رنگ موی قرمز | رنگی برای باکلاس‌ها

رنگ موی قرمز | رنگی برای باکلاس‌ها

03 شهریور 1399

همانطور که همیشه هم گفته می‌شود: «در این دنیا که می‌توانی تبدیل به هر شخصی شوی، یک مو قرمز معرکه باش.» من به طور قطع نمی‌توانم وجود چنین جمله‌ای را تایید کنم اما خواندن این جمله باعث می‌شود که من هم دلم رنگ موی قرمز بخواهد! فرقی نمی‌کند که رنگ موهای شما بلوند، تیره یا چیزی میان این دو باشد، احتمالاً پیش از این چیزهایی در مورد تغییر رنگ موهای خود یاد گرفته‌اید. رنگ موی قرمز نه تنها شاداب و جذاب است بلکه رنگ‌های قرمز زیادی وجود دارد که می‌توانید بسته به سلیقه‌تان یکی از آنها را انتخاب کنید. آیا دوست دارید موهایتان را قرمز کنید اما نمی‌دانید از کجا شروع کنید؟ ما به سراغ سوزی باند، آرتیست و رنگ‌کار حرفه‌ای برند لورآل رفتیم تا به شما رازهای مخفی بعضی از رنگ موهای معرکه‌ای در اطرافتان می‌بینید را به شما بگوییم. به خواندن مقاله ادامه دهید تا علاوه بر توصیه‌های مراقبت از مو، 45 مورد از بهترین ایده‌های رنگ موی قرمز را هم ببینید. 

آنچه در ادامه می‌خوانید:

  1. آیا من می‌توانم رنگ موهایم را قرمز کنم؟
  2. رنگ موی قرمز بعد از محو شدن به چه رنگی تبدیل می‌شود؟
  3. چگونه می‌توانم از محو شدن رنگ موی قرمز جلوگیری کنم؟
  4. آیا رنگ قرمز به مو آسیب می‌زند؟
  5. بهترین رنگ موی قرمز چه رنگی است؟
  6. انواع رنگ موهای قرمز 

آیا من می‌توانم رنگ موهایم را قرمز کنم؟


ما از آن دسته آدمهایی هستیم که اعتقادی قوی به این مسئله داریم که رنگ موهای شما هر چه باشد، می‌توانید با روش مناسب و البته رنگ‌کار حرفه‌ای موهایتان را به هر رنگی که می‌خواهید تبدیل کنید. هر چند، تئوری‌های در این مورد وجود دارد که بسته به رنگ پوست باید مناسب‌ترین رنگ مو را انتخاب کرد. برای آن دسته از خانم‌هایی که رنگ پوستشان روشن‌تر یا خیلی روشن است، رنگ بلوند توت فرنگی و قرمز با تناژ مسی بسیار مناسب است. اگر تناژ رنگ پوست شما سرد است و چشم‌هایی به رنگ آبی یا سبز دارید، رنگ موهای قرمز تیره‌تر مانند زنجبیلی یا بلوطی برای شما مناسب‌تر خواهد بود. برای آن دسته از خانم‌هایی که پوستشان بیشتر تناژ گرم و تیره دارد، رنگ با پایه آبی و قرمز‌های بر پایه ارغوانی بهترین رنگ موی موجود برای شما خواهد بود.      


رنگ موی قرمز بعد از محو شدن به چه رنگی تبدیل می‌شود؟


از آنجایی که رنگ قرمز بیشتر و سریع‌تر از سایر رنگ‌ها تمایل به محو شدن دارد، همه افراد این رنگ را به این عنوان می‌شناسند که یکی از سخت‌ترین رنگ‌ها برای نگهداری است. بسته به اینکه رنگ موی اولیه شما چقدر تیره باشد، رنگ موی قرمز معمولاً به رنگ نارنجی روشن یا قهوه‌ای تیره تبدیل می‌شود.


