در دوران کرونا برای روز عروسیتان آماده شوید!

در دوران کرونا برای روز عروسیتان آماده شوید!

29 مرداد 1399

از قرار‌های قبلی برای پاکسازی پوست و مرتب کردن ابرو گرفته تا مدل دادن مو و آرایش، هر کاری که تا پیش از روز عروسیتان را انجام نداده باشید و یا برای آن برنامه‌ریزی درستی نکرده باشید، می‌تواند باعث ایجاد استرس و فشار مضاعف بر روی شما شود. در طول این ماه‌ها که نمی‌توانید مطابق با آنچه که انتظار داشته اید، برنامه ریزی کنید و یا به کارهای‌تان برسید، چه باید بکنید؟ فرقی ندارد که شما عروسی هستید که تاریخ عروسی‌تان را از پیش تعیین کرده‌اید، و یا در میانه دوران نامزدی‌تان به سر می‌برید، به هر حال به دلیل پاندمی کرونا در شرایط حاضر، زمان اضافی و پیش‌بینی نشده زیادی در اختیار دارید. خوب، چرا این زمان را صرف رسیدگی به خودتان نکنید؟ شاید روال برنامه‌ریزی عروسیتان آن طور که انتظار داشتید و دوست داشتید پیش نرفته باشد، اما می‌توانید از این زمان اضافی استفاده کنید تا بعضی از کارهای شخصی خودتان را انجام دهید و آن‌ها را از لیست کارهایی که باید تا پیش از عروسی‌تان انجام دهید، خط بزنید. علاوه بر صرف این اوقات برای کسب آرامش در خانه، بهتر است با تیم حمایتی‌تان در ارتباط باشید. متخصصان مختلفی که به آنها نیاز دارید را پیدا کنید، این افراد خوشحال می‌شوند تا زمان بازگشایی سالن‌ها که بتوانند دوباره حضوری از مشتریانشان پذیرایی کنند، به صورت مجازی و آنلاین به شما سرویس‌دهی کنند. یک نفس عمیق بکشید، به تیم حرفه‌ایتان اعتماد کنید و مطمئن باشید که تا روز عروسی‌تان همه کارها مطابق با برنامه از پیش تعیین شده انجام خواهند شد! داستان این روزها هم در آینده تبدیل به خاطره می‌شود. در ادامه مطلب چند ترفند زیبایی را با شما به اشتراک می‌گذاریم تا در این دوران انتظار برای روز عروسیتان آماده شوید.

۱. یک تابلوی الهام‌بخش بسازید

حالا که زمان اضافی دارید می‌توانید یک تابلوی الهام‌بخش از تصاویر مورد علاقه‌تان در رابطه با مدل‌های مو و مدل‌های آرایش عروسی بسازید. این کار به شما کمک می‌کند که ایده‌هایی که به آن‌ها علاقه دارید را پیدا کرده و در زمان صحبت کردن با تیم تخصصیتان بتوانید برای آن‌ها به درستی توصیف کنید که انتظارتان برای آرایش، مدل مو و لباس عروستان دقیقا شامل چه چیزهایی می‌شود. زمان بگذارید تا دقیقا مشخص کنید که در هر تصویر از چه چیزی خوشتان می‌آید (و یا خوشتان نمی‌آید) تا بتوانید به درستی تصمیم بگیرید که کدام جز از هر تصویر، با استایل مورد علاقه شما برای عروسیتان همخوانی دارد. برای مثال، ممکن است از مدل موی آشفته در یک عکس عروسی با تم هیپی خوشتان بیاید، اما اگر استایل انتخابی شما برای عروسیتان یک عروسی با وقار و کلاسیک باشد، این مدل مو تناسبی با استایل انتخابی شما نداشته و در نهایت جایی در برنامه‌ریزی‌های شما نخواهد داشت. یک تابلوی الهام بخش عروسی می‌تواند شامل هر چیزی باشد، از رنگ‌های مورد استفاده در مراسم عروسی گرفته و مدل‌های آرایش و مو و استایل‌های کلی مجالس عروسی. زمانی که شروع کردن تصاویر آنلاین از عروسی‌های مختلف می‌کنید، از حجم و تعداد تصاویری که باید مشاهده کنید تا بتوانید تم کلی، و جزئیات نهایی عروسیتان را مشخص کنید، شگفت زده خواهید شد.

