19 لباس عروس ساده و شیک برای عروس‌های مدرن

19 لباس عروس ساده و شیک برای عروس‌های مدرن

07 خرداد 1399

شاید هرگز این فکر به ذهنتان نرسیده باشد که ممکن است پرداخت هزینه لباس عروس بیش از یک ماه طول بکشد؛ یا شاید فکر ایستادن در مقابل آیینه با دو جین از نزدیکت‌ترین دوستانتان در مزون لباس عروس باعث شود بدنتان پر از کهیر شود؛ همچنین شاید بدترین کابوس شما این باشد که هنگام قدم زدن در سالن عروسی مانند عروسک‌های عروسی که روی کیک می‌گذارند به نظر برسید. ما شما را درک می‌کنیم. بنابراین 19 مدل لباس عروس ساده و شیک را برای شما گردآوری کرده‌ایم که هر عروس مدرن و به روزی را سر شوق می‌آورد. تا همین چند سال پیش، برای پیدا کردن لباس عروسی ابریشمی و ساده که هنوز هم زیبا و باشکوه به نظر برسد لازم بود تا همه با هم در مزون‌های لباس عروس به دنبال آن بگردیم و همچنین وقت زیادی می‌گرفت. تقریباً هر لباس عروس موجود در مزون‌های لباس عروس جزئیاتی دارند که می‌شود در مورد آنها صحبت کرد: نگین‌های سواروسکی بسیار زیاد، منجوق‌ کاری‌های یچیده و شلوغ یا ژپونی که به نیمی از اعضای خانودتان بزرگتان نیاز دارد تا کنترل شود. اما اگر شما ترجیح می‌دهید که تمام آن دنگ و فنگ‌های سنتی را کنار بگذارید، ما شما را درک می‌کنیم. زیرا پیدا کرن لباس عروس ساده و شیک نیاز به جستجوی فراوان دارد و ما حدس می‌زنیم که برنامه‌ریزی یک عروسی کامل تقویم شما را پر کرده است. پس ما 19 مدل لباس عروسی که به طور باور نکردنی فراموش نشدنی هستند ولی اصلاً زشت و بدون جلوه نیستند را برای شما پیدا کرده‌ایم. فرقی نمی‌کند که به دنبال لباس عروسی ساده و بدون زرق و برق برای یک عروسی لب دریا هستید و یا تلاش می‌کنید تا یک لباس میدی توری برای رفتن به محضر پیدا کنید یا اینکه تمام تلاشتان را کرده‌اید اما هنوز هم آن لباس ساده و زیبایی را که می‌خواستید پیدا نکرده‌اید، این پیراهن‌ها دقیقاً همان چیزی است که شما دنبالش هستید.

لباس عروس یقه دلبری

این لباس عروس با داشتن یقه‌ای دلبری، بندهای نازک روی شانه و گلدوزی پشت لباس که آن را پلیسه کرده است، ساده و خیره کننده است. در حالی که قطعاً این لباس برای فصل‌های گرم مناسب است، شما می‌توانید این لباس عروس را در هر زمانی از سال با اکسسوری مناسب استفاده کنید.

لباس عروس با بندهای نازک و یقه دلبری

لباس عروس بلند با بندهای ضربدری نگین‌دار در پشت

این پیراهن موج‌دار و کرپ واقعاً فوق‌العاده و زییا است. بند‌های ضربدری نگین‌دار در پشت کمی به این لباس عروس درخشندگی نیز داده است بنابراین شما مطمئن هستید که از هر زوایه‌ای خیره کننده به نظر می‌رسید.

لباس عروس کرپ با بند ضربدری

لباس عروس آستین رگلان

می‌خواهیم در مورد این آستین‌های زیبا صحبت کنیم. آستین‌هایی مدرن با کمی جزئیات خیره کننده توری زیبا به نظر می‌رسند. این لباس عروس شیک قطعاً یکی از آن لباس‌هایی است که همه در موردش صحبت خواهند کرد.

لباس عروس با آستین رگلان

لباس عروس پرنسسی

در حالی که اکثر برندهای معروف لباس عروس‌هایی بسیار ساده و براق دارند اما تورها و اکسسوری‌های موی آنها به اندازه کافی درخشندگی دارد. بعلاوه چه کسی می‌تواند در مقابل چنین لباس زیبای دنباله‌داری مقاومت کند؟

لباس عروس کرپ و براق پرنسسی و تاج شیک

لباس عروس کوتاه

اگر به دنبال لباس عروسی هستید که روی زمین کشیده نشود، این پیراهن آستین پفی ساده اما شیک مورد تایید شما است. بعلاوه با عوض کردن اکسسوری، این لباس می‌تواند استفاده‌هایی بیشتر از یک لباس عروس داشته باشد.

لباس عروس کوتاه با آستین پفی

لباس عروس بلند با دامن کوتاه و بلند

برای عروس‌هایی که به دنبال لباس عروسی هستند که به اندازه لباس‌های سنتی رسمی نباشد، این لباس فوق‌العاده زیبا را پیشنهاد می‌کنیم. بالای تنه ساده پیراهن به زیبایی با پایین موج‌دار و کوتاه و بلند پایین آن همخوانی دارد و به شما لباس عروسی بی‌نقص و زیبا می‌دهد.

