این آرایش‌ها با لباس مشکی عالی می‌شوند

این آرایش‌ها با لباس مشکی عالی می‌شوند

12 مرداد 1399

اغلب اوقات وقتی که یک رویداد مهم یا جشن خاصی را در پیش رو داریم و انتخاب لباسی که می‌خواهیم برای آن مناسبت آن را بپوشیم، کار بسیار سختی است. با این که پیراهن‌های مشکی کوتاه همواره گزینه قابل اعتمادی در صنعت مد بوده‌اند، در طول سالیان مختلف در تاریخچه صنعت مد شاهد آن بوده‌ایم که ترندهای آرایشی مختلفی به وجود آمده و از دور خارج شده‌اند. این باعث می‌شود که بایستیم و از خودمان بپرسیم «حالا که زمان حاضر شدنمان رسیده است، باید کدام مدل آرایش را انتخاب کنیم؟» چه بخواهید فقط یک برق لب و ریمل ساده بزنید و چه قصد داشته باشید که همه لوازم آرایشی مورد علاقه‌تان را روی میز بچینید و از آن‌ها استفاده کنید، ما در اینجا 40 ایده آرایشی مورد علاقه‌مان را جمع‌آوری کرده‌ایم که می‌توانید آن‌ها را در هر زمان و هر جایی با لباس‌های مشکی کوتاهتان همراه کنید. ادامه مطلب را دنبال کنید تا برای تم آرایشی مناسبت بعدی‌تان ایده بگیرید.

۱. رژلب و سایه چشم هماهنگ

هماهنگ کردن رنگ سایه چشم و رژ لب در کنار یک لباس مجلسی مشکی به ظاهر شما تعادل و جذابیت می‌بخشد. علاوه بر آن می‌توانید از هر رنگی در پالت رنگی آرایشی‌تان که دوست داشته باشید، استفاده کنید. با انتخاب این تم آرایشی، گزینه‌هایی که در اختیار دارید عملاً بی‌پایان‌اند. استفاده از سایه چشم و رژ لب با رنگ‌های ملایم عملاً ثابت می‌کند که اضافه کردن حتی مقدار کمی رنگ در ظاهرتان کلیتان چقدر مؤثر است.

 رژلب و سایه چشم قهوه‌ای

۲. خط چشم کلاسیک

یک استایل کلاسیک که فارغ از زمان و در هر دوره‌ای جذابیت منحصر به فرد خود را حفظ کرده است، منظورمان استفاده از خط چشم مایع مشکی و رژ لب قرمز است که به ظاهر هر زنی و در هر مناسبتی، فریبندگی و جذابیت زنانه‌ای اضافه می‌کند. اگر شما هم از آن دسته از زنانی هستید که می‌خواهند یک ظاهر ساده و در عین حال باشکوه داشته باشند، همراه کردن این تم آرایشی با یک پیراهن مجلسی کوتاه مشکی، یک گزینه ایده‌آل برای شما است. با استفاده از یک خط چشم مایع مشکی، کافی است زاویه نگه‌داشتن فرچه خط چشم را تغییر دهید تا به انتخاب شما خط چشمتان باریک‌تر یا ضخیم‌تر شود.

خط چشم کلاسیک با مدل موی کشیده

۳. استفاده از رنگ صورتی

استفاده از ترکیب رنگ صورتی و رنگ‌های خنثی بر روی سایه چشم، گونه‌ها و رژلب باعث می‌شود که ظاهر شما در عین طبیعی بودن، جذابیت و شادابی منحصربه‌فردی داشته باشد. اگر احساس می‌کنید که خجالتی‌تر از آن هستید که از رنگ‌های تند و جسورانه در آرایش صورتتان استفاده کنید، استفاده از ترکیب رنگی صورتی و رنگ‌های خنثی و گزینه مناسبی برای شما است. برای داشتن یک ظاهر شاداب‌تر می‌توانید از رژ گونه با رنگ صورتی ملایم استفاده کنید.

