40 استایل ترند برای درخشیدن در سال 2020

40 استایل ترند برای درخشیدن در سال 2020

09 مرداد 1399

همه کسانی که عاشق فشن و مد هستند، همیشه از ایده‌های بیشتر برای الهام گرفتن استقبال می‌کنند. کنار هم قرار دادن ایده‌های خاص و جدید به صورت منظم همیشه کار راحتی نیست. در واقع، درست کردن یک استایل از مرحله ابتدایی آن می‌تواند به شدن کاری چالش برانگیز باشد و به شما احساس کلافگی و ناامیدی بدهد. هنگامی که شما با کمد لباسی محدود، بودجه‌ای محدود و کمبود ایده جدید مواجه می‌شوید، تسلیم شدن به نظر آسان‌ترین راه می‌رسد. البته نیازی نیست تا دست از کار بکشید و بلافاصله به سراغ کشو شلوارهای راحتی خود بروید. برای اینکه در هر فصلی استایل معرکه خود را داشته باشید، احتیاجی به پول و کمد لباس نامحدود ندارید. در واقع تمام چیزی که شما نیاز دارید، کمی ایده و خلاقیت است. شما به راحتی می‌توانید با استفاده از لباس‌هایی که در حال حاضر در کمد خود دارید، انواع مختلفی از استایل‌های خلاقانه و خاص که برای استفاده روزمره عالی هستند را داشته باشید. سعی کنید ناامید نشوید. انتخاب کردن لباس باید سرگرم کننده باشد و نه کلافه کننده. اگر احساس کردید که در حال ناامید شدن یا از دست دادن انگیزه برای انتخاب استایل خود هستید، به خودتان یادآوری کنید که تنها چیزی که شما برای سر و حال شدن نیاز دارید، کمی ایده و الهام است.


 40 ایده برای لباس‌های ترند 


1. استایل یک رنگ را فراموش کنید

 پرطرفدارترین استایل‌های جدید در دنیای مد و فشن الگوهای ساده‌ای دارند. به طور مثال، استایلی که در بالا می‌بینید تنها شامل یک دست کت و شلوار زنانه راه راه عمودی با رنگ‌های مشکی و سفید است و تیپی منسجم و خاص به شما می‌دهد. در واقع، شما به راحتی می‌توانید با استفاده از یک طرح زیبا برای خود ظاهری شیک درست کنید. تنها کافیست تا یک طرح را انتخاب و آن را با لباس‌های یک رنگ دیگر ترکیب کنید تا ظاهری متعادل داشته باشید.

کت و شلوار مشکی راه راه زنانه

2. کت چرم و صندل‌های ظریف بندی هر دو در حال حاضر بسیار ترند هستند

 در حالی که به نظر می‌رسد این دو تکه لباس که از لزومات هر کمد لباسی هستند، برای فصل‌های متفاوت با یکدیگر پوشیده شوند اما لزوماً لازم نیست که همیشه اینگون باشد. در واقع، شما می‌توانید این تکه‌های لباس را با یکدیگر جهت داشتن استایلی خاص، منحر به فرد و ترند با یکدیگر سِت کنید. برای مثال، استایل پایین ترکیب یک جفت صندل بندی، کت چرمی قهوه‌ای و دامن فاق بلند است.

ست کردن کت چرم قهوه‌ای با دامن فاق بلند و صندل بندی

3. کت بامبر

اگر در حال حاضر کت بامبر را در میان لباس‌های خود ندارید، هر چه سریعتر به بوتیک مورد علاقه خود رفته و یکی از آنها را بخرید. کت بامبر در حال حاضر یکی از لباس‌هایی است که حتماً باید داشته باشید. آنها گشاد، راحت، گرم و جذاب هستند. چه چیزی می‌تواند بهتر از این باشد؟ در واقع، کت بامبر می‌تواند به راحتی تقریباً با هر استایل تابستانه یا زمستانه‌ای ترکیب می‌شود و ظاهر شما را شیک و به روز می‌کند.

ست کردن کت بامبر با شلوار جین

4. چکمه‌های بلند و تا بالای زانو

باز هم یکی از آن تکه‌های لباسی است که در حال حاضر باید داشته باشید، زیرا آنها بسیار ترند هستند و تقریباً با همه لباس‌ها سِت می‌شوند، بدون اینکه مدل آن مهم باشد. برای مثال، در استایل بالا چکمه‌های بلند در ترکیب با پیلور یقه اسکی و کت بلند در آخر استایلی معرکه و زمستانه درست کرده است که برای آب و هوای سرد عالی است. بعلاوه، کت آبی که می‌بینید به گونه‌ای خاص کمی رنگ به این استایل استاندارد و روزمره اضافه کرده است.

ست کردن پلیور یقه اسکی با کت و چکمه‌های بلند

5. بلوز یقه بندی

اگر بلوز یقه بنددار ندارید، مطمئن باشید که در حال از دست دادن یکی از ترندها پر طرفدار و زیبا در دنیای مد و فشن هستید. این بلوزها جذابیتی ظریف دارند، بدون اینکه بدن شما را به میزان زیادی به نمایش بگذارند. همچنین، آنها هر ظاهر معمولی و ساده‌ای را شیک و زیبا می‌کنند. برای مثال، در استایل بالا یک بلوز یقه بنددار تنگ با دامن نخی برای داشتن ظاهری دلبرانه و زنانه ترکیب شده است.