چگونه می‌توانم از محو شدن رنگ موی قرمز جلوگیری کنم؟


باند به ما اطمینان می‌دهد که با محصولات و روتین مراقبت از موی مناسب، شما می‌توانید کاری کنید که رنگ موهایتان مانند همان روزی که از سالن زیبایی بیرون آمدید، به نظر معرکه و شاداب برسد. برای اینکه رنگ موهایتان را شاداب نگه دارید، باند پیشنهاد می‌کند که شامپو و کاندیشنر همیشگی خود را با محصولاتی عوض کنید که برای مراقبت از موهای رنگ شده ساخته شدند. این استایلست حرفه‌ای شامپو و کاندیشنر برند لورآل مدل L'Oréal Professionnel Vitamino A-OX Color Preserve را به مشتری‌هایش پیشنهاد می‌کند. فرمول این محصولات، محافظی برای رنگ موهایتان در برابر اشعه UV خورشید فراهم می‌کند تا برای مدت طولانی رنگ موهایتان را درخشان نگه دارید. 


آیا رنگ قرمز به مو آسیب می‌زند؟ 


بسته به رنگ قرمزی که انتخاب می‌کنید و البته رنگ زمینه موهایتان، رنگ‌کار ممکن است برای رسیدن به آن رنگ مو موهایتان را دکلره کند. دلکره کردن همیشه باعث آسیب زدن به مو می‌شود اما رنگ‌کارتان به شما کمک خواهد کرد که قبل از بیرون رفتن از آرایشگاه، موهایتان هم سالم به نظر برسند. ما همچنین به شما پیشنهاد می‌کنیم تا ماسک مویی هفتگی مانند ماسک مو برند لورآل مدل like L'Oréal Professionnel Vitamino Color A-OX Moisturizing Masque را به روتین مراقبت از موهایتان اضافه کنید. این ماسک موی تقویت کننده قسمت‌های ضعیف شده و آسیب دیده موهای شما را هدف قرار می‌دهد و دور آنها لایه نازکی می‌پیچد تا در برابر آسیب‌های روزمره از آنها محافظت کند. حالا که دیگر مراقبت‌های لازم از رنگ موی قرمز را یاد گرفتید، وقت آن رسیده است که به آرایشگاه بروید و این رنگ جذاب را امتحان کنید. باند می‌گوید شما باید نوبت‌های رنگ در آرایشگاه را با فواصل هر چهار تا شش هفته یکبار برنامه‌ریزی کنید تا موهایتان ریشه‌گیری شود.   


بهترین رنگ موی قرمز چه رنگی است؟


آیا مشتاق امتحان کردن رنگ موی قرمز و جدید هستید؟ ما شما را سرزنش نمی‌کنیم! هنگامی که نوبت به انتخاب رنگ موی قرمز رویایی می‌رسد، بهترین کار این است که از رنگ کرن موهایتان در خانه خودداری کنید. قرمز به عنوان یکی از بدقلق‌ترین رنگ موها شناخته می‌شود، به همین دلیل ما همیشه به مشتری‌هایمان پیشنهاد می‌کنیم که تغییر رنگ مو به قرمز را در آرایشگاه انجام دهند. آنها می‌توانند با استفاده از رنگ‌های حرفه‌ای فرمول خاصی برایتان بسازند و اینگونه به شما کمک کنند تا سالن آرایشگاه را با بهترین نتیجه ممکن ترک کنید. حالا که دیگر می‌دانید چگونه بهترین رنگ مو را برای خودتان انتخاب و از آن مراقبت کنید، در ادامه 45 رنگ موی قرمز معرکه وجود دارد که لازم است به آنها نگاهی بیندازید!    

بیشتر بخوانید: با این روش، موهایتان را قرمز مخملی کنید!


انواع رنگ موهای قرمز 


رنگ موی قرمز با تناژ نارنجی

اگر شما به دنبال رنگ مویی هستید که شما را خاص کند و هر جا که می‌روید، همه نگاه‌ها را به سمت شما برگرداند، پس شما می‌توانید این رنگ موی قرمز با تناژ نارنجی را انتخاب کنید. این رنگ مو برای آن دسته از خانم‌هایی که تناژ پوستشان تیره‌تر است، عالی به نظر می‌رسد و هنگامی که به آنها مدل ویو ساحلی یا فر باز می‌دهید، چشمگیر می‌شوند.