رژلب، رژگونه و سایه چشم هلویی

بیشتر بخوانید: راز خوشتیپ شدن خانم‌ها با پیراهن مشکی کوتاه

۴. جسورانه و روشن

همراه کردن لباس مجلسی مشکی‌تان با یک آرایش جسورانه و روشن، که در آن از رنگ رژلب چشمگیر و غلیظ در کنار یک آرایش چشم مینی‌مالیسم استفاده می‌شود، به روشنی نشان می‌دهد که استفاده درست از مقدار مناسبی رنگ در یک تصویر کلی، چقدر در ظاهر نهایی مؤثر است. این رژ لب‌های قرمز رنگ و جذاب که برای هر رویداد دراماتیکی مناسب هستند، آرایش شما را به سطح کاملاً جدیدی ارتقا می‌دهند.

رژلب قرمز پررنگ

۵. خط چشم دنباله‌دار

اگر شما هم از جمله افرادی هستید که از آرایش چشم دراماتیک لذت می‌برید، لباس مجلسی مشکی‌تان را با آرایش چشم‌های دنباله‌دار و یک رژلب با رنگ خنثی را تکمیل کنید. پیش از آن که دنباله خط چشم‌هایتان را کاملاً پر کنید، مطمئن شوید که با هم متقارن هستند.

 خط چشم دنباله‌دار و رژلب خنثی

۶. زیرسازی نقره‌ای

سایه چشم متالیک و رژلب براق زمانی بهترین جلوه و بافت را به نمایش می‌گذارند که با پیراهن مجلسی مشکی همراه شوند. ترکیب یک سایه چشم متالیک بر روی زیرسازی نقره‌ای و رژ لب صورتی جاندار، ترکیب مورد علاقه ما است.

سایه چشم متالیک و رژلب براق

۷. براق، درخشان، شاد

استفاده از ترکیب یک رژلب درخشان و براق در کنار یک خط چشم نازک و نامحسوس، ساده‌ترین روشی است که می‌توانید با لوازم آرایشی که در کیف هر زنی پیدا می‌شود، یک ظاهر شاداب و دل‌نشین را با یک پیراهن مجلسی مشکی همراه کنید. در زمان استفاده از رژ لب‌های براق و درخشان بهتر است از رنگ‌های ساده و طبیعی استفاده کنید. این رنگ‌های ساده و طبیعی به راحتی تجدید می‌شوند و می‌توانید آن‌ها را با هر تیپی همراه کنید.

رژلب براق

۸. استفاده از رنگ‌های زمینی

سایه‌ها و رژلب‌های با تم رنگی خاکی زمینی به راحتی با هر طیف و ظاهری همراه می‌شوند، از جمله لباس‌های مجلسی مشکی. این تم‌های رنگی که برای هر رویداد و زمانی مناسب هستند، یک گزینه متنوع و قابل اعتماد در سبد لوازم آرایش هر زنی به شمار رفته و به زیبایی ثابت می‌کنند که یک آرایش طبیعی و مینیمال تا چه اندازه می‌تواند ظاهر کلی فرد را تغییر دهد.

سایه‌ چشم و رژلب به رنگ خاکی زمینی

۹. آرایش چشم تیره با ابروهای جسورانه

جسورانه، آرایش چشم تیره و رژلب روشن - می‌توان ۱۰۰۰ دلیل برای اثبات همخوانی ایده‌آل این ترکیب آرایشی با لباس مجلسی مشکی برشمرد. در مورد سایه چشم‌هایتان با دست و دل‌بازی هر چه تمام‌تر آرایش کنید. هر چه آرایش چشمتان تیره‌تر باشد ظاهر کلی‌تان دراماتیک‌تر می‌شود.

