ناخن‌های آبی که این روزها مد هستند!

ناخن‌های آبی که این روزها مد هستند!

12 تیر 1399

ناخن‌های آبی قطعا این روزها روی مد هستند. این رنگ ترند امسال، اندکی رنگ به یک آسمان خاکستری زمستانی و بعدازظهرهای طوفانی اضافه می‌کند. این رنگ می‌تواند یک مثال عالی از ناخن‌های مناسب تعطیلات باشد. آیا تا به حال به ناخن‌های‌تان لاک آبی زده‌اید؟ می‌تواند باحال و شیک باشد. ما در این مطلب 21 مدل طراحی متنوع را برای شما انتخاب کرده‌ایم. نباید از استفاده از لاک به رنگ آبی بترسید. این رنگ قطعا می‌تواند ظاهرتان تا به اندازه‌ای که دوست دارید درخشان کند. لاک به رنگ آبی نسبتاً ساده است، اما همیشه فوق‌العاده به نظر می‌رسد. رنگ‌های لاک متنوعند.


مانیکور آبی


چرا این فصل مانیکور آبی را انتخاب نکنید؟ این رنگ نه فقط در فصل زمستان، بلکه در هر فصلی فوق‌العاده است! رنگ لاک آبی در ترکیب با لاک‌های اکلیلی و طراحی‌های زرق‌وبرق‌دار، باشکوه‌تر هم می‌شود.

مانیکور آبی با دیزاین سنگ‌های تزیینی

 

مانیکور آبی با دیزاین نقره‌ایی

مانیکور آبی با طرح ورساچه


ناخن آبی و نقره‌ای


طرح های جالب آبی و نقره ای را با هم ترکیب کنید، دریغ نکنید و حتما برای ناخن های خود امتحان کنید.

مانیکور آبی با دیزاین نقره‌ای

مانیکور آبی با سنگ‌های تزیینی

مانیکور آبی با دیزاین نقره‌ایی


ناخن‌های آبی روشن بانمک


این ناخن‌های آبی روشن ظاهر خیلی دخترانه و بانمکی دارند. مهرزدن و استفاده از کریستال، طراحی این ناخن‌ها را روشن و درخشان می‌کند. آن‌ها را امتحان کنید.

مانیکور آبی روشن

مانیکور آبی روشن

مانیکور آبی روشن با طراحی برگ سفید


ایده‌های زیبا برای ناخن‌های آبی


ترکیب خلاقانه رنگ‌ها و شکل‌ها این طراحی‌ها را واقعا جالب کرده است. اما چون این طراحی‌ها ساده نیستند، باید توسط یک متخصص ناخن انجام شوند.

مانیکور آبی سبز

مانیکور آبی

مانیکور آبی


ناخن‌های عالی با رنگ‌های آبی


اگر مشتاقید که ناخن‌های عالی داشته باشید، باید این طراحی‌های فوق‌العاده زیبا با رنگ آبی را امتحان کنید. یک ترکیب باشکوه از لاک‌ها، این طراحی‌ها را واقعا منحصربه‌فرد کرده است.

مانیکور آبی

مانیکور آبی روشن با فرنچ آبی تیره

مانیکور سورمه‌ایی

دیزاین آبی ناخن روی زمینه سفید


ایده‌های طراحی آسان برای ناخن‌های شما


اگر می‌خواهید خودتان مانیکورتان را انجام دهید، باید این ایده‌های طراحی آسان را ببینید. این مدل‌ها حتی اگر وقت زیادی نداشته باشید هم مناسب هستند. می‌توانید این لاک‌ها را برای زمانی انتخاب کنید که تیپ آبی می‌زنید تا به بهترین شکل با آن هماهنگ شوند.

مانیکور آبی با خالخالی سورمه‌ایی

بیشتر بخوانید:  25 مدل ناخن با لاک نود و اکلیلی که شیفته‌اش می‌شوید

مطالب مرتبط