چگونه با پولوشرت‌ها خوشتیپ شویم؟

چگونه با پولوشرت‌ها خوشتیپ شویم؟

03 شهریور 1399

پولو شرت لباسی است که در عین سادگی همیشه به روز است. شما می‌توانید با این لباس که به عنوان جانشینی کلاسیک‌تر برای تی‌شرت‌ها متداول در نظر گرفته می‌شود، به راحتی تنها با اضافه کردن چند تکه لباس یا اکسسوری به آن، استایلی رسمی یا غیررسمی داشته باشید. پولو شرت با داشتن یقه‌ای منحصر به فرد، دکمه و پارچه‌ای چشمگیر یکی از آن لباس‌هایی است که می‌توانید آن را برای هر موقعیتی بپوشید. فرقی نمی‌کند که دمای هوا بالا برود یا جیوه درون دماسنج پایین بیاید، ما در این مقاله بهترین روش‌ها را برای چگونه پوشیدن پولو شرت گردآوری کرده‌ایم، پس در ادامه مقاله با ما همراه باشید.


بهترین روش‌ برای پوشیدن پولو شرت


پولو شرت آستین بلند

اگرچه پولو شرت در ماه‌های گرم سال بیشتر دیده می‌شود اما بدان معنی نیست که این لباس فقط مختص به فصل تابستان است. هنگامی که دمای هوا پایین می‌آید، پولو شرت آستین بلند عالی به نظر عالی خواهد رسید و شما می‌توانید آن را به روش‌های متفاوتی بپوشید. برای داشتن ظاهری غیررسمی، آن را با شلوار کتان، یک جفت کتونی و کت چرم سِت کنید، این استایل ترکیبی همیشه به روز است که همه آقایان با آن معرکه به نظر خواهند رسید.

پولو شرت آستین بلند

پولو شرت آستین کوتاه

برای اینکه عضله‌های بازوی خود را به روشی شیک و جذاب نشان دهید، پولو شرت آستین کوتاه بپوشید. دیزاین کلاسیک پشت این لباس همیشه به روز است و در ترکیب با شلوار جین، کتان یا حتی شلوار پارچه‌ای عالی به نظر می‌رسد. شما می‌توانید آن را با کت و کفش راحتی بپوشید یا تیپ خود را با پوشیدن یک جفت کفش کتونی و شلوار جین راحت و غیررسمی نگهدارید. شما می‌توانید این لباس شیک را به روش‌ها بسیاری بپوشید، تنها چیزی که شما نیاز دارید کمی اعتماد به نفس است و دیگر استایل شما کامل می‌شود.

پولو شرت آستین کوتاه دیوید بهکام

پولو شرت کتان کلاسیک

پولو شرت در اواخر قرن 10 به بازار آمد و اولین لباسی بود که یقه آن دکمه داشت. این تکه لباس کلاسیک انقلابی در لباس‌های مردانه به پا کرد و آن را به چیزی تبدیل کرد که ما امروز می‌شناسیم پس چرا آنها را با غرور و افتخار نپوشیم؟ استایل متداول پولو شرت یکی از باید‌های هر کمد لباسی است و می‌توان از آن برای برای موقعیت‌های غیررسمی و شیک غیررسمی استفاده کرد. جهت اینکه مطمئن شوید این لباس اندازه شماست، اطمینان حاصل کنید که دکمه‌های آن خیلی پایین نباشد، در غیر این صورت شبیه تی‌شرت یقه هفت به نظر می‌رسد. پولو شرتی را انتخاب کنید که مناسب استایل شما باید و از امتحان کردن رنگ‌های جسورانه نترسید.

پولو شرت کتان

پولو شرت کشباف

پولو شرت کشباف برای ماه‌های گرم‌تر و سردتر سال عالی است. پولو شرت کشباف که از پارچه نخی یا پشمی درست شده است، جنسی نرم و راحت دارد. آنها هنگامی که با کت جیر یا مخملی و شلوار اسلیم تنگ معرکه به نظر می‌رسند و به شما حال و هوای هالیوود سال‌های 1950 را می‌دهند.