رژلب قرمز با آرایش چشم تیره

۱۰. سایه چشم طلایی

استفاده از رنگ طلایی در سایه چشم، به این آرایش کمی رنگ اضافه کرده و باعث همخوانی کامل آن با لباس مجلسی مشکی می‌شود. در این تم آرایشی هرچقدر سایه چشم شما براق‌تر و درخشان‌تر باشد، نتیجه نهایی بهتر می‌شود؛ بنابراین در زمان تمام کردن آرایش چشم‌هایتان از استفاده کردن از مقدار زیادی پودر درخشان کننده بر روی سایه چشمتان نترسید.

سایه چشم طلایی

۱۱. رژلب نارنجی پررنگ

از رنگ نارنجی پررنگ برای رژلب به ظاهر شما گرما داده و آن را متناسب با لباس مجلسی مشکی‌تان می‌کند. این رنگ برای کسانی که به طیف رنگی قرمز و آلبالویی علاقه دارند هم مناسب است. این تم رنگی برای تمام اوقات سال قابل استفاده است. از ترکیب مقادیر مختلف از رنگ‌های نارنجی و قرمز استفاده کنید تا بدانید کدام ترکیب رنگی بیشترین همخوانی را با تنالیته رنگ پوست شما دارد. از یک مداد خط لب با رنگ متناسب با رژ لبتان استفاده کنید تا هم به لب‌هایتان فرم دلخواهتان را ببخشید و هم جلوی پخش شدن رژ لبتان را بگیرد.

 رژلب نارنجی پررنگ

۱۲. رنگ‌های سایه چشم روشن

استفاده از سایه چشم روشن در بالا و پایین چشم می‌تواند ظاهر شما را کاملاً تغییر داده و به عنوان یک گزینه تکمیلی برای آرایش چشم دودی مورد استفاده قرار بگیرد. این تیپ آرایشی برای زمانی مفید است که می‌خواهید در عین داشتن آرایش چشمان دودی، ظاهر طبیعی و نسبتاً ساده‌ای داشته باشید.

 سایه چشم دودی

۱۳. سایه مات خاکستری

رنگ‌های خانواده نقره‌ای و خاکستری یخی می‌توانند اثری مشابه با سایه‌های خانواده دودی ایجاد کنند، بدون آنکه دردسر سر و کله زدن با تغییر رنگ‌های دودی را داشته باشید. برای شروع کار با این سایه‌ها یک پالت از رنگ‌های مختلف خاکستری مات تهیه کنید. برای داشتن یک ظاهر دراماتیک‌تر، سایه‌های خاکستری بالا و پایین چشمتان را کمی محو کنید و اضافی آن را با استفاده از یک برس مرطوب پاک کنید.

 سایه مات دودی با رژلب نود

۱۴. خط چشم مدل‌دار

یک خط چشم مدل‌دار و رژلب ساده و طبیعی گُلی رنگ همراه با لباس شب مشکی، یک ترکیب اثرگذار و جذاب است که پیاده‌سازی آن نیاز به زمان زیادی ندارد. زمانی که خودتان آرایش می‌کنید، مطمئن شوید که از یک خط چشم با ماندگاری بالا استفاده می‌کنید تا با گذشت زمان پخش نشود و ظاهرتان را به هم ریخته و آشفته نکند.

 خط چشم مدل‌داربا رژلب هلویی

۱۵. درخشان و دودی

استفاده از خط چشم دودی درخشان روی خط رویش مژه‌های پلک بالا و پایین، به شما ظاهری جذاب داده و پیاده‌سازی آن هم ساده و سریع است. برای پیاده‌سازی این ظاهر در منزل، از یک خط چشم دودی درخشان با ماندگاری بالا استفاده کنید و دقیقا روی خط رویش مژه‌های پلک بالا و پایینتان را خط بکشید. نیازی نیست از هیچ سایه اضافی در اطراف آن استفاده کنید. در آخر، کارتان را با یک ریمل حجم دهنده مشکی تمام کنید.

