10 ترکیب هایلایت بلوند با موهای قهوه‌ای تیره

10 ترکیب هایلایت بلوند با موهای قهوه‌ای تیره

07 خرداد 1399

در این روزهایی که اسم‌ رنگ موهای پرطرفدار به راحتی با نوشیدنی و دسرهای معروف اشتباه گرفته می‌شوند، ترکیب هایلایت بلوند با موهای قهوه‌ای از جمله رنگ‌هایی است که هیچوقت تاریخ انقضا ندارد. این ترکیب رنگ به چند دلیل رنگی کلاسیک به حساب می‌آید: ترکیبی جهانی برای هر رنگ تیره‌ای است، نگهداری از آن آسان است و در طول سال‌ها همچنان معرکه به نظر می‌رسد. چه زمینه تیره موهای شما شکلاتی تیره باشد و چه بلوطی، همیشه رنگی بلوند وجود دارد که به موهایتان بیاید، به آنها جان ببخشید و چشمگیرشان کند. هنگامی که می‌خواهید تصمیم بگیرید هایلایت‌های موهایتان چقدر باید بلوند باشد، باید بدانید که رنگ‌کار شما بهترین کسی است که می‌تواند شما را راهنمایی کند. شما می‌توانید عکس‌هایی از رنگ‌های مورد علاقه خود به او نشان دهید، قبل از اینکه در رنگ دلخواهتان شیرجه بزنید از سوال پرسیدن نترسید. چیزهایی مانند اینکه چقدر زمان به نگهداری از هایلایت‌هایتان اختصاص می‌دهید، شیوه زندگیتان و روتین مراقبت از مویی در که در خانه رعایت می‌کنید، باید در نظر گرفته شود. یک رنگ‌کار با تجربه موهای شما، رنگ پوستتان و رنگ چشم‌هایتان را تجزیه و تحلیل می‌کند و رنگی که بیشتر از همه به شما می‌آید، روش و اینکه آیا هایلایت‌های شما باید روشن‌تر یا درخشنده‌تر باشند را مشخص می‌کند. اگر به دنبال کمی تغییر هستید باید کمی هایلایت اینجا و آنجا در بیاورید با رنگ کمی روشن‌تر. تغییر بیشتر احتمالاً شامل هایلایت‌های جسورانه می‌شود که صورت را قاب می‌گیرند و بهترین ویژگی‌هاش شما را برجسته می‌کنند. برای هر کسی می‌توان بلوندی بی‌نقض پیدا کرد. راه‌های بسیاری برای اضافه کردن هایلایت به موهای قهوه‌ای وجود دارد اما رنگ‌کار شما ممکن است روشی را پیشنهاد کند که بر روش تاکید بیشتری دارد و شما را به ظاهری واقع‌ گرایانه‌تر می‌رساند. برای مثال بالیاژ و بلوند‌های تیره برای درست کردن ظاهری طبیعی و برنزه است، مانند کسی که تابستان را زیر آفتاب گذرانده است.
با اینکه هایلایت‌ها نسبت به موهایی که کامل بلوند می‌شوند به مراقبت کمتری احتیاح دارند اما باز هم شما باید کمی بیشتر از هایلایت‌هایتان مراقبت کنید تا از هرگونه قرمز شدن احتمالی موی خود جلوگیری کنید. ما پیشنهاد می‌کنیم که از شامپوی بنفش استفاده کنید تا مانع از قرمز شدن موهایتان ‌شود. بعد از آن از یک کاندیشنر آب رسان و هفته‌ای یکبار از کاندیشنر قوی استفاده کنید. اگر از گرما برای حالت دادن به موهای خود استفاده می‌کنید یعنی وسیله‌هایی مانند اتو مو یا مو فر کن، شما همچنین باید از محصولات مویی استفاده کنید که محافظ حرارتی مو دارند. یک روتین خوب مراقبت از مو در خانه به براق، سالم و طولانی شدن عمر موهایتان در جهت داشتن رنگ مویی زیبا کمک می‌کند. برای اینکه ببینید موهای قهوه‌ای شما با هایلات بلوند چگونه به نظر می‌رسد، ادامه مقاله را بخوانید و ببینید که این 10 سلبریتی معروف چگونه موهایشان را هایلایت کرده‌اند.

