13 پیشنهاد ویژه برای خوشتیپ شدن آقایان

13 پیشنهاد ویژه برای خوشتیپ شدن آقایان

12 مرداد 1399

خوشتیپ بودن نوعی هنر است. راه‌های بسیاری وجود دارند که با استفاده از آنها می‌توانید ظاهر کلی خود را جذاب‌تر کنید، از اکسسوری‌هایی که استفاده می‌کنید گرفته تا لباس‌هایتان. داشتن یک کمد پر از لباس‌های مناسب نه تنها باعث می‌شود ظاهری عالی داشته باشید، بلکه اعتماد به نفس شما را نیز افزایش می‌دهد. اگر شما قصد به روز کردن نحوه لباس پوشیدن خود را دارید اما نمی‌دانید از کجا باید شروع کنید، نگران نباشید. در این مقاله ما شما را راهنمایی می‌کنیم که چگونه ظاهر خود را به روز و احساس خوشتیپی کنید. پس در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

1. استایل شخصی خود را داشته باشید

استایل شما باید بازتابی از شخصیت شما باشد، چیزی که الهام بخش شماست و اینکه دوست دارید دنیای بیرون شما را چگونه ببینید. شاید اینکار به نظر پیچیده به نظر برسد، اما حتماً لازم نیست که اینگونه باشد. کار خود را با کمی گشتن در اینترنت شروع کنید و لباس‌هایی را پیدا کنید که می‌توانید با آنها ارتباط برقرار کنید. فرقی نمی‌کند که در اینستاگرام بگردید یا آخرین مدهای پینترست را چک کنید یا حتی نگاهی به کت واک‌های محبوب اخیر داشته باشید، همیشه لباس‌هایی را پیدا می‌کنید که عاشقشان می‌شوید و دلتان می‌خواهد آنها را بپوشید. چند دست لباس امتحان کنید، کمی ریسک کنید و به سراغ چیزهای جدید بروید و همیشه به دنبال چیزی باشد که توجه شما را به خودش جلب می‌کند!

-ست کردن پیراهن گلداربا جلیقه برای آقایان

2. لباس‌های همیشه به روز بخرید

ترندها می‌آیند و می‌روند اما این لباس‌های کلاسیک هستند که همیشه می‌مانند. پیدا کردن لباسی که در مقابل گذر زمان ایستادگی کرده و هنوز هم به روز است، مرحله‌ای ضروری برای خوش پوش بودن است. بهترین انتخاب این است که لباس‌هایتان رنگ خنثی داشته باشد و مدل و طراحی آن خیلی ترند نباشد. برای داشتن استایلی بی‌نقص، تعدادی تی‌شرت ساده، پلیورهای ضروری و شلوارهای خوش دوخت بخرید. کت، شلوار و کفش مجلسی مردانه انتخابی فوق‌العاده برای آقایان به روز است، زیرا این سِت لباس برای انواع مختلفی از موقعیت‌ها مناسب است و به همه می‌آید!

استایل خیابانی مردانه

3. برند دلخواهتان را پیدا کنید

به نمایش گذاشتن سلیقه لباسیتان کاملاً بستگی به برندی دارد که برای پوشیدن انتخاب می‌کنید. اگرچه هر کسی نمی‌تواند یک کمد  لباس پر از برندهای خوب و معروف داشته باشید اما داشتن تعدادی لباس برند در کمدتان می‌تواند واقعاً آن را ارزشمند کند و ظاهر شما را در یک چشم بهم زدن خوشتیپ کند. بعضی برندها مانند مستر پورتر، سنس و فارفچ لباس‌هایی با کیفیت عالی به فروش می‌رسانند و ارزش این را دارند که آنها را به رخ دیگران بکشید. هنگامی که می‌خواهید لباس‌های لاکچری بخرید، لازم نیست که لباس‌هایی پر زرق و برق باشند، شما می‌تواند تنها لباس‌هایی کلاسیکی را بپوشید که در مقابل گذر زمان ایستادگی کرده‌اند.

کاپشن ورزشی برای آقایان

بیشتر بخوانید: 10 اشتباه آقایان در لباس پوشیدن: لطفا تکرارش نکنید!

4. کت وشلوار خوش دوخت بپوشید

به راحتی می‌توان گفت که کت و شلوار خوش دوخت در تن هر کسی عالی می‌شود. فرقی نمی‌کند که در دفتر اداری کار کنید یا به یک دست لباس برای مراسمی تجملی احتیاج داشته باشید، همیشه انتخاب یک دست کت و شلوار رسمی خوب دوخته شده بهترین انتخاب خواهد بود. برای داشتن ظاهری همیشه به روز و کلاسیک، کت و شلواری را انتخاب کنید که رنگ تیره داشته باشد مانند مشکی، زغالی یا آبی تیره. مدل‌های مختلفی از کت و شلوار وجود دارند که می‌توانید از میان آنها انتخاب کنید اما گاهی انتخاب تنها یک کت تک ردیف دکمه و شلوار جین کافی نیست. برای اینکه کت و شلوار کامل اندازه شما باشد، حتماً به سراغ خیاطی ماهر بروید. هنگامی که این لباس ضروری را در کمد لباس خود داشته باشید، هر جایی که بروید همه نگاه‌ها را به سمت خودتان خواهید چرخاند.