رنگ موی قرمز با تناژ نارنجی

قرمز دارچینی

برای آن دسته از خانم‌های که رنگ پوستشان متوسط است، رنگ قرمز دارچینی بهترین انتخاب است. این رنگ بسیار وسوسه کننده به نظر می‌رسد و شاید گذشتن از آن دشوار باشد!

رنگ موی قرمز دارچینی

قرمز جیغ

رنگ موی قرمز جیغ یک راه جسورانه برای روشن کردن هر جایی است که می‌روید و به شما حال و هوای دخترهای جوان و باحال را می‌دهد. اگر شما می‌خواهید هر جا که هستید همه توجه‌ها به شما جلب شود، انتخاب این رنگ هرگز نمی‌تواند انتخاب اشتباهی باشد.

رنگ موی قرمز جیغ

قرمز مسی

این رنگ موی قرمز مسی، شما را به یاد پرنسس‌های کلاسیک انیمیشن‌های کمیک می‌اندازد. با این رنگ شما بدون هیچ زحمتی شبیه به شخصیت انیمیشنی مورد علاقه‌تان می‌شوید. نه تنها پررنگ است بلکه درخشندگی بسیار زیادی به شما می‌دهد که حتماً عاشقش خواهید شد.

رنگ موی قرمز مسی

قرمز مرجانی

اگر شما نمی‌توانید تصمیم بگیرید که می‌خواهد رنگ موهایتان را صورتی یا قرمز کنید پس لازم است تا این رنگ موی قرمز مرجانی را امتحان کنید. این رنگ موی جیغ برای انواع رنگ‌های پوست مناسب است و راهی جالب برای نشان دادن شخصیت درخشنده شماست.

رنگ موی قرمز مرجانی

قرمز آتیشی

این رنگ موی دارچینی باعث می‌شود همه سرها به سمت شما چرخیده شود و برای همه کسانی مناسب است که به دنبال یک تغییر بزرگ برای سال جدید در رنگ موهایشان هستند. باند می‌گوید: «این رنگ مو دقیقاً مانند اسمش به نظر می‌رسد و برای افراد بی‌اعتماد به نفس مناسب نیست. اگر شما به دنبال رنگ مویی کاملاً خاص و بی‌نظیر می‌گردید، این رنگ مو مناسب شماست.» باند می‌گوید برای دستیابی به این رنگ موی چشمگیر به رنگ‌کار خود بگویید که زدن رنگ موی دائم و پایدار را از ریشه موهای شما شروع کرده و تمام راه تا پایین موها ادامه دهد. اگر موهای شما به صورت طبیعی تیره است و امیدوار هستید تا موهایتان را به این رنگ پویا و زنده تغییر دهید، رنگ‌کار شما مجبور می‌شود موهای شما را قبل از رنگ کردن با دکلره روشن کند.