خط چشم دودی

۱۶. سایه چشم سبز رنگ

سایه چشم سبز رنگ؟ بله لطفاً. سایه چشم سبز رنگ یک انتخاب ایده آل برای همراهی با لباس مشکی بوده و در رنگ‌های متنوعی در دسترس است. این خانواده رنگی متنوع شامل رنگ‌های مختلفی از رنگ‌های طبیعی و خنثی تا رنگ‌های پررنگ و لعاب بوده و به شکل‌های مات و درخشان موجود است.

 سایه چشم سبز

۱۷. هلویی به جای صورتی

رنگ هلویی به خوبی قابلیت آن را دارد که جایگزین رنگ صورتی شود و در کنار لباس‌های مشکی، ظاهر فوق‌العاده جذابی دارد. از رنگ هلویی ساده در سایه چشم گرفته تا رژ لب هلویی درخشان، زمانی که می‌خواهید یک آرایش کامل با استفاده از رنگ‌های طبیعی و مات داشته باشید، طیف رنگی هلویی یک خانواده کامل از انتخاب‌های مناسب را در اختیارتان قرار می‌دهد.

میکاپ هلویی

۱۸. یک تضاد زیبا

استفاده از سایه چشم سفید درخشان و در کنار خط چشم مشکی و ریمل فراوان این ظاهر آرایشی، یک تضاد زیبا ایجاد کرده است. در زمان پیاده‌سازی این مدل آرایش، می‌توانید به دلخواه خودتان میزان تضاد بین سایه و خط چشم را بیشتر یا کمتر کنید.

سایه چشم سفید و خط چشم مشکی

۱۹. طلایی درخشان

استفاده از رنگ‌های طلایی درخشان منحصر به ساعات طلایی زندگی‌مان نیستند، چرا که این رنگ‌های گرم باعث درخشان شدن و شادابی پوست می‌شوند و همخوانی بسیار زیبایی با لباس‌های مشکی دارند. برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها و وقتتان می‌توانید از یک هایلایتر طبیعی به عنوان سایه چشم و همچنین بر روی گونه‌ها استفاده کنید. با این کار می‌توانید از یک محصول زیبایی چندین استفاده مختلف داشته باشید.

استفاده از هایلایتر به عنوان سایه چشم و رژگونه

۲۰. ظاهر کاملاً دراماتیک

این استایل آرایشی چیزی بیش از ظاهر دراماتیکی که انتظار داشتیم را به ما می‌بخشد. ترکیب رژ لب جگری تیره در کنار آرایش چشم دودی و درخشان، باعث ایجاد ظاهری می‌شود که تمام روز (و یا شب) شما را در مرکز توجه جمع قرار می‌دهد. مطمئن نیستید که باید به کجای سایه چشمتان اکلیل اضافه کنید؟ کار را از وسط پلک بالا شروع کنید و به آن ناحیه کمی اکلیل بزنید. سپس این اکلیل را در سایه چشمتان محو کنید و اندک اندک به سمت کناره‌ها بروید تا زمانی که احساس کنید که کافی است.

 رژ لب جگری تیره و آرایش چشم دودی

۲۱. رنگ‌های روشن

اگر تا کنون تنها از رنگ‌های ملایم و مات استفاده کرده‌اید، زمانی که لباس شب مشکی می‌پوشید از استفاده کردن از رنگ‌های روشن و جسورانه نترسید. این سایه چشم آبی روشن و درخشان که دقیقاً در مرکز پلک بالا و پایین قرار گرفته است، کمک می‌کند که حدود چشم مشخص شوند و در کنار لباس‌های مشکی، با ایجاد یک تضاد دل‌نشین، ظاهر جذاب و دلربایی ایجاد می‌کند.

