12 اکسسوری ترند و پرطرفدار در سال 2020

12 اکسسوری ترند و پرطرفدار در سال 2020

08 خرداد 1399

از آنجایی که سال گذشته تمام شده است، ما هم باید با مدهای سال قبل خداحافظی کنیم. در حالی که بعضی از اکسسوری و لباس‌های اصلی همیشه به روز هستند، تعداد زیادی اکسسوری وجود دارد که در سال جدید، همه از آن‌ها استفاده خواهند کرد. با گرم و سرد شدن هوا، این اکسسوری‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند و برای اضافه شدن به کمد وسایلتان ضروری خواهند بود. از کیف‌های خمیده گرفته تا کیف‌های کوچک دستی. در این مقاله، 12 اکسسوری ترند را برای شما گردآوری کرده‌ایم که همه در سال 2020 استفاده می‌کنند.

اکسسوری 1. بوت بزرگ و لژدار

در حالی که پلیورهای زمستانه فرا می‌رسند، اما لازم است که پاهای خود را نیز گرم و خشک نگه دارید. در این فصل، هنگامی که می‌خواهید کفشی متناسب با دمای هوا بخرید، نمی‌توانید نگاه خود را از بوت‌های بزرگ لژدار بردارید. ویژگی‌هایی مانند پاشنه کوتاه و رویه پلاستیکی، این بوت‌ها را تبدیل به گزینه‌ای راحت و زیبا برای پوشیدن با پیراهنی زنانه یا شلوار جین کرده است. این بوت‌ها، برای تفریح‌های شبانه در شهر یا قدم زدن در پارک عالی است و بلافاصله استایل شما را به روز می‌کند. برای داشتن ظاهری تاثیر گذار در سال 2020، این انتخاب را دارید که چکمه تیره تا زانو را با دامنی میدی امتحان کنید. کمی این استایل را به سمت دهه 90 ببرید تا همه سرها به سمت شما بچرخد.

آنکل بوت، چکمه تا زانو، بوت کوتاه، اکسسوری

اکسسوری 2. کیف خورجینی

چه چیزی بهتر از داشتن کیفی است که جای همه‌ی وسایل شما را داشته باشد؟ قطعاً کیفی به روز! این کیف‌های خورجینی هرگز از مد نمی‌افتدند اما آن‌ها بیشتر از هر وقت دیگر با این انتخاب‌های خیره کننده پرطرفدار شده‌اند. از مدل تیره و نرم آن با برند لویی ویتون گرفته تا مدل باربی برند شنل، این کیف از آن دسته اکسسوری‌هایی است که آن را برای همیشه نگه می‌دارید. چرا به جای انتخاب کردن رنگ‌های سنتی مانند مشکی، طوسی یا سفید خودتان را به چالش نمی‌کشید و رنگ‌هایی مانند آبی، صورتی یا خردلی را انتخاب نمی‌کنید؟ راه‌های بسیاری برای زیبا کردن استایل وجود دارد و شما می‌توانید این کیف را برای دهه‌های پیش رو استفاده کنید.

کیف آبی خورجینی، کیف شتری خورجینی، اکسسوری

اکسسوری 3. صندل‌های بندی مربعی شکل 

در حالی که ترندهای مختلف می‌آیند و می‌روند، تنها یک استایل است که همیشه به روز باقی می‌ماند: یک جفت صندل خوش ترکیب. این فصل، نوبت هزاران صندل مربعی شکل است و دلیل خوبی هم دارد. این طراحی تحسین برانگیز با بندهای باریک، پاها را کشیده‌تر می‌کند و ظاهری منحصر به فرد به لباس‌هایتان می‌دهد. با اینکه بهترین زمان استفاده از این صندل‌ها در ماه‌های گرم سال است اما این انتخاب را دارید که با پوشیدن جوراب یا جوراب شلواری به این استایل، آن را در ماه‌های بیشتر استفاده کنید. رنگ‌های روشن را انتخاب کنید تا به استایل‌تان تازگی بدهید و یا آن را با رنگ‌های سنتی مانند سفید، مشکی یا قهوه‌ای کلاسیک ست کنید.

