آرايش چشم مرواريدی: متفاوت و زیبا

آرايش چشم مرواريدی: متفاوت و زیبا

11 خرداد 1399

اينترنت، امكان آرايش‌ متنوع را بيش از پيش فراهم نموده است. چه لب‌های براق كه در تیک تاک آموزش ديده‌ايد يا كشيدن خط چشم كه از اينستاگرام یاد گرفته‌اید، شما می‌توانيد خودتان خلاقيت‌های زیبایی را ایجاد کنید. يکی از موارد مورد علاقه ما كه اين اواخر همه جا رواج دارد تزيين با مرواريد است. از ديدن اين آرايش بسيار هيجان زده شديم و میکاپ آرتیست مليسا سن ويسنت لادستوی(Mellisa San Vicente Landestoy) نيز آن را به كار برد و ما شما را نيز به اين چالش دعوت می كنيم. وقتی آن را انجام داديد در اينستاگرام، تیک تاک (TikTok) يا هر جایی كه دوست داريد به اشتراک بگذاريد. به ما اعتماد كنيد،  نتيجه نهایی بسيار ارزشمند است.

مرحله اول؛ سايه چشم بكشيد 

سايه چشم دو رنگ به پلک خود بزنيد. ما از سايه پررنگ استفاده كرديم. با سايه پر رنگ شروع كنيد، رنگ صورتی پررنگ را به سمت نيمه داخلی پلك و گوشه داخلی برده و مخلوط كنيد. دو رنگ را زير چشم كشيده و در وسط مژه‌های پايين آنها را به هم برسانيد.

چسباندن مروارید پشت پلک

مرحله دوم؛ از چسب مژه استفاده كنيد

اين مرحله خوبی است: كار گذاشتن مرواريدها. هر تعداد مرواريد كه دوست داريد از فروشگاه‌های آنلاين يا آمازون بخريد. سپس، يك چسب مژه برداشته و به پشت مرواريدها بزنيد. بگذاريد چند ثانيه چسب روی مرواريد‌ها بماند تا مطمئن شويد به خوبی چسبيده و سپس مرواريدها را با موچين برداريد.

ترکیب سایه و مروارید پشت چشم

مرحله سوم؛ مرواريدها را روی پلک بچسبانيد

هر مرواريد را با موچين به صورت منحنی بگذاريد. ساده‌ترين روش برای رسيدن به شكل دلخواه دنبال كردن منحنی طبیعی به سمت پايين است. می توانید مرواريد زياد يا كم را به دلخواه استفاده كنيد، آنها را نزديک يا دور از هم قرار دهيد. درصورت تمايل مرواريدهای بيشتری استفاده كنيد. بگذاريد خلاقيت شما شكوفا شود!

سایه چشم با مروارید

بیشتر بخوانید: آرایش چشم هاله، ترندی جدید برای درخشیدن

مطالب مرتبط