بیشتر بخوانید: رنگ موی قرمز شرابي، مناسب روزهاي سرد زمستانی

بلوند با هاله مسی

شما می‌توانید به رنگ بلوند با هاله مسی به عنوان رنگ مویی قرمز برای تازه کارها فکر کنید. این رنگ آنقدری قرمزی دارد که شما بتوانید به صورت رسمی خودتان را مو قرمز بنامید، بعلاوه این رنگ مانند دیگر رنگ‌های قرمز تیره به مراقبت خیلی زیاد احتیاج ندارد. باند می‌گوید: « این تغییر رنگ پر ریسک به مسی و از مسی به قهوه‌ای برای همه اهداف شما مناسب است، از پوشش موهای سفید گرفته تا هایلایت و بهبود بخشیدن به رنگ مو با روشی نیمه دائم.» رنگ بلوند با هاله مسی برای همه رنگ‌های پوست مناسب است. باند می‌گوید: «همه خانم‌ها با انواع رنگ پوست می‌توانند این رنگ موی بلوند با هاله مسی را داشته باشند. میزان روشن یا تیره بودن آن دقیقاً همان چیزی است که برای هر شخص می‌تواند متفاوت باشد تا جوری به نظر بیایید که گویا با این رنگ مو متولد شدید.» اگر موهای شما به صورت طبیعی قهوه‌ای روشن، بلوند تیره یا مسی است، رنگ‌کار شما باید بتواند با تنها یک جلسه رنگ موی شما را به رنگ بلوند با هاله مسی تغییر دهد. اگر رنگ موهای طبیعی شما بسیار متفاوت‌تر از این رنگ مو است، ممکن از قبل از اینکه بتوانید با رنگ مویی رویایی خود از سالن آرایشگاه بیرون بیایید، به چند جلسه رنگ مو احتیاج داشته باشید.

رنگ موی بلوند با هاله مسی

مسی آتیشی

اگر شما شیفته رنگ موی بلوند با هاله مسی شدید اما می‌خواهید آن را به سطح جدیدی ببرید، رنگ مسی آتیشی برای شما بسیار مناسب است. این رنگ موی کاملاً قرمز به شما این تضمین را می‌دهد که امسال دو برابر همیشه از شما تعریف و تمجید بشود. باند می‌گوید تنها راه موجود برای داشتن رنگ مویی که کاملاً مسی آتیشی باشد این است که موهای خود را به صورت یک دست قرمز کنید. او توضیح می‌دهد: «از آنجایی که این رنگ مو بسیار خاص و منحصر به فرد است، انجام تمام مراحل رنگ مو باید به صورت کامل انجام شود.»

رنگ موی مسی آتیشی

شرابی

رنگ موی شرابی برای آن دسته از خانم‌هایی مناسب است که می‌خواهند موهای خود را قرمز کنند اما نمی‌خواهند با موهای تیره خود خدافظی کنند. این رنگِ الهام گرفته شده از شراب ترکیب بسیار زیبایی از رنگ قهوه‌ای تیره، قرمز بورگاندی و قرمز آب آلبالویی است. رنگ موی شرابی جزء یکی از رنگ‌های قرمزی است که به مراقبت کمی نیاز دارد و می‌توان از آن به عنوان مزیتی دیگر برای این رنگ نام برد. اگر می‌خواهید کمی رنگ قرمز به موهای قهوه‌ای تیره خود اضافه کنید، از رنگ‌کارتان بخواهید رنگ قرمز بورگاندی و آلبالویی را به عنوان هایلایت یا آمبره به موهای شما اضافه کند. اگر می‌خواهید موهای شرابی شما خیلی شبیه به رنگ واقعی شراب باشد، باید از رنگ‌کار خود بخواهید که رنگ موی آلبالویی تیره را به تمام موهایتان بزند.

رنگ موی شرابی

بلوند زردآلویی

بلوند زردآلویی دقیقاً نقطه مقابل رنگ موی شرابی است: این رنگ مو برای آن دسته از خانم‌هایی مناسب است که می‌خواهند رنگ موهایشان را قرمز کنند اما نمی‌توانند تصور کنند که باید موهای بلوند خود را کنار بگذارند. اگر رنگ موهای طبیعی شما بلوند است و از آن دسته اشخاصی هستید که همیشه به قرمز کردن رنگ موهایتان فکر می‌کنید، این رنگ کاملاً برای شما مناسب است. برای داشتن این رنگ مو، رنگ‌کار شما لایه‌های نازکی از رنگ زردآلویی با تناژ قرمز را با فویل به موهای بلوند شما اضافه می‌کند. اگر موهای طبیعی شما بلوند نیست، رنگ‌کارتان ابتدا قبل از اینکه رنگ موی رویایی شما را به موهایتان بزند، باید آنها را با دکلره روشن کند. اگر چه دکلره کردن همیشه باعث آسیب زدن به مو می‌شود اما یک رنگ‌کار حرفه‌ای می‌تواند آسیب وارد شده به ظاهر و خود موها را بسیار کم کند.

