پاستیلی کردن ناخن‌ها در این فصل

پاستیلی کردن ناخن‌ها در این فصل

14 مرداد 1399

لاک ناخن پاستیلی از مدتی پیش پرطرفدار شد و به نظر می‌رسد همچنان جزو مدهای پرطرفدار باشد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم نمونه‌های جدید و زیبای این سبک را به شما معرفی کنیم. توجه کنید که دنیای مد ثابت نمی‌ماند و باید منتظر نمونه‌های تازه باشید. بهتر است نگاهی به مدل‌های انتخابی داشته باشیم.

لاک ناخن صورتی روشن

اگر از طرفداران لاک صورتی پاستیلی هستید، خوشحال می‌شوید که این رنگ هنوز پرطرفدار است. با این‌حال، با استفاده از اکلیل می‌توانید ظاهر زیباتری به ناخن خود بدهید و از زیبایی این ترکیب لذت ببرید. علاوه بر این به یاد داشته باشد که لاک صورتی روشن با طرح‌های هندسی زیبا و متفاوت به نظر می‌رسند.

لاک صورتی کم‌رنگ

لاک صورتی کم‌رنگ

لاک صورتی کم‌رنگ

لاک رنگ نود برای طراحی ناخن زیبا و باشکوه

خانم‌هایی که به دنبال ظاهری شیک و آراسته هستند، طراحی ناخن بارنگ‌های روشن را به رنگ‌های دیگر ترجیح می‌دهند. به همین دلیل نمونه‌های جذابی از مدل مانیکور بارنگ‌های نود را به پیشنهاد می‌کنیم، بعضی از این مدل‌ها با طرح‌ گل‌های زیبا جذاب‌تر به نظر می‌رسند.

لاک صورتی نود

لاک صورتی نود

لاک صورتی نود

لاک ناخن آبی روشن

لاک آبی روشن همراه با اکلیل و پولک آن‌قدر زیبا و ملیح به نظر می‌رسد که در انتخاب آن نباید تردید کنید. بعضی از کسانی که می‌خواهند گاهی مانیکوری جذاب‌تر داشته باشند، از ترکیب آبی پاستیلی با لاک آبی تیره‌ به‌عنوان مکملی زیبا استقبال می‌کنند.

لاک آبی روشن

لاک آبی روشن

لاک آبی روشن- لاک فیروزه‌ای

لاک سفید پاستیلی

اگرچه لاک سفید جذابیت و.ظرافت بیش‌ازاندازه ای دارد، همه‌ی افراد نمی‌دانند چطور باید از این رنگ در مانیکور استفاده کنند. به همین دلیل این نمونه‌های مانیکور سفید چشمگیر را به شما پیشنهاد می‌کنیم. استفاده از کمی پولک یا سنگ‌های تزئینی طراحی ناخن شمارا بسیار جذاب‌تر نشان می‌دهد.

لاک سفید با دیزاین اکلیلی

لاک سفید با دیزاین اکلیلی

لاک سفید با دیزاین اکلیلی

لاک یاسی کم‌رنگ

اغلب موارد لاک یاسی موردتوجه افراد نیست و برای مانیکور استفاده نمی‌شود. به همین دلیل ما می‌خواهیم به شما ثابت کنیم اگر این رنگ با ترکیب خوبی به کار رود، مانند بقیه‌ی رنگ‌ها جذاب و زیبا است. رنگ یاسی مات یا طرح رنگ بنفش و نقره‌ای جزو زیباترین مانیکورها هستند و اگر به تصاویر زیر دقت کنید، دلیل آن را متوجه می‌شوید.

لاک یاسی کم‌رنگ

لاک یاسی کم‌رنگ

لاک یاسی کم‌رنگ

لاک کاپوچینویی

این لاک پاستیلی رنگ زمانی که با طراحی گل و شکل‌های انتزاعی ترکیب شود، بسیار زیبا است. مطمئنیم تمام دوست داران قهوه از این مدل‌ها لذت می‌برند.

لاک کاپوچینویی

لاک کاپوچینویی

لاک هلویی

اگر نمی‌دانید لاک پاستیلی رنگ را با چه چیزی باید ترکیب کنید، جواب استفاده از یک رنگ پاستیلی دیگر است. اگر استفاده بی از حد از رنگ‌های پاستیلی را دوست ندارید، از اکلیل استفاده کنید. ترکیب طرح‌های ظریف اکلیلی با رنگ پاستیلی هلویی زیبا است. به مدل‌ها نگاه کنید.

لاک هلویی

لاک هلویی

لاک هلویی

لاک هلویی

لاک سبز کمرنگ پاستیلی

لاک سبزرنگ معمولا عجیب است اما مدتی است که جزو رنگ‌های پرطرفدار قرارگرفته‌اند. به همین دلیل ما چند نمونه مانیکور سبز را در اینجا قرار دادیم.

لاک سبز کم‌رنگ

لاک سبز کم‌رنگ

لاک سبز کم‌رنگ

لاک زرد کم‌رنگ

لاک زرد خاص و زیبا به نظر می‌رسد. می‌توانید رنگ‌های پاستیلی مختلف را امتحان کنید، مانیکور فرانسوی را به سبک جدید امتحان کنید و شکل‌های هندسی روی ناخن خود بکشید.

لاک زرد کمرنگ

بیشتر بخوانید: دیزاین ناخن آمبره با رنگ‌های نئون روشن!

مطالب مرتبط