30 طراحی ناخن کبود رنگ مات که دهانتان باز می‌ماند

30 طراحی ناخن کبود رنگ مات که دهانتان باز می‌ماند

17 تیر 1399

ناخن‌های کبودرنگ مات همیشه ظریف و زیبا به نظر می‌رسند. طراحی ناخن مات مثل زمانی که از برق ناخن استفاده می‌کنید، براق و درخشان نیست. مدتی است که طراحی‌های مات ترندی شده‌اند. بعضی اوقات به چیز متفاوتی نیاز داریم و ناخن‌های غیربراق را انتخاب می‌کنیم. مدل‌های متنوعی که در ادامه مطلب برای‌تان جمع‌آوری شده‌اند را ببینید.


بهترین لاک‌های مات کبود رنگ


ناخن‌های با لاک کبود رنگ مات ساده، یک مدل کلاسیک مانیکور هستند. اگر می‌خواهید به چنین اثری دست پیدا کنید، یک لاک پوششی مات‌کننده یا لاک ناخن مات بخرید. با استفاده از این محصولات، دیگر نیازی به سالن‌های زیبایی ندارید. فقط به سادگی یکی از این مدل‌های طراحی زیبا و دلنشین را انتخاب کرده و روی ناخن‌تان پیاده کنید.

دیزاین ناخن با لاک مات کبود رنگ

دیزاین ناخن با لاک مات کبود رنگ

دیزاین ناخن با لاک مات کبود رنگ

بیشتر بخوانید: بیش از 30 مدل ترکیبی برای کاشت ناخن کوتاه


ناخن‌های کبود و سیاه


ناخن‌های مات سیاه‌ رنگ همراه با رنگ کبود مات شما را به کانون توجهات تبدیل می‌کنند. این ظاهر جسورانه، راحت، و فوق‌العاده است. فقط به سادگی به بعضی از ناخن‌های‌تان لاک سیاه مات بزنید و بعد به آن‌ها تزیینات براق اضافه کنید و تفاوت را خواهید دید.

ترکیب رنگ لاک کبود مات با مشکی و سنگ تزیینی

ترکیب رنگ لاک کبود مات با مشکی

ترکیب رنگ لاک کبود مات با مشکی و دیزاین پلنگی


ناخن کبود با طرح‌های بندی


بهترین خاصیت لاک ناخن مات کبود رنگ آن است که کل ظاهر شما را ظریف و زیبا می‌کند. یک مانیکور بلند کبود رنگ مات، یکی از آن چیزهایی است که می‌تواند ما را به یاد پاییز بیندازد. پیاده‌سازی این طرح‌ها بسیار ساده است و در وقت و اعصاب شما صرفه‌جویی می‌کند. فقط امتحانشان کنید و لذت ببرید.

دیزاین ناخن با سنگ تزیینی و لاک کبود مات


ناخن‌های کبود رنگ مات با اکلیل طلایی


ناخن‌های کبود رنگ مات با اکلیل طلایی می‌تواند شما را شبیه به ملکه‌ها کند. ناخن‌های وسطی‌تان را لاک طلایی اکلیلی بزنید و به بقیه‌ ناخن‌های‌تان کریستال‌های درخشان بچسبانید. ترکیب رنگ‌های کبود و طلایی برای فصل پاییز ایده‌آل می‌شود.

دیزاین ناخن به رنگ کبود مات با اکلیل طلایی


طراحی‌های کبود رنگ ناخن با سنگ‌های طلایی


طراحی‌های ناخن کبود رنگ با سنگ‌های طلایی کاری می‌کند که همه از شما آدرس سالن ناخن‌کارتان را بپرسند. رنگ کبود تیره وقتی با کریستال‌های طلایی جفت می‌شود، فوق‌العاده می‌شود. از ایده‌های زیبای زیر برای الهام گرفتن استفاده کنید.

دیزاین ناخن مات کبود با سنگ‌های طلایی


طراحی‌های ناخن‌های مات کبود رنگ


این طراحی‌های مات کبود رنگ به شما ایده‌های نامحدودی می‌دهند. فقط اجازه بدهید تخیلات‌تان جولان بدهند. چیزهای را ساده و کلاسیک نگه دارید و از کریستال‌ها و گل‌ها در طراحی‌های‌تان استفاده کنید. یک رنگ کبود می‌تواند برای هر مناسبت و مراسمی مناسب باشد. مبارک باشد!

دیزاین ناخن مات کبود با طرح گل

دیزاین ناخن مات کبود با طرح گل


ناخن‌های کوتاه کبود رنگ با رنگ‌های مینیمالیست


ناخن‌ کوتاه کبود مات و نقره‌ایی

دیزاین ناخن کوتاه مات کبود با خط طلایی

دیزاین ناخن کوتاه مات کبود با سنگ تزیینی

بیشتر بخوانید:  15 مدل فرنچ آمبره که خیلی پرطرفدارن!

مطالب مرتبط