رنگ موی بلوند زردآلویی

قرمز روشن

اگر بلوند عسلی همان رنگی است که همه خانم‌ها در فصل تابستان امتحانش می‌کنند پس رنگ قرمز روشن نیز همان رنگ مقدس برای طرفداران موی قرمز است. مانند رنگ مسی، رنگ موی قرمز روشن نیز برای آن دسته از خانم‌هایی مناسب است که پوست آنها تناژ بسیار گرمی دارد. هر چند، این رنگ مو بیشتر نزدیک به بلوند است تا مسی و به رنگ بلوند توت فرنگی بسیار نزدیک است. 

رنگ موی قرمز روشن

حنایی تیره

اگر رنگ صورت شما در دسته رنگ‌های گرم قرار می‌گیرد، رنگ موی قرمزی را انتخاب کنید که به طور خاص با این هدف ساخته شده است تا شما را مانند یک الهه برنزه نشان دهد. آن رنگ مو بدون شک حنایی تیره است، ترکیبی چشمگیر از نارنجی و بلوند که باید به ته‌رنگ نارنجی قرمز آن توجه داشته باشید.

رنگ موی حنایی تیره

رنگ موی توت فرنگی

رنگ موهای قرمز و به طور خاص رنگ‌هایی که با بلوند ترکیب می‌شوند، به صورت غیرقابل باوری تابستانه به نظر می‌رسند. توت فرنگی قطعاً یکی از آن رنگ‌های مناسب برای لب دریا رفتن است. نسخه روشن‌تر و بلوندتر رنگ موی مسی در کنار پوست کمی برنزه شده دوست داشتنی به نظر خواهد رسید.

رنگ موی توت فرنگی

قرمز تیره

رنگ موی قرمز تیره، رنگی تیره و درخشان است که برای ترکیب شدن با موهای قرمز یا تیره عالی است و رنگ موها را بیشتر به سمت رنگی مثل زنجبیلی تغییر می‌دهد. بسته به سلیقه و رنگ‌کار شما، این رنگ می‌تواند حاوی هاله‌هایی از رنگ‌های نارنجی، شکلاتی و ارغوانی باشد.

رنگ موی قرمز تیره

آلبالویی

رنگ موی قرمز تیره‌ای را تصور کنید که ناگهان مربای انگور روی کل آن می‌ریزد و از خودش لایه‌ای از رنگ بنفش به جا می‌گذارد، این رنگ دقیقاً همان رنگ موی قرمز آلبالویی است. این رنگ بسیار شاداب و پویا است و در کمال تعجب به همان اندازه که برای بهار مناسب است، برای زمستان نیز زیباست.

رنگ موی آلبالویی

قرمز بورگاندی

همانطور که قرمزی رنگ موی شرابی از اسم آن مشخص است، رنگ موی قرمز بورگاندی هم مانند اسم آن خاص و بی‌نظیر است. این رنگ قهوه‌ای بنفش به صورت متفاوتی به رنگ مو، رنگ شکلاتی تیره می‌دهد. 

رنگ موی قرمز بورگاندی

قرمز بنفش

آیا رنگ موی آلبالویی به اندازه کافی بنفش نیست که شما را راضی کند؟ پس رنگ موی قرمز بنفش را امتحان کنید. از رنگ‌کار خود بخواهید تا رنگ موی شما را به رنگ موهای الهام گرفته شده از انگور تغییر دهد. 

رنگ موی قرمز بنفش

رنگ موی بلوطی

در حالی که رنگ قرمز تیره در دسته رنگ‌های بنفش قرار می‌گیرد، بلوطی بدون شک یک رنگ قرمز واقعی است. این رنگ موی فوق‌العاده نسخه تیره‌تر رنگ موی فندقی است، رنگ‌های قهوه‌ای متوسط و تیره را با قرمز ترکیب کنید تا این رنگ موی درخشنده به دست بیایید که تقریباً مناسب انواع رنگ پوست است.

