15 میکاپ صورتی، رنگی برای یک آرایش ملایم

15 میکاپ صورتی، رنگی برای یک آرایش ملایم

30 تیر 1399

میان آرایش لب، سایه و خط چشم، میکاپ صورتی به نوعی هر کدام از ویژگی‌های صورت خود را که بخواهید هایلایت و زیبا می‌کند. من خودم به شخصه یکی از طرفداران بزرگ رژلب صورتی-نارنجی خاص هستم. برای اینکه آرایشی صورتی داشته باشید، لازم نیست تا همه آرایش خود را عوض کنید. تنها کافیست تا از کمی رنگ هلویی یا برای داشتن میکاپی جسورانه‌تر صورتی نئون را به آرایش خوداضافه کنید. انتخاب با خودتان است! تنها نکته مهم این است که مقداری رنگ صورتی به گونه‌ای هر کسی را بلافاصله شاداب‌تر، سرحال‌تر و اندکی خوشحا‌ل‌تر می‌کند. در ادامه مقاله شما می‌توانید 15 مدل آرایش صورتی را ببینید که ما برای شما گردآوری کرده‌ایم. این میکاپ‌ها لبخند را به لبان شما می‌آورند و شاید هم اشتیاق امتحان کردن یک سایه چشم صورتی جیغ را در شما ایجاد کند پس در ادامه مقاله با ما همراه باشید. چشمان خود را با امتحان کردن این سایه چشم صورتی و خاص با مدل آدامس بادکنکی ستاره مجلس کنید. یک سایه چشم قلمی روی تمام پلک خود بزنید و آن را به سمت پشت پلک خود محو کنید، سپس با استفاده از مداد چشم قهوه‌ای شکلاتی روی خط مژه پایینی خود خط بکشید تا اینگونه تضادی در میکاپ چشم خود ایجاد کنید. کمی هایلایتر را با ضربات ملایم به قسمت داخلی گوشه چشم بزنید تا سایه چشمان شما از این هم بیشتر درخشنده شود. در آخر کار خود را با زدن ریمل بلند کننده مژه مورد علاقه خود تمام کنید.

سایه چشم صورتی پاستیلی

زیبایی آرایش صورتی به این است که شما می‌توانید هر چقدر که دلتان می‌خواهد آن را پررنگ یا ملیح کنید. برای مثال شما می‌توانید این آرایش آسان با ظاهری طبیعی امتحان را کنید. برای داشتن میکاپی براق از یک پرایمر براق، مانند پرایمر برند رولون با مدل Revlon's hydrating Rose Glow Primer، به عنوان زیرساز آرایش خود استفاده کنید و کار خود را با این سایه صورتی درخشنده و براق ادامه دهید. با کمک یک براش کوچک، در آخر میکاپ شما ملیح و یک دست خواهد بود که اصلاً حال و هوایی جیغ و غلیظ ندارد.

سایه چشم صورتی پاستیلی

رژلب خاص

لب‌ها و پوست خود را مرکز توجه قرار دهید. به رژ صورتی مورد علاقه خود، مانند رژ برند کاجا با مدل Kaja Beauty's Heart Melter Lip Gloss Stick in Wink، فکر کنید سپس به نسبت آن رژلب آرایش باقی صورت خود را انجام دهید. اگر می‌خواهید لب‌های شما در مرکز توجه باشد، آرایش بقیه صورت را ملیح نگهدارید، برای مثال در عکس زیر با وجود رژ صورتی که توجه ما را جلب می‌کند، بازهم نمی‌توانیم به پوست کک مکی، درخشنده و زیبای صورت او با رژگونه صورتی روی گونه‌هایش بی‌توجهی کنیم.

رژلب صورتی

سایه چشم پلک براق

اگر شما خودتان را به عنوان دختری به روز در نظر دارید، یک سایه چشم مایع می‌تواند دوست خوبی برای شما باشد. شما می‌توانید رنگ‌های مختلفی از سایه چشم مایع را برای پشت چشم و پلک خود انتخاب و آن را به آرامی محو کنید. سپس یک رژ صورتی براق یا دودی برای لب‌های خود انتخاب کنید.

سایه چشم صورتی براق

دیزاین چشم

از شوی فشن یوفوریا الهام بگیرید و این دیزاین چشم براق و درخشنده را به روش خود امتحان کنید. شوی یوفوریا به صورت ناخواسته با این نوع سایه‌ها شناخته شد. شما به تعدادی سایه چشم روشن، جسورانه و متالیک احتیاج دارید، مانند پالت سایه چشم هودا بیوتی با مدل Huda Beauty's Neon Obsessions Palette. سپس با استفاده از چسب مژه مصنوعی و موچین این مرواریدها درخشان را بچسبانید، شما می‌توانید از مروارید‌هایی که خودشان هم چسب دارند، استفاده کنید.

سایه چشم صورتی با دیزاین مروارید

خط چشم مایع

رنگ‌های مختلفی از سایه صورتی را در یک آرایش استفاده کنید تا میکاپی بی‌نهایت زیبا داشته باشید. میان سایه چشم هلویی، پوست درخشان و رژ مرجانی رنگ، خط چشم صورتی روشن روی پلک این مدل عالی به نظر می‌رسد و تضاد رنگی غیر قابل پیشبینی در آرایش به وجود می‌آورد.

