قهوه‌ای عسلی، رنگ موی مناسب برای تابستان امسال

قهوه‌ای عسلی، رنگ موی مناسب برای تابستان امسال

01 مرداد 1399

هنگامی که فصل تابستان فرا می‌رسد، تنها دو چیز است که ما آنها را بیشتر از هر چیز دیگری می‌خواهیم: اول اینکه هر روز تمام روز را لب دریا دراز بکشیم و دیگری اینکه رنگ موی تابستانه فوق‌العاده‌ای را پیدا کنیم که پوست برنزه ما را زیباتر کند. اگر شما به صورت طبیعی موهای خرمایی و تیره دارید و می‌توانید به طبیعی‌ترین روش ممکن رنگ موهای آفتاب خورده را در آغوش بگیرید، پس خیلی خوش شانس هستید! رنگ موی قهوه‌ای عسلی اکنون ترند شده است و مانند خواهرش یعنی بلوند عسلی، این رنگ موی با تناژ گرم و دلنشین برای تابستان بسیار مناسب است. آیا شما به دنبال اطلاعات بیشتری در مورد رنگ موی قهوه‌ای عسلی هستید؟ پس در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا هر چیزی که نیاز دارید در مورد این رنگ مو بدانید را برای شما شرح دهیم و همچنین از 10 روش مورد علاقه ما برای داشتن رنگ موی قهوه‌ای عسلی دیدن کنید.


رنگ موی قهوه‌ای عسلی چیست؟


آن دسته از خانم‌هایی که موهای خرمایی و تیره دارند و به دنبال رنگ مویی روشن‌تر با تناژ گرم می‌گردند، وقت آن رسیده تا رنگ موی قهوه‌ای عسلی را امتحان کنند! رنگ موی قهوه‌ای روشن با هاله‌هایی از رنگ طبیعی عسلی میان آنها، واقعاً بهترین رنگ برای شما را می‌سازد. خانم‌هایی که موهای تیره دارند، می‌تواند با اضافه کردن کمی رنگ به دم موهایشان، در حالی که رنگ ریشه موهای خود را نگه داشته‌اند، به موهایشان درخشندگی و تلالو اضافه کنند. اگر موهای شما خیلی تیره است، رنگ‌کار شما نیاز خواهد داشت تا اول با استفاده از دکلره رنگ اصلی موهای شما را از بین ببرد و سپس رنگ عسلی طلایی را را به موهایتان بزند. در حالی که دلکره کردن همیشه باعث آسیب به مو می‌شود اما رنگ‌کار شما می‌تواند به گونه‌ای اینکار را برای شما انجام دهد که با خیالی مطمئن سالن زیبایی را ترک کنید، بدون اینکه نگران ظاهر و سلامت تارهای موی خود باشید.


چگونه باید از موی قهوه‌ای عسلی مراقبت کنید؟


حالا که شیفته رنگ موی قهوه‌ای عسلی شده‌اید، وقت قسمت جالب آن رسیده است: نگهداری از رنگ موی جدیدتان. با اینکه رنگ موی قهوه‌ای عسلی در میان دیگر رنگ‌ها به مراقبت کمتری احتیاج دارد اما باز هم مهم است که روتین مراقبت از موی شما شامل محصولات مناسب برای موهای رنگ کرده باشد.

