خانم‌های مسن! این مدل موها را امتحان کنید

خانم‌های مسن! این مدل موها را امتحان کنید

12 تیر 1399

پیدا کردن بهترین مدل مو که به شما می‌آید، ممکن است سال‌ها طول بکشد. انتخاب مدل موی مناسب کمک می‌کند چروک‌های صورت را پنهان کنید، زاویه فک را به شکل بهتری نشان می‌دهد و حتی گونه‌هایتان را برجسته نشان می‌دهد. بدون صرف پول زیادی برای جراحی زیبایی، با این راهکار سن خود را کمتر نشان بدهید. 60 مدل موی شیک و جوان‌کننده به شما کمک می‌کند بهترین ظاهر را انتخاب کنید.

1. مدل موی کوتاه لبه‌دار

این مدل مو بامزه، جوان‌کننده و راحت است، بدون این‌که نیازی به آرایش داشتن و عالی به نظر بودن داشته باشد. برای چشمگیر بودن این مدل موی کوتاه، محصولات مراقبی را انتخاب کنید که موی شما را روشن و براق کند و درعین‌حال رنگ موی شما هم در یک تناژ باقی بماند.

مدل موی کوتاه لایه لایه

2. باب بلانت خطی A

این مدل معروف‌ترین مدل مویی است که هیچ‌وقت از مد نمی‌افتد. این مدل مو بسیاری از حالت‌های صورت و بافت مو را بهتر جلوه می‌دهد، به‌علاوه به شما تأثیر فوق‌العاده زیبایی می‌دهد. با این مدل مو، مویی مرتب داشته باشید.

مدل موی باب

3. باب زاویه‌دار

این مدل مو باید در لیست مدل موهایی که حتماً باید امتحان شود قرار بگیرد زیرا توجه افراد را از چانه به گونه‌های برجسته‌ی شما جلب می‌کند و به شما ظاهری محکم با افتادگی کمتر می‌دهد.

مدل موی باب زاویه‌دار

4. چتری آشفته

این ظاهر جذاب است زیرا چهره شما را برجسته نشان می‌دهد و باعث می‌شود جوان و درخشان به نظر برسد. از برش‌های کاملاً صاف و بلند خودداری کنید زیرا چهره‌ی شما را پیرتر نشان می‌دهد.

مدل موی چتری نامنظم

5. مدل موی کوتاه تا چانه

این مدل مناسبی برای جوان به نظر رسیدن است و درعین‌حال نیاز به تلاش زیادی ندارید. لایه‌های موی زیبا و ظریف صورت شما را بدون زاویه‌های تیز نشان می‌دهد. حجیم بودن مو و فر بودن در قسمت بالای این مدل، آن را مرتب و عالی نشان می‌دهد.

مدل موی کوتاه با چتری نامنظم

6. باب کراپ با دنباله درهم

مدل مو باب کراک مدل جالبی است که به موهای شما جلوه تازه‌ای می‌دهد. زمانی که از محصولات مو برای حالت دادن موی خود استفاده می‌کنید، دنباله‌ی آشفته‌ی دسته‌های مو در هم فرو می‌روند و باعث تصور موی پرپشت‌تر با بافتی بهتر می‌شود.

مدل موی باب کراپ

7. پیکسی کوتاه یکدست

با استفاده از مدل موی پیکسی مناسب می‌توانید جوان به نظر برسید. لایه‌های نرم یکدست، بدون برش‌های بسیاری از مدل‌های پیکسی، صورت شما را مشخص‌تر می‌کند و باعث ظاهری مطمئن و بی‌اعتناتر می‌شود.

مدل موی پیکسی کوتاه

8. رنگ بلوند

اگرچه ممکن است این مدل برای همه مناسب نباشد، رنگ موی بلوند به شما ظاهر جذاب، جوان و سرخوش می‌دهد. این مدل قابل‌توجه و فراموش‌نشدنی است و از مد نمی‌افتد.

 مدل موی باب با رنگ موی بلوند

9. مدل موی کراک

با این مدل موی کوتاه کراک شده ظاهر بی‌نظیری داشته باشید و با هایلایت ظریف بلوند به چهره‌ی خود درخشش اضافه کنید.