مدل لباس عروس

۲. تصاویر را با متخصصان زیبایی مورد اعتمادتان به اشتراک بگذارید

تصاویر مورد علاقه‌تان را با تیم حرفه‌ای مورد اعتمادتان به اشتراک بگذارید. این افراد در کارشان حرفه‌ای هستند و بدون شک متوجه جزئیاتی می‌شوند که ممکن است شما در نگاه اول آن‌ها را متوجه نشوید. این تیم می‌توانند به شما مشاوره حرفه‌ای بدهند تا بتوانید به درستی تصمیم بگیرید، مثلاً ممکن است در مدل موی مورد علاقه شما از مقدار زیادی اکستنشن مو استفاده شده باشد و یا لباس عروس مورد علاقه‌تان، برای برنامه عروسی در بعد از ظهر مناسب نباشد؛ و یا ممکن است بعضی از ظاهرها برای عکس گرفتن عالی باشند، اما برای پیاده‌سازی در زندگی واقعی چندان کاربردی نباشند. این‌ها نکاتی هستند که از چشمان حرفه‌ای‌ها دور نمی‌مانند و به شما کمک می‌کنند تا در انتخاب‌هایتان، دچار اشتباهات کمتری شوید.

لباس عروس

۳. یک آزمایش مجازی ترتیب دهید

شما باید برای آزمایش مدل مو و آرایشتان برنامه‌ریزی کنید، اما چرا تا زمانی که بتوانید این کار را شخصی و رو در رو انجام دهید صبر کنید؟ در عوض، یک نشست مجازی با تیم حرفه‌ایتان را ترتیب دهید. چه زمانتان را صرف یک مشاوره مجازی کنید، و یا در رابطه با ایده‌های مختلف برای روز عروسیتان صحبت کنید و یا تنها از راه دور، با هم یک قهوه بنوشید تا ببینید که شخصیت‌های‌تان چقدر با هم همخوانی دارند، صرف زمان با تیم حرفه‌ایتان، واقعا ضروری است. این کار یه روش خوب برای آن است که مطمئن شوید ایده‌های‌تان با هم همخوانی دارند تا در زمان ارائه خدمات مورد نیازتان برای روز عروسیتان، با تیم حرفه‌ایتان احساس راحتی و صمیمیت کنید.

  • برای آن که مطمئن باشید از زمانی که صرف مشاوره مجازی‌تان می‌کنید، بیشترین بهره ممکن را می‌برید، ضمن این که ایده‌های خودتان را مطرح می‌کنید و خواسته‌هایتان را بیان می‌دارید، به طرف مقابل هم مجال آن را بدهید که ایده‌هایش را با شما در میان بگذارد و اگر با قسمتی از تصمیمات شما موافق نیست، دلایل حرفه‌ای آن ایده‌ها را بپرسید و سپس تصمیم نهایی را بگیرید. اگر با بخش‌هایی از پیشنهادات حرفه‌ای آن‌ها موافق نیستید، هیچ اشکالی ندارد (و حتی واجب است) که نظر مخالفتان را ابراز کنید. همه افراد مثل هم نیستند، در حالی که بعضی از عروس‌ها دقیقا می‌توانند در ذهنشان تصور کنند که برای روز عروسی شان چه چیزی را می‌خواهند، ممکن است سایرین به مشاوره و پیشنهادات دیگران هم نیازمند باشند.
  • گذشته از این‌ها، نیازی نیست که حتماً متخصص امور آرایشی باشید تا بتوانید به تیم حرفه‌ایتان، حس و خواسته کلی‌تان در رابطه با مراسم عروسی‌تان را انتقال دهید. یک فرد حرفه‌ای در زمینه ی آرایش و مو می‌تواند تمام نکات لازم برای داشتن ظاهر مورد نظرتان را به شما گوشزد کند. با دقت و ذهن باز به پیشنهاداتشان گوش بدهید. مشاوره مهم‌ترین قسمت از روال آزمایشی پیش از جشن عروسی شما است و اگر یک تیم حرفه‌ای را استخدام کرده اید، نگران آن نباشید که این مشاور را به صورت حضوری و چهره به چهره دریافت می‌کنید یا از طریق فضای مجازی.
  • صحبت کردن و مشاوره گرفتن در مورد ظاهرتان در روز عروسی و استایل کلی مراسم عروسیتان، در نتیجه نهایی تاثیر خیلی زیادی دارد. بعدا هم می‌توانید مشاوره حضوری بگیرید، اما اگر به اندازه کافی به تیم استخدام شده‌تان اعتماد داشته باشید، یک مشاوره مجازی و آنلاین هم می‌تواند به همان اندازه کاربردی و مفید باشد. فقط مطمئن شوید که در روز عروسیتان، کمی بیش از مقدار برنامه‌ریزی‌شده زمان آزاد داشته باشید تا برای حل کردن مشکلات غیرمنتظره زمان کافی در اختیار داشته باشید.