صندل‌های بندی مربعی، صندل ترند، اکسسوری

اکسسوری 4. گردنبند بزرگ کارتیر

در هر ماه از سال، استایل شما بدون زیورآلات ناقص خواهد بود. از آنجایی که گردنبند کارتیر بزرگ راه خود را به ویترین فروشگاه‌های این فصل باز کرده است، سال 2020 نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. از دیزاین‌های بزرگ و پهن خاص گرفته تا ظریف، این اکسسوری‌ها به راحتی با لباس‌های شما هماهنگ می‌شوند. این اکسسوری را با کت، بلوز یقه اسکی یا حتی پلیور امتحان کنید. هیچ قانونی برای استفاده از زیورآلات همیشه به روز وجود ندارد. می‌توانید آن را به تنهایی و یا با زیورآلات مشابه دیگر استفاده کنید تا استایل شما در خور عکس‌های اینستاگرامتان باشد!

گردنبند کارتیر، اکسسوری، بدلیجات

اکسسوری 5. کیف دستی نرم مدل کلاچ

اگر ترندهای جدید را دنبال می‌کنید، حتماً می‌دانید که کیف‌های نرم دستی مدل کلاچ آخرین ترندهای این فصل هستند. این مدل کیف که ابتدا توسط کمپانی بوتگا ونتا طراحی شد، اکسسوری بزرگ و باشکوهی است که برای هر مناسبتی خیره کننده به نظر می‌رسد. حمل کردن آن آسان است و فضای بزرگی درون آن دارد، این کیف‌های دستی مانند بالشت به نظر می‌رسند و انتخابی رویایی برای هر شخصی است که به استایل خود اهمیت می‌دهد. می‌توانید رنگ‌های سنتی برنز، مشکی و یا سفید را انتخاب کنید یا خودتان را به چالش بکشید و رنگ‌های ارغوانی، سبز یا قرمز را امتحان کنید. این کیف‌ها برای استایل غیررسمی عالی هستند ولی به راحتی می‌توان آن‌ها را با استایل رسمی ست کرد. همیشه مد در مورد فراتر رفتن از قانون‌هاست، پس چرا لباس خود را با این کیف شگفت‌انگیز امتحان نمی‌کنید؟

کیف دستی نرم، کیف مدل کلاچ، کیف بوتگا ونتا، اکسسوری دخترانه

اکسسوری 6. کمربند پهن

شما می‌توانید هر لباسی را با این کمربند‌های ترند ست کنید. این کمربندها وسط کمر قرار می‌گیرند و شکل بدن شما را مانند ساعت شنی نمایش می‌دهد و استایل شما را کامل می‌کند. این کمربندها، اکسسوری تطبیق‌پذیر هستند که همه در این فصل از آن استفاده می‌کنند، می‌توانید آن را با پیراهن، دامن و یا شلوار بپوشید؛ هیچ قانونی وجود ندارد. برای داشتن ظاهری یک دست، باید از یک نوع رنگ با سایه‌های مختلف در کل لباس‌هایتان استفاده کنید. این اکسسوری همیشه به روز است پس این کمربند را برای هر مناسبتی در کمد لباس‌‌تان داشته باشید.

کمربند پهن روی لباس، اکسسوری لباس

اکسسوری 7. هدبند پهن

هر روزی که موهایتان خراب می‌شود، می‌توانید از این هدبندهای پهنِ ترند استفاده کنید تا ایرد موهایتان را بپوشانید. این اکسسوری چیزی جدید نیست اما برند پرادا به پر طرفدار شدن دوباره آنها کمک کرد. بلر والدروف درون خود را بیدار کنید، این اکسسوری‌ها در وسط سر شما و یا هنگامی آن را به عقب می‌برید تا تارهای مو در صورت شما نباشند، عالی به نظر می‌رسند. می‌توانید استایل خود را با ترکیب کردن یک اکسسوری مناسب برای استفاده روزانه با لباس‌های ترکیبی خود ساده نگه دارید یا اینکه فراتر بروید و هدبندی پوشیده شده از تزئینات را استفاده کنید. راه‌های بسیاری برای استفاده از این اکسسوری فوق‌العاده وجود دارد، پس فرصت را از دست ندهید!

