10 روش باکلاس برای پوشیدن دامن میدی

10 روش باکلاس برای پوشیدن دامن میدی

28 تیر 1399

چه بخواهید به دفتر کارتان بروید و چه به یک مهمانی، دامن‌های میدی یک گزینه‌ی متنوع و بامزه برای پوشیدن در هر مناسبتی هستند. با استفاده از این دامن‌های جذاب، لباس پوشیدن و شیک به نظر آمدن در هر فصلی از سال کار ساده‌ای است. اگر به دنبال ایده‌هایی برای تجهیز کمد لباس‌هایتان می‌گردید، این شما و این هم چند ایده‌ی باکلاس برای پوشیدن دامن میدی.

1. ست هماهنگ

راحت‌ترین روش برای داشتن یک ظاهر ایده‌آل، استفاده از یک ست لباس هماهنگ است. این یک روش آسان برای حاضر شدن برای هر مناسبتی است و نیازی نیست که گزینه‌های مختلف را تک به تک انتخاب کنید. برای ست کردن لباس‌هایتان باهم، هم می‌توانید از پارچه یکسان استفاده کنید و هم از الگو و رنگ یکسان. از رنگ‌های روشن و جانداری مانند زرد یا سبز نعنایی استفاده کنید و برای تکمیل ظاهرتان آن را با یک تاپ و تی‌شرت سفید همراه کنید.

ست کردن کت و دامن یک رنگ

۲. چرم بر روی چرم

تیپ جذاب چرمی را از نمایش‌های مد بگیرید و مستقیماً به دفتر کارتان ببرید! چه ترجیح بدهید از یک ژاکت دوچرخه‌سواری استفاده کنید و چه یک کاپشن چرمی، به هر حال استفاده از چرم به شما ظاهری پیشروانه و جذاب می‌دهد. برای ژاکت و دامن میدی‌تان از چرم یکسانی استفاده کنید. پیشنهاد ما به شما آن است که از رنگ‌های تیره مانند مشکی، قهوه‌ای تیره یا خاکستری تیره استفاده کنید. به این ترتیب ظاهر شما هم باکلاس است و هم زیاد چشمگیر نیست. اما اگر به دنبال ظاهر چشمگیرتری هستید، چرا رنگ مشکی و کاراملی را با هم امتحان نمی‌کنید تا یک ظاهر کاملاً جدید داشته باشید؟ لباس‌های چرمی بهترین گزینه برای فصل‌های سرد سال هستند و واقعاً کمد لباس شما را پربار می‌کنند.

استایل خیابانی ست کردن کت و دامن چرم

3. بلوز و دامن میدی توری

چارچوب‌ها را کنار بگذارید و یکی از جذاب‌ترین تیپ‌های فصل را انتخاب کنید! یک بلوز و دامن میدی توری! این ترکیب برای فصل‌های معتدل مناسب است و با هر مدل اندامی سازگاری دارد. ترکیبی را انتخاب کنید که در آن قسمت پایینی دامن توری باشد و آن را با یک پارچه نسبتاً ضخیم در بلوز تکمیل کنید، به این ترتیب نیمه‌ی بالایی و نیمه‌ی پایینی ظاهر شما با هم متعادل می‌شوند. می‌توانید بلوز و دامن یک رنگ انتخاب کنید و یا آن‌ها را از دو رنگ در یک خانواده رنگی که با هم همخوانی داشته باشند، انتخاب کنید، مثلا طوسی و آبی -انتخاب با شماست! برای تکمیل ظاهرتان هم می‌توانید از کفش‌های راحت و روزمره استفاده کنید و هم از کفش‌های پاشنه بلند و ظریف مهمانی.

ست کردن بلوز و دامن میدی از جنس تور

4. دامن میدی با کیف کمری

استفاده از یک کیف کمری همراه با بلوز و دامن میدی باعث می‌شود که اندام شما در ناحیه کمر جمع شود. این ظاهر کاربردی و فارغ از زمان، هم برای گذراندن یک شب خارج از شهر مناسب است و هم برای حضور در هفته مد. استایل‌تان را با جفت کردن یک بلوز زنانه با یک جفت صندل ظریف و شیک، و یا یک جفت بوت جذاب تکمیل کنید. این استایل برای استفاده در هر فصلی مناسب بوده و به شما اجازه می‌دهد که از تخیل‌تان استفاده کنید. در زمان استفاده از این استایل، از اینکه متفاوت باشید نترسید! تمام دنیا برای شما یک نمایش مد بزرگ است!

 ست کردن دامن میدی با کیف کمری

۵. دامن میدی همراه با بلوز بافت گشاد

وقتی که هوا شروع به سرد شدن می‌کند، بهترین موقع برای همراه کردن یک بلوز بافتنی گشاد و دامن میدی است. این استایل یک گزینه ایده‌آل برای فصل‌های معتدل بوده و برای استفاده در هر موقعیتی مناسب است. می‌توانید از رنگ‌های مناسب فصل، مانند طلایی، کهربایی یا آبی استفاده کنید و یا با استفاده از تضاد رنگی با رنگ‌هایی مانند قرمز، ظاهرتان را تکمیل کنید. لباس پوشیدن برای این استایل بسیار آسان است. دامن‌تان را بپوشید و روی آن بلوز بافت گشادتان را بپوشید و بگذارید پایین آن آزاد باشد. با استفاده از یک جفت بوت تا زیر زانو و یا یک جفت کفش پاشنه بلند کارتان را تکمیل کنید و به همین راحتی برای تمام روز آماده‌اید! این استایل برای روزهایی که می‌خواهید هم لباس گرمی پوشیده باشید و هم باکلاس باشید، یک گزینه راحت و فارغ از زمان است.

