15 ایده جادویی و داغ برای رنگ موی آمبره

15 ایده جادویی و داغ برای رنگ موی آمبره

07 تیر 1399

آیا عاشق رنگ‌هایین؟ من هم همین‌طور! من عاشق تغییر دادن رنگ موهام و ترکیب کردن رنگ‌های مختلف و ایده‌های مختلفم. اما باید بهتون بگم که بهترین چیز در مورد رنگ موی آمبره اینه که به طرز شگفت‌آور و بامزه‌ای موندگاره! با این استایل مو، برای هر فصلی آماده‌یید و در ضمن، لازم نیست هر روز موهاتون رو مرتب کنید، چون رنگ موی آمبره‌تون بدون نیاز به هیچ زحمت اضافی، جادوی زیبایی مورد نیاز موهاتون رو ایجاد می‌کنه و تمام طول فصل راحتید! ایده‌های رنگ موی آمبره‌ی فوق‌العاده‌ای که امروز براتون آوردم رو ببینید. رنگ موی آمبره اینجاس و شما هم نباید یکی از داغ‌ترین ترندهای رنگ مو رو از دست بدید. بنابراین ما این لیست از ایده‌های آمبره رو تنظیم کردیم تا شما بتونین برای ظاهر بعدی‌تون ازش الهام بگیرید.

آمبره بلوند و یاسی معکوس

رنگ موی آمبره می‌تونه جسورانه باشه یا نباشه. انتخاب با شماست و گزینه‌های بیشماری دارید. اگر دنبال یک ظاهر جسورانه و رنگ روشن هستید، رنگ ریشه‌ی موهای آمبره‌تون رو با یه رنگ متضاد در نوک موها هماهنگ کنید. مثلا بلوند و یاسی! عکس بالا یه آمبره‌ی معکوسه که در اون، قسمت بالایی روشن‌تره؛ یه ایده‌ی آمبره باحال دیگه که می‌تونید امتحانش کنید!

رنگ موی آمبره بلوند و یاسی در پایین مو

آمبره دم طاووسی 

من همیشه مجذوب زیبایی دم طاووس می‌شم! رنگ‌ها، ترکیب بین رنگ‌ها، و اینکه چطور طاووس وقتی می‌خواد موجود دیگه‌ای رو تحت تاثیر خودش قرار بده دمش رو به زیبایی تمام باز می‌کنه. خب، حرف زدن درباره زیبایی طاووس بسه، بیاین روی رنگ موی آمبره دم طاووسی تمرکز کنیم که به نظرم به همون اندازه باشکوهه.

رنگ موی آمبره طاووسی 

آمبره کهکشانی 

ترکیب رنگ‌های آسمانی و رنگ موی آمبره کهکشانی پرطرفدار! آمبره‌ی آبی و بنفش آسمانی، به خاطر رنگ‌های باحالش، همیشه تاثیرگذاره. اما من عمدا این عکس رو انتخاب کردم چون به قسمت پایینی موها، رنگ کبود اضافه کرده بود... چون تو آسمان واقعی هم رگه‌هایی از رنگ قرمز وجود داره... و من واقعا عاشق تغییر رنگ‌ها از آبی به بنفش و بعد به کبودم...

رنگ موی آمبره کهکشانی 

آمبره آبی و سبز 

مطمئنا منم طرفدار موی آمبره پری دریایی (آبی و سبز اقیانوسی) هستم، اما واقعا برای ذائقه من یکم بی‌روحه. بنابراین، یکی دیگه پیدا کردم که بیشتر با سلیقه‌ی من هم‌خوانی داره. این آمبره‌ی آبی و سبز چیزیه که دوست دارم یک روز واقعا امتحانش کنم. به نظر این ترکیب رنگی باحال‌تره. به اندازه آمبره‌ی کلاسیک پری دریایی جلب توجه نمی‌کنه، اما فکر می‌کنم افراد زیادی مثل من از اون خوششون بیاد!

رنگ موی آمبره آبی و سبز 

بیشتر بخوانید: آمبره قهوه‌ای، رنگ مویی که شیفته‌اش می‌شوید

آمبره کلاسیک

خانوم‌ها، این همون جاییه که همه چیز شروع شد! آمبره‌ی قهوه‌ای کلاسیک! اگر از رنگ‌های جسورانه، پاستیلی یا روشن خوشتون نمیاد، پس این مدل کلاسیک واقعا برای شما ساخته شده! این ظاهر آمبره کلاسیک برای زندگی روزمره هر کسی مناسبه، در عین حال برای هر مناسبت و مراسمی هم مناسبه.

رنگ موی آمبره کلاسیک

آمبره رنگین کمانی روشن 

از طرف دیگه، اگر کلمه نامحسوس تو دایره لغات رنگ موی شما تعریف شده نیست، پس رنگ موی آمبره‌ی رنگین کمانی روشن قطعا براتون مناسبه! این آمبره با ترکیب فوق‌العاده‌ش از رنگ‌های درخشان، یه رنگ جسورانه و کمیاب و مناسب کسانیه دنبال یه تغییر دراماتیک هستند. ارتعاشات مثبت دور تا دور مان!

