10 مدل طراحی ناخن که می‌توانید خودتان انجامش دهید

10 مدل طراحی ناخن که می‌توانید خودتان انجامش دهید

19 خرداد 1399

احتمالا همه‌ی ما در حال حاضر در قرنطینه هستیم، اما نکته قابل توجه اینجاست که چیزی تا شروع تابستان باقی نمانده است و این یعنی تعداد عکس‌های اینستاگرامی که دیزاین ناخن‌ها را نشان می‌دهد، در حال افزایش است. در این شرایط، دیدن عکس‌هایی از ناخن‌های ساده هنگام خوردن بستنی قیفی یا در دست داشتن لیوان قهوه  دقیقا جرمی علیه بشریت نیست اما حداقل طبق تصورات ما از زیبایی چندانی برخوردار نیست. با اینکه لاک‌های ساده کاملا خوب هستند (زیباترین رنگ را از میان گزینه‌های پیشنهادی ما انتخاب و امتحان کنید) اما ناخن‌هایی با طراحی زیبا باعث لایک بیشتر می‌شود. (اگر طراحی ناخن به اندازه‌ی ما برایتان مهم است، در این مقاله برای هر شکل ناخن طرح‌های جداگانه‌ای داریم). در نتیجه برای اینکه دست‌های خود را آماده‌ی عکاسی از فاصله‌ی نزدیک کنید، ما جذاب‌ترین دیزاین‌های ناخن را برایتان آماده کرده‌ایم. این طراحی‌ها سخت نیست و خودتان می‌توانید آن را انجام دهید. با استایلی همراه باشید.

1. مانیکور فرنچ با طراحی متفاوت

این یک مدل کلاسیک همراه با زیبایی و ذوق هنری است. به جای لاک زدن عادی به سر ناخن و مانیکور فرانسوی معمولی، از فرچه‌های مخصوص طراحی ناخن برای انجام این مدل استفاده کنید. طرح را با رنگ‌های انتخابی خود به سمت پایین تا رسیدن به پایه‌ی ناخن بکشید. زیبایی این طرح در این است که لازم نیست همه‌ی ناخن‌ها یکدست و مثل هم باشند پس لذت ببرید و نگران اشتباه کردن نباشید.

2. مانیکور با طرح ساده‌‌ی صورت

نگران نباشید، لازم نیست هنرمندی ماهر باشید یا نقاشی خوبی داشته باشید تا این طرح را روی ناخن خود داشته باشید. در این مدل، طرح هر قدر  با دقت کمتری کشیده شود بهتر است چون هنری‌تر است. بعد از خشک شدن رنگ پایه‌ی اصلی، با قلم طراحی کمی خط، شکل هندسی و نماد روی ناخن خود بکشید. بعد از خشک شدن این طرح، طبق معمول بالای ناخن خود را کامل لاک بزنید.

3. مانیکور با طرح هلال ماه به صورت کج

طرفداران طرح‌های ساده از این مدل لذت می‌برند زیرا با رنگ سفید به‌تنهایی یا رنگ‌های پاستیلی عالی به نظر می‌رسد. برای کشیدن هلال ماه بی‌نقص از برچسب‌های کمکی استنسیل استفاده کنید. این برچسب‌ها را افقی از وسط ببرید تا به شکل گنبدی دربیاید. برای طراحی شکل اریب به بهترین حالت از براش ظریفی استفاده کنید تا لاک موردنظر شما را پخش کند. بعدازاین که لاک خشک شد، یک‌لایه لاک بی‌رنگ روی این طرح بزنید.

دیزاین ناخن با هلال کج

 بیشتر بخوانید: بیش از 30 مدل مانیکور برای ناخن‌های بیضی و مربع شکل 

4. طراحی ناخن با استفاده از دورنگ لاک متضاد

به‌طور خلاصه، برای کشیدن این طرح از دورنگ مکمل استفاده کنید و یک‌لایه محلول خشک‌کننده روی لاک بزنید. نوار طراحی ناخن را به‌صورت افقی روی پایه‌ی ناخن بچسبانید تا خط تمایز مشخصی بین دورنگ ایجاد شود. سپس رنگ انتخابی اول را روی قسمت بالایی ناخن بکشید. سپس از پایین رنگ بعدی تا خط مشخص‌شده بکشید. قبل از خشک شدن لاک نوار را جدا کنید و بعد لایه‌ای تثبیت‌کننده روی لاک بکشید تا طرح ثابت بماند.

