چگونه رنگ‌های پاستیلی را با یکدیگر سِت کنیم؟

چگونه رنگ‌های پاستیلی را با یکدیگر سِت کنیم؟

28 خرداد 1399

اگر می‌خواهید در مورد سِت و ترکیب کردن رنگ‌های پاستیلی بدانید، بسیار خوش شانس هستید زیرا بهترین نکته در مورد رنگ‌های پاستیلی این است که به دلیل داشتن هاله‌های مشترک و ته‌رنگ سفید، اکثر آنها با یکدیگر ست می‌شوند. رنگ‌های پاستیلی در دنیای مد بسیار محبوب هستند زیرا بسیاری از افراد با لباس‌هایی که تماماً رنگ‌های پاستیلی داشته باشند، احساس راحتی می‌کنند و آنها را به لباس‌های رنگ روشن ترجیح می‌دهند. اگرمطمئن نیستید که چگونه باید رنگ‌های پاستیلی را یکدیگر ست کنید، نگاهی به این مقاله داشته باشید که در آن استایل‌ها و نکته‌هایی را در این زمینه گردآوری کرده‌ایم، آنها همچنین برای ایده گرفتن بسیار به شما کمک می‌کنند.

رنگ زرد پاستیلی با صورتی‌ و ارغوانی‌ پاستیلی عالی به نظر می‌رسد

ست کردن رنگ‌ زرد پاستیلی با صورتی‌ها و ارغوانی‌های پاستیلی همیشه زیبا می‌شود. این ترکیب یادآور بهشت است و زرد پاستیلی هم امسال ترند شده است و شما انتخاب‌های بسیار زیادی دارید که می‌توانید آنها را به صورت آنلاین پیدا کنید. اگر هوا هنوز کمی سرد است، پلیوری به رنگ زرد پاستیلی با شلوار کتان یا گشاد بپوشید. شما همچنین می‌توانید یک کت صورتی پاستیلی را برای جلسات کاری خود انتخاب کنید. شما می‌توانید لباس‌های سال 2020 خود را برای فصل بهار و تابستان تماماً با رنگ‌های پاستیلی ترند شده انتخاب کنید.

ست کردن رنگ زرد پاستیلی با صورتی‌ و ارغوانی‌ پاستیلی 

رنگ پاستیلی آبی را با سبز ست کنید

قبلاً در مورد اینکه چقدر رنگ آبی و سبز با یکدیگر خوب به نظر می‌رسند، صحبت کرده‌ایم و این قانون شامل رنگ‌های پاستیلی نیز می‌شود. این رنگ‌ها برای کت و شلوار زنانه عالی است. شما می‌تواند رنگ یکی از آنها را پررنگ‌تر از دیگری انتخاب کنید و تضاد رنگی در لباس‌ خود داشته باشید و یا اینکه سایه‌های کمرنگ‌تر از هر دو رنگ را بپوشید و به لباس‌های خود ظاهری ملایم‌تر بدهید. اگر کمی رنگ ارغوانی و یا زرد به لباس‌های خود اضافه کنید، مشکلی پیش نخواهد آمد! همچنین امسال شرکت پنتون اعلام کرده است که رنگ سال آبی کلاسیک است و شما می‌توانید به این روش از رنگ آبی در لباس‌هایتان استفاده کنید.

ست کردن رنگ پاستیلی آبی با سبز

رنگ‌های خنثی و ملایم پاستیلی

اگر رنگ زیاد و غلیظ شما را می‌ترساند، همیشه این انتخاب را دارید که از رنگ‌های پاستلی ملایم و خنثی‌تر استفاده کنید و رنگ‌هایی را باهم ست کنید که از یک خانواده رنگ هستند و تنها هاله و تن‌های آنها با یگدیگر متفاوت است مانند قرمز کم‌رنگ، نارنجی‌های پاستیلی و زردهای پاستیلی. شما همچنین می‌توانید محتاطانه‌تر در مورد لباس‌هایتان تصمیم بگیرید، حتماً نیازی نیست که هر تکه از لباستان یک رنگ باشد. تنها می‌توانید کت خود را با رنگ پاستیلی انتخاب کنید و باقی لباس‌ها را مانند بلوز و شلوار ساده نگهدارید.

ست کردن رنگ‌های خنثی و ملایم پاستیلی

اکسسوری‌های پاستیلی رنگ

اکسسوری را فراموش نکنید، آنها می‌توانند دقیقاً همان چیزی باشند که شما احتیاج دارید مخصوصاٌ جوراب شلواری‌های با رنگ پاستیلی که امسال بسیار ترند شده‌اند. اکسسوری‌ها با رنگ پاستیلی برای کسانی مناسب است که تنها کمی رنگ برای لباس‌های خود می‌خواهند و نه اینکه تمام لباس‌هایشان پاستیلی رنگ باشد. یک کیف یا یک جفت کفش پاستیلی رنگ راهی عالی برای سِت کردن رنگ پاستیلی با لباستان است. استفاده از اکسسوری مانند جادویی می‌ماند که می‌تواند ظاهر شما را کسل کننده به چشمگیر تغییر دهد.

اکسسوری‌هایی با رنگ پاستیلی

استایل‌های پاستیلی

استایل‌های پاستیلی

استایل‌های پاستیلی

استایل‌های پاستیلی

استایل‌های پاستیلی

استایل‌های پاستیلی

استایل‌های پاستیلی

استایل‌های پاستیلی

استایل‌های پاستیلی

استایل‌های پاستیلی

استایل‌های پاستیلی

بیشتر بخوانید: 10 ترفند برای داشتن یک استایل با اعتماد به نفس

مطالب مرتبط