آمبره اکلیلی، دیزاینی است که طرفدارش می‌شوید

آمبره اکلیلی، دیزاینی است که طرفدارش می‌شوید

31 تیر 1399

مانیکورهای آمبره این روزها بسیار محبوب شده است و تقریباً هیچ زنی نیست که دلش نخواهد فقط کمی اکلیل به مانیکورهای خودش اضافه کند. بعلاوه، ناخن‌های درخشنده و اکلیل‌دار می‌تواند برای روزهایی که احتیاج دارید، ناخن‌های شما براق و چشمگیر کنند.


دیزاین آمبره اکلیل‌دار با رنگ آبی


از آنجایی که دیزاین‌های آمبره آبی ناخن توانایی این را دارند که همه ما را به یاد تعطیلات دریایی بندازند که منتظرش هستیم، پس بسیار چشمگیر هستند. اگر شما رنگ‌های زیبای آبی و آبی تیره را به صورت محو و آمبره با یکدیگر ترکیب کند، آمبره ناخن‌ها معرکه خواهد شد.

دیزاین آمبره اکلیلی با سنگ‌های تزیینی


دیزاین آمبره دلنشین پاستیلی


زیبایی آمبره‌های اکلیل‌دار به این است که آنها به شدت جالب به نظر می‌رسند. آیا به یک مهمانی غیررسمی یا دوستانه دعوت شده‌اید؟ چرا برای ناخن‌هایتان یک دیزاین آمبره ملیح انتخاب نمی‌کنید تا حسادت همه را برانگیزید؟

دیزاین آمبره اکلیلی به رنگ پاستیلی

دیزاین آمبره اکلیلی به رنگ پاستیلی


دیزاین آمبره اکلیل‌دار به رنگ قرمز بورگاندی


برخلاف میل و خواسته خودمان که دوست داریم همیشه زندگیمان مهمانی بی‌پایان باشد، گاهی نیاز داریم تا ظاهری متشخص و موقر داشته باشیم. برای چنین شرایطی ما به شما دیزاین ناخن با رنگ قرمز بورگاندی و کمی پولک را توصیه می‌کنیم.

دیزاین آمبره اکلیلی به رنگ قرمز بورگاندی


دیزاین آمبره اکلیل‌دار با رنگ نود


لاک ناخن رنگ نود، به ویژه هنگامی که با اکلیل ترکیب می‌شود، بسیار معرکه به نظر می‌رسد. حتی یک لاک ناخن بژ ساده و براق با اکلیل‌های ارغوانی وسوسه انگیز به نظر می‌رسد. آیا انقدری به خود تسلط دارید که بتوانید در مقابل آنها مقاومت کنید؟

دیزاین آمبره اکلیلی به رنگ نود


دیزاین آمبره اکلیل‌دار با رنگ صورتی


لاک ناخن صورتی به شدن زیبا و خانمانه است و در آن هیچ شکی نیست. اما برای اینکه حتی کمی فراتر برویم، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا یک رنگ پاستیلی شیری یا سفید را با اکیل‌های صورتی ترکیب کنید تا ناخن‌هایی بسیار زیبا داشته باشید.

دیزاین آمبره اکلیلی به رنگ صورتی


دیزاین آمبره اکلیل‌دار با رنگ نقره‌ای


ناخن‌های یک دست مشگی به نوبه خودشان خارق‌العاده و جذاب به نظر می‌رسند. اما اگر می‌خواهید کمی ناخن‌های مشکی خود را جالب کنید، به آنها اکلیل نقره‌ای آمبره اضافه کنید. مشکی و نقره‌ای رنگ‌های خوبی برای ترکیب شدن با یکدیگر هستند، شما اینطور فکر نمی‌کنید؟

دیزاین آمبره اکلیلی به رنگ نقره‌ایی


ایده‌ طراحی برای ناخن آمبره اکلیل‌دار


رنگ‌های متالیک این روزها به شدت محبوب شده‌اند. سعی کنید این دو ترند عالی یعنی رنگ متالیک و اکلیل آبی را با یکدیگر ترکیب کنید و لاک ناخن مسی متالیک را با اکلیل‌های آبی امتحان کنید. عالی شد، شما اینطور فکر نمی‌کنید؟

دیزاین آمبره اکلیلی

بیشتر بخوانید: 15 مدل فرنچ آمبره که خیلی پرطرفدارن!

مطالب مرتبط