لباس عروس بلند با دامن جلو کوتاه و پشت بلند

لباس عروس آف شولدر

پیراهن آف شولدر کلاسیک، درخشنده و خیره کننده است. این لباس عروس مدل ماهی و ساتن بدون حاشیه دوزی اضافه، تزئینات شلوغ یا تور برای هر عروس مدرنی عالی است.

لباس عروس مدل مدل ماهی

لباس عروس یقه بسته

اولین چیزی که لازم است در مورد این لباس بدانید این است که جیب دارد. بعلاوه این لباس با الهام گرفتن از دهه پنجاه یقه بلند زیبایی با لبه‌های براق و مدرن دارد که مقاومت کردن در برابر آن را غیرممکن می‌کند.

لباس عروس یقه بسته، لباس عروس دهه 50 میلادی

لباس عروس دهه بیست

اگر به دنبال لباس عروسی می‌گردید که حال و هوای فیلم گریت گتسبی را داشته باشد، دیگر نیازی نیست نگران باشید. این پیراهن در حالی که ساده و براق است، کاملاً حال و هوای دهه بیست را دارد.

لباس عروس دهه 20 میلادی

لباس عروس آستین کیمونویی

انتخابی دیگر برای لباس عروس‌های غیررسمی اما خیره کننده، پیراهن آستین کیمونویی است که انتتخابی محشر است. این پیراهن به دور بالا تنه پیچیده شده است و برای راحتی بیشتر چسبان نیست و می‌تواند تمام شب را با آن برقصید.

لباس عروس با آستین کیمونو

لباس عروس آستین بلند

آنهایی که به دنبال لباس عروسی مدرن با آستین‌های براق و صاف می‌گردند، خوش شانس هستند. زیرا این پیراهن زیبا که جلوی آن ساده است و جزئیات ظریف با تور در پشت دارد، برای آنها مناسب است.

لباس عروس آستین بلند با چاک روی زانو

لباس عروس آستین فرشته‌ای کوتاه

این لباس عروس با آستین موج‌دار بدون اینکه تزئینات شلوغ داشته باشد، به شما کاملاً حال و هوای یونان باستان را می‌دهد. این لباس تنها به اندازه‌ای حریر و تور دارد که عکس‌های عروسی شما را زیبا کند اما نه به آن اندازه‌ای که نتوانید با آن برقصید.

لباس عروس حریر و تور با آستین فرشته‌ای کوتاه

لباس عروس بلند رومی

این لباس عروس رومی ساده و بلند را می‌توان با هزینه بسیار کمی تهیه کرد. آن دسته از عروس‌های مدرنی که به دنبال لباس عروس ساده با بودجه کم هستند، این لباس دقیقاً همان چیزی است که نیاز دارند.

لباس عروس رومی و بند گره ایی

لباس عروس بلند و آف شولدر

این پیراهن مدل زیبای دیگری برای طرفداران استایل آف شولدر است. با اضافه شدن یقه دلبری و چاک زیبا این لباس به راحتی خیره کننده شده است.

6لباس عروس یقه دلبری و چاک روی زانو

لباس عروس نود روشن

آیا به دنبال لباس عروسی هستید که سفید یا عاجی رنگ نباشد؟ این لباس عروس نود روشن واقعاً معرکه است و بندهای آن قابل تنظیم است پس حتی اگر آن را آنلاین سفارش دهید، می‎توانید آن را به راحتی اندازه خود کنید.

لباس عروس ساتن با رنگ نود

لباس عروس یقه هفت و براق

گردش تقدیر ما را دوباره به لباس عروسی رساند که جیب دارد. شاید مانند معجزه به نظر برسد اما این پیراهن براق یقه هفت خیره کننده، جیب هم دارد که مزیتی بزرگ است و بالا تنه‌ای زیبا و چسبان دارد که پشت آن بسته است.

لباس عروس جیب دار و یقه هفت

لباس عروس با شکاف‌های توری

شکاف‌های توری دو طرف پیراهن، بدون آنکه پیراهن را شلوغ کند، آن را خیره کننده کرده است. این پیراهن براق و ساده با یقه وی V شکل آن را واقعاً محشر کرده است.

لباس عروس با برش های توری

لباس عروس دنباله‌دار

این لباس برای یک عروسی ساحلی ساده مناسب است، این لباس عروس ابریشمی و موج‌دار، درخشنده و شیک است. هر عروس مدرن و به روزی مطمئناً عاشق این پیراهن با بالا تنه‌ای توری و چسبان با دنباله‌ای بزرگ می‌شود.

لباس عروس دنباله‌دار با چاک روی زانو

لباس عروس پشت باز

بالا تنه این لباس با بندهای اسپاگتی مانند و پشت باز، لباس عروسی کلاسیک است. می‌توانید با استفاده از تاج گل ظاهری مدرن‌تر و غیررسمی‌تر به آن بدهید و اگر آن را با تور بپوشید ظاهری سنتی‌تر و رسمی‌تر خواهید داشت . در هر دو صورت معرکه به نظر خواهید رسید.

لباس عروس با بندهای اسپاگتی و پشت باز

بیشتر بخوانید: 30 مدل لباس عروس نقره‌ای برای عروس‌های جسور

مطالب مرتبط