سایه چشم آبی روشن

۲۲. گلبرگی ملایم

استفاده از رنگ صورتی گلبرگی ملایم در تمام این استایل آرایشی، باعث ایجاد یک چهره طبیعی دل‌نشین و دوست‌داشتنی شده است. این یک روش آسان برای هماهنگ کردن آرایشی مختلفتان است و در زمان استفاده از لباس شب مشکی، به ظاهر شما یک داستان رنگی به هم پیوسته می‌دهد که بسیار زیبا است.

میکاپ صورتی گلبرگی ملایم

۲۳. ایجاد تضاد

با ادامه دادن دنباله سایه چشمتان بیرون از ناحیه چشم‌ها و ایجاد بالانس رنگی، یک تضاد جالب ایجاد کنید. استفاده از یک هایلایتر روشن روی استخوان گونه‌ها باعث درخشان شدن پوست می‌شود و به خوبی با آرایش چشم انتخابی‌تان همخوانی دارد.

استفاده از هایلایتر روشن روی گونه

۲۴. درخشش رویایی

یک آرایش ملایم و رویایی که با یک پوست درخشان تکمیل می‌شود، گزینه بسیار خوبی برای همراهی با لباس شب مشکی شما محسوب می‌شود. این آرایش ثابت می‌کند که صرف نظر از مناسب مناسبتی که پیش رو دارید، یک آرایش طبیعی و ساده بیشترین اثرگذاری را دارد.

میکاپ ملایم

۲۵. بازیگوشانه و جذاب

ترکیب یک خط چشم مایع و ابرو‌های مرتب، با استفاده از یک رژ لب و رژ گونه صورتی ملایم درخشان به تعادل می‌رسد. وقتی که می‌خواهید سایه چشم ملایم را به آرایش چشمتان اضافه کنید، از یک نوک تیز استفاده کنید تا بتوانید بدون آنکه خط چشمتان را به هم بریزید، سایه چشمتان را به خوبی محو کنید.

رژ لب و رژ گونه صورتی ملایم

۲۶. ابروهای مرتب

ابروهای مرتب شده و خط چشم به این آرایش بسیار طبیعی و ساده ساختار می‌دهند. اگر در زمان پوشیدن لباس‌های با رنگ خنثی دوست ندارید از آرایش‌های غلیظ و سنگین استفاده کنید، پیشنهاد ما به شما آن است که فقط به ابروهایتان فرم بدهید، مژه‌هایتان را کمی فر کرده و روی استخوان گونه‌تان کمی رژ گونه با رنگ طبیعی و مات بزنید.

استفاده از ژل ابرو برای مرتب کردن ابروها

۲۷. مداد چشم پررنگ

همان ‌طور که در تصویر بالا هم کاملاً مشخص است، همراه کردن یک مداد چشم بسیار پررنگ، ابروهای شانه شده و یک رژ لب مات و ملایم، ترکیب بسیار جذابی را با یک لباس شب مجلسی مشکی ایجاد می‌کند. پس از آن که دنباله خط چشمتان را با استفاده از خط چشم مایع کشیدید و آن را متقارن کردید، با استفاده از یک فرچه سایه چسم، خط چشمتان را کمی محو کنید. این کار را برای پلک پایین و روی خط رویش مژه‌ها هم انجام دهید. دقت داشته باشید که خط چشمتان را به اندازه‌ای محو نکنید که آرایش چشمتان حالت دودی به خود بگیرد.

مداد چشم پررنگ، ابروهای شانه شده و رژ لب مات و ملایم

۲۸. دنباله خط چشم محو

خط چشم‌های دنباله‌دار استایل‌های مختلفی دارند و یکی از طبیعی‌ترین و جذاب‌ترین حالت‌های استفاده از خط چشم دنباله‌دار، محو کردن آن است. می‌توانید این مدل خط چشم را با هر رنگ رژ لبی که دوست داشته باشید همراه کنید و در این زمینه هیچ محدودیتی ندارید.

