زیبایی استایل شما با این لباس‌های طرح‌دار و شلوغ

زیبایی استایل شما با این لباس‌های طرح‌دار و شلوغ

12 مرداد 1399

چیزهایی در دنیای مد و فشن وجود دارند که مانند پوشیدن یک تکه لباس گلدار در مکانی عمومی برای اولین بار در عین جالب بودن ترسناک هم هستند. طرح‌ها و الگوها شلوغ در دنیای مد و فشن یا به شدت پرطرفدار هستند و یا کاملاً نادیده گرفته می‌شوند. گاهی هدفتان واقعاً داشتن استایلی زیبا و خوش رنگ است و خیلی برای آن تلاش می‌کنید اما در آخر تنها تیپی پر زرق و برق و جلف خواهید داشت. هرچند اگر واقعاً آن استایل زیبا شود و به شما بیاید، طرح‌های شلوغ یکی از آن خاص‌ترین تیپ‌های چشمگیر می‌شود که حتماً باعث خواهد شد که تمام طول روز دیگران از شما تعریف و تمجید کنند. هنگامی که صحبت از پوشیدن لباس با الگوی شلوغ می‌شود، واقعاً هیچ قانون سریع و سختی وجود ندارد. هر خانمی ظرفیت خاص خودش را برای احساس راحتی با پوشیدن لباس‌های شلوغ دارد. هرچند، روش‌هایی وجود دارد که می‌توانید با امتحان کردن آنها بهترین شانس را به خود بدهید تا در آخر از آن دسته تیپ‌هایی داشته باشید که باعث می‌شود تمام آدم‌های اطرفتان به دلیل استایل زیبایتان به شما خیره شوند.

1. لباس‌های طرح‌دار شلوغ را ترکیب و سِت کنید

پوشیدن تنها یک تکه لباس با طرح شلوغ بدون ترکیب و سِت کردن چندین طرح به اندازه کافی ترسناک است. هرچند، سِت کردن چندین طرح و الگو در یک استایل در واقع می‌تواند به منسجم به نظر رسیدن ظاهر شما کمک کند و در آخر تیپی هارمونیک‌تر به شما بدهد. هنگامی که صحبت از ترکیب کردن الگوها با یکدیگر می‌شود، انتخاب‌های شما بی‌انتها هستند. بهترین ایده این است که تنها دو طرح را با یکدیگر ترکیب کنید. استفاده کردن از بیش از دو طرح گلدار در یک تیپ معمولاً شلوغ و افراطی به نظر می‌رسد و مهم نیست که چقدر با دقت طرح‌ها و الگوها را با یکدیگر ترکیب کرده‌اید. طرحی را انتخاب کنید که از طرح دیگر شلوغ‌تر است، مانند الگوی گلدار یا هندسی، و آن را مرکز توجه استایل خود قرار دهید. طرح‌های شلوغ را با الگوهای خنثی‌تر مانند خطوط نازک یا هر طرح دیگری که اشکال ریز دارد، سِت کنید. لباس‌های با طرح‌های کوچک‌تر به راحتی و زیبایی با دیگر الگوها سِت می‌شوند زیرا دیزاین‌های آنها بلافاصله در چشم نمی‌زند و مهم هم نیست که طرح آن چیست.

لباس‌های طرح‌دار- تی شرت راه راه با دامن گل دار

2. سایه‌های مختلف از یک رنگ را انتخاب کنید

نکته اصلی برای پوشیدن لباس‌های با طرح شلوغ، رنگ‌ها، یا به طور خاص‌تر برنامه‌ریزی دقیق برای رنگ‌های مورد استفاده است، و سِت کردن موفقیت آمیز آنها با یکدیگر است. روش‌های بسیاری برای استفاده از رنگ‌ها وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا با طرح‌های شلوغ استایلی زیبا داشته باشید. اول از همه، هنگامی که تصمیم می‌گیرید چند تکه لباس را که شامل طرح‌های شلوغ می‌شود را با یکدیگر سِت کنید، سایه‌های مختلف از یک رنگ را در ذهن خود داشته باشید و همیشه از آنها استفاده کنید. در نظر گرفتن سایه‌های مختلف از یک رنگ بیش از انتخاب رنگ‌های جداگانه به شما کمک خواهد کرد تا فضای ایجاد یک استایل جالب را داشته باشید که رنگ‌های موجود در آن به خوبی با یکدیگر ترکیب می‌شوند. اگر می‌خواهید یک تکه لباس با طرح بسیار شلوغ در استایل خود استفاده کنید، تنها یک یا دو رنگ موجود در طرح را برای به کار بردن در دیگر تکه‌های لباس خود در نظر بگیرید. همیشه انتخاب یک یا چند رنگ که کاملاً خنثی است، مانند مشکی یا سفید، به بهترین نحو کارآمد است. هرچند، اگر می‌خواهید در آخر ظاهری شاداب‌تر برای کل استایل خود داشه باشید، می‌توانید رنگ‌های روشن‌تر را هم با یکدیگر سِت کنید.

بلوز طوسی و شلوار گلدار طوسی

3. برای متعادل کردن استایل خود از رنگ‌های خنثی استفاده کنید

استفاده از رنگ خنثی در هر استایل دارای طرح‌های شلوغ بسیار مهم است. رنگ‌های خنثی بلافاصله ظاهر شما را ملیح‌تر و به شما کمک می‌کند تا در عین داشتن استایلی شلوغ و خاص، لباس‌هایتان به صورت کلی ظاهری افراطی و پر زرق و برق نداشته باشد. از رنگ‌های خنثی استفاده کنید تا بتوانید همیشه لباس‌های با طرح‌های شلوغ را با شلوار جین تنگ، کاردیگان ساده یا تی‌شرت با پارچه جین بپوشید. برای بالا تنه می‌تواند یک ژاکت، بلوز دکمه‌دار یا کاردیگان با رنگ خنثی را یا یک بلوز طرح شلوغ زیر آن بپوشید تا به شما کمک کند که در آخر ظاهری متعادل و ملیح‌تر داشته باشید.

