15 مدل موی شینیون با گیس که عاشقش می‌شوید

15 مدل موی شینیون با گیس که عاشقش می‌شوید

01 شهریور 1399

در حال حاضر در ماهی از سال هستیم که عروسی‌های بسیاری در آن برگزار می‌شود و می‌دانید چه چیزی در این ماه از سال اجتناب ناپذیر است: انجام چند شینیون. ما به عنوان خانم‌هایی بالغ و بزرگ، اکثراً موهایمان سشوار می‌کشیم، فر می‌کنیم یا به مدل دم اسبی می‌بندیم. هرچند هنگامی که نوبت به جمع و شینیون کردن مو می‌رسد، همه هیر استایلیست‌های دنیا کوهی از گیره مویی و کش پلاستیکی دارند. آنها برای تعداد بی‌شماری از ساقدوش‌ها عروس و کسانی که برای رفتن به مهمانی احتیاج به درست کردن موهایشان دارند، آماده هستند. فرقی نمی‌کند که موهای شما تیره باشد یا رنگی نزدیک به بلوند، ما برای انواع رنگ‌های مو در این مقاله مدل شینیون گردآوری کرده‌ایم. اگر موهای ساده شما را کسل کرده است، ما برای شما مدل‌های شینیون با گیس مورد علاقه خودمان را در این مقاله گردآوری کرده‌ایم تا آنها را در این فصل امتحان کنید. این مدل‌های شینیون و جمع با استفاده از در هم کردن و پیچاندن مو به آنها تاثیری نمایشی داده است و باعث می‌شود هر خانمی احساس کند پرنسس داخل قصه‌های شاه و پریان است.


چگونه با موی گیس شده شینیون انجام دهیم؟


هنگامی که صحبت از جمع کردن مو و شینیون می‌شود، ما همیشه توصیه می‌کنیم که از افراد حرفه‌ای کمک بگیرید. فرقی نمی‌کند که چقدر انگشت‌های شما ماهر و پرسرعت است، زاویه دادن به برخی از این گیس‌ها اکثراً بدون از جا در رفتن کتف شما سخت خواهد بود. مهمترین بخش انجام شینیون توسط هیر استایلیست مشاوره است. به استایلیست خود در مورد نوع جشنی که می‌خواهد در آن شرکت کنید، حرف بزنید، مهم نیست که تاثیر زیادی داشته باشد یا نه، در هر صورت شما باید عکس‌هایی که از آنها الهام گرفته و در گوشی خود ذخیره کرده‌اید را نیز نشان او بدهید. ما به طور فزاینده‌ای شاهد هستیم که عروس‌ها از ساقدوش‌های خود می‌خواهند که در شنیون‌های خود از گل‌های تازه استفاده کنند که کاملاً برای این استایل‌ها معرکه مناسب است. تمام شب را برقصید و اصلاً به این قضیه فکر نکنید که حتی یک تار مو ممکن از گیس موهای شما بیرون بیاید.


چگونه مدل شینیون با گیس را روی موهای خودمان انجام دهیم؟


اگر تصمیم گرفته‌اید که این مدل‌های مو را جلوی آینه میز آرایش خود انجام دهید، سعی کنید آموزش‌های مربوط به آن را تمرین کنید تا به بهترین نتیجه برسید. شینیون تنها می‌تواند به خوبی پایه و بنایی باشد که برای آن انجام شده است پس از مقدار زیادی اسپری موی با کیفیت مانند اسپری مو برند کراستاس مدل Kérastase Laque Extreme و گیره مویی استفاده کنید تا ظاهر گیس‌ موهایتان فوق‌العاده به نظر برسد.


