رنگ موی هولوگرافیکی برای داشتن ظاهر رنگین کمانی

رنگ موی هولوگرافیکی برای داشتن ظاهر رنگین کمانی

02 شهریور 1399

با اینکه رنگ موی قهوه ای و بلوند همیشه برای ما دوست داشتنی است، همه ی ما  می خواهیم در مورد انتخاب رنگ مو خلاق باشیم.  ترند آرایش هولوگرافیک شامل هایلایترهای براق، طراحی ناخن رنگین کمانی و سایه چشم های چند وجهی از چندین سال قبل مطرح بوده است. رنگ موهای هولوگرافیکی مخصوص مراسم هالوین و مراسم های خاص بودند اما این روزها ما این رنگ های رنگین کمانی را در هر زمانی از سال انتخاب می کنیم. چه بخواهید رنگ موی هولوگرافیکی موقت داشته باشید یا آن ها را برای رنگ موی همیشگی انتخاب کنید، برای مشاهده مدل های محبوب رنگ های هولوگرافیکی ما در سال 2020 ادامه مطلب زیر را بخوانید.


رنگ  هولوگرافیکی چیست؟


هایلایتر شفاف و درخشان خود را به یاد بیاورید. همانطور که درخشش هایلایتر روی گونه نور را جذب می کند، باعث درخششی چند رنگ روی گونه می شود. آرایشگرهای مو برای طراحی رنگ موی هولوگرافیکی، از مدل آرایش هولوگرافیکی تقلید کردند. آن ها از ترکیب چند رنگ پاستیلی درخشان و چند وجهی استفاده کرند تا زمانی که در مقابل نور قرار می گیرید، رنگ موی شما تغییر کند.


چطور می توان رنگ موی هولوگرافیکی داشت؟


اگر فکر می کنید داشتن موهایی به رنگ های هولوگرافیکی دور از دسترس است، دوباره به تجربه داشتن موهایی به این رنگ فکر کنید. آرایشگری که در این نوع رنگ ها تخصص دارد، به شما در داشتن موهایی با رنگ هولوگرافیکی کمک می کند. قبل از هر کاری آرایشگر موهای شما را روشن می کند تا رنگ موی فعلی شما کمرنگ شود و هنگام رنگ کردن مشخص نباشد. نکته ی قابل توجه این است که روشن کردن مو همیشه کمی به مو آسیب می زند اما آرایشگر می تواند حالت مو و ظاهر آن را قبل از ترک سالن بهبود ببخشد تا تاثیر آسیب روشن کردن کم شود.


چطور از موهای با رنگ فانتزی مراقبت کنیم؟


در خیال، رنگ های هولوگرافیکی همیشه درخشان و پر رنگ باقی می مانند اما اگر به فکر امتحان رنگ موی هولوگرافیکی هستید، باید در مورد روتین مراقبت مو واقع بین و جدی باشید. از آن جایی که رنگ های فانتزی معمولا به سرعت درخشش خود را از دست می دهند، شما برای ترمیم رنگ باید هر چهار تا شش هفته به آرایشگاه مراجعه کنید. در بین هر زمان مراجعه، روتین مراقبتی که در خانه انجام می دهید به حفظ درخشش و رنگ مو کمک می کند.

  • اولین گزینه روتین مراقتی، انتخاب شامپو و نرم کننده مخصوص راقبت از موهای رنگ شده است، مانند شامپو و نرم کننده ماتریکس. این کار با ملایمت موهای شما را تمیز و نرم کرده تا درخشش این رنگ موهای زودگذر را حفظ کند. اگر برای حفظ رنگ مو به محصول دیگری نیاز داشتید، از اسپری رنگ مو برای حفظ رنگ مو به مدت بیشتر و افزایش درخشش ان استفاده کنید  .Total Results Keep Me Vivid Color Lamination Vibrancy مانند اسپری رنگ موی ماتریکس مدل
  • بعد از یک یا دو جلسه ای که برای روشن کردن مو به آرایشگاه می روید، ممکن است مو خشک و آسیب دیده تر از حد معمول به نظر برسد. به همین دلیل ما استفاده از یک ماسک مو به طور هفتگی در روتین مراقبتی مو را پیشنهاد می کنید، مانند ماسک موی. ترکیب این ماسک درخشش و شادابی موهای آسیب دیده را حفظ می کند.Colorlast Deep Treatment Multi use بالیاژ مدل دوست دارید رنگ های هولوگرافیکی را امتحان کنید؟

 16 رنگ موی هولوگرافیکی 


رنگ موی رنگین کمانی مدل تک شاخ‌ها

 می خواهید کودک درون خود را زنده کنید؟ این رنگ مو که از ترکیب چند رنگ هولوگرافیکی درست شده درست مانند یک تک شاخ خیالی جادویی به نظر می رسد.

رنگ موی هولوگرافیکی رنگین کمانی

رنگ موی بلوند اوپال

می خواهید رنگ موی بلوند شما زیباتر به نظر برسد؟ زمانی که این رنگ بلوند پلاتینیومی هولوگرافیکی در برابر نور قرار بگیرد، شاهد تغییر رنگ مو به رنگ مرواریدی درخشان هستید که مطمئنا توجه همه را جلب می کند.

رنگ موی بلوند پلاتینیومی هولوگرافیکی

رنگ موی به رنگ غروب خورشید

در حال حاضر رنگ موهای نئونی پرطرفداراند. این مدل کمک می کند هر دو سبک را امتحان کنید. درست مانند یک غروب درخشان و زیبا، همه ی افراد به رنگ موی جدید شما توجه می کنند.

