آموزش سایه چشم هاله‌ای، ترندی جدید برای درخشیدن

آموزش سایه چشم هاله‌ای، ترندی جدید برای درخشیدن

26 خرداد 1399

آرایش چشم هاله یک گرایش زیبایی جدید است که اخیرا در سراسر دنیای آرایش محبوبیت خاصی بدست آورده است. سایه‌ی چشم هاله، که سایه‌چشم نورافکن هم خوانده می‌شود، چیزی نیست بجز اعمال سایه‌ی چشم‌تان به شکل خاص و انتخاب جای مناسب برای هر رنگ سایه در آرایش‌تان. نکته‌ی آرایش هاله آن است که کاری کند چشمان شما به صورت طبیعی درشت‌تر، بازتر، و گردتر به نظر برسند. این تکنیک آرایش چشم برای هر فرم چشمی مناسب است و می‌توان آن را به سادگی بر روی هر زنی پیاده کرد. خوشبختانه برای کسانی که متخصص زیبایی نیستند، این گرایش عملاً بسیار ساده است. در واقع، بسیاری از تازه‌کاران آرایش طبیعتا تمایل دارند که از سایه‌ی چشم هاله استفاده کنند، زیرا یکی از ساده‌ترین و موثرترین شکل‌های سایه‌ی چشم است. یاد گرفتن اینکه چطور سایه‌ی چشم هاله را پیاده کنید، به شما نشان می‌دهد که پیاده‌سازی این سایه چقدر آسان است و تا چه حد می‌تواند آرایش کلی شما را زیباتر کند.


آموزش آرایش چشم هاله


1. زیرسازی

زیرسازی جایی که قصد دارید بر روی آن سایه را پیاده کنید به اندازه‌ی خود پیاده‌سازی سایه اهمیت دارد. اگر قبل از شروع آرایش، پلک‌هایتان را به خوبی زیرسازی نکنید، سایه‌ی چشم‌تان زودتر از چیزی که تصورش را بکنید پخش و محو می‌شود. پلک بالایی و پایینی‌تان را با استفاده از یک پرایمر باکیفیت، زیرسازی کنید. از یک پرایمر رنگ روشن یا براق استفاده کنید تا از همان اول، به درشت‌تر به نظر رسیدن چشمان‌تان کمک کند. بعد از آنکه پرایمرتان خشک شد، یک سایه‌ی محو طبیعی روشن، از خط رویش مژه ها تا روی پلک‌تان پخش کنید. این سایه‌ی طبیعی، زمینه‌ی بسیار مناسبی برای بقیه‌ی آرایش چشم شما فراهم می‌کند.

آرایش سایه چشم هاله مشکی طلایی

2. انتخاب رنگ

می‌توانید از هر رنگی که دوست دارید برای آرایش چشم هاله‌تان استفاده کنید. زنان مختلف، با استفاده از رنگ‌های روشن یا تیره، و فینیشرهای مات یا براق، آرایش‌های زیبایی خلق می‌کنند. قانون خاصی برای انتخاب رنگ‌هایی که می‌خواهید استفاده کنید وجود ندارد. با این حال، بهتر است چهار رنگ انتخاب کنید: یک رنگ روشن، یک رنگ تیره، یک رنگ متوسط و یک رنگ طبیعی. می‌توانید هر تم رنگی که دوست دارید انتخاب کنید. فقط مطمین شوید که رنگ‌هایی که انتخاب کرده‌اید شامل هر چهار تم بالا می‌شود.

آرایش سایه چشم هاله صورتی بنفش

3. از برس‌های مناسب استفاده کنید

محو کردن بخش مهمی از پیاده‌سازی یک آرایش چشم هاله است. وقتی که می‌خواهید سایه‌ی طبیعی و رنگ روشن را روی قسمت‌های بزرگی از پلک پیاده کنید، از یک برس بزرگ و حجیم استفاده کنید. وقتی که می‌خواهید رنگ‌های تیره و متمرکزتر را پیاده کنید، از یک برس کوچکتر و باکیفیت استفاده کنید تا سایه‌ی نهایی تمیز و زیبا به نظر برسد.