پولو شرت کشباف

پولو شرت و شلوار ورزشی

استایل خود را پولو شرت و شلوار ورزشی زیبا و راحت نگهدارید. نیمه بالایی شیک لباس با دکمه‌های راحت کاملاً به استایل شما حال و هوایی غیررسمی می‌دهد. ظاهر خود را با یک جفت کتونی بنددار ساده، کلاه نقاب‌دار و کیف ورزشی کامل کنید. جهت جلوگیری از شلخته به نظر رسیدن، اطیمنان حاصل کنید که لباس‌هایتان اندازه شما و تمیز هستنید، میان داشتن تیپی ورزشی و شلخته تنها مرز باریکی وجود دارد.

ست کردن پولو شرت با شلوار ورزشی

پولو شرت با شلوارک

هنگامی که هوا آنقدر گرم شد که بتوانید لباس‌های تابستانه بپوشید، به دنبال خرید پولو شرت و شلوارک باشید. از شلوارک جین گرفته تا کتان، شما می‌توانید این لباس بسیار شیک را به راحتی با همه چیز سِت کنید. رنگ‌های همرنگ را انتخاب کنید تا تیپی ساده و همیشه به روز داشته باشید البته انتخاب‌های دیگری هم دارید. برای روزهای غیررسمی، دکمه‌های پولو شرت خود را باز بگذارید و مطمئن شوید که آن کاملاً اندازه شماست.

ست کردن پولو شرت با شلوارک

پولو شرت با کت

از یک مهمانی شام دوستانه گرفته تا ملاقات‌های کاری در روزهای کاری غیررسمی، پولو شرت و کت خیلی با یکدیگر عالی به نظر می‌رسند. برای مراسم‌های رسمی‌تر، پولو شرت سفید یا مشکی را با کت و شلوار مشکی بپوشید. جهت اضافه کردن کمی تنوع به این ترکیب، سعی کنید از پولو شرت‌های رنگی استفاده کنید تا در میان مردم متفاوت باشد.

ست کردن پولو شرت با کت

پولو شرت با شلوار کتان

شلوار کتان چیزی میان نیمه رسمی و غیررسمی شیک است و برای کامل کردن استایل شما با پولو شرت عالی است. برای اینکه ظاهر خود را تمیز و شیک نگهدارید، پولو شرت خود را به صورت نیمه وارد شلوار خود کنید و این استایل را با پوشیدن یک جفت کتونی سفید، کفش راحتی، کالج یا کفش دربی کامل کنید.

ست کردن پولو شرت با شلوار کتان

استایل غیررسمی

پولو شرت انتخابی ایده‌آل برای موقعیت‌های غیررسمی است. آنها هنگامی که با شلوار جین، ورزشی یا شلوارک ست می‌شوند، عالی به نظر می‌رسند. شما همچنین برای انتخاب استایل گزینه‌های زیادی پیشرو دارید، مانند کفش راحتی، کتونی، کفش کالج و کفش تابستانه برای داشتن حال و هوایی ساحلی و راحت.

استایل غیررسمی با پولو شرت

غیررسمی شیک

شما می‌توانید با استفاده از ترکیب پولو شرت، شلوار و کت حال و هوایی راحت و بی‌خیال به هر ظاهر غیررسمی شیکی بدهید. پولو شرت نسبت به تی‌شرت‌های ساده متدوال انتخابی شیک‌تر است و می‌توان آن را، بسته به موقعیت، به سادگی به حالت رسمی یا غیررسمی پوشید. رنگ‌های تیره‌تر مانند آبی تیره، خاکستری و ذغالی ترکیبی راحت و آسان برای داشتن ظاهری مرتب و شیک است اما از وارد کردن کمی رنگ روشن به استایلتان نترسید تا واقعاً بتوانید در میان دیگران متفاوت و خاص باشید.

استایل غیررسمی با پولوشرت


چگونه پوشیدن پولو شرت


  • شما به راحتی می‌توانید با بستن دکمه‌های پولو شرت استایلتان را مرتب نگه دارید.
  • پولو شرتی که کاملاً اندازه شما است، نباید خیلی تنگ یا گشاد باشد، پس مطمئین شوید که به راحتی می‌توانید بدن خود را در لباس خود حرکت دهید.
  • برای مراسم‌های رسمی، بهترین کار گذاشتن پولو شرت داخل شلوار است.
  • با اضافه کردن کت به پولو شرت آن را به لباسی رسمی یا غیررسمی تبدیل کنید.

بیشتر بخوانید: پیشنهاداتی برای خوشتیپ شدن آقایان

مطالب مرتبط