هایلایت موی جنفیر لوپز

برعکس رنگ پوست گرمش که تعریفی ندارد، هایلایت‌های بلوند عسلی او بسیار شناخته شده است. این هایلایت‌های ضخیم دهه نود به شما نشان می‌دهد که چگونه ظاهر مخصوص به خود را بدون به چالش کشیدن خود به روز کنید.

رنگ موی جنیفر لوپز

هایلایت موی اولیویا وایلد

مدل موی باب و هایلایت‌های آمبره به رنگ بلوند طلایی؟ بله، مدل کوتاهی و رنگ موی اولیویا وایلد به خوبی با یکدیگر همخوانی دارند که دقیقاً همان چیزی است که یک رنگ موی تابستانی رویایی نیاز دارد.

رنگ موی اولیویا وایلد

هایلایت موی یاسمین توکس

هایلات‌های تیره به همراه تناژ گرم (هایلات‌های بی‌نقص) در آخر کار به این مدل حتی ظاهری طبیعی‌تر داده است.

 رنگ موی یاسمین توکس

هایلایت موی داکوتا جانسون

همچنین ویوهای ساحلی و بهم ریخته داکوتا جانسون را ببینید که هایلات‌هایی بلوند طلایی است و با دست به روش بالیاژ از میان موهای تیره داکوتا جانسون در آورده شده است.

رنگ موی داکوتا جانسون

هایلایت موی پریانکا چوپرا

گاهی موهای شما تنها کمی به به روز شدن نیاز دارد. این دقیقاً همان کاری است که پریانکا چوپرا با اضافه کردن هایلات‌های ظریف کاراملی به انتهای موی خود در زمینه شکلاتی تیره موهایش انجام داده است.

رنگ موی پریانکا چوپرا

هایلایت موی هلی بری

لایت‌های بلوند هلی بری در سراسر زمینه قهوه‌ای موهایش نمونه خوبی برای الگو گرفتن است.

رنگ موی هلی بری

هایلایت موی شای میتچل

آیا هایلایت‌های با تناژ خیلی گرم را دوست ندارید؟ پس از رنگ‌کار خود بخواهید کمی هایلات تیره با تناژ سرد به موهایتان اضافه کند که از نیمه موهایتان شروع شده و تا آخر آنها ادامه دارد.

رنگ موی شای میتچل

هایلایت موی کیت بکینسل

نه کاملاً تیره و نا کاملاً بلوند، «بِلتوند» چیزی میان دو رنگ تیره و بلوند است. همچنین این دقیقاً همان چیزی است که برای توصیف کردن رنگ موهای کیت بکینسل از آن استفاده می‌کنیم.

رنگ موی کیت بکینسل

هایلایت موی سلنا گومز

به جای الگو گرفتن از هایلایت‌های ضخیم جنفیر لوپز، رنگ موی ترند دهه نود را با استفاده از یک جفت لایه بلوند عسلی در انتهای زمینهه تیره موهایتان، آن را به رنگی مویی مانند رنگ موی سلنا گومر تبدیل کنید.

رنگ موی سلنا گومز

هایلایت موی الیویا مان

رنگ موی الیویا مان به شما ثابت می‌کند که نیازی به غرق کردن موهایتان در هایلات ندارید. بالیاژهای ظریف موهایش به صورت غیرقابل باوری طبیعی به نظر می‌رسد، به سختی می‌توان باور کرد که موهای او به صورت طبیعی با نور خورشید روشن نشده‌اند.

رنگ موی الیویا مان

بیشتر بخوانید: 10 روش برای هایلایت قهوه‌ای تیره

مطالب مرتبط