با بهترین ریمل‌های حجم دهنده آشنا شوید

با بهترین ریمل‌های حجم دهنده آشنا شوید

25 خرداد 1399

ریمل‌های حجم دهنده خیلی شبیه به کرم پودرها هستند، فرمول‌هایی دارند که بسیار روی آنها کار شده و پر از رنگدانه است که حتی به کوچک‌ترین مژه‌ها هم حجم می‌دهد. در نتیجه بلافاصله تنها با استفاده از یک براش ریمل مژه‌هایی بلند، فِر، ضخیم و زیبا برای ما درست می‌کند. احتیاجی نیست که به شما بگوییم، کیفیت همه ریمل‌ها مانند یکدیگر نیستند، مواد بعضی از آنها باعث می‌شود تا مژه‌ها به یکدیگر بچسبند و در نتیجه مژه‌های ریمل زده زیبا نخواهد بود. به همین دلیل، ما بهترین ریمل‌ها را برای داشتن مژه‌هایی حجیم برای شما در این مقاله گردآوری کرده‌ایم تا شما بتوانید مژه‌هایی بلند و زیبا داشته باشید بدون اینکه مژه‌هایتان بهم بچسبد یا چشم‌هایتان سیاه بشود. در طول سال‌ها، ما این موقعیت را داشته‌ایم تا همه برند‌های بزرگ موجود در بازار را امتحان کنیم، از محصولات موجود در داروخانه‌ها گرفته تا محصولات موجود در لوازم آرایش فروشی‌ها که تقاضای زیادی برای آنها در سالن‌های زیبایی وجود دارد و اینها آن ریمل‌هایی هستند که هربار دوباره و دوباره آنها را انتخاب کرده‌ایم. فرقی نمی‌کند که دوام زیاد این ریمل‌ها روی مژه‌ به دلیل فرمول منحصر به فردشان باشد یا به دلیل طراحی نوآورانه براش آنها، اینها بهترین ریمل‌های حجم دهنده‌ای هستند که ما بالاترین امتیازها را به آنها داده‌ایم.

ریمل هدی بیوتی مدل Huda Beauty Legit Lashes 

بعد از پنج سال سابقه، اولین ریمل دو سر هودا بیوتی که از ویژگی‌ها آن دو عدد براش و دو نوع فرمول است به شما برای داشتن مژه‌هایی پرحجم، سبک و پُر کمک می‌کند.

ریمل حجم دهنده هدی بیوتی

ریمل بِنِفیت مدل Benefit, They're Real! Lengthening

این ریمل با دوام بسیار زیاد بلافاصله تاثیر خود را روی هر مژه‌ای می‌گذارد، آنها را بالا می‌برد و بلند می‌کند.

ریمل حجم دهنده بنفیت

ریمل شنل مدل Extreme Volume Mascara 3D-Printed Brush

این اولین ریمل سه بعدی است که براشی خلاقانه دارد و با اولین براش میزان مناسبی از مواد ریمل را روی مژه‌هایتان می‌گذارد.

ریمل حجم دهنده شنل

ریمل شارلوت تیلبری مدل Charlotte Tilbury Full Fat Lashes

این ریمل با براشی پر به مژه‌های شما را از ریشه تا نوک حجم می‌دهد و اصلاً مژه‌هایتان را به یکدیگر نمی‌چسباند.

ریمل حجم دهنده شارلوت

ریمل آیکو مدل Eyeko Black Magic

این ریمل ضدآب است، مژه‌هایتان را بهم نمی‌چسباند و مواد آن شامل روغن درخت قلم نیز می‌شود بنابراین هنگامی که از ریمل استفاده می‌کنید، مژه‌های شما را نرم و زیبا می‌کند.

ریمل حجم دهنده آیکو

ریمل فنتی بیوتی مدل Fenty Beauty Full Frontal

از قسمت بزرگ براش برای بالا کشیدن مژه‌هایتان استفاده کنید، سپس قسمت صاف را برای شانه کردن مژه‌هایتان استفاده کنید تا بلند شوند.

ریمل حجم دهنده فتنی بیوتی

ریمل لورال مدل L’Oreal Paris Bambi

این ریمل فوق‌العاده است. به مژه‌هایتان حجم و برجستگی می‌دهد بدون اینکه حتی ذره‌ای مژه‌هایتان را به یکدیگر بچسباند. موهای کوتاه وسط براش واقعاً کمک می‌کند تا براش به همه مژه‌ها برسد و آنها را فر کند.

ریمل حجم دهنده لورال

ریمل تام فورد مدل Tom Ford Extreme

برای داشتن مژ‌های بسیار مشکی که تمام طول روز دوام بیاورد. این ریمل را امتحان بکنید.

ریمل حجم دهنده تام فورد

ریمل مکس فکتور مدل Max Factor False Lash Effect

براش این ریمل با موهای کوتاه و زبرش تک به تک مژه‌ها را پوشش می‌دهد (حتی آن مژ‌های گوشه چشم که دسترسی به آن سخت است)، رنگدانه‌های مشکی و مخملی آن به باز شدن و درشت شدن چشم‌ها کمک می‌کند.

ریمل حجم دهنده مکس فکتور

ریمل گلوسیر مدل Glossier Lash Slick

این ریمل مژه‌های شما را نرم و بلند می‌کند و زیر چشمتان نمی‌ریزد. براش این ریمل با طراحی بی‌نقص مژه‌های شما را بلند می‌کند.

ریمل حجم دهنده گلوسیر

ریمل حجم دهنده چه کاری روی مژه‌های شما انجام می‌دهد؟

ریمل حجم دهنده آن دسته از ریمل‌هایی است که مژه‌ها شما را بلند، فر و ضخیم می‌کند، همچنین به ظاهر مژه‌های شما حجم می‌دهد (آنها را پرپشت می‌کند). این تاثیر متناوباً می‌تواند چشم‌های شما را باز و ظاهر آنها را درشت‌تر کند. به همین دلیل است که بسیاری از مردم به سراغ ریمل‌های حجم دهنده می‌روند.

ریمل حجم دهنده چگونه عمل می‌کند؟

ریمل‌های حجم دهنده حاوی مواد غلیظ‌تری است که از موم و پلیمر سیلیکون تشکیل شده است. این مواد با مژه‌ها ترکیب می‌شود . ظاهر آنها را ضخیم‌تر می‌کند. گاهی این ریمل‌ها براش‌های خاصی دارند که کمک می‌کند تا مواد ریمل را راحت‌تر به مژه‌هایتان بزنید و در طول آن فرآیند مژه‌های شما را نیز فر می‌کند.

بیشتر بخوانید: آموزش صحیح ریمل زدن گام به گام همراه با تصویر

مطالب مرتبط