مردان به اندازه زنان، به دنبال خدمات پوستی‌اند؟!

مردان به اندازه زنان، به دنبال خدمات پوستی‌اند؟!

18 تیر 1399

مردان به اندازه زنان به دنبال خدمات پوستی نیستند. با این حال، آنها نمایانگر جعیت در حال رشد کسانی هستند که به دنبال خدمات پوستی و زیبایی هستند. براساس بررسی‌های اخیر که توسط جمعی از جراحان زیبایی، انجمن جراحی‌های زیبایی و پلاستیک آمریکا، در تاریخ 14 مارس 2016 انجام شد، مردم آمریکا بیش از 13.5 میلیارد دلار برای جراحی‌های پلاستیک هزینه کرده‌اند. حتی اگر تنها 9.5 درصد از جراحی‌های زیبایی که در سال گذشته در ایالات متحده انجام شده است مربوط به مشتری های مرد بوده باشد، باز هم از سال 1997، تعداد مردانی که جراحی‌های زیبایی انجام داده‌اند 325 درصد رشد داشته است. مردان نسبت به گذشته وقت و هزینه بیشتری را برای ظاهر خود صرف می‌کنند، عوامل مؤثر بر افزایش جمعیت مردان برای جراحی‌های زیبایی ممکن است شامل شناختن کسانی باشد که جراحی‌هایی مشابه انجانم داده‌اند، شفاف سازی عمل‌های جراحی از طریق رسانه‌های اجتماعی و یا بازار کار رقابتی باشد. مردان خواهان جراحی‌هایی با حداقل دوره نقاهت هستند. در طی چند ماه آینده، من از طریق خبرنامه و وبلاگ شخصی خودم، به بررسی متداول‌ترین روش‌های درمانی مردانی می‌پردازم که کمترین دوران نقاهت را دارند و همچنین توصیه‌های واقع گرایانه‌ای را برای آن دسته از مردانی که مایل به دستیابی نتیجه‌های بهتر هستند، ارائه می‌دهم. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا به بررسی رایج‌ترین مشکلات زیبایی میان آقایان و روش‌های درمان آنها بپردازیم.


غبغب و روش‌های درمان


داشتن غبغب یکی از نگرانی‌های بزرگ مشتریان مرد خواهان جراحی‌ها زیبایی است که می‌توان آن را با تزریق ژل کیبلا یا فریز کردن چربی ناحبه غبغب از بین برد. حتی مردهایی که اندام مناسب دارند ممکن است ژنتیک داشتن کیسه‌ای پر از چربی را زیر چانه خود داشته باشند که وزن آنها را بیشتر از چیزی که هست نشان دهد. برای آن دسته از آقایانی که غبغب بزرگتری دارند، روش فریز کردن غبغب به منظور کاهش توده‌های چربی و دو جلسه درمانی دیگر به فاصله هشت هفته توصیه می‌شود. بعد از این نوع عمل کبودی و دردی کمی خواهید داشت؛ ناحیه مذکور به مدت چند ساعت قرمز خواهد بود یا ممکن است بی‌حس و نسب به لمس شدن (به صورت موقتی) حساس باشد. تزریق ژل کیبلا راه درمانی دیگری است که شامل ژلی شبیه ساز شده از مولکول‌های بدن است که باعث از بین رفتن چربی در سیستم گوارش ما می‌شود، این درمان برای آن دسته از آقایانی که غبغب کوچک تا متوسط دارند مناسب است و یا برای آن دسته از کسانی که بعد از فریز کردن غبغب را انجام داده‌اند ولی هنوز هم کمی چربی در آن ناحیه باقی مانده است. به صورت معمول بین 2-4 جلسه درمانی، که هر کدام تنها 10 یا 20 دقیقه طول می‌کشند، با فاصله‌ای بین 6 تا 8 هفته نیاز است. ورم و بی‌حسی آن ناحیه ممکن است به مدت چند روز یا بیشتر طول بکشد. هر دوی این درمان‌ها باعث جمع شدن پوست می‌شوند، به عبارت دیگر بعد از اینکه چربی از بین بروند دیگر پوست آویزان نخواهند بود.


تزریق بوتاکس و فیلر برای مردان


شاید بسیاری از مردهای دیگر دوست داشته باشند تا به هواردان بنجامین باتن بپیوندند تا با تزریق نوروتوکسین‌ها یا فیلر بتوانند به صورت موقتی اثرات پیری را در صورت خود از بین ببرند. نوروتوکسین‌ها (مانند بوتاکس) چین و چروک‌های حاصل از حرکات صورت را کمتر می‌کنند و فیلرها (هیارولونیک اسیدها و محرک‌ها کلاژن) حجم از دست رفته صورت که ظاهر شما را خسته نشان می‌دهد و باعث ضعیف شدن برجستگی گونه و از بین رفت زاویه و فک چانه می‌شود را باز می‌گرداند. نگران نباشید ما می‌دانیم که شما نمی‌خواهید ظاهرتان زنانه شود! روش‌های کاملاً متفاوتی برای تزرق کردن انواع فیلر به صورت آقایان و خانم‌ها وجود دارد و همچنین به ناحیه‌ها مختلفی از صورت اهمیت داده می‌شود.


مشکلات پوستی شایع میان مردان


از دیگر مشکل‌ها رایج و دیده شده در میان مردان می‌توان از قرمزی صورت، پارگی مویرگ‌های پوست یا رزاسه نام برد. بنا بر بررسی‌های که در مورد این نوع بیماری‌ها انجام دادم، درمان موضعی ممکن است کافی نباشد، به جای آن درمان‌های لیزری بسیار موثر در دسترس هستند. انواع مختلفی از لیرز برای برطرف کردن این مشکلات وجود دارد که می‌توان بهترین نوع ممکن را مناسب با هر نوع پوست پیدا کرد. این درمان‌ها ممکن است برای تمام صورت یا بخشی از آن که مشکلات مذکور را دارند انجام شود. هر کدام از این درمان‌ها تنها بین 10 الا 15 دقیقه طول خواهد کشید با کمترین دوران نقاهت و گاهی بدون هیچ دوران نقاهتی. 3 تا 5 جلسه درمانی پشت سر هم با فواصل 4 تا 6 هفته جهت گرفتن بهترین نتیجه توصیه می‌شود. بنابراین فرقی نمی‌کند که شما غبغب یا چین چروک دارید و یا خط فک شما ضعیف است و یا حتی صورتی خسته یا قرمز دارید، بسیاری از روش‌ها درمانی غیر تهاجمی با دوران نقاهت کم وجود دارند که می‌توانید با امنیت کامل اقدام به انجام دادن آنها بکنید. امیدوارم که این مقاله دید شما را نسبت به درمان‌های زیبایی مخصوص آقایان بازتر کرده باشد تا بتوانید در شفافیت کامل برای بهتر کردن ظاهر خود تصمیم بگیرید.

بیشتر بخوانید:  آقایان! این 35 نکته طلایی را به خاطر بسپارید