کت وشلوار آقایان

5. ساعتی با کیفیت بخرید

ساعت چند است؟ وقت آن رسیده تا به خودتان یک ساعت با کیفیت هدیه بدهید. این اکسسوری یکی از راه‌های آسان برای بهبود بخشیدن به هر استایلی است و هنگامی که ساعت درست را پیدا کنید، هرگز دیگر نمی‌خواهید که آن را دربیاورید. فرقی نمی‌کند که ساعتی ساده باشد یا رولکس، پیدا کردن ساعتی که مناسب شما باشد، بلافاصله می‌تواند ظاهر شما را کامل و شیک کند.

ساعت مچی برای آقایان

6. عینک آفتابی را انتخاب کنید که مناسب فرم صورتتان باشد

عینک آفتابی فقط روشی عالی برای محافظت از چشمانتان در مقابل اشعه‌های آفتاب نیست، بلکه آنها همچنین می‌توانند به شما کمک کنند تا استایل خود را کامل کنید. اگر شما مشغول گشتن به دنبال عینک آفتابی هستید که ظاهر شما را کامل کند و به شما حسی عالی بدهد، آن حتماً باید مناسب صورت شما باشد. هنگامی که می‌خواهید عینک آفتابی انتخاب کنید مهم است که ابتدا فرم صورت خود را بشناسید. فرقی نمی‌کند که فرم صورت شما گرد، مربعی، مستطیلی یا قلبی شکل باشد، همیشه عینک آفتابی وجود دارد که به صورت شما بیاید. رنگ‌هایی را انتخاب کنید که برای همه فصل‌ها مناسب باشد، مانند قهوه‌ای کلاسیک و ویفری یا مشکی ساده.

عینک آفتابی برای آقایان

7. لباس برای مناسبت‌های خاص را فراموش نکنید

همیشه زمان و مکانی مناسب برای پوشیدن لباسی خاص وجود دارد. پس داشتن چند انتخاب اضافی برای روزهایی که به استایل رسمی احتیاح دارید، بسیار مهم است. فرقی نمی‌کند که می‌خواهید به مراسم عروسی بروید یا به صرف یک میان وعده با دوستانتان، همیشه باید و نبایدهای قطعی وجود دارد که باید از آنها پیروی کنید. اگر می‌خواهید به مراسمی کاملاً رسمی بروید، یک تاکسیدو یا کت و شلوار سه تکه انتخاب کنید. برای مراسم‌های غیررسمی، همیشه انتخاب شلوار جین، تی‌شرت و یک کت رنگ روشن مناسب خواهد بود. فراموش نکنید که موقعیت غیررسمی کاری و غیرکاری دو چیز کاملاً متفاوت است. همیشه حتماً باید قبل از شرکت در هر مراسمی، نوع لباس مناسب با آنجا را مورد بررسی قرار دهید.

استایل خیابانی مردانه

8. تی‌شرت کلاسیک بسیار کاربردی است

برای اینکه همیشه برای بیرون رفتن از خانه ظاهری بی‌نقص داشته باشید، داشتن مقدار زیادی لباس که در مقابل گذر زمان ایستادگی کرده‌اند، ایده بسیار خوبی است. انواع مختلفی از تی‌شرت وجود دارد که می‌توانید از میان آنها انتخاب کنید، تی‌شرت‌ها برای بسیاری از موقعیت‌ها مناسب هستند. برای محل کارتان یا مراسمی نیمه رسمی، تی‌شرتی مدل آکسفورد و دکمه‌دار انتخاب کنید. رنگ‌های خنثی بهترین انتخاب هستند زیرا برای هر فصلی مناسب هستند و هنگامی که با کت و شلوار یا شلوار جین سِت می‌شوند، عالی به نظر خواهند رسید. اگر می‌خواهید به مراسمی غیررسمی بروید، پیراهن چمبری یا لنین روشن انتخاب‌هایی شیک و مرتب با کمی درون مایه غیررسمی هستند. حتماً مطمئن شوید که لباس‌هایتان کاملاً اندازه شما هستند و همیشه لباس‌های شیک و زیبا دارید.