رنگ موی بلوطی

آلبالویی نوشابه‌ای

مانند رنگ نوشیدنی این رنگ موی الهام گرفته شده از رنگ نوشابه، هاله‌ای از رنگ قرمز را به صورت متفاوتی به موهای قهوه‌ای تیره اضافه می‌کند. این یکی از آن رنگ موهای قرمزی است که استثنائاً به مراقبت زیادی نیاز ندارد و برای آن دسته از خانم‌هایی مناسب است که موهای تیره دارند و دوست دارند موهای خود را از یکنواختی در بیاورند.

رنگ موی آلبالویی نوشابه‌ای

یاقوتی

برخلاف رنگ‌های مسی و توت فرنگی، یاقوتی رنگ قرمز با تناژ سرد است که بیشتر از آلبالو ما را به یاد انار می‌اندازد. رنگ‌های قرمز-آبی روی پوست‌های خیلی روشن و خیلی تیره شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد و ته رنگ پوست را مشخص‌تر می‌کند.

رنگ موی یاقوتی

 قرمز هلویی

رنگ موی قرمز هلویی با تناژ گرم واقعاً مورد توجه قرار گرفته است. تا همین الان، شما به احتمال زیاد این رنگ را در بسیاری از تیوپ‌های رژلب‌های مات، پالت‌های رژگونه و چیزهایی از این دسته دیدید. حالا به جای اینکه آن رنگ را به لب‌هایتان بزنید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که آن را به روشی نیمه دائمی استفاده کنید. 

رنگ موی قرمز هلویی

قرمز قهوه‌ای

اگر شما به دنبال روشی هستید که با راهی تا حد امکان نامحسوس به جمعیت مو قرمزها ملحق شوید، رنگ موی قرمز قهوه‌ای برای شما مناسب است. این رنگ مو از ترکیب کمی رنگ شکلاتی تیره با نارنجی فلفلی و بلوند به دست می‌آید، رنگ‌کار شما رنگ موهایتان را به گونه‌ای تغییر خواهد داد که به سختی می‌توان شما را در دسته افراد مو قرمز قرار داد.

رنگ موی قرمز قهوه‌ای

قرمز صورتی

تا به حال نشده که حتی یک ترند را در رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام ببینیم و عاشق آن نشویم و رنگ موی قرمز-صورتی هم اسثتناء نیست. این رنگ که هر دو رنگ یاقونی و صورتی کمرنگ را درون خود دارد، رنگ مویی با تناژ خیلی سرد و چیزی میان پاستیلی و سرخابی است.

رنگ موی قرمز صورتی

رنگ موی نارنجی خونی

برخلاف رنگ موی صورتی، نارنجی خونی جزو رنگ‌های آب‌دار است. شما به سختی در این رنگ هاله قرمز می‌بینید. به جای آن، رنگی که در وهله اول می‌بینید، بلوند نارنجی است که زیبایی مدرن دارد.

رنگ موی نارنجی خونی

تمشکی

به رنگ موی تمشکی قرمز به عنوان رنگ سرخابی غلیظ فکر کنید که از یک رنگ زمینه تیره و پررنگ به دست می‌آید. این رنگ بسیار جوان پسند و درخشان است.

رنگ موی تمشکی

طلایی قرمز

اگر رنگ‌های کاراملی، عسلی و بلوند توت فرنگی توسط بهترین رنگ‌کار در دنیا با یکدیگر ترکیب شوند، نتیجه آن طلایی قرمز خواهد شد. این رنگ ترکیبی چشمگیر از رنگ‌های گرم و کره‌ای است که آن را برای آن دسته از خانم‌هایی مناسب می‌کند که رنگ پوستشان روشن یا متوسط است.