رنگ موی نئونی هولوگرافیکی

رنگ موی آبی

تغییر رنگ مو به رنگ هولوگرافیکی با انتخاب رنگ آبی برای پایه شروع می شود که به موهای شما حالت درخشش دریا می دهد. اگر به دنبال رنگ مو در تابستان هستید، این رنگ مناسب است.

رنگ موی آبی هولوگرافیکی

هایلایت هولوگرافیکی

اگر مجذوب رنگ هولوگرافیکی برای کل مو نشدید، هایلایت هولوگرافیکی گزینه مناسبی است. این مدل درخشش و حالت چند وجهی به هر نوع رنگ موی پایه معمولی می دهد و نیازی به مراقبت زیاد از مو نیز ندارد.

هایلایت هولوگرافیکی مو

رنگ موی صدفی مرواریدی

اگر می خواهید رنگ های بیشتری در رنگ موی بلوند هولوگرافیکی خود داشته باشید، این مدل را امتحان کنبد. این مدل پلاتینیومی رنگین کمانی با ته رنگ های آبی، صورتی و یاسی پاستیلی مکمل خوبی برای رنگ پوست روشن شما است.

رنگ موی صدفی مرواریدی هولوگرافیکی

رنگ موی آبی ارغوانی

زمانی که صحبت از رنگ های هولوگرافیکی پرطرفدار در سراسر دنیا می رسد، این رنگ اولین گزینه است. اگر به دنبال رنگ موی هولوگرافیک هستید که با پوست تیره شما هماهنگ باشد، از آرایشگر خود بخواهید این مدل آبی-بنفش را روی موهای شما اجرا کند.

رنگ موی آبی ارغوانی هولوگرافیکی

رنگ موی پری دریایی

ایده رنگ موی پری دریایی زیبا است اما اگر به دنبال رنگ مویی درخشان تر هستید، از آرایشگر خود بخواهید مدل پری دریایی را با رنگ های هولوگرافیکی روی موهای شما طراحی کند. ترکیب این رنگ های درخشان روی موهای خیلی بلند بسیار جذاب و زیبا است.

رنگ موی پری دریایی هولوگرافیکی

مدل رنگ هولوگرافیکی روی لبه‌ی مو

اگر به دنبال مدل پرطرفدار برای امتحان موهای هولوگرافیکی هستید، از این مدل استفاده کنید. آرایشگر به جای رنگ کردن کل مو، رنگ موی فانتزی را فقط به انتهای موی شما می زند.

مدل رنگ هولوگرافیکی پایین مو

مدل موی چند رنگ هولوگرافیکی

ما دوست داریم هر لایه مو را رنگی متفاوت کنیم به همین دلیل همیشه به دنبال مدل تازه ای برای داشتن موهای رنگین کمانی هستیم. اگر به دنبال رنگ مویی خلاقانه هستید، از آرایشگر خود بخواهید این مدل را روی موی شما امتحان کند.

رنگ موی هولوگرافیکی لایه‌ای

رنگ موی هولوگرافیکی مدل باب

برای داشتن موهای هولوگرافیکی رنگ به موی بسیار بلند نیاز ندارید. ما عقیده داریم ترکیب رنگ موی چند وجهی با مدل موی باب کوتاه، تا چانه، به همان اندازه تاثیر گذار است.

رنگ موی هولوگرافیکی برای مدل موی باب

بالیاژ

ما متوجه نکته ای شدیم، مراقبت دائمی مو برای هر فرد امکان پذیر نیست. برای حفظ درخشش و شادابی موی هولوگرافیکی خود باید هر چند هفته رنگ را تجدید کنید اما با انتخاب مدل بالیاژ، نیاز به تجدید رتگ دائم مو کمتر می شود.

رنگ موی هولوگرافیکی با تکنیک بالیاژ

مدل رنگ هولوگرافیکی روی رنگ پایه طبیعی

مدل برونته در سال 2020 بسیار پرطرفدار است. برای داشتن موهای هولوگرافیکی لازم نیست کل رنگ موی قهوه ای خود را محو کنید، به جای آن این مدل را انتخاب کنید.  این ترکیب رنگنی کمانی رنگ های آبی، سبز و بنفش همراه با رنگ موی پایه تیره راحت ترین و جذاب ترین راه برای امتحاان رنگ موی هولوگرافیکی است.

رنگ موی هولوگرافیکی روی رنگ طبیعی

رنگ موی آبی و سبز

به رنگ های تناژ سرد علاقه دارید؟ این مدل ترکیب رنگ های آبی و سبز هولوگرافیکی برای همه ی افراد با تناژ پوستی مختلف مناسب است.

رنگ موی آبی و سبز هولوگرافیکی

مدل ریشه‌های روشن و درخشان

ما بیشتر از همیشه طرفدار موهایی با ریشه‌های تیره هستیم اما ریشه‌های هولوگرافیکی رنگ چطور به نظر می‌رسد؟ ترکیب ریشه‌های با رنگ‌های درخشان و رنگ‌های پاستیلی هولوگرافیکی از وسط تا لبه مو یکی از خاص‌ترین راه های امتحان این مدل است.

رنگ موی هولوگرافیکی با ریشه های روشن

بیشتر بخوانید: 12 رنگ موی فانتزی و جذاب از ستاره‌های موسیقی

مطالب مرتبط