رنگ موی بلوند با مدل مو کراک

10. باب با رنگ موی بلوند

این مدل جذاب باب با ملایم‌ترین رنگ مطمئناً موردعلاقه‌ی شما است. می‌توانید این مدل مو را برای همیشه یا صرفاً برای زمان مشخصی انتخاب کنید. به‌طورکلی مدلی بسیار شیک محسوب می‌شود.

مدل موی باب با رنگ موی بلوند

11. مدل موی صاف

موی کوتاه صاف با لایه‌های نامرتب به چهره‌ی شما جلوه جوانی می‌دهد. با هر مدل مویی که دارید، صاف یا فر، این مدل مو با کمک محصول مناسب قابل‌اجرا است. این آرایش مویی سریع است و می‌توان به شیوه‌های مختلفی آن را اجرا کرد.

مدل موی صاف بلوند

12. باب لایه‌ای

زنانی که موهایی تا روی شانه دارند، درهرصورتی بسیار جوان به نظر می‌رسند. بااین‌حال، با استفاده از کمی رنگ روشن شما پرانرژی‌تر به نظر می‌رسید. برای بهترین نتیجه، رنگی مکمل رنگ موی طبیعی خود را انتخاب کنید.

 مدل موی باب لایه‌ای

13. باب پرحجم

هیچ مدل موی دیگری مانند این نمی‌تواند شکل هندسی دقیقی به موهای شما بدهد. خط‌های نرم و متفاوت این مدل مو جذابیت انکار نشدنی به شما می‌دهد. پوش دادن ریشه‌ی مه باعث حجیم‌تر به نظر رسیدن مو می‌شود.

 مدل موی باب حجیم

14. کوتاه فر

بدون توجه به مناسبی خاص، این مدل مو را برای موی فر خود انتخاب کنید. فقط کمی محصولات حالت‌دهنده استفاده کنید، آرایش شیک و پوستی درخشان داشته باشید و از ظاهر زیبای خود لذت ببرید.

مدل موی فرکوتاه

15. فر کوتاه

این مدل مو با فر ملایم، مدلی زنانه، رؤیایی، ظریف و کامل با جذابیت و پختگی زیاد است.

مدل مو فر کوتاه

16. بافت فرانسوی

شکی نیست که ما شیفته‌ی این مدل مو هستیم و هیچ‌چیزی مانند انجام بافت موی فرانسوی شیک در آخر هفته به شما انرژی نمی‌دهد. این مدل یکی از راحت‌ترین و زیباترین مدل‌های بافت مویی است که می‌توان یاد گرفت. به‌محض یادگرفتن این مدل می‌توانید انواع ظاهرهای متفاوت را طراحی کنید.

 بافت فرانسویجلوی سر

بیشتر بخوانید: دفعه بعدی موهایتان را این مدلی کوتاه کنید!

17. بلند و صاف با چتری

این مدل موی زیبا با چتری و لایه‌های بلند مو باعث جذابیت هر چهره‌ای می‌شود. موی بلند صاف به استایل شما درخشش می‌بخشد و موی چتری هم موی اطراف گونه را صاف می‌کند. با استفاده صحیح از هایلایت، این استایل واقعاً درخشان است.

مدل موی چتری

18. بلند و صاف با رنگ موی بلوند

این مدل مو هیچ‌وقت از مد نمی‌افتد و در هر سنی زیبا است. لایه‌های بلند و لخت را با ظرافت جدا کنید و بهترین محصول مو را انتخاب کنید تا موهای شما تا حد ممکن صاف به نظر برسد.

مدل موی صاف به رنگ بلوند

19. باب کراک

مدل مویی جذاب، وسوسه کننده و همیشگی که چهره شما را جذاب‌تر نشان می‌دهد و باعث کم سن به نظر رسیدن می‌شود.

رنگ موی بلوند با مدل باب کراک

20. بلند موج‌دار

زمانی که می‌خواهید هم‌زمان جذاب و جوان و کمی احساساتی به نظر برسید، این مدل مو گزینه مناسبی است. دسته‌های موج‌دار مو را با فرق وسط ترکیب کنید، با این مدل حداقل 5 سال جوان‌تر به نظر می‌رسید.

