رنگ‌ لاک‌های ساده، جذاب ولی متفاوت!

رنگ‌ لاک‌های ساده، جذاب ولی متفاوت!

05 شهریور 1399

لاک ناخن با رنگ‌های ساده قطعاً برای هر رویدادی مناسب است از جشن تولد گرفته تا یک روز کاری. درست مانند یک رژ لب جسورانه قرمز و پیراهن کوتاه مشکی، رنگ لاک ساده هم به عنوان یکی از نمادهای ظاهر کلاسیک شناخته می‌شود. اگر‌ می‌خواهید ظاهر ناخن هایتان کشیده‌تر و بلندتر از چیزی که هست به نظر برسد، بهترین انتخاب برای شما استفاده از یک لاک ساده با رنگ طبیعی است. با این حال برای آن که ناخن‌هایتان بهترین جلوه ممکن را داشته باشند، باید از رنگ لاکی که با تنالیته پوست‌تان همخوانی داشته باشد استفاده کنید.

ناخن‌های نود و طلایی

لاک ساده با تزئینات طلایی دستان شما را به یک شاهکار تبدیل می‌کند. این ظاهر برای مناسبت‌های رسمی مانند جشن عروسی بسیار مناسب است. لاک‌های نود در رنگ‌های متعددی در دسترس خانم‌ها قرار دارند. در اینجا ایده‌هایی برای طراحی ناخن‌های‌تان با استفاده از رنگ‌های نود ارائه داده‌ایم تا بتوانید از آن‌ها الهام بگیرید. آنها را ببینید!

 لاک صورتی نود با دیزاینهندسی

لاک صورتی با فرنچ طلایی

لاک صورتی و طلایی

لاک سفید

لاک‌های ساده با رنگ‌های نود صرف نظر از سن و سال و تنالیته رنگ پوست، برای هر زنی مناسب هستند. شاید دلیل محبوبیت بیش از حد این لاک‌ها هم همین مورد باشد. این لاک‌ها همیشه باکلاس، شیک و جذاب هستند. اضافه کردن رنگ سفید به این لاک‌های ساده آن‌ها را بیشتر باب مد می‌کند. کافی است که کمی زرق و برق و سنگ‌های تزیینی به آن اضافه کنید تا شما را مرکز همه توجه‌ها کند.

لاک صورتی و سفید با دیزاین اکلیلی

لاک با تنالیته بنفش

لاک نود با دیزاین سنگ تزیینی

لاک ناخن صورتی ساده

باور کنید، لاک صورتی ساده ظاهر شما را دخترانه‌تر، دراماتیک‌تر و زنانه‌تر‌ می‌کند. این طرح‌های هنری با استفاده از لاک صورتی فوق‌العاده هستند. سنگ‌های تزیینی، کریستال‌ها و گل‌های سه بعدی آن‌ها باعث شده است که کاملا متفاوت باشند. به یاد داشته باشید که بهترین روش برای آن که مطمئن شوید رنگ‌ لاکی مناسب شما هست یا نه آن است که آن را روی دست‌هایتان امتحان کنید، بنابراین تنبلی را کنار بگذارید و چند طرح مختلف را امتحان کنید.

لاک صورتی با دیزاین گل چینی

لاک صورتی با دیزاین اکلیل نقره ای

لاک صورتی نود

طرح‌های با استفاده از لاک ساده برای ناخن‌های کوتاه

طرح‌های ساده بر روی ناخن‌های کوتاه هم فوق‌العاده‌ می‌شوند، موافق نیستید؟ یکی از طرح‌های پیشنهادی ما را برای تکمیل کردن ظاهر امروز‌تان انتخاب کنید. اگر لاک‌های ساده به نظرتان خسته‌کننده‌ می‌آیند،‌ می‌توانید از بین گزینه‌های مختلف شامل نقطه‌ها، خط‌ها و طرح‌های مختلف، چیزی به آن‌ها اضافه کنید.

لاک نود با دیزاین ساده برای ناخن کوتاه

لاک هلویی نود با دیزاین دریم کچر

لاک نود با دیزاین خال خالی

ناخن‌های کوتاه با سنگ‌های تزیینی

 ناخن‌های کوتاه با لاک ساده و سنگ‌های تزیینی، شما را به ملکه جادویی تبدیل می‌کند. کافی است تخیل خودتان را با ایده‌های فوق‌العاده ما ترکیب کنید تا بهترین طراحی ممکن را به دست بیاورید.

لاک نود با دیزاین سنگ تزیینی

لاک نود با سنگ تزیینی

لاک نود با سنگ‌ تزیینی

طرح‌های هنری بر روی لاک ناخن ساده

 استفاده کردن از مروارید‌ها و تزئینات سه بعدی بر روی ناخن‌های بالا که ساده بهترین ایده برای حضور در یک پارتی است. این ناخن‌ها در پارتی‌های شبانه‌ می‌درخشند و همه نگاه‌ها را به سوی خود‌ می‌کشاند. استفاده کردن از سنگ‌های تزئیناتی درخشان هم ایده بدی نیست.

لاک نود با سنگ تزیینی

لاک نود با دیزاین سنگ تزیینی

لاک نود با دیزاین سنگ تزیینی

بهترین لاک‌های ساده با رنگ نود

‌می‌توانید با استفاده از اکلیل و سنگ‌های درخشان به لاک‌های ساده‌تان جان تازه‌ای ببخشید، اما باید حواس‌تان باشد که در این کار زیاده‌روی نکنید. ایده‌های فوق‌العاده زیر را ببینید تا متوجه منظور ما شوید.

لاک نود

لاک نود با دیزاین سنگ تزیینی

بیشتر بخوانید: 25 مدل ناخن با لاک نود و اکلیلی که شیفته‌اش می‌شوید

مطالب مرتبط