پیراهن گلدار با چکمه قهوه‌ای

4. با لباس‌های طرح‌دار حرفه‌ای به نظر برسید

شما احتمالاً فکر می‌کنید که پوشیدن یک مانتو، روسری، پیراهن یا هر تکه لباس دیگر با طرح‌های شلوغ یک انتخاب غیرممکن برای محل کار است. هرچند، بر خلاف باور عمومی، شما می‌توانید تیپی با لباس‌های طرح شلوغ داشته باشید و هنوز هم در عین حال به اندازه‌ای مرتب و شیک باشید که ظاهرتان برای محیط کاری نیمه حرفه‌ای مناسب باشد. راهی مطمئن برای داشتن ظاهری شیک و حرفه‌ای با لباس‌های طرح شلوغ این است که به جزئیات توجه ویژه‌ای داشته باشید. حتماً توجه داشته باشید که لباس‌های طرح‌داری که برای محل کار خود می‌پوشید باید کاملاً اندازه شما باشند و پف کرده یا گشاد به نظر نرسند. کفش‌ها و همه اکسسوری‌های دیگر خود را یک رنگ و خنثی نگهدارید. تنها از جواهرات فلزی ظریف و ساده استفاده کنید. اما اگر هنوز هم احساس می‌کنید که استایل طرح‌دار شما برای محل کارتان بسیار شلوغ است، یک کت خوش دوخت یک رنگ را به لباس‌ها خود اضافه کنید تا بلافاصله حال و هوای حرفه‌ای استایل شما را بیشتر کند.

کت سورمه‌ایی و شلوار زرشکی

5. کفش‌های با طرح شلوغ بپوشید

اگر با پوشیدن یک تکه لباس کامل که طرح شلوغ دارد، احساس راحتی نمی‌کنید، به جای آن یک جفت کفش با طرح شلوغ را امتحان کنید. هنگامی که شما کفش‌های طرح‌دار می‌پوشید، به راحتی می‌توانید باقی لباس‌های خو را خنثی نگهدارید و تنها کمی سرزندگی به استایل خود بدهید. برای داشتن ظاهری شیک‌تر، سعی کنید کفش‌های تخت مدل باله‌ای را با الگوی هندسی انتخاب کنید. اضافه کردن یک جفت کتونی طرح‌دار گرافیکی انتخاب فوق‌العاده‌ای برای اضافه شدن به یک استایل شیک شهری است. یک جفت کفش گلدار با پاشنه‌های بلند و پهن می‌تواند اکسسوری مناسب برای دادن حال و هوای دلبرانه و زنانه به یک استایل مناسب برای خرید کردن، صبحانه خوردن یا هر چیزی این میان باشد.

کفش طرح‌دار

6. فرم بدن خودتان را در نظر بگیرید

می‌توانید اطلاعات زیادی در این مورد به دست آورید که خانم‌های با فرم‌های بدنی متفات باید چه طرح‌ها و الگوهای لباسی را «بپوشند» یا «نپوشند». درست است که الگوهای متفاوت اثرات مختلفی روی انواع فرم و حالت بدن دارد. طرح‌های خاص، به طور مشخص طرح‌های بزرگ، انتخابی مناسب برای پهن‌تر نشان دادن بدن شماست، این در حالی است که طرح‌های ظریف و کوچک‌تر بدن شما را لاغر و کشیده نشان می‌دهند. هرچند، فرم بدنتان نباید شما را از پوشیدن آن طرحی که می‌خواهید بپوشید، منصرف کند. قانون‌ها بی‌شماری در این مورد وجود دارد که چه طرحی برای فرم بدن شما مناسب‌تر است. هرچند اگر شما این قوانین را نادیده بگیرید، احتمالاً در طولانی مدت راضی‌تر خواهید بود. خودتان طرح‌های مختلف را امتحان و پوشیدن آن لباسی را انتخاب کنید که باعث می‌شود که شما حس خوبی در مورد بدنتان داشته باشید، هر بدنی فرم و اندازه خاص خودش را دارد.

پیراهن گل‌دار

7. برای پوشیدن لباس‌های طرح‌دار خود آماده باشید

پوشیدن لباس‌های با طرح شلوغ و سِت کردن آنها با یکدیگر به روشی زیبا ملزم به داشتن سطح خاصی از شجاعت و اعتماد به نفس است. همیشه به یاد داشته باشید که تنها کسی که واقعاً می‌تواند سلیقه لباسی و چگونه به نظر رسیدن شما را قضاوت کند، خودتان هستید. اگر شما در لباس رنگ روشن گلدار خود احساس خوبی دارید، هر نگاهی که به شما انداخته می‌شود را به عنوان تعریف و تمجید بپذیرید و لباس‌های خود را با اعتماد به نفس مدل‌های کت واک بپوشید. هر خانمی حداقل باید یک دست لباس که شامل لباس با طرح شلوغ می‌شود را در کمد لباس‌های خود داشته باشد و آن را بیشتر وقت‌ها بپوشد. روزهایی که به میزان بیشتری از انرژی خلاقانه و کمی حال و هوای زندگی بخش و جالب در زندگیتان احتیاج دارید، لباس طرح‌دار مورد علاقه خود را بپوشید.

ست بلوز یقه هفت با شلوار طرح‌دار

بیشتر بخوانید: طرح‌های راه راه ترسناک نیستند

مطالب مرتبط