  • ابتدا، شامپو و کاندیشنر معمولی موهای خود را با محصولی مناسب‌تر مانند شامپو و کاندیشنر برند بیولاژ مدل Biolage R.A.W Color Care Shampoo and Conditioner عوض کنید. این شامپو که حاوی شیر نارگیل و میدفوم است به مراقبت از موهای رنگ شده کمک می‌کند و آن را نرم، درخشنده و رنگ مو را نیز با دوام می‌کند.
  • برای جلوگیری از اینکه رنگ موی جدید شما تبدیل یه رنگ قرمز نشود، باید شامپو و کاندیشنر آبی را به رویتن مراقبت از موی هفتگی خود اضافه کنید. ما به شما شامپو و کاندیشنر برند ردکن مدل Redken’s Color Extend Brownlights Shampoo and Conditioner را توصیه می‌کنیم. این شامپو و کاندیشنر دارای تناژ رنگی روشی ایده‌آل برای جلوگیری از قرمز شدن مو و خنثی کردن آن، هم برای هایلایت‌ها و هم برای رنگ طبیعی و قهوه‌ای مو است.
  • اگر موهای شما بعد از رنگ شدن به شدت خشک شده است، ماسک مو را به روتین هفتگی مراقبت از موی خود اضافه کنید تا برای ظاهر و سلامتی تارهای موی شما معجره کند. ماسک موی برند پیور لوژی مدل Pureology Hydrate Superfood Treatment حاوی عصاره توت و روغن زیتون است که به قوی و مغذی کردن موهای آسیب دیده کمک می‌کند.
  • اثرات مخرب گرما می‌تواند بر شادابی و درخشندگی رنگ موهای شما تاثیر بگذارد. ما به شما توصیه می‌کنم تا یک محصول برای مراقبت از موهای خود در برابر گرما مانند اسپری محافظ حرارتی مو بیولاژ مدل Biolage Thermal Active Setting Spray تهیه کنید تا از موهای شما در برابر وسایل گرمازا برای مدل دادن به مو محافظت کند و همچنین برای دوام بیشتر مدل مو به آنها حجم و حالت بدهد.

رنگ موی قهوه‌ای عسلی برای چه کسانی مناسب است؟


یکی از بهترین نکات در مورد رنگ موی قهوه‌ای عسلی این است که جرء محدود رنگ‌هایی به حساب می‌آید که برای انواع رنگ پوست مناسب است. فرقی نمی‌کند که شما بخواهید موهایتان را پر از هایلایت‌های قهوه‌ای عسلی کنید یا تنها به دنبال بالیاژ قهوه‌ای عسلی باشید، این رنگ مو بهترین راه برای تبدیل کردن موهایتان به مدل موی تابستانه طبیعی است.

بیشتر بخوانید: 10 روش برای هایلایت قهوه‌ای تیره


رنگ موی قهوه‌ای عسلی روی مو چگونه به نظر می‌رسد؟


برای امتحان کردن رنگ موی عسلی روی موهایتان تنها یک راه وجود ندارد. رنگ‌کار شما می‌تواند بر اساس میزان نگهداری که می‌خواهید از مو انجام دهید، رنگ پوست و رنگ زمینه موهایتان در آن زمان، به روشی خاص موهای شما را رنگ کند. اگر نیاز به کمی الهام گرفتن دارید، به خواندن مقاله ادامه بدهید تا 10 روش مورد علاقه ما برای استفاده از این رنگ مو را ببینید.


بهترین ایده‌ها برای داشتن رنگ موی قهوه‌ای عسلی


هایلایت قهوه‌ای عسلی

هر زمانی که می‌خواستید در یک رنگ موی جدید، بدون زیاده روی کردن، نوآوری ایجاد کنید، به دنبال هایلایت کردن باشید. هایلایت عسلی می‌تواند به برگرداندن تناژ گرم و تلالو به موهای طبیعی شما کمک کند، بدون اینکه احتیاجی به رنگ کردن کل مو داشته باشید.

هایلایت قهوه‌ای عسلی روی زمینه تیره

رنگ موی طلایی و قهوه‌ای عسلی

آیا به دنبال راهی برای ایجاد تنوع در رنگ طلایی روی دم موهایتان هستید؟ از رنگ‌کار خود بخواهید که کمی رنگ قهوه‌ای عسلی به رنگ طلایی موهای شما اضافه کند.

ترکیب رنگ موی طلایی و قهوه‌ای عسلی

بالیاژ قهوه‌ای عسلی

حتی با وجود روش‌های جدید رنگ کردن که هر روز اینجا و آنجا ظاهر می‌شوند، ما باز هم هرگز نمی‌توانیم بالیاژ را فراموش کنیم! اگر شما به دنبال روشی با مراقبت کم هستید تا رنگ موی قهوه‌ای-طلایی خود را به رخ دیگران بکشید، روش بالیاژ مرسوم را برای رنگ کردن موهای خود انتخاب کنید.