پیراهن کلاسیک مردانه

9. یک جفت کفش با کیفیت بخرید

مهم نیست که می‌خواهید به چه مراسمی بروید، داشتن یک جفت کفش با کیفیت یکی از واجبات است. نه تنها آنها کامل کننده استایل شما هستند بلکه شما را تمیز و مرتب نشان می‌دهند، آنها هنچنین محافظی مناسب برای پاهای شما هستند و تعادل شما را به خوبی حفظ می‌کنند. هنگامی که می‌خواهید یک جفت کفش بخرید، حتماً آن استایلی را انتخاب کنید که برای موقعیت‌های زیادی مناسب است، مانند کفش رسمی چرم تیره یا بوت چلسا. رنگ‌های خنثی قهوه‌ای و مشکی با رنگ‌های دیگر مانند کرم، آبی تیره و اینگونه رنگ‌های مرسوم عالی به نظر می‌رسند پس شما تقریباً می‌توانید آنها را با هر رنگی بپوشید. برای روزهای غیررسمی، کتونی‌های پارچه‌ای انتخابی ترند و در عین حال زیبا هستند که کل روز به شما احساس راحتی خواهند داد.

استایل کلاسیک مردانه

10. از کفش‌های خود مراقبت کنید

در حالی که کفش‌ها جزئی جدا نشدنی از استایل شما هستند، مراقبت کردن از آنها بسیار مهم است. اینگونه شما می‌توانید سال‌ها آنها را با افتخار بپوشید. اگر جنس کفش‌های شما چرم یا جیر است، باید پارچه آنها را با تمیز کردن و برق انداختن همیشه سالم نگهدارید. یک کیت تمیز کننده بخرید تا بتوانید اینکار را به بهترین نحو ممکن انجام دهید.

تمیز کردن کفش مردانه

11. کت بخرید

حتماً لازم نیست که تنها برای مراسم رسمی کت بپوشید. کت‌های تک، برعکس کت‌های مخصوص کت و شلوار، با هر شلواری سِت می‌شوند و می‌توانید آن را با تکه‌های لباس جداگانه بپوشید. برای داشتن یک استایل روزمره، به روز و راحت، یک تی‌شرت برای زیر آن و همچنین یک شلوار کتان و کتونی با آن سِت کنید. شما می‌توانید استایل زمستانه خود را با اضافه کردن یک کت پشمی با پلیور و جین جذاب‌تر کنید. مهم نیست که خود استایل را چگونه درست می‌کنید، با این لباس‌ها برای هر مناسبتی می‌توانید ظاهری شیک و راحت داشته باشید.

کت سفید و شلوار سورمه‌ایی

12. اکسسوری‌های نیز مهم هستند

اکسسوری می‌توانند یک ظاهر را خراب یا زیبا کند. اما هنگامی که اکسسوری دلخواه خود را پیدا کردید، دلتان می‌خواهد که آن را با همه چیز بپوشید. بعضی اکسسوری‌های اصلی عبارتند از عینک آفتابی و ساعت باکیفیت، آنها می‌توانند هر استایلی را بدون زیاده‌روی کردن جذاب کنند. اگر شما می‌خواهید به مراسمی بسیار رسمی بروید، می‌توانید کمی تیپ خود را با یک جفت جوراب کمی تغییر دهید. آنها بیشتر اوقات پنهان هستند اما می‌توانند بدون خراب کردن استایلتان کمی به آن بعد شخصی بدهند. چیزهای کوچکی مانند آن می‌تواند کل استایل شما را بدون دادن حس زیاده‌روی به دیگران منسجم کند. کمی چیزهای جدید را باهم ترکیب کنید و ببینید که چگونه دیگران از شما تعریف می‌کنند.

کت و شلوار سفید با کروات قهوه‌ای برای آقایان

13. به ظاهر خود برسید

از مراقبت پوست گرفته تا شیو کردن، راه‌های بسیار زیادی برای مراقبت از ظاهرتان وجود دارد. اینگونه نه تنها در بهترین حالت خود خواهید بود بلکه از درون هم حسی فوق‌العاده خواهید داشت. پوست خود را با استفاده روزانه از سرم و مرطوب کننده لطیف و شاداب نگهدارید. با استفاده از مراقبت‌های پوستی قبل از شیو کردن، از بروز التهابات جلوگیری کنید. رعایت بهداشت شخصی مرحله‌ای بسیار حیاتی است، بنابراین حتماً از اسپری دئودورانت هر روز استفاده کنید تا بوی تمیزی بدهید. در ادامه برای اینکه بوی خوبی بدهید، می‌توانید عطری را پیدا کنید که برای شما و استایلتان مناسب باشد. با این کارها، در طول روز همه شما را تحسین خواهند کرد.

ماسک پوست برای اقایان

بیشتر بخوانید: آقایان! این 35 نکته طلایی را به خاطر بسپارید

مطالب مرتبط