیکور فرنچ  برای ناخن‌ کوتاه


طرح‌های آمبره ملایم و زنانه برای ناخن‌های اکریلیک کوتاه


این طرح‌ها مناسب کسانی است که به سادگی و در عین حال زنانه بودن طرح‌های ناخنشان اهمیت می‌دهند. نکته آنجا است که با وجود آن که روش‌های بسیار متنوع و ترندی برای پیاده‌سازی طرح‌های آمبره بر روی ناخن‌ها وجود دارد، اما قطعاً ساده‌ترین و ملایم‌ترین طرح‌ها، بهترین آن‌ها هستند. کافی است تنها یک نگاه گذرا به رنگ‌های ملایم در طرح‌های زیر بیندازید و مطمئن هستیم که حتماً عاشق یکی از آن‌ها خواهید شد!

مانیکور آمبره برای ناخن‌ کوتاه

مانیکور آمبره برای ناخن‌ کوتاه

مانیکور آمبره با دیزاین اکلیلی برای ناخن‌ کوتاه


ناخن‌های اکریلیک بدون نقص و طبیعی


زنان بسیار زیادی هستند که به ناخن‌های اکریلیک کوتاه و طبیعی علاقه دارند و در واقع این امر تعجبی هم ندارد. حقیقت آن است که رنگ‌های طبیعی را می‌توان در هر مناسبت و محیطی و با هر تیپ و پوششی همراه کرد و این مزیت بسیار بزرگی به شمار می‌رود. علاوه بر آن، شما می‌توانید حتی ساده‌ترین و طبیعی‌ترین طراحی‌های ناخن را با اضافه کردن هوشمندانه سنگ‌ها یا طرح‌های ساده تزیینی از یکنواختی در بیاورید و به آن جلوه دیگری ببخشید.

مانیکور ساده برای ناخن‌ کوتاه

مانیکور ساده برای ناخن‌ کوتاه

مانیکور صورتی با دیزاین نگین برای ناخن‌ کوتاه

بیشتر بخوانید: 27 طرح داغ مانیکور فرانسوی (به همراه ایده‌های جدید) 


رنگ‌های پر زرق ‌و برق شگفت‌آور روی ناخن‌های کوتاه


وقتی که کمی زرق‌ و برق به طرح‌های ناخنتان اضافه می‌کنید، در واقع مانیکور آن‌ها را به سطح بالاتری از شکوه ارتقا می‌دهید. علاوه بر این به یاد داشته باشید که نیازی نیست از مقدار خیلی زیادی زرق ‌و برق استفاده کنید تا این حس را ایجاد کنید، بلکه استفاده از مقدار کمی تزیینات پر زرق‌ و برق یا رنگ‌های خیره‌کننده کافی است که این احساس شکوه و تازگی را به شما ببخشد. ترکیب مورد علاقه خودتان را پیدا کنید.

مانیکور زرشکی با دیزاین اکلیلی برای ناخن‌ کوتاه

مانیکور زرد با دیزاین گل برای ناخن‌ کوتاه

مانیکور آبی با دیزاین اکلیلی برای ناخن‌ کوتاه


سنگ‌های لوکس تزیینی بر روی ناخن‌های اکریلیک کوتاه


معمولاً گفته می‌شود که ناخن‌های کوتاه فضای کمتری را برای طراحی و استفاده از سنگ‌های تزیینی در اختیارتان قرار می‌دهند. ما می‌گوییم که به این امر شک داریم. به عقیده ما چیزی که برای داشتن تزیین مناسب ناخن‌هایتان به آن نیاز دارید، در واقع داشتن یک ایده درست برای تزیین آن‌ها است نه طول بلند ناخن‌ها؛ بنابراین، اضافه کردن مقدار بسیار کمی از سنگ‌های تزیینی کافی است تا ظاهر مانیکورتان را خاص و منحصر به فرد کند!

مانیکور صورتی با دیزاین سنگ مرمر برای ناخن‌ کوتاه

مانیکور صورتی با دیزاین نگین برای ناخن‌ کوتاه

مانیکور مشکی با دیزاین نگین برای ناخن‌ کوتاه


طرح‌های گل‌دار هنری برای ناخن‌های اکریلیک کوتاه


اگر به دنبال ایده‌هایی برای طرح‌های بامزه ناخن‌های اکریلیک کوتاه می‌گردید، ما یک پیشنهاد ویژه برایتان داریم. ایده‌های بامزه‌تر از طرح‌های کوچک و ظریف گل‌دار وجود ندارد و زن‌ها این را به خوبی می‌دانند. با این حال وقتی که طرح‌های گل‌دار کلاسیک و رسمی، خسته‌کننده و تکراری می‌شوند، وقت آن است که ترکیب‌ها و طراحی‌های متفاوتی را امتحان کنید و ما با ایده‌های زیر به شما کمک می‌کنیم تا ترکیب مورد نظرتان را راحت‌تر پیدا کنید.

