حاضرید این 7 استایل را در سال 2020 امتحان کنید

حاضرید این 7 استایل را در سال 2020 امتحان کنید

20 خرداد 1399

مریل استریپ شاید بسیار خوب تحت تأثیر برخی ترندهای بهار / تابستان در فیلم «شیطان برند پرادا می‌پوشد» قرار نگرفته است، بنابراین احتمالاً بهترین راه، این است که او از این مقاله دوری کند. طرح‌های گل‌دار فقط یک ترند مد هستند که در بهار امسال به شکلی بزرگ برگشته‌اند و در هفته‌های مد ماه سپتامبر به طور گسترده نمایش داده شده است. تمام لباس‌هایی که در ویترین‌های پاریس، میلان، لندن و نیویورک به نمایش گذاشته شده‌اند، دقیقا به همان شکل که در نمایش‌های مد دیده‌ایم، به خیابان‌های اصلی شهر راه نخواهند یافت. اما عناصر لباس در نمایش‌های مد- چه ایده، رنگ، پارچه یا طرح باشد- توسط سایر طراحان انتخاب و کپی می‌شوند و چند ماه بعد تأثیر زیادی بر آنچه در مغازه‌ها می‌بینیم، می‌گذارند. نویسنده نشریه تلگراف توضیح می‌دهد: «خرده‌فروشان باید مشخص كنند فکر می‌کنند چه ظاهرهایی را می‌خریم، تولیدكنندگان باید شروع به تولید انبوه آن وسایل کنند." و سپس دستگاه‌های بازاریابی برند باید تدبیر کنند که چگونه کالای جدید را ترویج و تجارت کنند، به شیوه‌ای که ما را متقاعد کند پولمان را خرجش کنیم. در اینجا هفت ظاهر اصلی مد وجود دارد که می‌توانید انتظار داشته باشید در سال 2020 ببینید (یا شاید بپوشید).

ترند 1: استایل نئونی

ممکن است به یک عینک آفتابی نیاز داشته باشید، اگر اتفاقی به اجرای لیتل میکس در رادیو بی بی سی گوش دهید. اما موفق‌ترین گروه دختران سال‌های اخیر درواقع با لباس‌هایشان پیشروی بازی بوده‌اند. در هفته‌های مد در ماه سپتامبر شاهد بودیم که چندین طراح با تم نئونی بازی کردند. برخی، سبزهای نعنایی یا رنگ‌های پسته‌ای را به طور برجسته‌ای در مجموعه‌هایشان به نمایش درآوردند، بقیه یک احساس شفاف ماژیکی به لباس‌هایشان دادند. صورتی، نارنجی، آبی، سبز و زرد شب‌نما چیست و آیا از آمیخته شدن با جمع خودداری می‌کند؟ همه رنگ‌های نئونی الهام‌گرفته از رنگ‌های ماژیکی از نمایش‌های مد مورد علاقه شما سرچشمه می‌گیرند. نویسنده یک مجله مد خاطرنشان كرد: "آن را نئون، توپ تنیس زرد یا سبز ماژیکی بنامید، رنگ اسیدی از جداسازی‌های ساخت‌یافته و لباس‌های سیال گرفته شده است." رنگ نئونی در مجموعه‌های مد حضور پیدا کرد و به مغازه‌ها راه یافته است.

لباسهایی به رنگ نئونی

ترند 2: چرم رنگی

بسته ای از بولینگ‌های چمنی در رنگین‌کمان رنگ‌هایی که طراحان در ماه های اخیر از چرم در ویترین‌ها نمایش داده‌اند، نقشی ندارد. هیچ اشتباهی وجود ندارد که چرم –ازجمله گیاهی یا مصنوعی- پارچه‌ای است که همه از کار با آن در فصل آینده هیجان‌زده هستند. این پارچه در نمایش مد بهار 2020 از نیویورک تا پاریس کشف شد، در تقریبا هر شکلی، از کت رنگی تا دامن و شلوار. طرح چرم، زمانی برای پاییز و زمستان کنار گذاشته می‌شد، اما به نظر می‌رسد چرم قرار است در بهار امسال، نشان خود را بسازد.

لباس‌هایی با چرم رنگی

ترند 2: استفاده از کیف‌های بزرگ

هیچ لباسی بدون لوازم جانبی مناسب، کامل نیست و کیف‌های با فضای فراوان در هفته‌های مد ماه سپتامبر در معرض نمایش زیادی قرار گرفتند. با این حال بعضی از آنها مسلما کاربردی‌تر از بقیه بودند. برای مثال شفافیت برخی از طرح‌های (پایین)، باعث می‌شود حریم خصوصی کمتر حفظ شود. و فرصت خوبی وجود دارد که اموال شما از حفره‌های بزرگ کیف سفید مایل به خاکستری بیرون بیفتد، اما هیچ‌گاه به این موضوع اعتنا نکنید، چون حداقل وقتی این اتفاق می‌افتد، بسیار شیک به نظر می‌رسید.

