رژلب اکلیلی را مانند حرفه‌ای‌ها بزنید

رژلب اکلیلی را مانند حرفه‌ای‌ها بزنید

25 خرداد 1399

این واقعیتی غیر قابل بحث است که درخشندگی بهترین دوست خانم‌ها است. وقتی که از چیزهای براق و اکلیل‌دار استفاده می‌کنید، آنها به گونه‌ای که نمی‌توان آن را انکار کرد، شخصیت شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد یا به صورت ناخودآگاه باعث می‌شود تا بیشتر احساس شادابی، اعتماد به نفس و سرزندگی کنید. استفاده از هرنوع رژلبی برای اکثر خانم‌ها سخت‌ترین قسمت آرایش کردن است. رژ روی لبتان به سادگی می‌تواند با فعالیت‌های روزانه مانند غذا خوردن، حرف زدن و یا بوسیدن بیشتر از لوازم آرایش دیگر مانند خط چشم و یا هایلایتر خراب بشود. بسیاری از خانم از رژلب‌های پر رنگ و اکلیل‌دار اجتناب می‌کنند تا کمتر احساس معذب بودن و ناراحتی بکنند. هرچند اگر رژلب‌های براق را به درستی استفاده کنید، آنها دیگر غیر قابل استفاده نیستند. استفاده از رژ اکلیل‌دار روی لب‌هایتان می‌تواند به اندازه دیگر انواع رژلب راحت باشد. بعلاوه، با داشتن رژی مات و متالیک که روی لبتان است و درخشش دنیای اطرافتان را روی خودش دارد، در میان جمع چشمگیر خواهید بود. این ترند داغ و تازه بهترین راه است تا منحصر به فردی و جذابیت روح خود را به روشی معرکه به رخ دیگران بکشید.

لب‌هایتان را با روش مناسب آماده کنید

مهم است که قبل از استفاده از هرنوع رژ اکلیلی لب‌های خود را به درستی آماده کنید. به منظور جلوگیری از جمع شدن و پوسته پوسته شدن رژ بعد استفاده از آن روی لب، با لایه‌برداری ملایم پوست‌های مرده لب خود را از بین ببرید. با استفاده از پارچه نم‌دار و تمیز ترکیبی از روغن نارگیل و شکر قهوه‌ای را به آرامی روی لب‌هایتان ماساژ دهید، سپس مواد را از روی آن بشویید. سپس لب‌های لایه‌برداری شده خود را با استفاده از بالم لب آب رسان نرم و هیدراته کنید.

رژلب اکلیلی بنفش صورتی

لب‌هایتان را زیرسازی کنید

اگر سعی کنید که رژ اکلیلی را روی پوست عریان لب‌هایتان بزنید، کاملاً مطمئن باشید که بلافاصله از روی لب‌هایتان می‌ریزد. برای اینکه مطمئن شوید رژلب اکلیلی کل روز روی لب‌هایتان درخشنده و شاداب باقی می‌ماند، باید لب‌هایتان را قبل استفاده از هرنوع رژ اکلیلی زیرسازی کنید. لایه‌ای از رژ به عنوان فاندیشن برای رژ اکلیلی خود روی لب‌هایتان بزنید. اگر می‌خواهد رژ اکلیلی روشن داشته باشید، باید از یک رژ رنگ نود برای زیرسازی استفاده کنید. یا برای داشتن رژلب اکلیلی خنثی یا روشن، از رژ تیره‍‌تر یا روشن‌تر برای زیرسازی لب‌ها استفاده کنید. کار خود را با لایه‌ای از برق لب شفاف تمام کنید تا رژلب اکلیلی به راحتی برای زمان بیشتری روی لب‌هایتان بماند.

رژلب اکلیلی صورتی

اکلیل مورد نظر خود را انتخاب کنید

هرگز از اکلیلی که مخصوص لوازم آرایش و برای صورت نیست، استفاده نکنید. درست کردن اکلیل برای روی کاغذ مناسب است و نه روی پوستتان. همچنین مهم است که مطمئن شود که دانه‌های اکلیل تا حد امکان کوچک هستند تا در طول روز مانع از جمع شدگی‌های ضخیم و تکه‌های اکلیل شوید.

