10 مدل معرکه هایلایت بلوند با زمینه قهوه‌ای

10 مدل معرکه هایلایت بلوند با زمینه قهوه‌ای

05 تیر 1399

هایلایت‌های بلوند، امسال دوباره برگشته‌اند. بنابراین با ما همراه باشید تا نگاهی به نکات این مدل موی ترند شده داشته باشیم و بتوانید ظاهری زیبا و شیک برای این فصل داشته باشید. هایلایت بلوند، ترند یا رنگ مویی جدید نیست که همه تازه شیفته آن شوند. این مدل مو از سال‌ها پیش در دنیای مد و فشن بوده و تنها با روش‌های مدرن رنگ کردن پیشرفت کرده است. از جمله این مدل‌های رنگ هایلایت، لولایت، بالیاژ و آمبره است که در این مقاله از همه این مدل‌ها گردآوری شده است! در این مقاله چندین مدل هایلایت بلوند آورده شده که می‌توانید از آنها الهام بگیرید.

هایلایت بلوند برای موی کوتاه

بگذارید همین اول کار بگویم که هیچ رنگ مویی بهتر از ترکیب رنگ بلوند نیست! رنگ موی بروند که همان ترکیب رنگ بلوند و قهوه‌ای است، توسط رنگ‌کاران ماهر برای توصیف رنگ مویی به کار برده می‌شود که ترکیبی یک دست از هایلایت بلوند با زمینه قهوه‌ای مو یا برعکس آن دارد. این مدل رنگ مو همچنین رنگ موی ترجیحی در میان آن دسته از خانم‌هایی که به صورت طبیعی موهای قهوه‌ای رنگ دارند. برای داشتن ظاهری طبیعی (مثل اینکه به صورت مادرزاد با رنگ موی بروند به دنیا آمده‌اید) زمینه موهایتان را پر از هایلایت‌هایی کنید که میان موهایتان محو شود. یا اینکه می‌توانید ریشه‌های تیره‌تر و حتی لایه‌ها زیرین مو را هم تیره‌ انتخاب کنید. هایلایت‌های بلوند در تضاد با رنگ تیره، زیباتر به نظر خواهند رسید. بلندی موهایتان به هر اندازه که باشد، این مدل روی آنها به نظر زیبا خواهد رسید. بعلاوه، این مدل هایلایت موهایتان را پرتر و حجیم‌تر نشان می‌دهد.

مدل موی کوتاه با هایلایت بلوند

آمبره قهوه‌ای به بلوند

رنگ موی آمبره هنوز ما را با انواع زیاد اما زیبای رنگ شگفت‌زده می‌کند. کسانی که رنگ موهایشان قهوه‌ای است با تغییر آن به بلوند آمبره باعث می‌شوند که رنگ مویی یک دست‌تر داشته باشند، نسبت به وقتی که موهایشان را از قهوه‌ای به قرمز تغییر می‌دهند. اگر تغییر بزرگی در موهای خود نمی‌خواهید، می‌تواند این رنگ موی آمبره را امتحان کنید. من به شما پیشنهاد می‌کنم که هایلایت‌های بلوند را با رنگ موی بلوند آمبره ترکیب کنید. برای محو شدن بهتر هایلایت‌ها در مو، هایلایت‌ها باید با ریشه قهوه‌ای شروع شده و رنگشان به آهستگی به طرف پایین بلوند شود تا رنگ موهایتان یک دست و بدون خط باشد.

رنگ موی بلوند آمبره

مدل موی باب با بالیاژ

آیا طرفدار مدل موی باب هستید؟ اگر اینطور باشد پس مدل موهای باب خود را به این زودی‌ها تغییر نخواهید داد. اگر دو مورد قبلی در مورد شما درست است پس این رنگ موی بلوند بالیاژ برای مدل موی باب شما عالی است. لطفاٌ حرف آن دسته از مردمی که می‌گویند هایلایت روی موهای کوتاه خوب نمی‌شود را باور نکنید. واقعیت این است، رنگ موی هایلایت اگر درست انجام شود، با همه مدل‌های مو عالی خواهد شد. آن دسته از خانم‌هایی که مدل موهایشان باب و به رنگ قهوه‌ای است، از رنگ‌کار خود بخواهند تا تکه‌های هایلایت بلوند با زمینه قهوه‌ای روی موهایشان در بیاورد. این رنگ مو به مدل باب یک تکه و صاف بُعد می‌دهد و هم برای موهای صاف و هم فر عالی به نظر خواهد رسید.

