رنگ تاوپ: 18 ایده‌ی طراحی با این رنگ جذاب

رنگ تاوپ: 18 ایده‌ی طراحی با این رنگ جذاب

05 تیر 1399

واقعیت اینه که وقتی از رنگ تاوپ (خاکستری مایل به قهوه‌ای) حرف می‌زنیم، همه‌ی افراد نمی‌تونن فوراً این رنگ رو تجسم کنند. مسئله اینه که این رنگ، ترکیبی از دو رنگ کاملاً متضاده. می‌بینین، وقتی که رنگ‌های قهوه‌ای و خاکستری رو با هم ترکیب کنید، از اتحادشون رنگ تاوپ به دست میاد. حالا که می‌دونین رنگ تاوپ حدودا چه رنگیه، وقت اینه که ایده‌های کاملی با استفاده از این رنگ جالب به شما ارائه کنیم. واقعیت اینه که این رنگ نه تنها داره تبدیل به یک ترند می‌شه، بلکه یکی از بهترین رنگ‌های خنثی برای پیاده‌سازی طراحی‌های مختلفه.


ناخن‌هایی به رنگ تاوپ با تزیینات کریستالی درخشان


در مواقعی که رنگ تاوپ ناخن‌ها خیلی کدر باشه و شما نتونید هیچ رنگ لاک دیگه‌ای رو با اون هماهنگ کنید، وقت اینه که از کریستال‌ها استفاده کنید. مسئله اینه که این کریستال‌های مینیمالیست و شیرین، هیچ‌وقت روی مانیکورهای با رنگ خنثی بد به نظر نمی‌رسند.

لاک تاوپ با دیزاین سنگ‌های تزیینی


رنگ لاک تاوپ در یک ترکیب فوق‌العاده با الگوی پلنگی اکلیلی


وقتی که خودتون رو به رنگ‌های خنثی محدود کنید، شاید دنبال کردن خیلی از ترندها کار سختی باشه. در چنین مواقعی، می‌تونید به جای استفاده از رنگ‌ها، از الگوهای مختلف روی رنگ خنثای لاک‌تون استفاده کنید. یک الگوی پلنگی اکلیلی روی رنگ زمینه تاوپ واقعا شگفت‌انگیز می‌شه.

لاک رنگ تاوپ با دیزاین پلنگی اکلیلی


تاوپ محوشونده برای یک مانیکور ظریف


این روزها ترکیب‌های آمبره در نهایت محبوبیت، ممکن هستند و این به اون معنیه که ترکیب کردن دو ترند با هم، همیشه گزینه‌ی خوبیه. به همین دلیل، استفاده از رنگ تاوپ در نوک ناخن‌ها و محو کردن اون در یک رنگ عاجی در ریشه ناخن، گزینه‌ی خوبیه.

آمبره ناخن با رنگ تاوپ


ناخن‌های با رنگ لاک تاوپ و تصاویر کارتونی بامزه


لزومی نداره که رنگ لاک خنثی، حتما باید خسته‌کننده و بی‌مزه باشه. به همین دلیل اضافه کردن یک تصویر کارتونی بامزه به مانیکور تاوپ می‌تونه یک ایده‌ی خوب باشه.

لاک تاوپ با دیزاین کارتونی


بهترین ترکیب از رنگ صورتی و تاوپ


بدون شک یکی از بهترین رنگ‌هایی که با رنگ لاک تاوپ سازگاری داره، رنگ صورتی روشن. به همین دلیل اگر این دو رنگ رو با هم ترکیب ‌می‌کنید، قبلش مطمئن بشین که برای توجهی که به خودتون جلب می‌کنید، آمادگی دارین!

ترکیب رنگ صورتی و تاوپ برای ناخن


ناخن‌های با لاک تاوپ و آمبره اکلیلی


آمبره‌ی اکلیلی لاک تاوپ قطعا به یاد ماندنی می‌شه، فقط اگر بدونید که کجا باید تمومش کنید! نکته اینجاست که استفاده بیش از حد از اکلیل باعث میشه اثر خنثی بودن رنگ لاک از بین بره، اما یک آمبره مناسب قطعا خیلی دوست‌داشتنیه.

 لاک تاوپ و آمبره اکلیلی برای ناخن


ناخن‌های با لاک تاوپ مات مینیمالیست


می‌تونین به سادگی لاک تاوپ رو با الگوهای مینیمالیست امتحان کنید. علاوه بر این، ترکیب کردن رنگ‌های خنثی مختلف با رنگ تاوپ هم ایده‌ی عاقلانه‌ایه.