رژلب قرمز و خط چشم دنباله‌‌ دار

۲۹. خط چشم فانتزی

خط چشم‌های فانتزی یک مرحله بالاتر از خط چشم‌های کلاسیک هستند و در آن‌ها از رنگ‌ها و شکل‌های متنوع برای ایجاد جذابیت‌های بصری استفاده می‌شود که در زمان همراه شدن با لباس‌های مجلسی مشکی، ظاهر بسیار جذاب و متفاوتی به شما هدیه می‌دهند. در زمان استفاده از این خط چشم‌های فانتزی مطمئن شوید که ابروهایتان به خوبی مرتب شده و شانه شده باشند. می‌توانید برای تکمیل آرایشتان از یک رژ لب استفاده کنید.

 خط چشم فانتزی و رژلب براق

۳۰. خط زیر چشم

ظاهر متفاوتی داشته باشید و به جای آن که از خط چشم کلاسیک معمولی بر روی پلک بالا استفاده کنید، خط چشمتان را روی خط رویش مژه‌ها در پلک پایین بکشید. این تکنیک خط چشم کشیدن به شما اجازه می‌دهد که خط چشمتان را در گوشه‌های داخلی و بیرونی چشمتان ادامه دهید و به چشمانتان حالت کشیده بادامی بدهید. برای تکمیل آرایش چشمتان از یک ریمل حجم دهنده مشکی استفاده کنید. اگر می‌خواهید چشمانتان بیشترین جلوه‌گری را داشته باشد، پیشنهاد ما آن است که بر روی هایلایتر روی استخوان گونه‌تان از مقدار کمی کانتور رنگ روشن هم استفاده کنید تا گونه‌ها برجسته‌تر به نظر برسد.

خط چشم کلاسیک زیر چشم

۳۱. براق و شیک

استفاده از سایه چشم و رژ گونه صورتی براق با هر تنالیته رنگ پوستی همخوانی دارد و در کنار یک لباس شب مشکی ظاهر جذابی را ایجاد می‌کند. استفاده از محصولات آرایشی چندمنظوره، علاوه بر کمک به صرفه‌جویی در هزینه و زمان شما، باعث ایجاد تعادل و هماهنگی رنگی بین سایه چشم، رژ گونه و رژ لب می‌شوند.

سایه چشم و رژ گونه صورتی براق

۳۲. رنگ‌های خانواده بنفش

یکی از بهترین گزینه‌های رنگی برای همراهی با لباس شب مجلسی مشکی، استفاده از رنگ‌های خانواده بنفش برای سایه چشم رژ گونه و رژلب است. این خانواده رنگی از رنگ یاسی روشن تا رنگ ارغوانی را شامل می‌شود. تنوع رنگ‌های خانواده طیف بنفش به شما اجازه می‌دهد که با رنگ‌های مختلف در آرایشتان بازی کنید تا بتوانید رنگی که با تنالیته پوست شما و ذائقه‌تان بیشترین میزان همخوانی را دارد پیدا کنید.

سایه چشم، رژ گونه و رژلب یاسی

۳۳. خط چشم نامحسوس

برای داشتن یک آرایش ظریف و دل‌نشین، به جای استفاده از خط چشم‌های مایع و مشکی رنگ، از سایه دودی به همراه مقدار کمی هایلایتر استفاده کنید تا فقط به چشمانتان فرم بدهید. این مدل آرایش به همراه یک رژ لب ملایم، یک آرایش طبیعی را شکل می‌دهند که برای همراهی با لباس‌های شب مشکی ایده‌آل است.

 خط چشم ظریف

۳۴. خط چشم کبود

برای ایجاد تنوع و فاصله گرفتن از خط چشم‌های کلاسیک و همیشگی مشکی و قهوه‌ای و سرمه‌ای، می‌توانید از خط چشم کبود رنگ استفاده کنید. این خط چشم دل‌نشین و ملایم به همراه یک کانتور مناسب صورت و استفاده از هایلایتر بر روی استخوان گونه، زیبایی لباس مجلسی مشکی شما را تکمیل می‌کند.

