وقت آن رسیده که مجموعه پیراهن‌هایتان را به روز کنید؟

وقت آن رسیده که مجموعه پیراهن‌هایتان را به روز کنید؟

24 تیر 1399

پیراهن‌های این فصل همه آستین‌های بلند و پارچه‌های بامزه‌ای دارند که ما را به روزهای دهه‌ی ۸۰ برمی‌گردانند. رنگ‌های جان‌دار و زنده، طراحی‌های متنوع و دوخت‌های مختلف، به شما ظاهری جذاب و بامزه می‌دهند و گزینه‌های خوبی هستند که می‌شود آن‌ها را تمام طول روز به تن داشت. اگر می‌خواهید پیش از بار بعدی که به خرید می‌روید، الهام گرفته باشید، این ایده‌های بامزه را در ذهن داشته باشید.

1. پیراهن‌های ماکسی پلیسه

یک پیراهن مجلسی برای مناسبت‌های رسمی بردارید و با اضافه کردن مقدار متناسبی پلیسه و چین، آن را روزمره کنید. از یک مدل با آستین‌های بلند و گشاد، یا یک مدل کاملا بدون آستین استفاده کنید. این لباس‌های فوق‌العاده را می‌توان همه جا پوشید، از محل کار گرفته تا مجلس عروسی. برای تکمیل کردن ظاهرتان، یک جفت کفش پاشنه بلند نوک باریک مجلسی بپوشید، یا برای داشتن ظاهری خاص‌تر، از یک جفت بوت تا قوزک پا استفاده کنید.

پیراهن ماکسی چین دار و پلیسه

2.پیراهن ماکسی با لایه‌های موج‌دار

زنانه و باکلاس، این پیراهن‌ها، با لایه‌های موج‌دارشان، یک انتخاب فارغ از زمان و ترندی برای روزهای داغ تابستان هستند. این پیراهن‌ها که دامن‌های بلندی تا روی مچ پا دارند، ظاهر زیبا و شادابی به شما می‌دهند و می‌توانید آن‌ها را در هر مناسبتی بپوشید. از یک قرار میان‌وعده گرفته تا مهمانی‌های فضای باز، این لباس‌ها گزینه‌ای عالی برای استفاده در فصل تابستان هستند.

پیراهن بلند و چین دار

3. پیراهن‌های کوتاه پولک‌دار رنگی

با یک پیراهن کوتاه رنگی پولک‌دار فوق‌العاده، دنیا را روشن‌تر کنید. این استایل رنگی رنگی فوق‌العاده، برای یک اتفاق روزانه نیمه‌رسمی و یا یک تفریح شبانه مناسب است. با خنک‌تر شدن هوا می‌توانید از یک بلوز یقه اسکی آستین بلند زیر آن استفاده کنید. اگر می‌خواهید ظاهر کاملاً جدیدی را امتحان کنید، یک مجله دهه هشتادی بردارید و یکی از آن مدل‌های با سرشانه‌های پهن و یقه V شکل را انتخاب کنید. این پیراهن‌ها با تزیینات مینیمالیست و یک جفت صندل ظریف، فوق‌العاده به نظر می‌رسند. با داشتن چنین ظاهر پر زرق و برقی، هر جا که بروید انگار یک پارتی متحرک هستید.

--پیراهن‌های رنگی کوتاه و پولک‌دار

4. پیراهن با پایین‌ تنه توری

این پیراهن‌های رمانتیک گزینه مناسبی هستند که می‌توانید آن‌ها را از ابتدای تابستان تا پاییز بپوشید. با پوشیدن این پیراهن‌ها با بالاتنه پارچه‌ای و پایین‌تنه توری، می‌توانید مستقیم از قرار ناهار‌تان با دختر‌ها به یک کنسرت موسیقی بروید. برای ماه‌های سرد‌تر کافی است صندل‌ها و کفش‌های پاشنه بلندتان را با بوت تا زیر زانو و یا بوت تا قوزک پا عوض کنید. با این که این ظاهر برای تکمیل شدن به هیچ چیز اضافی نیاز ندارد، اما اگر دوست دارید می‌توانید روی آن یک ژاکت بپوشید. داشتن چنین پیراهنی در هر کمد لباسی ضروری است.

 پیراهن بالا تنه پارچه‌ای و پایین ‌تنه توری

5. پیراهن‌های آستین پفی

آستین‌های پف‌دار قرن نوزدهم برگشته‌اند و از همیشه جذاب‌ترند. سایز بزرگ این پیراهن‌ها به شما اجازه می‌دهد که دور کمرتان را جمع کنید و آستین‌های گشادشان کمک می‌کند که پوشیدن آن‌ها از صبح تا شب کار سختی نباشد. اگر می‌خواهید یک استایل روزمره و راحت داشته باشید، یک پیراهن ‌ماکسی انتخاب کنید، اما توصیه‌ی ما برای مهمانی‌های شبانه یک پیراهن کوتاه آستین پفی جذاب است. پیراهن زیبایی که با پوشیدن آن، تنها تزییناتی که به آن نیاز دارید یک گردنبند یا یک جفت گوشواره است -توجه همه فقط به آستین‌های فوق‌العاده شما جلب می‌شود.