خط چشم صورتی مایع

رژگونه سلطنتی

با این رژگونه که رنگی جسورانه و خارق‌العاده دارد، میکاپ خود را خاص کنید. همه چیز در مورد جای زدن رژگونه است، از رژگونه‌ای با مواد پودری روی استخوان گونه‌هایتان استفاده کنید و آن را با براشی کوچک‌تر تا اطراف چشم خود محو کنید تا درخشندگی سلطنتی به صورت خود بدهید. بهتر است از یک رژلب مات به رنگ آلبالویی برای لب‌های خود نیز استفاده کنید.

رژگونه صورتی

رژگونه هلویی

همیشه محو کردن رژگونه تا اطراف چشم ایده خوبی است. برای این میکاپ از یک رژگونه هلویی برای سیب گونه‌ها و پلک خود استفاده کنید. در آخر از رژ صورتی جیغ برای لب‌های خود استفاده کنید و دور لب‌ها را مانند کشیدن خط لب بنفش کنید تا تضاد رنگی خارق‌العاده به آرایش خود بدهید.

رژگونه هلویی

میکاپ براق و روشن

ما شیفته این میکاپ شای میتچل شده‌ایم که سایه چشم صورتی روشن را با رژلب براق در آرایش خود استفاده کرده است. شما می‌توانید این میکاپ را در خانه با استفاده از یک پالت سایه چشم که رنگ متنوع و مختلف مات و براق دارد، بازسازی کنید. در صورت تمایل می‌توانید از پالت سایه چشم هودا بیوتی با مدل Huda Beauty's New Nude Eyeshadow Palette استفاده کنید.

میکاپ صورتی براق

خط چشم دور سفید

اگر سایه چشم جسورانه صورتی یا آرایش یک رنگ برای شما مناسب نیست، می‌توانید از سایه چشم صورتی مایع و ملیح استفاده کنید. شما می‌تواند با کشیدن یک خط چشم پهن و مدل گربه‌ای که قسمت‌های بیرونی آن سفید و پهن است، آرایش خود را زیباتر کنید. بگذارید باقی آرایشتان ملیح بماند و از یک برق لب یا کیفیت برای لب‌های خود استفاده کنید.

خط چشم دوبل سفید و صورتی

رژلب قرمز

فرقی نمی‌کند که مشغول صحبت در مورد لباس یا آرایش باشیم، ترکیب رنگ‌های صورتی و قرمز همیشه دست کم گرفته می‌شوند. در حالی که ما فکر می‌کنیم این رنگ ها با یکدیگر سِت نمی‌شوند اما در واقع ترکیب آنها با یکدیگر باورنکردنی به نظر می‌رسد. نکته این میکاپ این است که سایه چشم شگفت انگیز و زیبا با یک خط چشم مشکی گربه‌ای و یک رژلب قرمز جسورانه ترکیب شده است.

رزلب قرمز و سایه چشم صورتی

سایه چشم صورتی طبیعی

حتی اگر شما از رنگ‌های روشن می‌ترسید، بازهم سایه چشم صورتی طبیعی دی‌جی مالری پارکر روشی زیبا برای امتحان کردن سایه چشم‌های براق و مایع است. برای داشتن این میکاپ در حالی که پشت پلک خود را با سایه چشم غلیظ صورتی پوشش داده و به سمت بالا محو کرده‌اید، کمی برای پلک پایین خود از سایه چشم براق و درخشنده استفاده کنید. آیا می‌خواهید این آرایش را امتحان کنید؟ از رژلب دیور با مدل Dior Addict Lip Glow که ظاهری خیس و براق دارد، استفاده کنید.

سایه چشم صورتی

میکاپ صورتی یک رنگ

کیتی جین هیوز، میکاپ آرتیست مشهور، به دلیل میکاپ صورتی یک رنگ خود با پوستی درخشنده (او اساساً استاد میکاپ‌های براق است) شناخته می‌شود. او قطعاً به خوبی توانسته از پس این آرایش صورتی یک رنگ بربیاید. داشتن پالت سایه برای سِت کردن رنگ سایه چشم و رنگی که برای زیر خط مژه پایینی خود استفاده می‌کنید، عالی است. به سادگی آن را با یک رژ ملیح و نود (اما هنوز هم صورتی!) برای لب‌ها سِت کنید. شما می‌توانید از رژ برند بابی براون مدل Bobbi Brown's Luxe Matte Lipstick in Semi Naked استفاده کنید.

میکاپ صورتی با پوست براق

سایه چشم نئون

این آرایش ثابت کرد گه سایه چشم نئون کاملاً می‌تواند کاربردی باشد. این سایه چشم را با رژلبی مایع و ملیح و آرایش چشم اسموکی در راستای خط مژه پایینی ترکیب کنید. اینگونه آرایشی زییا و جسورانه خواهید داشت که در عین حال می‌تواند ملیح و ملایم هم دیده شود.

سایه چشم صورتی نئونی

سایه چشم صورتی براق

همه کسانی که آرایش‌های صورتی رنگ می‌کنند، نمی‌خواهند خیلی ملیح و دخترانه به نظر برسند، اما شما قطعاً می‌توانید استثنا قائل شوید و دختر کوچلوی درون خود را بغل بگیرید. برای داشتن این ظاهر دخترانه زیبا، از رنگ صورتی روشن و براق استفاده کنید و آن را با سایه چشم مایع براق با مدل آدامس بادکنکی سِت کنید.

سایه چشم صورتی براق

بیشتر بخوانید: ترندهای آرایشی بهار و تابستان 2020 را از دست ندهید

مطالب مرتبط