5. طراحی ناخن با شکل دایره و خط‌های نواری

ممکن است این طرح پیچیده به نظر برسد اما ما اینجا راه ساده و بدون استرس خراب شدن طرح را برای شما آماده کردیم: با اولین رنگ موردنظر شروع کنید و دایره بزرگ‌تر را روی نوک ناخن بکشید. برای کشیدن منحنی دقیق و مرتب، چسب ناخن را به شکل نیم‌دایره روی نیمه پایینی ناخن بچسبانید. صبر کنید لاک خشک شود. سپس با استفاده از یک براش با سر باریک طراحی ناخن خطوط عمودی وسط هر ناخن بکشید. قبل از کشیدن لایه لاک بی‌رنگ، با استفاده از قلم نقطه‌گذاری، سمت راست پایین دایره‌های بزرگ‌تر نقطه بگذارید و طرح شما تمام می‌شود.

6. طرح ناخن‌های رنگین‌کمانی

اگر توجه کنید این مدل امسال خیلی پرطرفدار است. ستارگانی مثل کندال جنر این مدل را که بهترین ترند برای عکس‌های اینستاگرام است را انتخاب می‌کنند. اگر مدام برای انتخاب رنگ ناخن دودل هستید، این مدل واقعاً راحت است. فقط هر رنگی را که می‌خواهید انتخاب کنید. در این مدل برای اینکه مانیکور کلاسیک فرانسوی را به شکل کمان خمیده طراحی کنید، از یک براش با نوک ظریف استفاده کنید.

7. طراحی ناخن با منجوق

منجوق مانند جواهری برای ناخن است. لایه‌ای لاک بی‌رنگ روی ناخن بکشید و با چسب ناخن دانه‌های منجوق را به ناخن بچسبانید. بعدازاینکه خشک شد، دولایه‌ی دیگر لاک بی‌رنگ بزنید تا از کنده شدن منجوق‌ها جلوگیری کند.

8. استفاده از لاک‌های آینه‌ای 

خب، هیچ طراحی خاصی در این مدل وجود ندارد اما این رنگ آن‌قدر درخشان است که خود به‌تنهایی یک طرح محسوب می‌شود. دولایه لاک نقره‌ای‌رنگ مات بزنید و بعد هم لایه‌ای لاک براق‌کننده. بعد با لاکتان سلفی بگیرید.

9. طراحی ناخن با نقاشی تکه‌های میوه

تسلط و اجرای این طرح کمی زمان می‌برد اما پس روزهای تعطیل تابستان چکار می‌کنید؟ برای کشیدن طرحی مثل طرح هندوانه، لب ناخن را با چسب بپوشانید (هر چسبی قابل‌استفاده است)، نیم‌دایره‌ای شبیه ماه نیمه بکشید و آن را قرمز یا به رنگ میوه موردنظر خود رنگ کنید و صبر کنید خشک شود. سپس با قلم طراحی ناخن، روی کوتیکول نیم‌دایره سبز بکشید. زمانی که خشک شد، با رنگ سفید، لایه‌ای روی رنگ سبز بکشید. چند نقطه‌ی سیاه به طرح اضافه کنید و بعد لایه‌ای لاک بی‌رنگ روی کل ناخن بکشید.

10. طراحی ناخن با یک نوار راه‌ راه

در این مدل طراحی ناخن، چسب بهترین ابزار است. برای داشتن این مدل، دو نوارچسب را به‌صورت افقی روی ناخن خود بگذارید. بین این دو نوار کمی فاصله بگذارید و این فاصله را با لایه‌ای رنگ کم‌رنگ و مات بپوشانید. بعدازاین که نوارها کاملاً خشک شدند، تکه چسب دیگری را به‌صورت کج وسط نوار بچسبانید و بقیه‌ی این فاصله را رنگی تیره‌تر بزنید تا مدلی دورنگ داشته باشد.

مطالب مرتبط