ست کردن دامن میدی با بلوز بافت گشاد

۶. دامن میدی با بلوز گشاد

لبه‌های آن را داخل دامن‌تان فرو کنید، آن را دور کمرتان گره بزنید یا بگذارید دور کمرتان آزاد باشد، به هر حال استفاده از یک بلوز گشاد یک راه آسان برای تکمیل ظاهرتان با استفاده از یک دامن میدی است. این ظاهر راحت و فارغ زمان، هم برای محل کارتان مناسب است و هم برای قرارهای دوستانه بعد از کار. می‌توانید از آستین‌های بلندتر از حالت معمولی استفاده کنید و برای داشتن یک ظاهر اندامی متعادل‌تر، کمر بلوزتان را جمع کنید. در زمان انتخاب رنگ مطمئن شوید که رنگ بلوز و دامن‌تان با هم همخوانی داشته باشند و بهتر است که از رنگ‌های خنثی، سفید و مشکی استفاده کنید. اگر می‌خواهید ظاهر جسورانه‌تری داشته باشید، می توانید از رنگ‌هایی مانند سبز هم استفاده کنید. به این ترتیب یک استایل شاداب دارید و حس می‌کنید که در حال راه رفتن در یک نمایش مد هستید.

ست کردن دامن میدی با بلوز گشاد

7. دامن میدی همراه با جوراب‌های ساق‌بلند طرح‌دار

جسور باشید و یک جفت جوراب ساق‌بلند طرح‌دار را امتحان کنید! این یک راه جالب برای داشتن یک ظاهر بامزه و قابل استفاده در تمام روزهای سال است. از طرح پلنگی گرفته تا طرح‌های هلال ماه، طرح‌های مختلف و متنوعی وجود دارند که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید. این استایل بامزه را با یک دامن پلیسه میدی، یک تاپ تنگ و یک جفت کفش پشت باز تکمیل کنید. در رابطه با ترکیب رنگ‌ها در این استایل دست‌تان کاملاً باز است! هم می‌توانید رنگ‌های مختلف را در کنار هم قرار دهید و هم می‌توانید از یک ترکیب ساده سیاه و خاکستری استفاده کنید. پوشیدن جوراب‌های طرح‌دار بامزه است و یکی از ترندی‌ترین انتخاب‌های فصل هم محسوب می‌شود.

پوشیدن جوراب‌های ساق‌بلند طرح‌دار با دامن میدی

8. دامن میدی با بوت چین‌خورده

کمی خوش بگذرانید و بوت‌های چین‌خورده‌تان را جلوی دست بیاورید! ترکیب دامن‌های میدی و این بوت‌های زیبا روش خوبی است که بدون زیاده‌روی کردن، با بافت‌ها و لایه‌ها بازی کنید. در فصل‌های سرد سال می‌توانید روی این ترکیب جذاب، از یک بلوز گرم و سوییشرت گشاد، یا یک کت سرتاسری استفاده کنید. هر چیزی در کنار این تیپ جالب می‌شود. این یک موقعیت ایده‌آل برای آن است که طراح مد درون‌تان، خودش را نشان بدهد! خوش بگذرانید و ترکیبات جدید را امتحان کنید.

پوشیدن  بوت چین‌خورده با دامن میدی

9. دامن میدی با بوت تا قوزک پا

هیچ اجباری وجود ندارد که زیر دامن میدی، حتما بوت بلند بپوشید. این بوت‌های تا قوزک پا برای فصل‌های معتدل سال عالی هستند و به راحتی می‌توانید آن‌ها را با بقیه ظاهرتان هماهنگ کنید. از لباس‌های تنگ گرفته تا لباس‌هایی اندکی گشادتر، این استایل برای فصل‌های سرد سال، راحت و پرطرفدار است. ترکیب این بوت‌های تا قوزک پا با دامن‌های میدی، بدون نیاز به هیچ تلاش اضافی، بسیار تأثیرگذار است. می‌توانید برای این استایل از رنگ‌های سیاه، سفید یا خاکستری استفاده کنید یا اگر دوست دارید که مانند یک دختر خیلی اهل مد به نظر برسید، از رنگ‌های جسورانه‌تر مانند یاقوتی استفاده کنید. همچنین از بازی کردن با الگوهای مختلف نترسید. بهترین راه برای مطمئن شدن از این که چه چیزی را بیشتر از همه دوست دارید، این است که همه چیز را امتحان کنید!

پوشیدن بوت با دامن میدی

10. دامن میدی و سویشرت

با همراه کردن دامن‌های میدی و سویشرت، بدون هیچ زحمتی از فصل به فصل دیگر بروید! این سویشرت‌های جذاب در عین حال که بدن‌تان را گرم نگه می‌دارند، به سادگی با استایل‌های مختلف همراه می‌شوند. برای داشتن یک ظاهر باکلاس، لبه‌های سویشرت‌تان را در کمر دامن‌تان جمع کنید و یا اگر می‌خواهید ظاهری راحت و روزمره داشته باشید، آن را روی کمر دامن‌تان رها کنید. این یک استایل متنوع است که به راحتی می‌توانید آن را بپوشید و درآورید. ظاهر کلی‌تان را با یک جفت کتانی راحت تکمیل کنید و یا برای استفاده در مناسبت‌های رسمی، آن را با یک جفت کفش ظریف پاشنه بلند همراه کنید.

ست کردن دامن میدی با سویشرت

بیشتر بخوانید: 20 وسیله ضروریِ تابستانی که به آن نیاز دارید

مطالب مرتبط