رنگ موی طلایی قرمز

قرمز کاراملی

اینجا بازهم یکی دیگر از رنگ‌های قرمز را داریم که برای همه مناسب است. این رنگ که تاثیر کاراملی در آن دیده می‌شود و ترکیبی از کمی رنگ خاکستری با قرمز گرم و قهوه‌ای است، برای انواع رنگ پوست مناسب است. به جای اینکه یک سال دیگر را هم با همان رنگ موی قدیمی کاراملی بگذرانید، درخشش شگفت‌انگیر قرمز را به ترکیب موهای خود اضافه کنید.

رنگ موی قرمز کاراملی

رنگ موی غروب آفتاب

اگر شما مشتاق تغییر در رنگ موهای خود هستید، از رنگ موهایی که عجیب به نظر می‌رسند و شامل رنگ‌های هارمونی‌دار با قرمز می‌شوند، نترسید. رنگ موی غروب آفتاب، رنگین کمانی از نارنجی، بنفش و قرمز است در رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام بسیار دیده می‌شود.

رنگ موی غروب آفتاب

دارچینی

اگر شما از آن دسته افراد مشتاق به مد و فشن هستید یا علاقه زیاد به چیزهای خاص دارید، پس به امتحان کردن این رنگ مو فکر کنید. شادابی واقعی این رنگ مو و رنگ قرمز پررنگ آن به گونه‌ای است که هیچکس حتی از فاصله دور هم نمی‌تواند از آن چشم بردارد.

رنگ موی دارچینی

نارنجی سوخته

ما معمولاً کلمه سوخته را با هیچ چیزی که معنای مثبت داشته باشد به کار نمی‌بریم اما این رنگ موی چشمگیر استثنایی برای این قانون است. نارنجی سوخته درخشنده است و رنگ مسی در خودش دارد و به دامنه وسیع و متفاوتی از رنگ‌های پوست می‌آید.

رنگ موی نارنجی سوخته

مارون

اکثر ما رنگ مارون را به عنوان یکی از رنگ‌های دوران مدرسه به یاد می‌آوریم. این رنگ بسیار متفاوت از رنگ کسل کننده لباس‌های ورزشی دوران مدرسه است و شما شوکه می‌شوید از اینکه چقدر رنگ مارون می‌تواند شیک به نظر برسد.

رنگ موی مارون

قهوه‌ای قرمز

اگر رنگ موهای شما به صورت طبیعی تیره است و مشتاق این هستید که تناژ قرمز موهایتان را آشکار کنید، تغییر رنگ ناگهانی موهایتان به قرمز جیغ می‌تواند کمی حس زیاده‌روی کردن به شما بدهد. به جای اینکار، برای تغییر میان دو رنگی که بسیار به یکدیگر نزدیک هستند از رنگ قهوه‌ای قرمز معقول استفاده کنید.

رنگ موی قهوه‌ای قرمز

رنگ موی سبز و قرمز

آیا شما عاشق مراسم کریسمس هستید؟ هیچ چیز مانند رنگ‌های سبز و قرمز نمی‌تواند یادآور مراسم دوست داشتنی کریسمس باشد. هنگامی که رنگ موهای خود را تبدیل به نعنایی و قرمز روشن می‌کنید از اینکه چقدر این رنگ معرکه (و نه فصلی، بلکه متفاوت) به نظر می‌رسد، شگفت زده خواهد شد.

رنگ موی سبز و قرمز

رزگلد

خواهر رنگ صورتی پاستیلی، رزگلد است و همان رنگ موی آشنایی است که هر اینفلوئنسر اینستاگرامی در چند سال اخیر آن را امتحان کرده است. اگر مدت طولانی است که موهایتان رنگ بلوند دارد و به دنبال راهی آسان برای به‌روز کردن موهای خود می‌گردید، رنگ موی رزگلد نام شما را صدا می‌زند.

رنگ موی رزگلد

مگنتا

هر خانمی حداقل باید یکبار به سراغ رنگ موهایی مبالغه‌آمیزی مانند مگنتا برود. مانند یک اکسسوری به‌روز یا یک جفت کفش پاشنه بلند، امتحان کردن این رنگ مو هم تجربه جالبی برای به‌روز کردن و متفاوت کردن ظاهرتان نسبت به قبل است.

