آرایش چشم با پولک‌های تزئینی!

آرایش چشم با پولک‌های تزئینی!

12 تیر 1399

 بدون شک آرایش چشم با استفاده از پولک‌های تزئینی. نمونه‌های این ظاهر پرزرق‌وبرق در بسیاری از صفحات اینستاگرام دیده می‌شود، این مدل توجه ما را جلب کرد و شیفته‌ی آن شدیم. در ادامه نمونه‌های موردعلاقه و پیشنهادی از این مد را جمع‌آوری کردیم.

1. آرایش چشم رنگین‌کمانی

روزهایی که کمی احساس تردید و بلاتکلیفی برای انتخاب مدل آرایش داریم (معمولا همیشه)، از این مدل آرایش پولک‌های رنگی Buro Malaysia ایده می‌گیریم. چه کسی گفته باید فقط یکرنگ پولک را انتخاب کنید؟ رنگ‌های آبی، سبز، بنفش و هر رنگ در این طیف را انتخاب کنید چون باید این مدل را امتحان کنیم.

آرایش پشت پلک با پولک رنگارنگ

2. استفاده از پولک مشکی روی کل پلک

اگر به دنبال آرایش تک‌رنگ چشمگیر هستید، این مدل درخشان مشکی که Margarita Spatola انتخاب کرده بهترین گزینه است. اجرای این آرایش به‌صورت کات کریس مهم است. بخش‌هایی از چشم را می‌خواهید با پولک بپوشانید را با خط چشم مشخص کنید و بعد پولک‌ها را بچسبانید.

آرایش پشت پلک با پولک مشکی

3. آرایش چشم با پولک ستاره‌ای

ما واقعاً شیفته‌ی این مدل آرایش آسمان پرستاره پشت پلک شدیم. Soda On My Lips، میکاپ آرتیست، از سایه چشم کرمی آبی روشن و پولک‌های به شکل ستاره برای طراحی عجیب و جالب‌ترین مدل آرایش استفاده کرده است.

آرایش پشت پلک با پولک ستاره‌ای

4. آرایش چشم با پولک ستاره طلایی

 Tory، فعال اینستاگرامی، از تمامی مدل‌های آرایشی موردعلاقه‌ی ما برای طراحی این آرایش چشم فوق‌العاده استفاده کرده است؛ پلک براق، سایه اکلیلی، پولک. حتماً امتحان کنید. علاوه بر آن سایه صورتی که دور چشم پخش‌شده به این ظاهر گرافیکی جلوه‌ی چشمگیری داده است.

کشیدن خط چشم بالدار با پولک ستاره

5. آرایش چشم بالدار با پولک

اگر همیشه خط چشم بالدار دارید، این گزینه مخصوص شما است؛ مانند Kayleigh Golding به‌جای استفاده از مداد چشم مشکی همیشگی، مدل آرایشی خود را با استفاده از پولک تغییر دهید. پیشنهاد ما رنگ‌های هولوگرافیک است اما استفاده از هر رنگ دیگری هم ممکن است.

کشیدن خط چشم بالدار با پولک طلایی

6. آرایش چشم براق

می‌خواهید خط چشم طلایی براق و زیباتری داشته باشید؟ مانند Beauty Vain با استفاده از سایه چشم طلایی، میکاپ براقی دارید. ما از نحوه‌ی ترکیب پولک‌هایی با شکل و اندازه‌های مختلف برای ایجاد آرایشی جذاب لذت بردیم.

سایه چشم براق طلایی

بیشتر بخوانید: با آرایش چشم نامتقارن متفاوت به نظر برسید!

مطالب مرتبط