هایلایت قهوه‌ای عسلی روی موی تیره

میدلایت قهوه‌ای عسلی

اگر تا به حال در مورد میدلایت نشنیده‌اید، بگذارید توضحی کوتاه و مختصر در مورد آن به شما بدهیم. میدلایت ابتدا توسط مت رِز، نماینده برند ردکن، به وجود آمد. در روش میدلایت هایلایت‌های مو شما به ریشه موهایتان برای داشتن یک رنگ موی طیبعی و یک دست متصل می‌شود.

تکنیک میدلایت قهوه‌ای عسلی

آمبره قهوه‌ای عسلی به بلوند عسلی

اگر تنها یک رنگ مو وجود داشته باشد که به اندازه رنگ قهوه‌ای عسلی چشمگیر باشد، آن رنگ چیزی نیست جز بلوند عسلی. آیا به دنبال رنگ مویی می‌گردید که ترکیبی از رنگ موی تیره و روشن باشد؟ از رنگ‌کار خود بخواهید تا موهای شما را به صورت آمبره رنگ کند که ترکیبی از رنگ تیره و روشن است.

ترکیب آمبره قهوه‌ای عسلی و بلوند عسلی

رنگ موی شکلاتی و قهوه‌ای عسلی

اگر به دنبال راهی می‌گردید تا به صورت یک دست ظاهر موهای قهوه‌ای-شکلاتی خود را زیباتر کنید، رنگ قهوه‌ای عسلی به صورت یک دست با رنگ موهای شما ترکیب می‌شود. اگر رنگ مویی می‌خواهید که خیلی دلنشین به نظر برسد، این رنگ موی قوی که به موهایتان تلالو می‌دهد، بهترین انتخاب برای شماست.

رنگ موی قهوه‌ای شکلاتی

رنگ قهوه‌ای عسلی با هایلایت در جلوی سر

اگر شما هنوز آمادگی این را ندارید که موهای خود را پر از هایلایت کنید، از رنگ‌کار خود بخواهد تا تنها در جلوی موهای شما هایلایت ایجاد کند. با این روش شما هایلایت‌ها را قسمتی از سر درمی‌آورید که صورت شما قاب می‌گیرد و چهره شما را درخشنده می‌کند، این در حالی است که بقیه مو دست نخورده و بدون رنگ می‌ماند.

هایلایت جلوی سر به رنگ قهوه‌ای عسلی

رنگ موی کهربایی قهوه‌ای عسلی

آیا به دنبال این هستید که حتی بیشتر از این هم به رنگ موهای قهوه‌ای عسلی خود تلالو بدهید؟ پس اضافه کردن هاله کهربایی به میان موهای خود را در نظر داشته باشید. این نوع تناژ قرمز روی موهای قهوه‌ای عسلی شما با پوست برنزه معرکه به نظر می‌رسد.

رنگ موی قهوه‌ای عسلی کهربایی

موهای فر با رنگ قهوه‌ای عسلی

اگر فکر می‌کنید که نمی‌تواند رنگ قهوه‌ای عسلی را روی موهای فر امتحان کنید، پس باید در فکر خود تجدید نظر کنید! در واقع تلالو رنگ قهوه‌ای عسلی حتی روی موهای فر زیباتر خواهد بود.

رنگ موی قهوه‌ای عسلی روی موی فر

رنگ قهوه‌ای عسلی با مدل موی باب

بسیار از خانم‌ها می‌خواهند ماه‌های تابستان را با موهای کوتاه پشت سر بگذارند و ما نمی‌توانیم آنها را سرزنش کنیم! در حالی که هوا رو به گرم شدن است، مدل موی باب یکی از ترندترین راه‌ها برای برای خنک نگهداشتن گردنتان است.

مدل موی باب با رنگ موی قهوه‌ای عسلی

بیشتر بخوانید: قهوه‌ای-خاکستری، رنگ موی مورد علاقه سوپرمدل‌ها!

مطالب مرتبط