بالیاژ با مدل موی باب

بیشتر بخوانید: 12 رنگ موی قهوه‌ای با هایلایت‌ بلوند شگفت‌انگیز

بلوند پلاتینیوم | هایلایت بلوند روی زمینه قهوه‌ای روشن

امتحان کردن رنگ موی پلاتینه ترسناک به نظر می‌آید، مخصوصاً اگر رنگ موهایتان قهوه‌ای تیره باشد. در نگاه اول، اینطور به نظر می‌رسد که بلوند پلاتینه روی زمینه موی تیره زیادی جیغ است یا جلب توجه می‌کند. اما رنگ‌کاران ماهر می‌توانند این تضاد را به زیباترین حالت ممکن تبدیل کنند. اگر احساس می‌کنید آنقدر جسور هستید که می‌خواهید هایلایت‌های بلوند پلاتینه را امتحان کنید، به جایاین کار از ترکیب هایلایت‌های دودی-نقره‌ای و پلاتینه استفاده کنید. اینگونه آن تضاد زیبا را هنوز روی موهایتان دارید و با گذر زمان این رنگ‌ها بهتر با با یکدیگر ترکیب و محو می‌شوند.

هایلایت بلوند روی زمینه قهوه‌ای روشن - بلوند پلاتینه

هایلایت جلوی مو | هایلایت بلوند روی زمینه تیره

همه ما می‌دانیم که هایلایت به هر مدل مویی بُعد می‌دهد و هر رنگ مویی را چشمگیر می‌کند. اما می‌دانید که چگونه هایلات جلوی مو می‌تواند روی ظاهر کلی شما تاثیر بگذارد؟ می‌دانم که همه نمی‌توانند هایلایت جلوی مو را امتحان کنند زیرا امتحان کردن این مدل مو به اندکی جسارت احتیاج دارد. اما اگر رنگ‌کار شما به چهره شما و ویژگی‌های آن آشنایی داشته باشد، می‌تواند هایلایت جلوی مو را به گونه‌ای برای شما در بیاورد که اجزای صورتتان زیباتر به نظر برسد. همچنین چهره شما با هایلایت جلوی مو درخشنده و زیبا می‌شود.

هایلایت بلوند جلوی مو روی زمینه تیره

تکه‌های ضخیم هایلایت | هایلایت بلوند روی زمینه قهوه‌ای تیره

شما را نمی‌دانم اما من هنگامی که می‌خواهم موهایم را هایلایت کنم، دوست دارم تکه‌های آن نازک باشد. احساس می‌کنم، وقتی که هایلایت‌های ظریف با دیگر رنگ‌ها ترکیب می‌شود، بهتر در آنها محو خواهند شد. اما از آنجایی که مشغول صحبت کردن در مورد رنگ موهای متضاد هستیم، من هم در حال فکر کردن به امتحان کردن هایلا‌یت‌های بلوند و ضخیم هستم! این حرکتی بسیار جسورانه است اما اگر به دنبال داشتن هایلایت‌هایی با تضاد زیاد هستید، هایلایت‌های ضخیم انتخاب مناسبی برای شما خواهند بود. این مدل هایلایت همچنین برای پوشاندن موهای سفید مناسب است (البته اگر موهای سفید دارید).

هایلایت بلوند و تکه‌ای روی زمینه قهوه‌ای تیره

بلوند و قرمز | هایلایت بلوند روی زمینه قهوه‌ای

باید بگم که من عاشق رنگ موی قرمز هستم و اگر با هایلایت بلوند ترکیب شود، آن رنگ موی رویایی من خواهد بود. هر چند که من تا به حال این رنگ مو را امتحان نکرده‌ام، اما جایی خواندم که هایلایت‌های قرمز و بلوند یکی از درخواست‌های رایج خانم‌هاست. دلیل این مسئله این است که وقتی هایلایت‌های قرمز با زمینه قهوه‌ای تیره مو ترکیب می‌شوند، نتیجه یک رنگ موی بورگاندی می‌شود و باز هم هایلایت‌های بلوند به این رنگ مو تضاد اضافه می‌کنند. اگر شما شخصیت جسورنه‌ای دارید، این رنگ مو را امتحان کنید!