آرایش سایه چشم هاله مسی

4. رنگ‌هایتان را به درستی جاگذاری کنید‌

وقتی که می‌خواهید آرایش چشم هاله را انجام دهید، جاهای مشخصی وجود دارند که باید رنگ‌های مختلف سایه‌تان را روی آنها اعمال کنید. اول، رنگ طبیعی سایه را روی تمام پلک پیاده کنید. سپس، سایه‌ی متوسط را روی یک‌سوم داخلی و یک‌سوم بیرونی پلک پیاده کنید و بعد با احتیاط، سایه‌ی تیره را در این مناطق محو کنید. تا زمانی که قسمت‌های تیره‌ی سایه را در یک‌سوم‌های داخلی و بیرونی پلک به خوبی محو نکرده‌اید، روی قسمت میانی پلک سایه نزنید. سپس از سایه‌ی رنگ روشن در یک سوم میانی چشم استفاده کنید تا ظاهر روشن‌تری به چشمان شما بدهد. این جاگذاری مشخص رنگ‌ها تضمین می‌کند که در پایان پروسه، چشمان شما تا حد ممکن درشت‌تر و گردتر به نظر برسند.

آرایش سایه چشم هاله آبی بنفش براق

5. خط مژه‌های پایین را فراموش نکنید

همان روش پیاده‌سازی سایه‌ها در پلک بالا رو روی پیک پایینی و نزدیک خط رویش مژه‌ها پیاده کنید تا آرایش چشم هاله‌ی شما تکمیل شود. از رنگ روشن‌تر در وسط و رنگ‌ تیره‌تر در کناره‌ها استفاده کنید و برای محو کردن این سایه‌ها از برس کوچک و ظریفی استفاده کنید.

آرایش سایه چشم هاله آبی

6. هایلایت کننده را اضافه کنید

آرایش چشم سایه باعث به آمدن ظاهر روشن و اثرگذاری می‌شود. با اضافه کردن های‌لایت کننده به آرایش‌تان، روشنی چشم‌تان را بیشتر کنید و کمک کنید که چشمان‌تان درشت‌تر به نظر برسند. پس از آنکه زدن سایه‌ی اصلی به پلک بالایی و پیک پایینی‌تان تمام شد، های‌لایت کننده را به گوشه داخلی چشمان‌تان اضافه کنید. از رنگی از های‌لایت‌ کننده استفاده کنید که با تم رنگی سایه‌ی اصلی‌تان همخوانی داشته باشد. های‌لایت کننده را در سایه‌ی قسمت داخلی چشم محو کنید. اگر می‌خواهید چشمان‌تان را روشن‌تر کنید، اندکی های‌لایت کننده به قسمت میانی پلک پایینی اضافه کنید.

آرایش سایه چشم هاله به رنگ غروب آفتاب

7. خط چشم را حذف کنید

نکته‌ی آرایش چشم هاله آن است که کمک کند چشمان‌تان درشت‌تر و گردتر به نظر برسند. با اینکه مدل‌های خط چشم دراماتیک مشخص و پهن هم زیبا هستند، اما به دلیل آنکه گردی و باز بودن چشم‌ها را محدود می‌کنند، با آرایش چشم هاله سازگاری ندارند. وقتی که از آرایش چشم هاله استفاده می‌کنید، از خط چشم صرف نظر کنید.در وقت‌تان صرفه‌جویی می‌شود و تضمین می‌کند که چشمان‌تان تا جایی که ممکن است درشت‌تر به نظر برسند.فقط مژه‌های‌تان را فر کنید و آن‌ها را یک‌ یا دو دور ریمل بزنید تا آرایش چشم‌تان چشم‌گیرتر شود. آرایش چشم هاله بسیار ساده است. صبح‌ها، وقتی برای کار دیرتان شده اما هنوز هم می‌خواهید فوق‌العاده به نظر برسید، از این روش آرایشی استفاده کنید تا در عین آنکه زیبایی طبیعی‌تان را بیشتر می‌کنید، به موقع هم سر کارتان برسید.

آرایش سایه چشم هاله صورتی

بیشتر بخوانید: یاد بگیرید ماهرانه سایه چشم هاله‌ای بزنید

مطالب مرتبط