لباس عروس‌های نقره‌ای خیره کننده که شما را زیبا می‌کند

لباس عروس‌های نقره‌ای خیره کننده که شما را زیبا می‌کند

08 خرداد 1399

هر عروسی می‌خواهد در حالی که در سالن راه می‌رود، چشم‌گیر و درخشنده باشد و چه راهی بهتر از پوشیدن لباس نقره‌ای؟ یک لباس عروس نقره‌ای می‌تواند منحصر به فرد و شیک باشد و راهی عالی برای اضافه کردن درخشندگی به روز عروسی‌تان است. پس اگر شما از آن دسته عروس‌هایی هستید که کمی لاکچری بودن را دوست دارید و از امتحان کردن چیزهای متفاوت نمی‌ترسید، چرا این لباس‌های با هاله براق را انتخاب نمی‌کنید؟ ما برترین لباس عروس‌های نقره‌ای و مدرن را گردآوری کرده‌ایم تا کمی برای انتخاب لباس عروس به شما الهام بدهیم. لباس مورد علاقه خود را انتخاب کنید و آن را با کمترین میزان آرایش و مدل مویی ساده امتحان کنید تا ظاهری خیره کننده در خاص‌ترین روز زندگیتان داشته باشید.

لباس عروس نقره‌ای بلند

ممکن است شما نخواهید لباس عروس سفید بپوشید، اما بدین معنی نیست که بخواهید زیبایی کلاسیک را قربانی کنید. برای ظاهری که هم سنتی باشد و هم مدرن، انتخاب لباس عروسی بلند و نقره‌ای را در نظر داشته باشید. در حالی که هاله براق به ظاهر شما در عروسی عنصری زیبا اضافه می‌کند، بلندی لباس نیز همه چیز را شیک و باشکوه نگه می‌دارد. هنگامی که برای داشتن لباس عروسی بلند به توافق رسیدید، مدل‌ها و پارچه‌های زیادی برای انتخاب کردن پیش رویتان خواهد بود. سعی کنید لباسی را انتخاب کنید که مناسب شب عروسیتان باشد مثلاً لباس عروسی توری و پفی برای یک عروسی رسمی یا لباس عروس ساتن مدل ماهی برای مراسمی عاشقانه ساحلی مناسب است.

لباس عروس نقره‌ای ساتن، لباس عروس نقره ای مدل ماهی، لباس عروس پفی

لباس عروس نقره‌ای کوتاه

اگر به دنبال راهی هستید که می‌خواهید در خاص‌ترین روز زندگیتان با روشی منحصر به فرد چشم‌گیر باشید، باید لباس عروس نقره‌ای کوتاه را در نظر داشته باشید. لباس عروس کوتاه نقره‌ای انتخابی شیک و به روز است و برای عروس‌های مدرن فوق‌العاده است. هنگامی که لباس عروس خود را نقره‌ای انتخاب کنید، حتی ظاهر شما شیک‌تر هم می‌شود. برای داشتن ظاهری مناسب، تمام چیزی که احتیاج دارید پیدا کردن استایل عالی و مناسب برای خودتان است. برای داشتن زیبایی زنانه و خیره کننده، دیزاین توری یا حریری را در نظر بگیرید یا برای داشتن ظاهری جالب، لباس عروسی براق یا پولک‌دار را امتحان کنید. همچنین نکات مربوط به اندازه لباس عروس را فراموش را نکنید. در حالی که لباس عروس میدی باشکوه و کلاسیک است، هر لباس عروسی که به بالای زانو ختم شود حال و هوایی بازیگوش و گاهی شیطنت‌آمیز دارد.