کانتور صورت به همراه خط چشم کبود

۳۵. آبی و جسورانه

استفاده از این استایل آرایشی رنگی و جذاب به زیبایی اثبات می‌کند که استفاده از یک رنگ جسورانه و پررنگ و لعاب، در کنار لباسی با رنگ خنثی مانند لباس‌های مجلسی مشکی، چقدر ظاهر کلی شما را متفاوت می‌کند. برای پیاده‌سازی این تکنیک آرایشی، کافی است که آرایش چشم دودی را با استفاده از سایه‌های کلاسیک آبی مات پیاده‌سازی کنید.

آرایش چشم دودی با سایه‌ کلاسیک آبی مات

۳۶. خط چشم دنباله‌دار با گوشه‌های تیز

در این ورژن خاص از خط چشم‌های دنباله‌دار، هر چه گوشه‌های داخلی و بیرونی خط چشم تیز‌تر و شکل‌یافته‌تر باشند، نتیجه نهایی کار بهتر است. اگر شما هم از دسته افرادی هستید که خط چشم‌های دنباله‌دار را می‌پسندید، پیشنهاد ما به شما آن است که برای ایجاد تنوع این خط چشم منحصر به فرد و زیبا را امتحان کنید.

 خط چشم دنباله‌دار با گوشه‌های تیز

۳۷. خط چشم الهام گرفته شده از دهه ۶۰

با آرایش صورتتان خوش بگذرانید و برای الهام گرفتن، به آرایش‌های دهه‌های پیش نگاهی بیندازید. در این مدل دل‌نشین از خط چشم الهام گرفته شده از دهه ۶۰، برای پلک بالا از خط چشم مایع و برای پلک پایین از مداد چشم استفاده می‌شود. برای تکمیل این ظاهر منحصر به فرد، از ریمل مشکی حجم دهنده به مقدار زیاد استفاده کنید تا مژه‌های پرپشت و جذابی داشته باشید.

استفاده از خط چشم مایع پشت پلک و مداد چشم پایین پلک

۳۸. سایه بنفش متالیک

برای داشتن یک آرایش چشم جذاب و دلربا از سایه چشم بنفش استفاده کنید می‌توانید این سایه چشم را با رژلب قرمز جاندار همراه کنید تا لباس‌های خنثی مشکی رنگتان، روح ببخشند. برای تکمیل این استایل آرایشی از مقدار کمی اکلیل استفاده کنید تا سایه چشمتان متالیک شود.

سایه چشم بنفش متالیک

۳۹. سایه چشم شکلاتی دودی

برای داشتن یک تجربه متفاوت از آرایش چشم دودی، می‌توانید از ترکیب خط چشم محو شده در کنار سایه شکلاتی درخشان استفاده کنیم. با اضافه کردن یک رژ لب با رنگ طبیعی براق و یک کانتور ملایم کار را ادامه داده و در انتها، از هایلایتر بر روی استخوان گونه استفاده کنید.

سایه چشم شکلاتی دودی

۴۰. آرایش زنگاری

این سایه چشم زنگاری که تنالیته گرمی دارد، از نظر رنگی بسیار غنی بوده و به زیبایی با لباس‌های شب مشکی همراه می‌شود. می‌توانید سایه چشم زنگاری‌تان را غلیظ و متمرکز استفاده کرده و یا آن را محو کنید و ظاهر دودی به آن بدهید. استفاده از سایه چشم زنگاری به شما این امکان را می‌دهد که برای تکمیل آن، از رژ لب‌های هم‌خانواده خودش، و یا هر طیف رنگی روشن دیگری استفاده کنید.

سایه چشم زنگاری‌

بیشتر بخوانید: 12 نکته‌ی مهم آرایشی از ویدیو‌های معروف یوتیوب

مطالب مرتبط