به این رنگ لاک‌های نود و زیبا نگاه کنید!

به این رنگ لاک‌های نود و زیبا نگاه کنید!

22 تیر 1399

 لاک ناخن نود برای هر مناسبت و هر تیپی مناسب است. ناخن‌های هنری نود همیشه تمیز و مرتب هستند. اگر نمی‌توانید انتخاب کنید که چه طراحی ناخنی برای شما مناسب است، این لاک‌های نود بهترین گزینه هستند. پیدا کردن لاک ساده‌ای که با تنالیته رنگ پوست شما هم‌خوانی داشته باشد، کار ساده‌ای نیست. استفاده از یک لاک ناخن نود می‌تواند باعث شود که انگشت‌های شما کشیده‌تر و ظریف‌تر به نظر برسند. برای الهام گرفتن، ایده‌های لاکی که در ادامه‌ی مطلب آمده‌اند را ببینید.


بهترین رنگ‌ لاک نود


حتی یک لاک ناخن نود هم اگر به درستی انتخاب شود، می‌تواند باعث شود که پوست شما شفاف و درخشان به نظر برسد. لاک های نود معمولاً بیان‌گر بی‌گناهی و کمال هستند. به این رنگ‌های زیبای لاک نود نگاه کنید! این رنگ‌ها باعث تفاوت شما با سایر افراد می‌شوند. آن‌ها را امتحان کنید!

لاک ناخن با رنگ نود

لاک ناخن با رنگ نود


لاک ناخن نود برای ناخن‌های بلند


لاک ناخن نود معمولا برای همه‌ی مناسبت‌های رسمی و غیررسمی مناسب است. استفاده از لاک نود بر روی ناخن‌های بلند باعث می‌شود که حتی بلندتر به نظر برسند. موقعیت بودن در مرکز توجه جمع را از دست ندهید و از این لاک‌های فوق‌العاده برای زیبایی دست‌های‌تان استفاده کنید.

رنگ لاک نود برای ناخن‌های بلند

رنگ لاک صورتی کم رنگ برای ناخن‌های بلند

رنگ لاک نود برای ناخن‌های بلند


ناخن‌های نود با تزیینات سیاه


ناخن‌های نود با تزیینات سیاه، توجه همه را به ناخن‌ها و دست‌های‌تان جلب می‌کنند. ما عاشق بافت صاف رنگ ‌پاستیلی این لاک‌ها هستیم. اگرچه ممکن است این لاک‌ها به نظر خیلی از خانم‌ها خسته‌کننده باشند، اما این لاک‌های نود را می‌توان با رنگ‌ها و لباس‌های مختلفی هماهنگ کرد. با استفاده از این ایده‌های مانیکور جدید، فصل تازه‌ای را در لاک ناخن‌های‌تان شروع کنید.

دیزاین مشکی روی لاک نود

دیزاین مشکی روی لاک نود

دیزاین مشکی روی لاک نود

بیشتر بخوانید: رنگ‌ لاک‌های ساده، جذاب ولی متفاوت!


ناخن‌های نود با شکوه


برای طراحی ناخن‌هایتان ایده‌ای ندارید؟ این رنگ لاک‌های باشکوه و طبیعی به شما کمک می‌کنند ظاهر فوق‌العاده‌ای داشته باشید. زدن این لاک‌ها برای خودتان بسیار آسان است و نیازی نیست که پول‌تان را در سالن‌های آرایش ناخن هزینه کنید. وقتی که با لاک‌های نود کار می‌کنید، امکانات بیشماری در اختیار دارید. این لاک‌ها فوق‌العاده زیبا و نود هستند، پس اگر به دنبال مانیکوری می‌گردید که همیشه روی مد باشد، این لاک‌های نود را امتحان کنید.

لاک نود آمبره

 لاک با رنگ نود

لاک ناخن با رنگ نود


ایده‌های هنری مینیمالیست برای ناخن‌ها


ایده‌های هنری مینیمالیست برای ناخن‌ها می‌توانند شما را به ملکه صحنه‌ها تبدیل کنند. این ایده‌ها شگفت‌آورند. ایده‌های مانیکور مناسب برای فرد خلاقی مانند شما! درست مانند پیراهن مشکی کوتاه کلاسیک، ناخن‌های نود هم همیشه و همه جا مناسبند. آن‌ها را روی ناخن‌های‌تان امتحان کنید.

دیزاین ساده روی ناخن نود

رنگ لاک نود


طراحی‌های شیک برای ناخن‌های کوتاه


این طراحی‌های نود برای ناخن‌های کوتاه، زبان‌تان را بند می‌آورند و کاری می‌کنند که همه‌ی نگاه‌ها به سمت شما برگردند. این ناخن‌ها باشکوه‌اند.

دیزاین ساده روی ناخن کوتاه با لاک نود

دیزاین ساده روی ناخن کوتاه با لاک نود

بیشتر بخوانید: با کاربرد انواع لاک‌‌ ناخن و کاربرد آن آشنا شوید

مطالب مرتبط