ایده‌های مدل موی شینیون با گیس


گیس دم موشی

همه مدل موهای مورد علاقه امسال ما با گیس هلندی شروع شده است و این مقاله هم استثناء نیست. به جای اینکه سعی کنید فرق سر خود را با پوش دادن حجیم کنید، راه آسان‌تر را انتخاب کنید. موهایتان را به دو دسته تقسیم کنید و برای موهایتان از خط مو تا گودی گردن گیس هلندی انجام دهید. هر کدام از آنها را با کش موی پلاستیکی و سفید ببندید. سپس پایین دسته‌های گیس که آزاد هستند است را بهم ریخته کنید و آنها را به صورت موی جمع شده در پایین گردن دربیاورید، شما همچنین می‌توانید آن را بهم ریخته رها کنید. مو ریزه‌های اطراف روی هر گوش و هر تار موی آزاد دیگری که می‌بینید را گیره مویی بزنید. در آخر مدل مویی جوان پسند خواهید داشت که زیبا هم هست.

بافت موی خرگوشی

شنیون کلاسیک با موی گیس

هیچ چیز زیباتر از مدل موی شینیون با گیس مویی ظریف نیست که از پر زرق و برق شدن مدل موهای ما جلوگیری می‌کند. اگر این شینیون را در سالن زیبایی انجام می‌دهید، حتماً از استایلیست خود بخواهید تا کمی از موهایتان را اطراف صورتتان بریزد.

مدل شینیون با بافت ظریف

موی جمع گیس شده برعکس

در اینجا مدل مویی گیس شده با پیچشی شگفت انگیز در گیس مو معمولی داریم. به جای اینکه گیس مو را از خط موهیتان شروع کنید و به سمت پایین گردن بیایید، باید برای این استایل آن را برعکس انجام دهید. سرتان را به سمت پایین خم کنید، تا موهایتان پایین بریزد، اینگونه شما به طور قطع می‌تواند گیس را از گردن به سمت فرق سر انجام دهید. هنگامی که در هنر گیس کردن از پایین با بالا مهارت پیدا کردید، باقی کار آسان است. موهای روی فرق سر مدل فرانسوی یا هلندی گیس و آنها را با گیره مویی محکم کنید. سرتان با حالت عادی و اولیه برگردانید سپس موهیتان مدل دم اسبی بالا ببندید. دسته‌های گیس را کمی بیرون بکشید تا گیس شما کمی پهن و شل شود سپس به موهایتان مدل جمع شده بالرینی بدهید.

مدل موی بافت برعکس

گیس تیغ ماهی به صورت جمع شده

گیس موی مدل تیغ ماهی یکی از مدل‌های گیس است که ما آن را خیلی دوست داریم زیرا بسیار شیک به نظر می‌رسد اما نیاز به کار زیادی جز پیچاندن متداول و معمولی ندارد. همچنین اگر شما تصمیم دارید تا موهای شنیون شده خود را با اکسسوری‌های جواهردار تزئین کنید، این مدل مو برای شما مناسب خواهد بود.

شینیون جمع شده در پایین سر با بافت تیغ ماهی

شینیون حلزونی با موی گیس شده

ما به شما قول می‌دهیم که این مدل مو برخلاف اسمی که دارد، اصلا شامل هیچ جانور خرنده‌ای روی زمین نخواهد شد. گیس‌های مو به دلیل نحوه پیچ خوردنشان داخل یکدیگر و روی سر حلزونی نامیده می‌شوند و موهایتان را به شینیونی زیبا تبدیل خواهند کرد. برای اینکه این مدل را روی موهای خود اجرا کنید، فرق موهایتان را به صورت خیلی کج درست کنید و شروع کنید به گیس کردن موهایتان به مدل تیغ ماهی و به سمت عقب، اینکار را در عرض موهایتان به صورت کامل انجام دهید. موهایتان را تا پایین گوش گیس کنید سپس سرتان را بچرخانید و گیس را تا آن طرف گردن ادامه دهید. در اینجا شما باید آن را به مدل گیس معمولی تبدیل کنید. گیس را در پایین گردن به صورت نامرتب به دور خودش مانند لاک حلزون بپیچید، هر بار که یک دور پیچیدن مو تمام شد، آن را به صورت دایره‌های کوچک‌تر بپیچید. همینطور که به پیچیدن ادامه می‌دهید، به آنها گیره بزنید و سعی کنید هر دایره مو را دقیقاً در شکم دایره قبلی جای دهید. هنگامی که به آخر گیس رسیدید، آن را به سمت داخل دهید و با گیره مویی آن را محکم کنید.