رنگ موی قهوه‌ای با موی بلند و موج‌دار

21. باب موج‌دار

وقتی از مدل‌های مویی صحبت می‌شود که باعث جوان‌تر به نظر رسیدن شما می‌شود، مطمئناً مدل‌های مختلف باب انتخاب می‌شود. این مدل مو در هر سنی باعث ظاهری شیک می‌شود.

هایلایت کره‌ای با مدل موی باب

22. باب نامتقارن

این مدل مو شما را بسیار جوان‌تر نشان می‌دهد. موهای خود را در سمت چپ جمع کنید تا مدل موی صاف باب زاویه‌دار داشته باشید و فرق مویی در سمت راست داشته باشید تا برش نامتقارنی داشته باشید.

موی باب نامتقارن

23. مدل موی چتری

همه‌ی طراحان به‌اتفاق قبول دارند چتری باعث جوان‌تر به نظر رسیدن شما می‌شود. برش‌های چتری جذاب برای انواع مو با اندازه‌های مختلف و هم‌چنین انواع جنس مو و حالت صورت مناسب هستند.

 چتری با موی بلند

24. شینیون همراه با چتری ضخیم

چتری ضخیم ظاهر شما را چشمگیر می‌کند به‌ویژه اگر کمی حالت تابدار داشته باشد. این مدل مو در هر جایی جذاب و شیک است و برای مناسبت‌های متفاوتی قابل‌اجرا است.

شینیون با چتری پر

25. فر بلند و آشفته

این مدل موی بسیار ساده به مدت طولانی محبوب بوده و هنوز هم پرطرفدار است. این استایل ساده باید همراه با آرایشی طبیعی و رنگ موی گرم باشد که با فر آبشاری تکمیل شود.

موی بلند فردار

26. کوتاه پیکسی

اگر استخوان‌بندی مناسبی داشته باشید، مدل موی کوتاه پیکسی شما را جوان و زیباتر نشان می‌دهد. علاوه بر آن حفظ این مدل بسیار راحت است.

موی پیکسلی کوتاه

27. باب معکوس

برای افرادی که به‌طور طبیعی موهای مجعد دارند، این مدل کم‌هزینه و شیک است. لایه‌های حجیم مو در پشت سر حالت پرپشت بودن مو را ایجاد می‌کند. برای زیبایی ظاهری بیشتر می‌تواند از هایلایت رنگ بلوند استفاده کنید.

باب معکوس روی موی بلوند

28. لایه‌ای با دنباله فر

مدل موی خانم‌های مسن حتماً معمولی و خسته‌کننده نیست. برای مثال این مدل مو را ببینید، لایه‌های طبیعی مو با دنباله فر ساده و زیبا به نظر می‌رسد.

موی لایه‌ لایه به رنگ قهوه‌ای

29. پیکسی رو به بالا

این مدل پیکسی یکی از بهترین مدل‌های مو برای خانم‌های مسن است. موی پشت و فرق سر را کوتاه کنید اما موی قسمت جلو را بلند نگه‌دارید تا حالت صورت را زیباتر نشان دهد. از ژل برای حالت دادن به لایه‌های کوتاه‌تر مو استفاده کنید.

رنگ موی نقره‌ای با مدل موی پسرونه

30. فر کوتاه

در این مدل می‌توانید به بهترین شکل ممکن از موهای خاکستری‌تان استفاده کنید. این مدل با فرهای پرپشت خاکستری در قسمت فرق سر شما را در میان جمع متمایز می‌کند. برای زیباتر شدن ظاهر کلی می‌توانید از گوشواره درخشانی استفاده کنید.

فر کوتاه دخترانه

31. پیکسی فر

به دلایلی این مدل پیکسی یکی از مدل‌های محبوب زنان مسن است. لایه‌های هر برش موهای شما را پرپشت‌تر نشان می‌دهد و برش‌های کوتاه و آشفته مو به شما ظاهری جوان و بازیگوش می‌دهد.

 پیکسی فربرای زنان مسن

32. باب حالت دار

به دنبال مدل موی جالبی هستید که شما را جوان‌تر نشان دهد و نگه‌داری و مراقبت آن‌هم راحت باشد؟ این مدل برای شما است. یکی دیگر از ویژگی‌های این مدل پرپشت نشان دادن مو به طبیعی‌ترین حالت ممکن است.