کیف‌های بزرگ

برای كسانی كه کاربردی بودن را به ترندهای کوچک ترجیح می‌دهند ، بالاخره زمان آن است كه کیف‌های ریزه میزه 2019 را كه با هیچ چیزی تناسب ندارند، کنار بگذارند. بزرگ فکر کنید. سفید مایل به خاکستری دارد در اندازه‌های به اندازه کافی بزرگ جا باز می‌کند تا همه مشکلات زندگی شما را حل کند. به معنای واقعی کلمه آنها احتمالاً می‌توانند با درمانگر شما هماهنگ باشند.

کیف‌های بزرگ

ترند 4: استایل نارنجی

کسانی که کمی ویتامین C در رژیم غذایی مد خود دوست دارند، از میزان مجموعه نارنجی روشن که قفسه‌های مغازه‌ها را طی چند ماه آینده پر خواهد کرد، خوشحال خواهند شد. طراحان در بهار به رنگ‌های پرجنب و جوش و مطبوع ویترین مغازه‌ها تمایل دارند. این، یکی از دلایلی است که احتمالاً نئون در اوایل امسال به خوبی کار می‌کند. اما یک رنگ برجسته و تا حدودی پرزرق و برق دیگر که به شکل نارنگی است، برای سال 2020 در شهر وجود دارد. این سایه‌ روشن خاص از نارنجی برای لباس های غیررسمی مانند شورت و ژاکت کار می‌کند، اما برای لباس‌های پرجزئیات‌تر مانند لباس‌های بلند یا تاپ‌های چروک هم مورد علاقه است.

لباس هایی با رنگ نارنجی

ترند 5: لباس‌های گل‌دار

بدون اشاره به لباس‌های گل‌دار، این گزارشی درباره ترندهای بهاری نخواهد بود. در سال 2020 درواقع یک نوآوری مهم در چاپ وجود دارد: طراحان در کار با گل‌های رز زبردست شده‌اند، به‌ویژه برای این که مجموعه‌های بهاری حس بهار بدهد. نتیجه کار، بسیار ظریف است. گرچه انقلابی ترین مفهوم برای مجموعه بهار و تابستان نیست ، طراحان همیشه می توانند برای روشن تر کردن چیزها به گل ها اعتماد کنند. گرچه انقلابی‌ترین مفهوم مجموعه بهار و تابستان نیست، طراحان همیشه می‌توانند برای روشن‌تر کردن چیزها به لباس‌های گل‌دار اعتماد کنند. این یک تم متنوع، رنگارنگ و از لحاظ بصری جذاب است که به نظر می‌رسد همیشه در بین مصرف‌کنندگان محبوب است. بنابراین همیشه یک روش مطمئن برای فصل بهار است.

لباس هایی با چاپ گل رز

ترند 6: یقه دیسکو

و همین‌طور که دیسکو از بین نرفته است، یقه‌های گشاد مورد حمایت استودیوهای طراحی مد، بازگشتی غافلگیرانه در نمایش مد بهار 2020 داشت. نو کردن کت‌ها، کاپشن‌ها و دکمه‌های پایین و فراتر از آن، ظاهری که اغلب با رنگ‌های متضاد نشان داده می‌شود تا واقعاً آن را منحصربه فرد کند، اهمیت دارد، چراکه نکته یک یقه عالی چیست، اگر واقعا نمی‌توانید آن را ببینید؟نمی‌توانید در این‌باره بحث کنید. خواه بلند، باریک، روشن یا تیره باشند، انتظار داشته باشید تعداد بیشتری از این ترند مثلثی را ببینید.

لباس هایی با یقه دیسکو

7. کمربندهای طنابی و کلاه‌های قوس‌دار

به سمت گاراژتان بروید، چون ممکن است بفهمید در میان همه خرت و پرت‌های تصادفی‌تان، یکی از شیک‌ترین وسایل جانبی 2020 را دارید. طناب‌هایی که به‌عنوان کمربند استفاده می‌شود، در نمایش‌های مد دیده می‌شدند، اگرچه نسخه‌های آنها احتمالاً گران‌تر از طناب‌هایی است که می‌توانید در زیرزمین خانه‌تان انتخاب کنید. انواع گره‌ها، پیچ‌ها و سبک‌های مختلف در نمایش‌های مد دیده می‌شد. بعضی از آنها با همان هدف کمربند ارایه می‌شد، اما بیشتر آنها فقط برای اهداف طراحی حضور داشتند. وسایل جانبی دیگری که طراحان برای هیجان‌انگیز کردن ظاهر به آنها عادت دارند، کلاه‌های قوس‌دار هستند که خبر خوبی برای ماهیگیران همه جا است. همه بهار آینده از کلاه‌های قوس‌دار استفاده می‌کنند. به نظر می‌رسد آنها از بین نمی‌روند. همه بر روی نمایش‌های مد جست و خیز کرده و از آنها استفاده کرده‌اند. در بین همه این مجموعه ظاهرهایی که مغازه‌ها را تصرف می‌کنند، اطمینان داریم سال 2020 سالی با طرح‌های بسیار خلاقانه خواهد بود که حتی مریل استریپ را راضی خواهد کرد.

کمربندهای طنابی روی لباس و شلوار

بیشتر بخوانید: ‌گرایشات تزیینات بهاری/تابستانی 2020 

مطالب مرتبط