کت دامادیتان را اینجوری شیک کنید!

کت دامادیتان را اینجوری شیک کنید!

26 خرداد 1399

آقایون هم می‌خوان خوش بگذرونن! پس بفرمایید، و اجازه بدین داماد شما هم یکم با استایل دامادیش خوش باشه! با اینکه چسبوندن برچسب تاریخ‌های خاص‌تون، مثل تاریخ روز ازدواج‌تون، داخل کت دامادی یه کلیشه‌ی کامله، اما ما پیشنهاد می‌کنیم که خارج از چهارچوب فکر کنین و از ایده‌های خلاقانه و بامزه برای شخصی کردن داخل کت دامادی لذت ببرین! 

1. متن آهنگ‌ها 

Kourtney Marquis، بنیان‌گزار Marquis Events در فیلادلفیا، پیشنهاد می‌ده که چند بیت از آهنگی که یک زوج برای اولین بار با اون رقصیدن، همراه با تاریخ عروسی، داخل کت دامادی دوخته بشه. برای مثال، شعرهای عکس بالا، از آهنگ «Then by Brad Paisley» هستند. اووووه! 

2. یک نقل قول مورد علاقه 

فرقی نداره که بخشی از سخنرانی رییس جمهور مورد علاقه‌ش باشه، دیالوگی از فیلم مورد  علاقه‌ش، یا تکیه‌کلام همیشگی مادربزرگش، حک کردن یه نقل‌قول بامعنی در داخل کت دامادی یک راه عالی برای الهام بخشیدن و انگیزه دادن به اون در روز عروسی‌شه. اینو Courtney Geigle بنیان‌گزار My Wed Style می‌گه. 

3. نامه‌های عاشقانه

یا عالی باش، یا اصلا نباش، درسته؟ Justin Delaney، مدیر اجرایی بخش کرایه آنلاین لباس‌های رسمی در سایت Menguin، به ما گفت که همین حالا در حال آماده کردن یک کت برای یکی از دوستاشون هستن که نوشته‌های داخل اون، بخشی از نامه‌های عاشقانه‌ی اون به همسرشه. به این می‌گن تعهد! 

نوشتن متن عاشقانه داخل کت دامادی

4. هشتگ عروسی شما 

اگر داماد بازیگوش و اهل شوخی باشه، چه اشکالی داره که هشتگ مخصوص به عروسی‌تون رو داخل کت دامادیش حک کنه؟ Rachel Jo Silver، بنیان‌گزار شبکه تلویزیونی Love Stories می‌گه «این روزها زوج‌ها برای هشتگ‌هاشون خیلی بامزه و خلاق شدند. قبلا هشتگ‌ها فقط ترکیبی از اسم‌های اون‌ها و تاریخ‌ها بود، اما الان مردم واقعا سعی می‌کنن که از طریق هشتگ‌هاشون چیز خاصی رو بگن». و به همین دلیل، کاملا می‌ارزه که روی این گزینه واقعا فکر کنید!  

5. یک خط از سوگند عروسی‌تان 

این روزها، مرسوم شده که خودتون سوگند عروسی‌تون رو بنویسد. Silver می‌گه «خاص‌ترین و به یاد ماندنی‌ترین خط از سوگند شما، می‌تونه الهام‌بخش یک خاطره خوب برای سال‌های بعد باشه». 

6. یک آیه از کتاب مقدس 

Kerrie Hileman، بنیان‌گزار White Magnolia Bridal Collection،  به عروس و دامادهای مذهبی پیشنهاد می‌کنه که آیه‌ای از کتاب مقدس رو انتخاب کنند که در رابطه‌شون معنی خاصی داشته باشه. اون می‌گه «برای مثال، یکی از آیات مورد علاقه‌ی من، آیه‌ی 1 John 4:19 است که می‌گه: ما عشق می‌ورزیم زیرا در آغاز او عاشق ما بود». 

7. یک خاطره خاص

با دوختن یک تصویر کوچیک از یک خاطره مشترک‌تون، مثل اولین قرارتان زیر ستاره‌ها، یا یک مسابقه‌ی دریانوردی، اون خاطره خاص رو به داماد یادآوری کنین، مثلا در این موارد، یک آسمان شب یا قایق. Geigle می‌گه «این کار شما رو به شروع رابطه‌تون و زمانی که اولین جرقه‌ها بین‌تون زده شدن، برمی‌گردونه». 

بیشتر بخوانید: آقایان خوشتیپ! این 10 آیتم را در کمدتان داشته باشید

مطالب مرتبط