مدل موی باب حالت دار

33. لاب پرپشت

با مدل موی لاب طول متوسط از فر بودن موی خودت لذت ببرید و اجازه دهید آزادانه باز باشند.

قد موی متوسط با مدل لاب

34. شینیون کوتاه با چتری کج

این مدل مو به شما ظاهری شیک می‌دهد. برای ظاهری زیباتر می‌توانید از هایلایت درخشان استفاده کنید.

چتری کج با شینیون جمع شده پشت گردن

35. گره‌ای در بالای سر

موهای خود را به شکل گوجه‌ای بالای سر جمع کنید و با باز گذاشتن دسته‌های بلند مو در جلو صورت جذاب نشان دهید. با این مدل کم سن تر نشان داده خواهید شد.

مدل موی گوجه‌ای بالای سر

36. نامتقارن

موی بلوند با موج ملایم همراه با دسته‌ی صاف مو که پشت گوش جمع شده احساس جذابیت زنانه‌ای را منتقل می‌کند که هیچ مردی نمی‌تواند در برابرش مقاومت کند.

فرق کج

37. بلند و لخت بلوند با چتری

چه کسی می‌گوید خانم‌های مسن نمی‌توانند موی لخت بلند داشته باشند؟ موی بلند لخت همراه با چتری بلند جوانی و شیطنت به چهره شما می‌بخشد.

چتری با موی صاف

38. آشفته با چتری پرده‌ای

این مدل مو در افراد با صورت گرد و بیضی جذاب است. چتری بلندی که تا بالای چشم می‌آید، گونه را برجسته می‌کند. فرهای درشت که به‌طور طبیعی روی شانه قرار گرفتند، به شما ظاهری زیبا و جذاب می‌دهد.

چتری پرده‌ای با رنگ موی بلوند

39. فر کوتاه

اگر می‌خواهید مدل موی تازه و چشمگیری را امتحان کنید، این مدل گزینه عالی است.

موی خیلی کوتاه و فر

40. موجدار با چتری خرد

موی نرم با چتری خرد باعث ظاهری سرخوش و آراسته می‌شود. با این مدل موی زیبا ظاهر جدیدی برای خود ایجاد کنید.

چتری خرد برای زنان مسن

41. لخت تا روی شانه

مدل موی باب تا روی شانه به دلیل حالت آشفته و دنباله لخت شما را جوان‌تر نشان می‌دهد. برای تکمیل این ظاهر از رنگ موی بلوند روشن استفاده کنید.

باب متوسط به رنگ بلوند

42. باب با رنگ ریشه تیره

مدل موی باب یکی از مدل‌های پرطرفدار خانم‌های مسن است. برای مدل موی باب شیک‌تر ریشه‌ی مو را تیره‌تر کنید و هایلایت بلوند روشن در مو استفاده کنید.

مدل موی باب با رنگ نقره‌ای و ریشه تیره

43. رنگ جذاب شرابی

فر در موهای متوسط عالی به نظر می‌رسد. اگر به رنگ موی روشنی به‌جز بلوند علاقه دارید، رنگ موی شرابی را امتحان کنید.

رنگ موی شرابی

44. باب صاف و موزون

برای این‌که مدل مو باب متفاوت موهای خود را بالیاژ کنید. اگر مدل پیچیده‌ای نمی‌خواهید موهای خود را یکدست کوتاه کنید و بدون چتری، موهای ساده و مرتبی داشته باشید.

مدل موی باب با هایلایت بلوند

45. دودی یاسی

رنگ موی یکدست مدل باب عالی است. اگر مویی چشمگیرتر می‌خواهید، از رنگ دودی یاسی استفاده کنید.

 رنگ موی دودی یاسی

46. خاکستری درخشان

با افزایش سن، موهای خاکستری به چشم می‌آید. نگران نباشید و با مدل پیکسی، ظاهری جوان داشته باشید.

مدل موی پیکسلی دودی

47. بالیاژ قهوه‌ای با موی آشفته

دسته درهم مو شما را جوان‌تر نشان می‌دهد. اگر می‌خواهید بیشتر از این جوان به نظر برسید، مدل موی لاب آشفته را امتحان کنید. بالیاژ قهوه‌ای باعث جذابیت بیشتر این مدل مو می‌شود.