شینیون حلزونی با بافت مو

شینیون بالرینی با گیس

مهم نیست که چند سال دارید، مطمئن باشید که شینیون بالرین کاملاً برای شما مناسب خواهد بود. جهت داشتن این شینیون به روز شده، اولین چیزی که احتیاج دارید، انجام دادن کارهای اصلی است پس پایین گردن موهایتان را به صورت دم اسبی ببندید. حتماً مطمئن شوید که تا جای ممکن صاف و مرتب است. آن دسته سه سانتی‌متری مو را که به صورت دم اسبی بسته‌اید، بگذارید رها بماند، سپس بیشتر آن را با شانه به صورت برعکس شانه کنید و پوش بدهید. آن را دور خودش بپیچانید تا جایی که مانند یک گوجه مرتب شود. بعد از اینکه آن قسمت مو را با گیره مویی ثابت و محکم کردید، باقی موها را گیس کنید و آن تا روی قسمت بیرونی گوجه مو گیس کنید. به آن گیره بزنید سپس به تمام لایه بیرونی مو مقداری اسپری مو باکیفیت بزنید. اگر احساس می‌کنید برای تجربه چیزهای خاص آماده هستید، سعی کنید یک گیس زیر گوجه مو در وسط سر ایجاد کنید.

بالیاژ نقره‌ایی با شینیون بالرینی و بافت مو

فاکس هاوک با گیس ریز

اگر شما برای امتحان کردن مدل مویی جسورانه‌ار آماده هستید که عملاً برای تزئین با اکسسوری‌های جواهردار و نمایشی مناسب باشد، ما با فروتنی کامل این مدل موی الهام گرفته شده از موهاک را برای فصلی پر از عروس به شما پیشنهاد می‌کنیم. بعلاوه برای درست کردن این مدل مو به هیچ وسیله گرمازایی مانند اتو مو احتیاج ندارید. برای اینکه این مدل مو را امتحان کنید، باید موهای دو طراف سر تقسیم بندی و گیس کنید، بگذارید موهای وسط سر خالی از گیس و رها بماند. سپس موهای وسط سر را برای داشتن ظاهری نمایش‌تر بهم ریخته کنید.

مدل موی فاکس هاوک با بافت ریز

گیس دختر روستایی

در اینجا مدل موی جمعی دارید که تنها برای فصل عروسی مناسب نیست. گیس دختر روستایی برای آن دسته از خانم‌هایی مناسب است که موهای خیلی بلند و نازکی دارند، مخصوصاً اگر موهایتان برای حجیم بودن و حالت گرفتن مناسب نیست، به جای اینکه سراسیمه شوید و موهایتان را به صورت گوجه پایین گردن خود ببندید، این گیس را با همین اندازه بزرگ روی دو طرف سر خود انجام دهید، سعی کنید گیس موهایتان شل و پایین باشد. تنها کافیست همین کار را انجام دهید و پایین هر دو گیس را با کش پلاستکی بی‌رنگ ببندید. سپس هر کدام از گیس‌ها را از وسط سرتان رد کنید، بالای گوشتان بیاورید و آن را با گیری مویی محکم کنید، همینطور که مشغول انجام دادن اینکار هستید، دسته‌های گیس را کمی بیرون بکشید تا آنها پهن و شل شوند.

شینیون با بافت مو

شینیون الهام گرفته شده از یال اسب

اگر شما از آن دسته از خانم‌های خوش شانسی هستند که موهای بسیار بلند دارند، حتماً متوجه شده‌اید که هیر استایلیست‌ها با بی‌میلی به موهای شما نگاه می‌کنند. واقعیت این است که گیس کردن موهای خیلی بلند برای هرکسی می‌تواند ترسناک باشد. هرچند اخیراً، ما یک مدل موی زیبا از یال‌ واقعی اسب برای موهای بلند الهام گرفته‌ایم. شینیون الهام گرفته شده از یال اسب را برای مهمانی رسمی بعدی خود امتحان کنید، گیس هلندی را از ابتدای موی دم اسبی شده خود شروع کنید و آن را تا اواسط مو انجام دهید.