رنگ موی مگنتا

رنگ موی آبی و قرمز

آبی و قرمز ممکن است بلافاصله شما را به یاد رقابت‌های سرسختانه طرفدران استقلال و پرسپولیس بیندازد اما این تنها برداشتی نیست که شما می‌توانید از این رنگ داشته باشید. رنگ‌کار شما می‌تواند روی زمینه تیره موهایتان این دو رنگ متضاد را با یکدیگر ترکیب کند.

رنگ موی آبی و قرمز

قرمز جیغ

هنگامی که می‌خواهید رنگ موهایتان را قرمز کنید، همیشه این انتخاب وجود دارد که موهایتان را کلا قرمز کنید. این رنگ موی قرمز جیغ مستقیماً از کتاب‌های کمیک یا رمان‌های جاسوسی بیرون آمده است. ما باید به شما هشدار بدهیم که رنگ موی قرمز یکدست خیلی زود محو می‌شوند، بنابراین شما نیاز دارید تا در مورد روتین مراقبت از موی این رنگ خاص با رنگ‌کار خود مشورت کنید.

رنگ موی قرمز جیغ

رنگ موی ماهاگونی

 این رنگ مو از رنگ آلبالویی الهام گرفته شده است و با رنگ‌های قهوه‌ای تیره و قرمز ترکیب شده و به رنگی تبدیل شده که برای هر سنی مناسب است.

رنگ موی ماهاگونی

بادمجونی

بادمجان تنها یک گیاه خوردنی نیست بلکه شما می‌توانید از آن برای رنگ موهای خود الهام بگیرید و انواع رنگ‌ موهای آن را در شبکه‌های اجتماعی ببینید.

رنگ موی بادمجونی

شرابی مشکی

به این رنگ موی شرابی روی زمینه مشکی نگاه کنید و از آن به عنوان رنگ مویی الهام بخش برای رنگ بعدی موهای خود استفاده کنید. این رنگ موی قرمز آبدار و بسیار شیک، نسخه به روز رنگ موی قرمز است.

رنگ موی شرابی مشکی

آمبره نارنجی و قرمز

هنگامی که برای عوض کردن رنگ موهای خود دو دل هستید، از روش آمبره استفاده کنید. این ترکیب چشمگیر از نارنجی و قرمز به موهای شما جلوه و بُعد خواهد داد و موهای شما را کاملاً به‌روز نگه می‌دارد.

آمبره نارنجی و قرمز

بالیاژ

اگر شما علاقه‌ای ندارید که دائماً و پیوسته به سالن آرایشگاه بروید، این روش رنگ مو را در نظر بگیرید که بیشتر برای رشد کردن ریشه مو مناسب است. روش بالیاژ همیشه انتخابی هوشمندانه است.

بالیاژ مسی مو

زنجبیلی

مانند رنگ ریشه زنجبیل، رنگ موی زنجبیلی هم کاملاً فراموش نشدنی و منحصر به فرد است. رنگ نارنجی پررنگ زنجبیلی، چهره شما را درخشان می‌کند و رنگی مناسب برای تغییر از رنگی مویی زمستانه به بهاره است.

رنگ موی زنجبیلی

هایلایت قرمز روی زمینه مشکی

با اضافه کردن هایلایت قرمز به زمینه مشکی، رنگ موی خود را جادویی کنید. این رنگ موی چشمگیر و درخشنده کاملاً در مورد نمایش دادن مو است.

هایلات قرمز روی زمینه مشکی

قرمز مخملی

این رنگ موی قرمز مخملی و زیبا تنها رنگ مویی ترند نیست بلکه می‌تواند به شیوه زندگی شما تبدیل شود.

رنگ موی قرمز مخملی

بیشتر بخوانید: چطور رنگ موی قرمز را استفاده کنیم؟!

مطالب مرتبط