باب متوسط با بالیاژ قهوه‌ای

48. باب گرد

نظرتان درباره مدل باب گرد چیست؟ مطمئناً این مدل مو صورت شما را جذاب‌تر نشان دهد. با رنگ مو بلوند روشن و لایه‌های پرپشت مو استایل شما زیبا به نظر می‌رسد.

 باب گرد روی موی لخت

49. مدل موی باب پرحجم با ریشه مو تیره

رنگ موی بژ شاداب به نظر می‌رسد. حجم مناسبی از مو را پشت سر جمع کنید تا پرپشت به نظر برسد. برای تکمیل استایل ریشه‌ی مو را تیره کنید.

 باب حجیم بلوند با ریشه مو تیره

50. لاب متوسط

موی بلند خسته‌کننده شده؟ موهای خود را تا شانه کوتاه کنید، لولایت قهوه‌ای تیره به ریشه موهای بلوند بزنید تا ظاهری چشمگیر داشته باشید.

رنگ موی زیتونی طلایی با مدل موی لاب

51. فر شیک

می‌توانید فر درشت روی موی کوتاه هم داشته باشید که ظاهری فوق‌العاده به شما می‌دهد. برای تکمیل رنگ نقره را روی مو امتحان کنید.

رنگ موی نقره‌ای روی موی فر

52. هایلایت شکلاتی

اگر به موی متوسط علاقه دارید می‌توانید فر ملایم در دنباله مو داشته باشید. سپس هایلایت شکلاتی ملایم را روی مو امتحان کنید و ظاهری جذاب داشته باشید.

هایلایت شکلاتی روی موی فر

53. آتشی

لازم نیست دسته‌های مو در یک‌جهت باشند. لایه‌های مو را در جهت‌های مختلف حالت دهید. این مدل مویی جذاب است.

موی کوتاع با هایلایت مسی

54. لاب

این مدل موی لاب به دلیل لایه‌های پرپشت و رنگ موی بلوند روشن زیبا و لطیف به نظر می‌رسد. ریشه‌ی مو را تیره‌تر کنید.

رنگ موی بلوند روشن برای مدل لاب

55. آشفته با هایلایت شکلاتی

اگر علاقه‌ای به موهای صاف ندارید، مدل موی فر را امتحان کنید. فر درشت و گرد را انتخاب کنید تا جذاب به نظر برسد. هایلایت شکلاتی باید آخرین گام باشد.

هایلایت شکلاتی مو با فر درشت

56. لاب آشفته با آمبره

موی آشفته گزینه محبوبی برای جوان نشان دادن چهره است. در این مدل لبه‌های تیز مو و آمبره مطمئناً شما را ده سال جوان‌تر نشان می‌دهد.

مدل موی لاب با تکنیک آمبره

57. باب خرد با رنگ موی مسی

این مدل مو همیشه مد روز است. برای زیباتر به نظر رسیدن، چتری لبه‌دار و رنگ موی مسی را هم امتحان کنید. همه‌چیز متفاوت و زیبا می‌شود.

رنگ موی مسی با مدل موی باب خرد

58. باب حالت دار با رنگ مو قهوه‌ای

قهوه‌ای‌رنگ موی شیکی است. اگر رنگ‌های دیگر را دوست ندارید، قهوه‌ای را انتخاب کنید. برای ظاهری شاداب موهای خود را حالت دهید.

رنگ موی قهوه‌ای با مدل باب حالت دار

59. رنگ موی قرمز با هایلایت بلوند

برای خانم‌هایی که به موهای براق علاقه دارند، این مدل بهترین انتخاب است. لایه‌های زیری مو را قرمز و روی لایه‌های بعدی هایلایت طلایی انجام دهید.

مدل موی باب با رنگ موی قرمز و هایلایت بلوند

60. مدل موی فر

لایه‌های مو می‌تواند فر باشد. اگر به دنبال مدل مو جذابی هستید، این گزینه را انتخاب کنید. موی فر به رنگ نارنجی می‌تواند ظاهر چشمگیری باشد.

رنگ موی نارنجی با مدل موی باب

بیشتر بخوانید: 16 رنگ موی بلوطی با توجه به رنگ پوست‌

مطالب مرتبط