 لاک تاوپ مات


نوک ناخن فیروزه‌ای روشن برای عوض کردن مودتان


وقتی تو مود یه چیز روشن هستید، اما موقعیتش رو ندارید، وقت اونه که از ترکیب رنگ‌ها استفاده کنید. واقعیت اینه که یک لاک به رنگ تاوپ که به نوک ناخن‌هاش رنگ فیروزه‌ای روشن اضافه شده باشه ظاهر تاثیرگذاری داره، اما در عین حال کاملا خنثی هم هست.

لاک تاوپ با فرنچ فیروزه‌ای


مانیکور تاوپ با تزیینات گُل


این واقعیت که رنگ تاوپ به دسته‌ی رنگ‌های خنثی تعلق داره به این معنی نیست که نمی‌تونه ظاهر فوق‌العاده زنانه‌ و با شکوهی داشته باشه. تنها کاری که برای نتیجه گرفتن باید بکنید اینه که به مانیکورتون، تزیینات گُلی اضافه کنید.

مانیکور آمبره تاوپ با دیزاین گُل


طرح‌های چهارخانه در ترکیب با رنگ تاوپ


اگه بخوام بهتون حقیقت رو بگم، ترند رنگ لاک تاوپ می‌تونه تقریبا با هر چیزی تعامل داشته باشه. ترکیب رنگ کرومی، رنگ تاوپ و الگوهای چهارخانه بهترین اثبات برای این ادعاست.

لاک تاوپ با دیزاین چهارخانه


طرح‌های ابروبادی روی زمینه‌ای به رنگ تاوپ


شاید این طور به نظر برسه که برای اینکه کاری کنید که ناخن‌هاتون این شکلی به نظر برسن، باید بهترین مانیکوریست دنیا باشید. با این وجود در بسیاری از موارد، تنها چیزی که بهش نیاز دارید ترکیب درست رنگ‌ها و یک سری استامپ مناسبه. خودتون ببینین!

لاک تاوپ با دیزاین ابروبادی


یک ایده‌ی شیرین برای مانیکور تاوپ بعدی شما


برای شیرین‌ترین ایده‌ی طراحی ناخن، روی ناخن‌هاتون لاک پایه‌ی تاوپ بزنید و بهش طرح‌های استامپی بامزه اضافه کنید! فقط یه نگاه به این طراحی ناخن فوق‌العاده، اثبات می‌کنه که حق با ماست!

لاک تاوپ با دیزاین قلب


ناخن‌های تاوپ تزیین شده با نوارهای متالیک


خانم‌های زیادی عاشق الگوهای جذاب طراحی ناخن هستند که توسط ناخن‌کارهای معروف ارائه می‌شن. با این وجود خیلی‌ها نمی‌دونن که شما می‌تونید خودتون به تنهایی شاهکار خودتون را خلق کنید، تنها چیزی که بهش نیاز دارید، نوارهای متالیک و تخیل‌تونه!

مانیکورتاوپ با دیزاین خطوط طلایی


ایده‌ی شگفت‌آور: آمبره تاوپ با المان‌های درخشان


حتی یک آمبره‌ی خنثی هم با اضافه کردن الگوهای مناسب المان‌های درخشان، می‌تونه فوق‌العاده و نفس‌گیر باشه. عبارت هر چه بیشتر بهتر، نتیجه رو غنی‌تر می‌کنه!

 آمبره تاوپ با سنگ‌های تزیینی


مانیکور خام و زنانه با یک رنگ بندکفشی


هیچ چیزی زنانه‌تر از یک طرح بندکفشی نیست. به همین دلیل، تزیین کردن لاک ساده تاوپ‌تون با الگوهای بندکفشی، یک روش مطمئن برای اینه که ناخن‌هاتون رو به یه سطح کاملاً جدید ببرین!

ترکیب لاک تاوپ و اکلیل


ناخن‌های تاوپ با لکه‌های طلایی


اضافه کردن لکه‌های طلایی به مانیکورتون، همیشه ایده‌ی خوبیه که باعث می‌شه طرح بهشتی و با شکوه به نظر برسه. بنابراین اضافه کردن لکه‌های طلایی به مانیکور تاوپ‌تون همیشه ایده‌ی خوبیه.

لاک تاوپ با پتینه طلایی

امیدواریم از این ایده‌ها خوشتون اومده باشه و اون‌ها رو با دوستان‌تون به اشتراک بگذارید! فراموش نکنید که آیپدیت‌ها رو چک کنید!

بیشتر بخوانید: آموزش مانیکور ناخن در 10 مرحله (مرحله۹ مهمه!)

مطالب مرتبط