هایلایت بلوند روی زمینه قهوه‌ای مو

بلوند و رزگلد

اگر داشتن مویی با قرمزی بیش از حد برای شما جسورانه است، پس شاید من بتوانم شما را به جای این رنگ مو، به ترکیب رنگ‌های بلوند و رزگلد علاقه‌مند کنم. خب منظورم من از رزگلد نسخه متالیک آن نیست پس لازم نیست نگران باشید. اما این رنگ مو هاله‌ای صورتی به هایلایت‌های بلوند و زمینه قهوه‌ای رنگ مو خواهد داد. بعضی‌ها به این رنگ بلوند توت فرنگی هم می‌گویند و در حال حاضر بسیار ترند شده است! به من اعتماد کنید خانم‌ها، هاله صورتی روی آن بلوند‌های تیره خیلی خاص خواهد شد! چه کسی می‌تواند رنگ صورتی را دوست نداشته باشد؟

ترکیب رنگ موی بلوند و رزگلد

هایلایت کاراملی روی زمینه قهوه‌ای

چقدر رنگ کرمی کارامل را دوست دارید؟ خیلی زیاد؟ پس شما می‌توانید موهای قهوه‌ای رنگ خود را به رنگ زیبای کاراملی تغییر دهید. همه چیزها به یکدیگر می‌آیند و من نمی‌توانم تا امتحان کردن این رنگ مو صبر کنم (شاید بعد از اینکه رنگ جدید موهایم رفت). خب باید بگوییم که همه نمی‌توانند این رنگ مو را امتحان کنند اما اگر شخصیت شما کمی حال و هوای بوهمین دارد، می‌توانید از این رنگ مو لذت ببرید! همچنین برای موها ویو عالی است!

هایلایت کاراملی مو روی زمینه قهوه‌ای

هایلایت بلوند و بلوند پاستیلی روی زمینه تیره

شخصیت شما حتی به رنگ موهایتان هم ارتباط دارد. پس اگر شخصیتی سرزنده و شاداب دارید، موهایتان هم باید آن را نشان دهد! من حتی موهای قهوه‌ای تیره با آمبره‌های رنگین کمانی نیز دیده‌ام. درست است که این رنگ مو ترند است اما من فکر می‌کنم که بلوند پاستیلی در عمل با هایلایت‌های بلوند بسیار خوب به نظر می‌رسد. لازم نیست که موهایتان پر از هایلایت‌های بلوند پاستیلی باشد، تنها لازم است تا به موهایتان با هایلایت‌های تک و توک هاله بلوند پاستیلی بدهید. برای هایلایت‌ها بلوند هاله‌های آبی پاستیلی، ارغوانی، صورتی و سبز زیبا است.

هایلایت بلوند روی زمینه تیره مو

رنگ کردن دائم مو می‌تواند موهای شما را خشک کند و به آنها آسیب بزند. خودتان در خانه ماسک مو درست کنید تا موهایتان را همیشه نرم و مقوی نگه دارید. فرفی نمی‌کند که موهایتان قهوه‌ای یا مشکی باشد، هایلایت بلوند می‌تواند به موهایتان شادابی بدهد! در واقع هنگامی که شما در اینترنت به دنبال مدل‌های هایلایت مو می‌گردید، خواهید دید که اکثر آنها به یکدیگر شبیه هستند. در آخر فکر می‌کنم که تصمیم در مورد هایلایت‌های مویتان باید توسط شما و رنگ‌کارتان گرفته شود. اینکه تناژ پوست شما و شخصیتتان چیست. اینها چیزهایی هستند که رنگ موی شما را زیبا و خاص می‌کنند.

بیشتر بخوانید: تفاوت مش و هایلایت به همراه آموزش جامع هایلایت

مطالب مرتبط