هدبند پهن، اکسسوری زنانه، تل زنانه

اکسسوری 8. گوشواره گرد

با بازگشت دوباره مد، این اکسسوری یکی از بزرگترین ترندهای فصل بعدی خواهد بود. این گوشوراه‌های گرد، راهی فوق‌العاده برای جذاب کردن استایل ساده و یا زیبا شدن لباس‌های مورد علاقه‌تان است. می‌توانید یک طراحی ساده یا چیزی فراتر از آن مانند طراحی با مرواید، الگوهای مختلف و یا تزئینات زیاد را انتخاب کنید. این گوشواره در صورتی که موهایتان پشت گوشتان باشد (مدل‌هایی مانند دم اسبی یا جمع شده)، استایل شما را فوق‌العاده می‌کند و می‌توانید گوشواره خیره کننده خودتان را با غرور به رخ دیگران بکشید.

گوشواره گرد، اکسسوری زنانه، گوشواره

اکسسوری 9. عینک‌ آفتابی با فریم رنگی

وقتی هوا گرم می‌شود، از چشمان خود با عینک‌های آفتابی که دارای فریم‌های رنگی هستند مراقبت کنید. انتخاب یک فریم با رنگ شاد، استایل فعلی شما را جذاب‌تر و هیجان انگیز‌تر می‌کند. توصیه می‌شود دیزاین‌هایی را انتخاب کنید که رنگ بیرونی آن‌ها روشن‌تر و رنگ درونی آن‌ها سنتی‌تر و تیره‌تر باشد. با انتخاب همین رنگ برای کل اکسسوری‌هایتان، استایل‌تان را هماهنگ نگه دارید. مانند سایر ترندهای فصلی، این عینک‌های آفتابی همیشه مد و به روز خواهد بود.

عینک‌ آفتابی، اکسسوری، عینک رنگی

اکسسوری 10. کلاه زنانه

همانطور که این ترند ثابت می‌کند، محافظت از خود در برابر آفتاب همیشه کاری شیک و به روز بوده است. این کلاه‌های زنانه در فصل‌های مختلف می‌آیند و می‌روند اما این استایل به راحتی برای همیشه باقی می‌ماند. از ویژگی‌های آن لبه‌های کوتاه و رو به پایین آن است که بالای چشم‌ها قرار می‌گیرد. به عنوان اکسسوری تابستانه، می‌توانید با استفاده از رنگ‌های متنوع، استایل‌تان را کامل کنید. می‌توانید از بین رنگ‌ها صورتی، زغالی یا سفید را انتخاب کنید و یا با امتحان کردن رنگ‌های مختلف، رنگ متناسب با صورت‌تان را پیدا کنید. می‌توانید با انتخاب طرح پلنگی یا پوست ماری استایلی کاملاً متفاوت داشته باشید. فراموش نکنید که این انتخاب‌های منحصر به فرد است که به شما احساس خاص و شیک بودن می‌دهد.

کلاه زنانه، کلاه با لبه کوتاه

اکسسوری 11. کیف کوچک روی کیف دستی 

چرا یک کیف داشته باشید، وقتی که می‌توانید دو تا داشته باشید؟ همانطور که می‌توانید در برندهایی مانند لویی ویتون و شنل بیبنید، ترند بزرگ این فصل وصل شدن کیفی کوچک روی کیف دستی است. این کیف پول کوچک، انتخابی عالی برای داشتن فضای اضافه است، حتی اگر تنها به اندازه یک رژلب یا یک لنگه از گوشواره باشد. شما می‌توانید این اکسسوری را در بین هزاران رنگ مختلف پیدا کنید. بنابراین می‌توانید کیفی با رنگ سنتی یا خاص را امتحان کنید. مهم نیست برای چه مناسبتی آماده می‌شوید، این راهی عالی برای کامل کردن استایلتان است.

کیف کوچک، کیف دستی زنانه، اکسسوری

اکسسوری 12. کیف‌ چند رنگ

با این کیف‌های چند رنگ ترنده شده، استایل‌تان را جذاب‌تر کنید. بر خلاف سال گذشته، این دیزاین فوق‌العاده بیش از دو رنگ را درون خود دارد. به رنگ‌های آبی، قرمز و زرد یک جا فکر کنید و یک بوم خالی از لباس را به استایلی حیرت‌انگیز تبدیل کنید. استفاده از اکسسوری به شما کمک می‌کند تا احساس کنید که با قطعه‌ای از آثار هنری مدرن روی لباس‌هایتان در خیابان‌ راه می‌روید.

کیف‌ رنگی

بیشتر بخوانید: 20 آیتمی که هرگز از خریدشان پشیمان نمی‌شوید!

مطالب مرتبط