پیراهن‌ دخترانه آستین پفی

6. پیراهن‌های براق

این پیراهن‌های براق و زیبا همه را به یاد جشن و مهمانی می‌اندازند. سرشانه‌های گشاد و یقه‌های V شکل این پیراهن‌ها که یادآور استایل دهه هشتادی است، آن‌ها را برای پوشیدن در مهمانی‌های خودمانی و همچنین مراسم افتتاحیه گالری‌های هنری مناسب می‌کنند. اگر به دنبال ظاهر خاص‌تری هستید، می‌توانید این پیراهن‌ها را با یک جفت کفش کتانی سفید و یا یک جفت بوت کابویی تا قوزک پا همراه کنید. بهترین جواهر ممکن برای همراهی با پارچه‌های براق، نقره است. به هر مجلسی که وارد شوید، می‌درخشید.

پیراهن ساتن

7. پیراهن‌های پانچو

با پوشیدن یک پیراهن پانچو، بدون نیاز به هیچ زحمت اضافی، باکلاس و خاص به نظر می‌رسید. با ترکیب استایل روزمره و شیک، می‌توانید این پانچوهای فوق‌العاده را با هر چیزی که دوست دارید، و در هر آب و هوایی بپوشید. با استفاده از یک کمربند پر زرق و برق، یک جفت صندل و یک کلاه، به ظاهرتان حال و هوای گرمسیری بدهید. اگر می‌خواهید از این پیراهن‌ها در محیط کارتان استفاده کنید، به دنبال یک پیراهن نسبتاً بلند تا زیر زانو باشید و آن را با یک جفت کفش پاشنه بلند همراه کنید. این لباس‌ها فارغ از زمان هستند و می‌توانید از آن‌ها در هر موقعیتی استفاده کنید.

پیراهن مجلسی پانچو

8. پیراهن‌های رنگی نامتقارن

وقتی که شما با یک پیراهن نامتقارن وارد می‌شوید، همه لبخند می‌زنند. این پیراهن‌ها با داشتن رنگ‌های جذاب و دوخت‌های خاص‌شان، باعث می‌شوند که جسورتر به نظر برسید. اگر دوست دارید پیراهن‌تان ظاهر زنانه‌تری داشته باشد، به دنبال پیراهنی باشید که پشت آن کمی از جلویش بلندتر باشد. در زمان پوشیدن این پیراهن‌ها، می‌توانید برای ایجاد تعادل رنگی، از کفش‌های با رنگ مخالف استفاده کنید و یا برای داشتن یک ظاهر روزمره و راحت، یک جفت کتانی بپوشید. رنگ‌های قرمز، سبز نعنایی و نارنجی برای فصل تابستان عالی‌اند، در حالی که رنگ‌های خانواده آبی، سبز و طلایی، مناسب فصل زمستان‌اند.

پیراهن‌ نامتقارن

9. پیراهن با تزیینات پر مشکی

با اضافه شدن تزیینات پر مشکی به پیراهن‌تان، ظاهر شما مناسب یک مراسم فرش قرمز یا یک مهمانی ناهار می‌شود. اضافه کردن مقدار کمی پر مشکی به سرآستین‌ها، سرشانه و یا دور مچ‌ها، یک تزیین ایده‌آل برای پیراهن‌های مشکی است. در حالی که اضافه کردن تزیینات پر مشکی به قسمت بالای دامن لباس، یک ایده کلاسیک است، اما استفاده از تزیینات پر در بالاتنه و به خصوص نزدیک گردن لباس، ظاهر شما را مدرن‌تر می‌کند. از لباس‌های مجلسی رسمی گرفته تا لباس‌های مناسب مهمانی‌های دورهمی، می‌توانید از تزیینات پر مشکی با هر لباسی استفاده کنید. آنقدر دوست‌داشتنی‌اند که شاید بخواهید هفت روز هفته از آن‌ها استفاده کنید.

پیراهن با پر مشکی تزیین شده

10. پیراهن‌های دکمه‌دار

نیازی نیست حتماً در دفتر کار یا محیط اداری باشید تا از پیراهن‌های دکمه‌دار استفاده کنید. این پیراهن‌های جذاب، بدون هیچ تلاش اضافی، شیک هستند و برای همه فصل‌ها مناسبند. می‌توانید این پیراهن‌ها را تقریباً با هر نوع کفشی بپوشید، از بوت‌های بلند تا زیر زانو گرفته تا بوت تا قوزک پا، کفش‌های ساده تخت و یا صندل‌های پاشنه بلند، انتخاب با شماست! برای داشتن یک ظاهر مرتب و تمیز، همه‌ی دکمه‌ها را ببندید، اما باز گذاشتن دکمه‌های بالایی همراه با یک گردنبند چشمگیر و آستین‌های تا زده به بالا، به شما ظاهر فوق‌العاده‌ای می‌دهد. از دفتر کارتان گرفته تا سوپرمارکت و مرکز خرید، این لباس‌ها توجه همه را به شما جلب می‌کنند.

پیراهن دخترانه ‌ دکمه دار

بیشتر بخوانید: 20 آیتمی که هرگز از خریدشان پشیمان نمی‌شوید!

مطالب مرتبط