10 مدل موی فوق‌العاده شیک، مخصوص عروس خانم‌ها

10 مدل موی فوق‌العاده شیک، مخصوص عروس خانم‌ها

14 مرداد 1399

انتخاب کردن مدل مو برای بزرگترین روز زندگیتان می‌تواند بسیار سخت باشد. به همین دلیل است که ما تصمیم گرفیتم آن را برای شما آسان کنیم تا کمی در وقت شما صرفه جویی کنیم و ساعاتی که قرار است در وبسایت‌های اینترنتی به دنبال انتخاب برای استایل مدل موهایتان باشید را کاهش دهیم. در این مقاله 12 مدل مو را برای شما گردآوری کرده‌ایم که ما را بسیار درگیر خودشان کرده‌اند. این مدل موها شما را مطمئن خواهند کرد مدل مویی خاص برای بزرگترین روز زندگی خود داشته باشید.

مدل موی فرانسوی

این گیس بزرگ خاص جایگاه ویژه‌ای در قلب ما دارد. آیا پشت لباس شما باز است؟ پس هیج مشکلی با این مدل مو برای شما پیش نخواهد آمد.

مدل موی فرانسوی عروس

مدل دم اسبی عروس

این دم اسبی مخصوص عروس قطعاً بسیار به روز و زیبا است. با انجام یک گیس مورب و حجیم آن را شیک و رسمی کنید و بگذارید باقی موهای شما در ادامه آزاد و رها باشد.

مدل دم اسبی برای عروس

مدل موی شینیون قدیمی

استایل‌های شیک هرگز از دنیای مد و فشن کنار نمی‌روند. ما عاشق این مدل موی شینیون حجیم و پیچ در پیچ هستیم و هیچ چیز مانند شینیون شبیه به مدل موی عروس‌ها نیست.

شینیون قدیمی

مدل موی گره‌ای صاف

داشتن موی فر یکی از لزومات روز عروسی شما نیست! این مدل موی صاف نیمه معرکه است، شما اینطور فکر نمی‌کنید؟

مدل موی دم اسبی با گره

شینیون پایین گردن

این مدل موی شینیون قطعاً برای خانم‌های شیک و باکلاسی مانند شما بسیار مناسب است، مدل مویی کلاسیک که به همه مدل لباس عروسی می‌آید و تنها کافیست تا در جلوی سر کمی به آن دسته‌های موی ویو بهم ریخت اضافه کنید تا حال و هوایی رمانتیک هم به آن بدهید.

شینیون پایین گردن

شینیون مو با اکسسوری طلایی

این مدل مو فریاد می‌زند: «من دارم عروس می‌کنم یه تاج روی من بذارین!» شما می‌توانید اکسسوری‌های موی زیادی برای شب عروسیتان پیدا کنید که مانند این اکسسوری طلایی زییا و شکوهمندانه باشید. تنها کافیست چرخی در اینترنت بزنید!

اکسسوری طلایی برای شینیون مو

مدل موی نیمه باز ویو

این مدل مو زیبا و فوق‌العاده است و آماده است تا شما را در روز عروسیتان هنگامی راه رفتن در سالن بیش از پیش چشمگیر کند.

مدل موی نیمه بازبا اکسسوری

گیس هلندی

یک استایل ساده و زیبا که تحسین همه را بر می‌انگیزد. آیا هیچ مدل مویی دوست داشتنی‌تر از گیس می‌توانید پیدا کنید؟

دم اسبی فر

مدل مو نیمه باز شلوغ

این مدل مو برای آن دسته از خانم‌هایی مناسب است که روحی آزاد دارند و می‌خواهند گل‌های وحشی میان تارهای موی خود بگذارند. تنها کافیست تا این مو را در ورزشی بادی ملایم تصور کنید تا در رویای یادداشته‌های عاشقانه و غروب آفتاب غرق شوید.

مدل موی نیمه باز بافته شده

مدل موی نیمه باز بافته شده

اکسسوری مروارید

مرواریدها برگشته‌اند و ما واقعاً عاشق آنها هستیم. اکسسوری مروارید این مدل موی نیمه باز درهم ریخته را آنقدر زیبا کرده است که ما را مجبور می‌کند تا از صدف بخاطر درست کردن مروارید تشکر کنیم.

مدل موی نیمه باز با مروارید

مدل موی نیمه باز با مروارید

بیشتر بخوانید: 15 مدل موی شینیون با گیس که عاشقش می‌شوید

مطالب مرتبط