لباس عروس نقره‌ای تا سر زانو

لباس عروس نقره‌ای آستین‌دار

نمی‌توانید از انتخاب لباس عروس نقره‌ای دست بکشید؟ پس سعی کنید کمی هاله براق با لباس عروسی به روز و با آستین را به انتخاب‌ها خود اضافه کنید. لباس عروس نقره‌ای آستین‌دار به همان اندازه‌ای که برای عروسی‌های زمستانه عالی است، به همان میزان هم پر جلوه و بسیار زیبا است. البته گزینه‌های زیادی هست که می‌توانید از میان آن‌ها انتخاب کنید.  هنگامی که نوبت به اندازه آستین می‌رسد، شما می‌تواند آستین بلند سنتی، آستین مدرن سه ربع یا به راحتی آستین کوتاه یا تا روی بازو را انتخاب کنید.

لباس عروس نقره‌ای با آستین‌

لباس عروس نقره‌ای بدون آستین

بهترین لباس عروس، مدلی است که هم به روز باشد و هم تعادل داشته باشد و لباس عروس نقره‌ای بدون آستین چنین مشخصاتی را دارد. لباس عروس بدون آستین نقره‌ای که با رنگ‌های چشم‌گیر ترکیب شده است و برش‌های کمتری دارد، برای آن دسته از عروس‌هایی مناسب است که می‌خواهند بدون زیاده روی کردن در شب عروسیشان منحصر به فرد ظاهر شوند. همچنین این انتخابی عالی برای به رخ کشیدن رنگ بازوهایتان است که قبل از عروسی آن را عضله‌ای کرده‌اید. برای داشتن ظاهری مناسب، تنها مدل یقه‌ای را پیدا کنید که برای شما مناسب است. بعضی از پرطرفدارترین انتخاب‌ها برای یقه شامل مدل بدون بند یا دکلته، دیزاین یقه دلبری، مدل‌های مختلف یقه هفت جذاب و یقه هالتری زیبا است. برای انتخاب گزینه مناسب، سایز سینه‌ها، شکل صورت، استایل شخصی خود و مدل موها و آرایشی که انتخاب خواهید کرد را در نظر بگیرید.

لباس عروس نقره‌ای دکلته، لباس عروسی یقه هفت، لباس عروس یقه دلبری

لباس عروس نقره‌ای با دیزاین تور

به هیچ عنوان نمی‌توان انکار کرد که لباس عروس سفید توری ظاهری باشکوه و زیبا دارد. اما لباس عروسی نقره‌ای و توری به همان اندازه که می‌تواند درخشنده باشد، می‌تواند هیجان‌انگیزتر هم باشد. پس اگر به دنبال لباس عروسی هستید که هم شیک و هم جالب باشد، حتماً لباس عروس نقره‌ای با دیزاین تور را در نظر داشته باشید. با ترکیب پارچه توری همیشه به روز و هاله براق زیبا، شما در خاص‌ترین روز زندگیتان زیبا و محشر خواهید بود. برای داشتن ظاهری کلاسیک با این لباس عروس، دیزاین کامل تور یا استایل ترکیبی حریر و تور را در نظر داشته باشید. اگر شما بیشتر زیبایی مدرن را ترجیح می‌دهید، به جای آن لباس عروسی را در نظر بگیرید که بالا تنه‌ای حریر و دامنی از جنس ساتن دارد.

لباس عروس نقره‌ای توری، لباس عروس تور و ساتن

لباس عروس نقره‌ای با دیزاین حریر

برای اینکه لباس عروس خود را به استایلی مانند داستان شاه و پریان تبدیل کنید، هیچ لباس عروسی بهتر از لباس عروس نقره‌ای با دیزاین حریر نیست. با لایه‌های انبوه دامن و رنگ بی‌نظیر، این لباس نقره‌ای با دیزاین حریر ظاهری فریبنده و چشم‌گیر خواهد داشت. مطمئن باشید هنگام راه رفتن در سالن، در حالی که این لباس را به تن دارید، شگفت‌زده می‌شوید و تحت تاثیر نیز قرار می‌گیرید. فقط به یاد داشته باشید که مدل موها و آرایشتان را ساده انتخاب کنید تا برای باشکوه به نظر رسیدن زیاده روی نکرده باشید. گاهی مدل مو و آرایش حداقلی مانند جمع کردن مو در پایین با رژلب صورتی کمرنگ و آرایش چشمی ملایم، به خوبی با این مدل لباس عروس جور در می‌آید.