ریمل زدن

۴. روتین مراقبتی از پوست‌تان را به درستی انجام دهید

دوران قرنطینه همچنین زمان بسیار مناسبی برای آن است که یک روتین مراقبت از پوست را در خانه امتحان کنید. به هر حال چه کسی می‌داند که بار بعدی که می‌توانیم برای انجام روتین مراقبتیمان به آرایشگاه مراجعه کنیم، چه زمانی خواهد بود؟ از این زمان آزاد استفاده کنید تا روتینی شامل ماسک‌های مختلف، درمان‌های لایه‌برداری، آبرسانی و مرطوب کردن پوست و ماساژ صورت را در خانه پیاده‌سازی کنید تا در روز عروسیتان پوستی شفاف و شاداب و زیبا داشته باشید. همزمان با پیاده‌سازی روتین مراقبتی از پوستتان، از یک سرم ویژه رشد مژه استفاده کنید تا مژه‌های‌تان هم بلندتر و پرپشت‌تر شوند. روتین مراقبتی و محصولات پیشنهادی ما عبارتند از:

  • هفته ای یک تا دو مرتبه از ماسک‌های ضد پیری و همچنین ماسک‌های روشن‌کننده تیرگی دور چشم استفاده کنید.
  • هر روز از کرم‌های مرطوب‌کننده استفاده کنید.
  • هفته‌ای یک مرتبه لایه‌برداری انجام دهید.
  • هر روز از کرم‌های ضدآفتاب آبرسان با spf بالای ۴۰ استفاده کنید.
  • از ماسک‌های شبانه ترمیم‌کننده آسیب‌های پوستی استفاده کنید.

رژلب زدن

 ۵. ابروهایتان را مرتب کنید

اگر تنها یک زمان مناسب وجود داشته باشد که بگذارید ابروهایتان پرپشت شوند تا بتوانید آنها را به زیبایی فرم بدهید، آن زمان همین الان است! موچین‌ها و قیچی‌های ابرویتان را کنار بگذارید و اجازه بدهید برای یک مدت طولانی، ابروهایتان به طور طبیعی رشد کنند. به این ترتیب هنگامی که زمان عروسی‌تان فرا برسد، آرایشگرتان می‌تواند به ابروهای پر شده شما فرم بهتری بدهد. مطمئن شوید که برای مرتب کردن ابروهایتان قبل از مراسم عروسی، به یک فرد حرفه‌ای و کاملاً قابل‌اطمینان مراجعه می‌کنید. شما که نمی‌خواهید که نتیجه این همه مدت پر شدن ابروهایتان، به راحتی با یک سهل‌انگاری از بین برود! همچنین مطمئن شوید که پیش از عروسی‌تان از هیچ روتین یا محصول درمانی جدیدی استفاده نمی‌کنید، زیرا ممکن است اثری خلاف انتظار‌تان داشته باشد و اثر آن تا روز عروسیتان از بین نرود.

مرتب کردن ابرو

۶. به موهایتان توجه کنید

درست است که ممکن است نتوانید به مدت طولانی متخصصان آرایشی‌تان را ملاقات کنید، اما این به آن معنی نیست که باید بی‌خیال مراقبت از موهایتان شوید. برای مدتی موهای‌تان را به حالت طبیعی خودش بگذارید و مدام آن‌ها را حالت ندهید. می‌توانید از محصولات درمانی پروتئینه کردن موهایتان استفاده کنید، مانند سرم‌ها و ماسک‌های تقویتی ریشه و تار مو، به این ترتیب تارهای موی شما تقویت شده و حالت بهتری به خود می‌گیرند. در این فاصله، هر زمان که می‌خواستید موهایتان را حالت دهید، به جای استفاده از اتوی مو، از سشوار با دمای هوای خروجی متعادل استفاده کنید. به این ترتیب موهایتان در مراسم عروسی بهتر حالت می‌گیرد و ظاهر شما طبیعی‌تر و دلنشین‌تر می‌شود.

مدل موی عروس

بیشتر بخوانید: لباس عروس‌های نقره‌ای خیره کننده که شما را زیبا می‌کند

مطالب مرتبط