شینیون با بافت هلندی

شینیون بهم ریخته با گیس

اگر شما حال و هوای زنده و پرجنب و جوش را ترجیح می‌دهید، باید انتخاب خود را فارغ از میزان فانتزی بودن مراسمی که به آن دعوت هستید، در آغوش بگیرید. ما عاشق این هستیم که چگونه می‌توانید این مدل مو را با هر مدل گیس و ترکیبی انجام دهید، شینیونی آسان و رها در پایین گردن.

شینیون بهم ریخته با بافت

گیس روی فرق سر

اگر موهای شما طبیعی و بدون هیچ رنگی یا خیلی فر است، امتحان کردن مدل مو جدید می‌تواند به نظر ترسناک برسد. به همین دلیل است که ما عشق این شینیوین الاهه مانند با گیس هستیم که گیس آن بعد از مراسم به آسانی باز می‌شود و آسیبی به مو نمی‌زند. برای داشتن این مدل، سعی کنید گیس مو را به نحوه‌ای انجام دهید که به زیبایی دور فرق سرتان پیچیده شود. سپس به آرامی آخر موهای گیس شده را پیچید و آن را تبدیل به گوجه‌ای بزرگ کنید، بعد از محکم کردن آن با گیره مویی کار شما تمام می‌شود. خودتان را سرزنش نکنید اگر بعد از امتحان کردن این استایل  هر روز دلتان خواست که این مدل را انتخاب کنید زیرا این شینیون مدل مویی زیبا است.

شینیون با بافت

موی جمع شده با گیس تیغ ماهی

اگر شما وقت و پول خود را برای رنگ مویی معرکه صرف کرده‌اید، موی جمع شده‌ای را انتخاب کنید که با گیس تیغ ماهی انجام می‌شود. درست کردن این مدل مو با گیس تیغ ماهی وقت زیادی از هیر استاسلیست شما نمی‌گیرد اما این بدان معنی نیست که مدل موهایتان دیگر چشمگیر نخواهد بود.

بافت تیغ ماهی و جمع شده یک طرف سر

شینیون گلی

استایل‌های مورد علاقه ما آنهایی هستند که ظاهرشان به گونه‌ای پیچیده‌تر از نحوه درست کردنشان است. لازم به ذکر است که اگر مدل موی نیمه جمع را بیشتر دوست دارید، شینوین گلی را نیز می‌تواند به آن سبک انجام داد. موهای رو فرق سر خود را پوش دهید و به آن اسپری مو بزنید سپس قبل از اینکه موهای پشت سرتان را مدل دم اسبی ببندید، حتماً اطمینان حاصل کنید که تمام قسمت‌های پوش داده مو به صورت کامل پوشیده شده است. اینجاست که خوش گذارنی آغاز می‌شود. بعد از اینکه دم موهایتان را به سه دسته تقسیم کردید، موهایتان را گیس کنید، با کش ببندید و دسته‌های هرکدام از آنها را بیرون بکشید تا پهن و حجیم شوند.

شینیون با بافت و درست شده به شکل گل

گیس پرنسسی

اگر شما به موهای پیچ خورده، شیک و گیس شده علاقه دارید، این مدل موی پیچیده که برای پرنسس‌ها مناسب است، اسم شما را صدا می‌زند. اگر معمولاً درگیر این هستید که بتوانید راهی برای شینیون کردن موهای بلندتان پیدا کنید، این مدل مو عملاً انتخابی کاربردی و هوشمندانه است.

شینیون با بافت پرنسسی

بیشتر بخوانید: 100 شینیون از سلبریتی‌ها که ارزش دیدن دارد!

مطالب مرتبط