مانیکور صورتی با دیزاین گل برای ناخن‌ کوتاه

مانیکور صورتی با دیزاین گل برای ناخن‌ کوتاه

مانیکور نود با دیزاین گل برای ناخن‌ کوتاه


طرح‌های آمبره پر زرق‌ و برق فوق‌العاده برای ناخن‌های کوتاه اکریلیک


چیزی زیبا‌تر از ترکیب ایده‌های ساده هنری برای طراحی ناخن وجود ندارد و نتیجه ترکیب درست این ایده‌ها، غالباً یک مانیکور فوق‌العاده و جذاب است. اضافه کردن مقداری اکلیل به هر طرحی اغلب یک گزینه برنده است، اما زمانی که این ایده را با یک طرح آمبره ترکیب می‌کنید، صرفه‌نظر از رنگ پایه ناخن‌هایتان، نتیجه همیشه خیره‌ کننده خواهد بود.

مانیکور نود با دیزاین اکلیلی برای ناخن‌ کوتاه

مانیکور صورتی با دیزاین اکلیلی

مانیکور صورتی با دیزاین اکلیلی برای ناخن‌ کوتاه


طرح‌های هندسی جذاب برای ناخن‌های اکریلیک کوتاه


این روز‌ها نمونه‌های بی‌شماری از طراحی‌های ناخن با استفاده از اشکال هندسی در دسترس هستند؛ اما هدف ما آن است که تنها طرح‌هایی را به شما ارائه بدهیم که برای ناخن‌های اکریلیک کوتاهتان مناسب باشند. روشن یا جسورانه، طبیعی یا کلاسیک، فرقی ندارد که چه رنگی را انتخاب می‌کنید، همیشه یک طرح خیره‌ کننده وجود دارد که می‌توانید از آن استفاده کنید!

مانیکور پاستیلی با دیزاین هندسی برای ناخن‌ کوتاه

مانیکور نود با دیزاین هندسی برای ناخن‌ کوتاه

مانیکور سفید با دیزاین هندسی برای ناخن‌ کوتاه


طرح‌های دوست‌داشتنی و مات برای ناخن‌های کوتاه اکریلیک


استفاده از لاک‌های مات باعث می‌شوند که همه رنگ‌ها ظاهری ملایم‌تر و زنانه‌تر به خود بگیرند. وقتی که از یک لاک نهایی مات‌کننده استفاده می‌کنید، حتی روشن‌ترین و جسورانه‌ترین رنگ‌های لاک هم ظاهر ملایم و دلنشینی به خود می‌گیرند. فرقی ندارد که انتخاب شما یک رنگ صورتی گلبهی کلاسیک باشد یا یک آبی اقیانوسی مدرن که سایه‌های روشنی دارد، کافی است از یک لاک مات ‌کننده استفاده کنید تا عاشق جلوه ملایم آن شوید. علاوه بر این، حتی رنگ لاک سیاه ساده هم با استفاده از لاک‌های مات ‌کننده جلوه دیگری پیدا می‌کند!

مانیکور مشکی با دیزاین سنگ‌های تزیینی برای ناخن‌ کوتاه

مانیکور صورتی برای ناخن‌ کوتاه

مانیکور سفید با دیزاین آبرنگی برای ناخن‌ کوتاه


لاک ساده تک رنگ برای ناخن‌های کوتاه


سادگی هرگز از مد نمی‌رود. گاهی اوقات خط‌های دقیق، فرم مناسب و درست ناخن و یک لاک ساده که با دقت و به درستی زده شده باشد، تمام آن چیزی است که برای داشتن ناخن‌های کوتاه و زیبا به آن احتیاج دارید. هر چقدر هم که به طرح‌های مختلف و متنوع علاقه داشته باشیم، اما باز هم طرح‌های ساده و تک رنگ با استفاده از لاک‌های چشم‌نواز چیز دیگری است. در مورد این لاک‌ها حتی اگر رنگ قرمز ساده را انتخاب کنید، هم می‌توانید ظاهری متفاوت با بقیه افراد داشته باشید: کافی است مطمئن شوید که رنگی را انتخاب می‌کنید که قبلاً هرگز آن را امتحان نکرده‌اید و یا می‌توانید از لاک‌های مات استفاده کنید. علاوه بر آن به یاد داشته باشید که لاک خاکستری روشن جلوه ویژه‌ای بر روی ناخن‌های ساده دارد و آخرین نکته اینکه رنگ قهوه‌ای بسیار تیره را فراموش نکنید! این روزها طرفداران بسیار زیادی دارد!