لباس عروس نقره‌ای حریر، لباس عروس مدل ماهی حریر

لباس عروس سفید و نقره‌ای

اگر ایده لباس عروس نقره‌ای را دوست دارید اما بیشتر ظاهر سنتی را ترجیح می‌دهید، باید برای خاص‌ترین روز زندگیتان لباس سفید و نقره‌ای را در نظر بگیرید. با انتخاب این دیزاین که هم رنگ سفید و هم نقره‌ای در آن کار شده است، شما می‌توانید ظاهری کلاسیک و در عین حال به روز داشته باشید. تمام چیزی که نیاز دارید، تصمیم گرفتن در مورد نحوه ترکیب رنگ سفید و نقره‌ای روی لباس عروستان است. برای مثال می‌توانید لباسی سفید با گلدوزی‌های نقره‌ای، تزئینات نقره‌ای یا کمربندی نقره‌ای را انتخاب کنید.

لباس عروس سفید و نقره‌ای، گلدوزی نقره ای روی لباس عروس

لباس عروس آبی و نقره‌ای

چه کسی می‌گوید که «رنگ آبی» برای لباس عروس مناسب نیست؟ برای داشتن لباس عروسی جالب، سنت‌ها را کنار بگذارید. چرا لباس عروسی آبی و نقره‌ای را امتحان نمی‌کنید؟ ممکن است انتخابی جسورانه باشد اما فراموش نکنید که قطعاً انتخابی زیبا نیز خواهد بود. پس اگر حاضر هستید تا استایل خود را متحول کنید و سرها را به سمت خودتان بچرخانید، حتماً لباس عروسی را که ترکیبی از رنگ آبی خوش رنگ و نقره‌ای روشن است، در نظر داشته باشید. برای داشتن ظاهری مناسب، رنگ آبی مناسب خودتان را پیدا کنید. در حالی که آبی روشن برای صورت‌هایی با پوست سفید و خانم‌های بور مناسب است، رنگ آبی پر رنگ برای آن دسته از خانم‌هایی مناسب است که پوستی برنز دارند یا آنهایی که اجزای صورتشان یعنی موها و چشم‌هایشان تیره است.

لباس عروس با گیپور آبی و نقره‌ای

لباس عروس نقره‌ای سایز بزرگ

این روزها، خانم‌های توپُر نسبت به گذشته انتخاب‌های بیشتری برای لباس عروس دارند. پس شما نباید بخاطر سایزتان احساس کنید که محدود به دیزاین‌های معمولی هستید. برای داشتن ظاهری جسورانه و زیبا در خاص‌ترین روز زندگیتان، در نظر داشته باشید که اندام توپُر خود را در لباسی نقره‌ای و خیره کننده به رخ دیگران بکشید. لباس عروستان چه بلند باشد و چه کوتاه، استایل نقره‌ای و عالی آن حتماً هنگامی که در حال راه رفتن در سالن هستید، شما را فریبنده می‌کند. در حالی که بسیاری از مزون‌ها سایز مناسب شما را به صورت آماده دارند، شما همچنین می‌توانید گزینه‌های خرید آنلاین و آنهایی که لباس را بر اساس سایز شما می‌دوزند را در نظر بگیرید تا لباس عروس مناسب خود را پیدا کنید. اگر نمی‌دانید که چه استایلی برای شما مناسب است، مدل امپراطوری و فون‌دار را امتحان کنید. برش‌ لباس روی اندام توپُر، تحسین برانگیز هستند.

لباس عروس نقره‌ای برای پلاس سایز، لباس عروس برای خانمهای سایز بزرگ

بیشتر بخوانید: 19 لباس عروس ساده و شیک برای عروس‌های مدرن 

مطالب مرتبط