رنگ موی آمبره رنگین کمانی

آمبره رنگین کمانی پاستیلی 

آیا عاشق رنگ موی رنگین کمانی هستین، اما ترجیح می‌دین یه ذره معقول‌تر باشه؟ پیشنهاد من آمبره رنگین کمانی پاستیلیه. رنگ‌های روشن و دلپذیر رو بردارید و تم پاستیلی رو انتخاب کنید... چون بهرحال پاستیل خودش عشقه!

رنگ موی آمبره پاستیلی 

آمبره قرمز کبود 

این آمبره قرمز کبود فوق‌العاده، حس یک رنگ‌ ذوب شده رو داره. ما عاشق رنگ ریشه‌ی موها هستیم و فکر می‌کنیم که این بهترین ترکیبِ ممکن از جسارت و ظرافته. من همیشه طرفدار رنگ قرمز بودم و فکر می‌کنم این آتشین‌ترین رنگیه که می‌تونیم بزنیم... اگه از من بپرسید می‌گم به آدم انرژی می‌ده!

رنگ موی آمبره شرابی

آمبره بنفش قرمز 

حالا اگه نمی‌خواین ریشه‌ی موهاتون رو قرمز کنید، می‌تونید ترکیب قرمز و بنفش رو امتحان کنید! قرمز و بنفش از رنگ‌هایین که ترکیب‌شون با هم زیبا می‌شه. من بایدم بدونم، چون خودم ترکیب این رنگ‌ها روی موهام امتحان کردم و دیگران کلی ازش تعریف کردند!

رنگ موی آمبره بنفش قرمز 

آمبره آتشین

اوه، مادر اژدها! آیا شمام از طرفدارهای دنریس تارگارین تو سریال بازی تاج و تخت هستید؟ درسته که اونجا موهاش بلوند یخی بود، اما من فکر می‌کنم این آمبره نارنجی آتشین برای موهاش عالی می‌شد! بنابراین اگه دوست دارین آتشین باشین، همین الان برین سراغ این آمبره آتشین!

رنگ موی آمبره مسی

آمبره بلوند و صورتی

قطعا یکی از آمبره‌های مورد علاقه من (که هیچ وقت هم نمی‌تونم امتحانش کنم) آمبره بلوند و صورتیه. یه ترکیب واقعا باشکوهه چون روشنایی صورتی اون به آرامی در زمینه بلوند محو می‌شه. پس اگه شما از دسته دختران مو بلوند هستید، صورتی قطعا برای شما یکی از گزینه‌های روی میزه!

رنگ موی آمبره بلوند و صورتی

آمبره صورتی و هلویی 

کسی شربت هلو و توت‌فرنگی میل داره؟ این رنگ مو آدم رو به یاد بستنی میندازه، یه حس خنک و شیرین تو روزای گرم تابستون! با اینکه ترکیب بلوند و صورتی عالیه، ولی می‌تونین یه ذره رنگ هلویی اضافه کنید تا به یک چیز کاملا متفاوت و منحصربه‌فرد تبدیل بشه! به نظر خوشمزه میاد، موافق نیستین؟

رنگ موی آمبره صورتی و هلویی 

آمبره نارنجی به صورتی

و قبل از اینکه از طیف صورتی‌ها، نارنجی‌ها و هلویی‌ها بیرون برم، این یک مورد رو هم بهتون معرفی م‌کنم. باشکوه نیست؟ رنگ نارنجی آتشین در بالا که کم کم در صورتی پاستیلی در نوک موها محو می‌شه... جرات دارید متفاوت باشید؟ این رنگ موی آمبره چیزیه که بهش نیاز دارید!

رنگ موی آمبره نارنجی در ریشه مو و صورتی در پایین مو

آمبره سیاه و خاکستری

حالا برای طرفدارهای رنگ موهای نقره‌ای و خاکستری، من هم با شمام خانوم‌ها! این آمبره سیاه و خاکستری که به زیبایی تیره و روشن رو با هم ترکیب کرده، مناسب افراد جسور و باانگیزه‌س! چکار کنیم که پیشرو باشیم؟ دیگه نیازی به گشتن نیست! این رنگ موی مناسب شماس!

رنگ موی آمبره مشکی و خاکستری

خاکستری با پاستیلی 

برای پایان این لیست، دنبال آمبره‌ای از خاکستری و پاستیلی می‌گشتم... چیزی بین خاکستری و صورتی ملایم، و خاکستری و بنفش ملایم. اما وقتی در حال گشتن بودم، یک چیز بهتر پیدا کردم... خیلی بهتر! این رنگ آمبره‌ی شگفت‌انگیز باورتون می‌شه؟ خییییییلی خوشگله! امیدوارم یه روزی خودم هم بتونم امتحانش کنم! عوض کردن رنگ مو کار خیلی جالبیه! نه تنها به شما یک حس و حال کاملا تازه می‌ده، بلکه به شما یه اعتماد به نفس جدید هم می‌ده. ایده‌های آنلاین خیلی زیادی برای رنگ موی آمبره وجود داره، فقط یک نکته هست که باید بهتون بگم: از قلب‌تون پیروی کنید! ببینید قلب‌تون در حال حاضر شما رو به سمت چه رنگی می‌بره، همون رو انتخاب کنید! باید رنگ موهاتون رو دوست داشته باشید و بهتون حس خوبی بده!

رنگ موی آمبره پاستیلی

بیشتر بخوانید: چند وقت یکبار موهایم را بدون آسیب دیدگی رنگ کنم؟

مطالب مرتبط