بلوز یقه بندی و دامن کوتاه

6. شلوار جین کوتاه و گشاد

با انتخاب این شلوارهای جین کوتاه و گشاد و کفش‌های پاشنه تخت، سفری به دنیای مد و فشن دهه 20 داشته باشید. لباس‌هایی که زمانی ترند بوده‌اند، اکنون دوباره در حال ترند شدن هستند و این اتفاقی است که دقیقاً برای بسیاری دیگر از ترندها در سال‌های 1960 تا 1970 افتاده است. برای مثال، در استایل بالا کفش پاشنه تخت با شلوار جین کوتاه و تی‌شرتی تنگ سِت شده است تا در آخر ظاهری و ترند را درست کند.

تی‌شرت و شلوار جین کوتاه با کفش‌ پاشنه تخت

7. پیراهن چسبان

هرچند که مراسم‌های رسمی جزء آن دسته از مراسم‌هایی نیستند که اغلب پیش بیایند اما شما باید همیشه مطمئن باشید چند دست لباس رسمی ترند آماده دارید تا هنگام نیاز به سراغ آنها بروید. برای مثال، پیراهن بالا تنگ و جذاب است و همچنین لباسی رسمی و ترند در کمد لباس‌هایتان است. به دلیل رنگ خنثی و استایل ساده‌ای که دارد، لباسی به شدت تطبیق‌پذیر است. در واقع، پیراهن‌هایی مانند پیراهن بالا از آن دسته‌ای هستند که تقریباً با همه چیز سِت می‌شوند تا به شما ظاهر زیبایی و رسمی بدهند که بسیار جذاب به نظر می‌رسد.

پیراهن چسبان

8. به دنبال سادگی باشید

هنگامی که صحبت از استایل‌های روزمره ترند می‌شود، همیشه سادگی نکته کلیدی است. اگر به دنبال لباس‌هایی هستید که بتوانید آنها را در روزهای معمولی یا برای بیرون رفتن‌های غیررسمی بپوشید، یک جفت صندل تخت را با شلوار جین کوتاه و بلوزی گشاد بپوشید تا مانند عکس بالا ظاهری غیررسمی و راحت داشته باشید.

بلوز گشاد با شلوار جین و یک جفت صندل تخت

9. بلوز گشاد آستین بلند

همیشه ارزش دارد تا تعدادی لباس خاص و نوآورانه در کمد لباس خود داشته باشید. برای مثال، یک جفت صندل‌ خاص چین‌دار یا بلوز گشاد آستین بلند می‌تواند استایلی چشمگیر مانند عکس بالا به شما بدهد و شما را مطمئن کند که به روشی مثبت خاص و در مقایسه به باقی مردم متفاوت هستید.

بلوز گشاد آستین بلند و شلوار جین و کفش چین‌دار

10. بلوز یقه بنددار

بلوزهای یقه بند‌دار فقط با مدل تنگ و چسبان ترند نیستند. در واقع، استایل بالا این واقعیت را نشان می‌دهد که ترند بلوز یقه بنددار با پلیور گشاد هم زیباست. همچنین، در استایل بالا یک پیلور گشاد با شلوار جینی کوتاه و تنگ سِت شده است تا در آخر ظاهری معرکه و متعادل درست کند.

پلیور گشاد یقه بندی با شلوار جین کوتاه

بیشتر بخوانید: اصول ست کردن رنگ قرمز را یاد بگیرید

11. ترکیب یک رنگ

استایل بالا تقریباً به هر روش ممکن ترند به حساب می‌آید. برای مثال، ترکیبی یک رنگ دارد با شلوار جین فاق بلند، چکمه‌های بلند تا بالای زانو و یک کت بامبر. اگر شما به دنبال داشتن ظاهری جذاب و ترند هستید که تکه‌ لباس‌های استفاده شده در آن به خوبی با یکدیگر سِت شوند، از این استایل کاملاً بی عیب و نقس الهام بگیرید.

کت بامبر وشلوار جین فاق بلند با چکمه‌های بالای زانو

پیراهن کوتاه مشکی

کت چرم مشکی و شلوار کرم

پیراهن و شلوار سفید

پیراهن حریر قرمز

پلیور بندی قرمز با دامن جین کوتاه

بلوز یقه قایقی و شلوار جین

بلوز با مدل آستین سرشانه با شلوار جین مشکی

پلیور گشاد صورتی با شلوار جین زاپ

پیراهت پلنگی

پیراهن زرشکی با گلهای سفید

بلوز آستین بلند صورتی با شورت جین

شومیز سفید و شلوار جین

شومیز حریر با شلوار جین سفید

جامپسوت خاکی

پیراهن هلویی

شومیز سفید و شلوار جین

کت و دامن سورمه‌ایی

پلیور مشکی و لگین چرمی

پلیور مرجانی و شلوار جین آبی به همراه ترنچ کت

بلوز راه راه با شلوار جین مشکی

پیراهن جین

بیشتر بخوانید: 10 ترفند برای داشتن یک استایل با اعتماد به نفس

مطالب مرتبط