نقش چشمگیر کت‌ و شلوار در استایل خیابانی

نقش چشمگیر کت‌ و شلوار در استایل خیابانی

02 تیر 1399

به ‌عنوان سردبیر مجله فشن، من ساعت‌های زیادی را صرف دیدن تصاویر استایل خیابانی می‌کنم، به‌ویژه در طول ماه‌های فوریه و سپتامبر که هفته‌های مربوط به مد جهانی نقش چشمگیری در این صنعت دارند. (می‌دانم کار سختی است) در این فصل از میان صدها تصویری که دیدم، می‌توانم با اطمینان از یک استایل به ‌عنوان ترندی بسیار محبوب در همه ‌جا نام ببرم: کت , ‌شلوار پارچه‌ای. از نیویورک تا لندن، میلان و پاریس همه‌ی مدل‌ها در کل جهان تصمیم به انتخاب این ترکیب زیبا برای این فصل گرفتند، آن‌ها ترکیب کت اسپرت گشاد با شلوار پارچه‌ای پاکتی با رنگ و طرح‌های مختلف را امتحان کردند. البته این کار به‌سادگی پوشیدن یا نپوشیدن یک ست لباس نیست. مدل‌های این فشن شوی خیابانی با استفاده از طراحی خلاقانه لباس، استایل کت‌وشلوار خود را منحصربه‌فرد نشان دادند. با استفاده از اکسسوری ها تا پوشیدن بوت نظامی یا انتخاب تی‌شرت سفید زیر کت، تصاویر استایل خیابانی روش‌های کاملاً تازه‌ای را برای طراحی استایل کت‌شلوار ارائه می‌دهند. اگر شما یک کت‌شلوار کاملاً جدید یا رنگی کاملاً مدرن (مثلاً سبز زمردی یا صورتی بسیار روشن) را انتخاب کنید، این تصاویر ثابت می‌کنند کت‌شلوار مخصوصی برای هر فرد با هر انتخابی وجود دارد. برای اطلاع از 5 ایده جدید استایل کت‌ و شلوار متناسب با فشن به خواندن این مطلب ادامه دهید.

1. بوت چانکی

در لندن و پاریس، افرادی که در شوهای خیابانی شرکت کرده بودند، با ترکیب کت‌شلوار و بوت چانکی (پاشنه مبلی) یا کفش تخت، به استایل خود جلوه متفاوت و خلاقانه‌ای بخشیدند. این راه ساده برای رسمی کردن ظاهر است که می‌تواند غیرازاین با کتی با دکمه‌های بسته نشان داده شود.

ست کردن کت و ‌شلوار با بوت چانکی

ست کردن کت و ‌شلوار با بوت چانکی

2. استفاده از اکسسوری‌های براق

اگر از قبل کت و ‌شلوار پارچه‌ای معمولی در کمدتان دارید اما می‌خواهید جلوه‌ای دیگر به آن ببخشید، استایلی را انتخاب کنید و آن را با اکسسوری‌ مثل کفش یا کیفی روشن ترکیب کنید.

ست کردن کت و شلوار طوسی با کیف و کفش رنگ جیغ

ست کردن کت و شلوار طوسی با کیف قرمز

3. ترکیب کردن با تی‌شرت 

درحالی‌که می‌گویند شما نمی‌توانید خیلی رسمی لباس بپوشید، همیشه این ترس وجود دارد که کت‌ و شلوار استایل شما را رسمی نشان دهد. جانت مادسن برای این مشکل راهکاری ارائه داده، کت‌ و شلوار را با تی‌شرت سفید اسپرت ترکیب کنید.

ست کردن کت و شلوار با تی شرت سفید

ست کردن کت و شلوار با تی شرت

4. انتخاب کت‌ و شلوار رنگی

اگر همیشه می‌خواستید کت‌شلوار جذابی بپوشید، الان زمان آن رسیده است. مهم نیست چه رنگی موردنظرتان باشد، سبز، صورتی یا آبی پاستیلی، مدل‌های استایل خیابانی به شما اطمینان می‌دهند که نباید از رنگ‌های خیره‌کننده در استایل کت‌شلوار خجالت بکشید.

کت‌ و شلوار طوسی آبی زنانه

کت‌ و شلوار صورتی زنانه

کت‌ و شلوار طوسی سبز زنانه

5. انتخاب ظاهر متفاوت

استایل خیابانی با پوشش‌هایی مثل کت اسپرت کوتاه و ژاکت‌هایی با دامن کوتاه این فصل همه‌ی ظواهر را امتحان کردند که از نمونه‌های مختلف لباس‌های سنتی تا نمونه‌های خلاقانه استقبال شد. اگر به دنبال استایلی متفاوت هستید، یک ظاهر غیرقابل‌پیش‌بینی و خلاقانه می‌تواند دقیقاً همان چیزی باشد که باعث درخشش و تفاوت کت‌شلوار شما از بقیه شود.

کت‌ و شلوار طوسی زنانه

کت‌ و شلوار طوسی مرجانی زنانه

کت‌ و شلوارک زنانه

بیشتر بخوانید: زیبایی استایل شما با این لباس‌های طرح‌دار و شلوغ

مطالب مرتبط