رژلب اکلیلی آبی بنفش

از ابزار مناسب استفاده کنید

هنگامی که آماده شدید تا از اکلیل به صورت جدا روی لب‌هایتان استفاده کنید، یک براش محو کننده سایه با سایز متوسط را بردارید. براش را در آب غوطه‌ور کنید و آن را آنقدر فشار دهید تا آب‌های اضافه بیرون بیایند و براش تنها کمی نم‌دار باشد. از آن براش مرطوب برای ضربه زدن روی لبتان استفاده کنید و نه کشیدن. به این صورت که اکلیل‌ها را با استفاده از براش به صورت ضربه‌ای روی لب‌هایتان بزنید. اینگونه به نتیجه‌‌ای عالی می‌رسید که کل روز را دوام می‌آورد.

رژلب اکلیلی مشکی

رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید

هنگامی که می‌خواهید رنگ اکلیل رژلب خود را انتخاب کنید، دنیا در دستان شما است. در بازار محصولات آرایشی گنجینه‌ای بزرگی از انواع و اقسام رنگ‌های اکلیل وجود دارد که حتی تصورش هم نمی‌توانید بکنید. رنگی که انتخاب می‌کنید تنها بستگی به استایلی دارد که می‌خواهید برای خود درست کنید. از اکلیل‌های روشن و جیغ برای درست کردن ظاهری چشمگیرتر استفاده کنید. اگر می‌خواهید در انتها ظاهری ملایم‌تر داشته باشد، اکلیلی را انتخاب کنید که رنگ‌های طبیعی‌تری دارند. مانند اکلیل بی‌رنگ یا صورتی روشن.

رژلب اکلیلی طلایی

رژلب خود را با کانسیلر مرتب کنید

هنگامی که از اکلیل استفاده می‌کنید، پخش شدن آن امری اجتناب ناپذیر است. مهم نیست که چقدر با دقت از اکلیل روی لب‌هایتان استفاده می‌کنید، بعضی از آنها باید روی چانه یا روی گونه‌هایتان ردی از خودشان بگذارند. بعد از اینکه زدن اکلیل روی لب‌هایتان را تمام کردید، در مورد آن شلختگی‌ها نگران نباشید. از براش‌های صاف به آرامی روی صورتتان استفاده کنید تا اکلیل‌های پخش شده را پاک کنید. برای آنکه در آخر رژلب اکلیلی تمیز و مرتبی داشته باشید، از کانسیلر برای بهتر کردن آن استفاده کنید. با استفاده از یک براش زاویه‌دار دور لب‌های خود را با کرم یا کانسیلر مایع خط بیندازید. کانسیلر را به طرف بیرون محو کنید تا لبه‌های لب خود را مشخص‌تر کنید و در آخر رژلبی مرتب داشته باشید.

رژلب اکلیلی

از چسب اسکاچ نهایت استفاده را کنید

پاک کردن رژ اکلیلی می‌تواند کار خیلی ترسناکی باشد. هنگامی که از رژلب اکلیلی درست استفاده کنید، تمام طول روز روی لب‌هایتان می‌ماند اما قطعاً نمی‌خواهید که با شما به تخت خواب بیاید. خوشبختانه شما می‌توانید این مشکل کلافه کننده را بدون کندن پوست‌های لبتان یا زندگی کردن با آن اکلیل‌ها تا آخر عمر حل کنید. تنها لازم است که از کمی چسب اسکاچ استفاده کنید! استفاده از چسب برای پاک کردن آرایش به نظر راهی عجیب می‌رسد اما باور کنید هنگامی که کارتان با رژ اکلیلی تمام شد، این روشی تاثیرگذار برای خلاص شدن از آن است. به آرامی تکه‌ای چسب تمیز روی لب‌هایتان بچسبانید و آن را از روی لب بلند کنید تا لایه رویی رژ اکلیلی از روی لب‌هایتان برداشته شود. سپس بعد از آن روتین معمولی پاک کردن آرایش را در پیش بگیرید و یا از تکه پارچه‌ای نخی و تمیز برای از بین بردن باقی مواد آرایشی روی لب‌هایتان استفاده کنید. استفاده کردن از رژلب اکلیلی روشی جالب برای عوض کردن روتین آرایشی شما است. اضافه کردن کمی درخشندگی به لب‌هایتان ظاهر شما را جالب و خاص می‌کند تا در آخر استایلی محشر داشته باشید.

رژلب اکلیلی هلویی

بیشتر بخوانید: با این رژلب‌های جسورانه، خاص به نظر برسید!

مطالب مرتبط