رنگ موی آلبالویی، ترندی که امسال از آن صحبت می‌شود

رنگ موی آلبالویی، ترندی که امسال از آن صحبت می‌شود

30 تیر 1399

اگر شما هم چند ماه گذشته را در خانه خود حبس بوده‌اید، شانس این وجود دارد که احتمالاً از رنگ فعلی موهای خود خسته شده باشید. مهم نیست که از کوتاهی، رنگ یا استایل موهای خسته شده باشید، تنها چیزی که اهمیت دارد این است که دیگر به اندازه قبل احساس شادابی نمی‌کنید. از آنجایی که سالن‌های زیبایی شروع به باز شدن کرده‌اند، هیچ راهی برای آغاز تابستان به جز داشتن رنگ مویی جدید بهتر نیست. در حالی که رنگ موی بلوند بالیاژ می‌تواند معرکه به نظر برسد اما امتحان کردن رنگ مویی متفاوت قطعاً می‌تواند جالب‌تر باشد. دقیقاً نکته جالب امتحان کردن استایل و رنگ موهای متفاوت همین است که می‌توانید آنها را مناسب با ظاهر خود کنید! اگر شما از رنگ موهای خود خسته شده‌اید و به دنبال کمی تغییر هستید، رنگ موی آلبالویی آخرین ترندی است که مردم در شبکه‌های اجتماعی در حال صحبت کردن در مورد آنها هستند. در ادامه مقاله، ما هر چیزی را که نیاز دارید در مورد این رنگ موی بسیار زیبا بدانید، برای شما گردآوری کرده‌ایم، پس در ادامه مقاله با ما همراه باشید.


رنگ موی آلبالویی چه رنگی است؟


این رنگ از نوشیدنی‌های با طعم آلبالویی که در کودکی‌های خود می‌نوشیدیم، الهام گرفته شده است. این رنگ موی آلبالویی و قرمز تیره راهی مناسب برای خاص کردن استایل شما است. این رنگ مو شامل زمینه قهوه‌ای با تناژ بنفش و قرمز است، این رنگ مو برای همه فارغ از نوع مو، بلندی مو یا رنگ پوست مناسب است که این رنگ مو را تبدیل به استایلی راحت برای این تابستان می‌کند. این رنگ موی قرمز بورگاندی به راحتی روی رنگ اصلی موهای شما بدون دلکره عمل می‌کند. هرچند دکلره همیشه قبل از رنگ کردن موهایتان به رنگ آلبالویی تیره لازم است تا رنگ اصلی و فعلی موهای شما را از بین ببرد. مهم است که توجه داشته باشید که دکلره کردن همیشه به موهای شما آسیب خواهد زد اما اگر یک رنگ‌کار حرفه‌ای بتواند روی موهای شما دکلره بگذارد، رنگ مو به مدت بیشتری روی موهای شما خواهند ماند و تارهای موهایتان کمتر آسیب می‌بیند.


چگونه از موهای رنگ شده آلبالویی تیره نگهداری کنیم؟


هنگامی که این رنگ آلبالویی تیره و شاداب را روی موهای خود داشته باشید، می‌خواهید مطمئن شوید که به روش مناسب از آن مراقبت می‌کنید. رنگ‌موهای قرمز زودتر از رنگ موهای دیگر از بین می‌روند. این بدان معنی است که رنگ موی قرمز سریع‌تر از روی موهای شما شسته می‌شود که این امر مراقبت از موهای شما را در خانه ضروری‌تر می‌کند. هنگامی که صحبت از شاداب و زیبا نگهداشتن رنگ موهای آلبالویی تیره می‌شود، همیشه شستن کم مو نکته کلیدی است. استفاده کردن از شامپوی درست می‌تواند تفاوت بزرگی در سلامت کلی موهای شما ایجاد کند. استفاده درست از یک شامپو و کاندیشنر که فرمول آن برای مراقبت از موهای رنگ شده ساخته شده باشد، بسیار مهم است زیرا به نگهداری و مراقبت از رنگ موهای قرمز تیره شما کمک می‌کند. ما به شما شامپو و کاندیشنر مخصوی موهای رنگ شده ردکن را پیشنهاد می‌کنیم که به شما کمک می‌کند تا از رنگ موی خود در برابر عوامل بیرونی مراقبت کنید. حالا که دیگر رنگ موی رویایی خود را دارید، آخری چیزی که می‌خواهید این است که با وز شدن آنها را خراب کنید. برای اینکه تابستان امسال رنگ موهای آلبالویی خود را بدون وز شدگی نگهدارید، از سرم ضد وز ماتریکس مدل Matrix’s Total Results Mega Sleek Anti-Frizz Serum برای اضافه کردن خاصیت ضد وز شدن و درخشندگی به موهایتان از آن استفاده کنید. این محصول باعث می‌شود تا موهایتان نرم شود و همچنین آنها را براق و لطیف می‌کند.

  • نکته کاربردی: استفاده از آب خنک هنگام شستن موهای شما باعث درخشش و زیبایی بیشتر آن می‌شود و دوام رنگ موهای شما را بیشتر می‌کند.

بهترین روش‌ها برای امتحان کردن


حالا که در مورد این رنگ مو و چگونه مراقبت کردن از آن می‌دانید، ما در ادامه چند روش امتحان کردن رنگ مو آلبالویی را برای تابستانِ امسالِ شما آورده‌ایم.

رنگ موی آلبالویی روی موی فر

اگر شما به صورت طبیعی موهای فر دارید، رنگ موی آلبالویی برای شما مناسب است و شادابی و پویایی را به حلقه‌های موی شما اضافه می‌کند. شما می‌توانید با استفاده از لوسیون مو برند میزانی با مدل Mizani’s True Textures Curl Enhancing Lotion بافت موهای خود را بهبود بدهید. این محصول غنی شده از روغن‌های نارگیل، زیتون و مارولا است که به آب رسانی کردن تارهای موی شما و متمایز کردن حلقه‌های آن کمک می‌کند.

 رنگ موی آلبالویی روی موهای فر

رنگ موی آلبالویی روی مدل موب باب بلند

مدل موی باب برای آن دسته از خانم‌هایی مناسب است که می‌خواهند در طول ماه‌های تابستان بدون فدا کردن استایل یا بلندی موهایشان همچنان زیبا به نظر برسند. به موهای باب خود با اضافه کردن ویو ساحلی یا اکسسوری زیبای مو درخشندگی بدهید. با استفاده از اسپری مو ردکن با مدل Redken’s Triple Dry 15 Dry Texture Finishing Spray بدون زحمت ویوهای ساحلی را بدون اینکه به لب دریا بروید، روی موی خود ایجاد کنید.

 رنگ موی آلبالویی روی مدل موی باب

هایلایت آلبالویی تیره

اگر نمی‌خواهید که به صورت کامل موهای خود را رنگ کنید، قطعاً هایلایت کردن مو انتخابی مناسب برای شما است. هایلایت‌های قرمز روی زمینه مو تیره تضاد جسورانه‌ای را در رنگ موهای شما به وجود می‌آورد که برای تابستان عالی است.

هایلایت آلبالویی تیره

بیشتر بخوانید: رنگ موی قرمز، رنگی برای خاص‌ترین‌ها

مطالب مرتبط