خرید لباس عروس در زمان پاندمی: چیزهایی که باید بدانید

خرید لباس عروس در زمان پاندمی: چیزهایی که باید بدانید

22 تیر 1399

الان یکی از آن وقت‌هایی است که باید بگوییم همه چیز به هم ریخته و زمانه دیوانه‌وار شده است. هیچکس انتظار آن را نداشت که به هیجان‌آورترین روزهای زندگی‌مان، رنگ و بوی یک پاندمی جهانی اضافه شود. اما زندگی پر از چیزهای غیرمنتظره است و ما ترجیح می‌دهیم که این شرایط را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنیم. وقت خرید عروسی رسیده است! توری‌ها، تزیینات، ابریشم‌ها و پولک‌ها که هنوز درخشش‌شان را از دست نداده‌اند! و اگر شما یک عروس در حال برنامه‌ریزی برای مراسم پیش روی‌تان هستید، این گزینه‌ها هنوز در دسترس‌اند و منتظرند که آن‌ها را امتحان کنید! این یک جشن عروسی فراتر از مدهای موجود است و و شما لیاقت بهترین‌ها را دارید!

لباس عروس دنباله دار

کی خرید کنیم؟

برای کسانی از شما که تا به حال تجربه خرید عروسی را ندارند، خوب است در ذهن داشته باشید که خرید لباس عروسی با تمام تجربیات خریدی که تا به حال داشته‌اید، متفاوت است. لباس‌های عروس به صورت سفارشی و دقیقا مطابق با سایز شما دوخته می‌شوند، بنابراین پروسه سفارش دادن، دوخت، آماده شدن و تحویل آن‌ها به چندین ماه زمان نیاز دارد. توصیه ما به شما آن است که لباس عروس‌تان را ۹ تا ۱۰ ماه قبل از تاریخ عروسی‌تان سفارش بدهید تا به موقع در دسترس‌تان قرار بگیرد، تا اگر نیاز به اصلاحاتی داشت، به موقع برای روز عروسی‌تان آماده شود. سعی کنید حداقل ۷ ماه قبل از تاریخ عروسی‌تان لباس عروس را سفارش بدهید تا از استرس آن رها شوید. این تاریخ‌ها بسته به طراحی که کار لباس عروس شما را انجام می‌دهد، می‌توانند کمی جابجا شوند. با توجه به شرایط جهانی کنونی، بعضی از طراح‌ها برای زمان تحویل لباس‌های سفارش داده شده تحت فشار قرار گرفته‌اند، پس با مشاورتان صحبت کنید تا مطمئن شوید که برای تحویل لباس عروس‌تان دقیقا به چه مقدار زمان نیاز است.

تحقیق کنید

این روزها که بیشتر وقت‌مان را در خانه می‌گذرانیم، بهترین موقعیت برای آن است که تحقیق کنیم که کدام استایل لباس عروس، مناسب‌ترین گزینه برای ما است. در نظر بگیرید که کدام استایل‌های لباسی که در کمد لباس‌تان دارید، به شما بهترین احساس را می‌دهند و باعث می‌شوند فرم بدنی شما ایده‌آل به نظر برسد، چه تزیینات و جزئیاتی با اندام و شخصیت شما بیشتر هم‌خوانی دارند، و تصور کنید که می‌خواهید در روز موعود چطور به نظر برسید! این مراسم عروسی شما است، پس راحت باشید! اگر دوست دارید خارج از چهارچوب‌های همیشگی‌تان لباس بپوشید، انتخاب با شماست، و اگر هم دوست دارید طبق روتین همیشگی‌تان لباس انتخاب کنید، باز هم مختارید!

آنلاین انتخاب کنید

سایت‌های مختلف اینترنتی و پیج‌های متنوع اینستاگرام، گزینه‌های متعددی از هر استایل ممکنی را در اختیار شما قرار می‌دهند، بنابراین می‌توانید بدون نیاز به مراجعه حضوری به هیچ بوتیک یا فروشگاهی، انواع استایل‌های مختلف لباس عروس را بشناسید. پس از انتخاب استایل کلی لباس‌تان، نوبت آن است که در مورد مدل‌های مختلف لباس عروس با استایل مورد علاقه‌تان، نوع دوخت‌شان و تزیینات احتمالی‌شان ایده بگیرید. ما برای اینکه در این تحقیقات به شما کمک کنیم، یک مجموعه از انواع استایل‌های مدرن و به‌روز لباس عروس تهیه کرده‌ایم تا در اختیارتان باشد (و به طور منظم آن را به روز رسانی می‌کنیم). قبل از قرار انتخاب لباس عروسی‌تان نگاهی به آن‌ها بیندازید تا از قبل، در مورد این که می‌خواهید چه چیزهایی را امتحان کنید ایده داشته باشید!

بیشتر بخوانید:  19 لباس عروس ساده و شیک برای عروس‌های مدرن

مطالب مرتبط