لاک زرشکی روی ناخن کوتاه

لاک طوسی روی ناخن کوتاه

لاک قرمز روی ناخن کوتاه


طرح‌های متفاوت ناخن با استفاده از فضای خالی


استفاده از فضای خالی یک زمینه بسیار جدید برای امتحان کردن است که می‌توانید از آن برای نشان دادن خلاقیت شخصی‌تان استفاده کنید. استفاده از رنگ‌های روشن و نسبتاً خنثی زمینه مناسبی را ایجاد می‌کند که در عین حال که ظاهر ناخن‌های شما را تازه و دلنشین نگه می‌دارد، به شما امکان آن را نیز می‌دهد که از رنگ‌های تیره هم استفاده کنید. شما می‌توانید هر چیزی که دوست دارید امتحان کنید، از طرح‌های بنفش نئونی بر روی یک رنگ پایه خنثی گرفته تا ترکیب آبی اقیانوسی و فویل‌های طلایی و حتی یک طراحی خالدار ساده با استفاده از رنگ خاکستری یا سبز تیره. در واقع این نکته تنها آن است که طرحی را پیدا کنید که با ذائقه شما همخوانی داشته باشد و در پیاده کردن آن مهارت لازم را به دست آورید؛ بله این ایده‌ها برای ناخن‌های کوتاه فوق‌العاده جذاب هستند!

مانیکور آبی با دیزاین فویل برای ناخن کوتاه

مانیکور رنگین کمانی برای ناخن کوتاه


ناخن‌های اکریلیک کوتاه برای چه کسانی مناسب است؟


حالا که با همه طرح‌های ترندی ناخن‌های اکریلیک کوتاه آشنا شدید، وقت آن است که به دلایل آن بپردازیم که چرا باید این ناخن‌ها را امتحان کنید. مسئله آن است که تا وقتی که مزایای داشتن این ناخن‌های کوتاه را ندانید، انتخاب برای آنکه آیا ناخن‌هایتان را کوتاه کنید یا نه کار دشوار است. بیایید شروع کنیم:

  • اگر ناخن‌هایتان ضعیف و شکننده است، به طور قطع باید آن‌ها را اکریلیک کنید.
  • احتمال آنکه ناخن‌های کوتاهتان بشکنند بسیار کمتر است و همه خانم‌ها می‌دانند که درد یک ناخن شکسته بسیار بیشتر از چیزی است که به نظر می‌رسد.
  • با داشتن ناخن‌های کوتاه دیگر لازم نیست نگران سر و کله زدن با زیپ و دکمه‌های لباس‌هایتان باشید.
  • این روزها همه ما زمان زیادی را صرف پیام فرستادن با استفاده از گوشی‌های موبایلمان می‌کنیم و همه می‌دانیم که داشتن ناخن‌های بلند، استفاده از صفحه کلید گوشی را دشوار می‌کند و وقتی که ناخن‌هایتان کوتاه باشد دیگر مشکلی برای تایپ با گوشی‌تان ندارید.
  • بسیاری از خانم‌ها به دنبال داشتن یک آرایش بدون عیب و نقص هستند و داشتن ناخن‌های بسیار بلند، اگر این کار را غیرممکن نکند، آن را بسیار سخت می‌کند. با کوتاه کردن ناخن‌هایتان این مشکل هم برطرف می‌شود.
  • کسانی که از لنزهای دائمی بر روی چشم‌هایشان استفاده می‌کنند، این را می‌دانند که وقتی که به طور اتفاقی ناخنتان به چشمتان برخورد می‌کند، چقدر آزار دهنده و دردناک است. با ناخن‌های کوتاه این مشکل را هم ندارید.
  • و در نهایت، ایده‌های بسیار جذاب و خیره‌کننده‌ای برای طراحی ناخن‌های کوتاه وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را امتحان کنید و ما همین الان این را به شما اثبات کردیم!

بیشتر بخوانید: بیش از 30 مدل مانیکور برای ناخن‌های بیضی و مربع شکل

مطالب مرتبط