یکی از این دیزاین‌های آبی را برای ناخن‌تان امتحان کنید

یکی از این دیزاین‌های آبی را برای ناخن‌تان امتحان کنید

24 تیر 1399

وقتی درباره طراحی لاک آبی صحبت می‌کنیم، اولین چیزی که به ذهن می‌رسد آن است که این رنگ نشان‌دهنده حس مسئولیت‌پذیری و اعتماد است. اما آیا تاکنون به این فکر کرده‌اید که رنگ آبی می‌تواند نشان‌دهنده کنترل و اعتماد به نفس هم باشد؟ اگر با این حرف موافق هستید پس حتما باید یکی از این طراحی‌های آبی خیره‌کننده را امتحان کنید.


دیزاین رمانتیک ناخن با فرنچ آبی 


ناخن‌های آبی هم برای افراد جوان مناسب است و هم برای افراد دل‌زنده! اگر آماده شکستن چهارچوب‌ها و امتحان کردن یک چیز جدید و جسورانه هستید، رنگ آبی را امتحان کنید! یک طراحی ناخن با استفاده از رنگ آبی ملایم و سنگ‌های تزیینی بسیار تاثیرگذار است.

فرنچ آبی ناخن

فرنچ آبی ناخن با سنگ‌های تزیینی

فرنچ آبی ناخن


دیزاین آبی پررنگ ناخن با سنگ‌های تزیینی


ناخن‌های آبی متالیک پررنگ یک حالت اشرافی دارند، اما وقتی آن‌ها را با رنگ سفید ترکیب کنید تا تعادل برقرار شود، فوق‌العاده می‌شوند. اضافه کردن سنگ‌های تزیینی درخشان می‌تواند شما را واقعاً شبیه به یک ملکه کند.

دیزاین ناخن با لاک سورمه ایی و سنگ‌های تزیینی

دیزاین ناخن با لاک سورمه ایی و سنگ‌های تزیینی

دیزاین ناخن با لاک سورمه ایی و سنگ‌های تزیینی

بیشتر بخوانید: بیش از 25 دیزاین سبز-آبی که الان آن را امتحان کنید


دیزاین ستاره‌ روی ناخن آبی


کسی هم وجود دارد که عاشق ستاره‌ها نباشد؟! از آنجا که ستاره‌ها به افراد یک حس مثبت و دوست‌داشتنی القا می‌کنند، فکر می‌کنم که همه ستاره‌ها را دوست داشته باشند، درست است؟ بنابراین هیچ دلیلی وجود ندارد که نتوانید از ترکیب آبی تیره و ستاره‌های طلایی برای تزیین ناخن‌هایتان استفاده کنید.

دیزاین ناخن با لاک آبی پررنگ و طرح ستاره

دیزاین ناخن با لاک آبی پررنگ و طرح ستاره

دیزاین ناخن با لاک آبی پررنگ و طرح ستاره


دیزاین‌های جذاب ناخن با لاک آبی 


طراحی‌های هنری با استفاده از رنگ آبی متالیک فوق‌العاده‌اند. فقط به این ترکیب‌های فوق‌العاده از دو رنگ آبی نگاه کنید! یکی براق و ماجراجویانه است و دیگری آرام و ملایم! خیلی ساده و خیلی چشم‌نواز!

دیزاین زیکزاکی با لاک آبی برای ناخن

لاک آبی اکلیلی

دیزاین گل با لاک آبی


دیزاین‌های هنری روی زمینه آبی کمرنگ


آبی ملایم نوزادی برای ناخن‌های کوتاه عالی است. برای ایجاد یک طراحی ناخن تابستانی زیبا، کمی لاک زرد رنگ و طراحی گل‌دار به ناخن‌های آبی کمرنگ‌تان اضافه کنید. آنقدر بامزه است که نمی‌توانید در برابرش مقاومت کنید!

دیزاین گل روی لاک آبی کم رنگ

دیزاین مرمری ناخن با لاک آبی

دیزاین با سنگ های تزیینی روی لاک آبی کم رنگ


دیزاین‌های ساده و زیبای آبی برای ناخن


سادگی همیشه زیبا است و همین طور، این طراحی‌های لاک ساده آبی با اکلیل نقره‌ای که از پایین ناخن رو به نوک آن پخش شده است! این طراحی بسیار ساده و کلاسیک است و برای هر مناسبتی می‌توان از آن استفاده کرد.

دیزاین ساده ناخن با لاک آبی و اکلیل نقره‌ایی

دیزاین ساده ناخن با لاک آبی

دیزاین فرنچ اکلیلی با لاک آبی نفتی


دیزاین‌های باکلاس برای ناخن‌های آبی


این روزها گزینه‌های مانیکور متنوعی در دسترس همه قرار دارد، اما ما به شما پیشنهاد یک مانیکور ساده و جذاب را می‌دهیم. ناخن‌ها با لاک ساده یکدست! فقط به این ناخن‌های آبی تیره نگاه کنید! این حس به شما دست می‌دهد که انگار به عمق دست‌نیافتنی اقیانوس نگاه می‌کنید!

نقاشی روی ناخن با لاک آبی اکلیلی

تنالی‌های رنگ آبی روی ناخن

لاک سورمه‌ایی

بیشتر بخوانید: این رنگ لاک‌های خوش آب و رنگ را حتما امتحان کنید

مطالب مرتبط