با این 45 میکاپ رمانتیک، خاص‌ترین عروس سال شوید

با این 45 میکاپ رمانتیک، خاص‌ترین عروس سال شوید

07 شهریور 1399

فرقی نمی‌کند که شما همه جزئیات روز عروسیتان را تا آنجایی که یادتان می‌آید، تصور کرده باشید یا احساس کنید مانند کودکی هستید که با برنامه‌ریزی چنین مراسم مهمی وحشت زده شده است، هنگامی که صحبت از بزرگترین روز زندگی شما می‌شود، آرایش صورت باید آخرین چیزی باشد که شما را مضطرب می‌کند. از آن عروس‌هایی که دوست دارند ظاهر طبیعی خود را نگهدارند گرفته تا آنهایی که احساس می‌کنند احتیاج به آرایش غلیظ دارند، در این مقاله آنقدر الهام بخشی وجود دارد که برای همه سلیقه‌ها کافی باشد. در ادامه، ما بهترین و زیباترین میکاپ‌ها را برای روز عروسی شما گردآوری کردیم، هر چیزی که نیاز دارید همین جاست. پس در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

الهه برنز اسموکی

آرایش چشم برنز اسموکی که با رژلب نود سِت شده است با پیراهن سفید (یا در واقع هر رنگ پیراهنی) زیبا به نظر می‌رسد و برای میکاپ عروس مناسب است زیرا بسیار شیک و طبیعی است. از سایه چشم برنز به عنوان رنگ زمینه استفاده کنید و سپس باقی آرایش را روی آن بنا کنید. اینگونه آرایش را برای هر رنگ دیگری که تصمیم به اضافه کردن آن داشته باشید، عالی می‌کنید.

آرایش چشم اسموکی برنز با رژلب نود

آرایش چشم اسموکی

سایه چشم زغالی و طوسی و خط چشم مشکی که با رژگونه صورتی ملیح سِت شده است، ترکیبی زیبا و مناسب برای آرایش عروس است. اگر می‌خواهد به طور خاص میکاپی اسموکی درست کنید، ابتدا سایه چشم را بزنید و مطمئن شوید که اگر پودرهای سایه از پشت چشم پایین ریختند، قبل از انجام دادن باقی میکاپ مانند فاندیشن و کانسیلر، حتماً آنها را پاک کنید.

سایه چشم زغالی با خط چشم مشکی

ملکه رنگ‌های زمینی و خنثی

رنگ‌های خنثی با تناژ رنگ زمینی روی چشم‌ و لب‌ها که با رژگونه صورتی و هایلایت سِت شده است، نشان می‌دهد که بهترین راه برای ترکیب آرایش شما با لباس روز عروسیتان این است که به صورت کامل در میکاپ خود از رنگ‌های خنثی استفاده کنید. برای داشتن پوستی یک نواخت، می‌توانید فاندیشن مایع خود را با براش برند یوبی مدل Yubi Beauty's Buff and Blend Duo روی پوست صورتتان استفاده کنید تا فاندیشن بدون هیچ خطی روی پوستتان پخش شود.

میکاپ نود

زیبایی طبیعی

آرایش طبیعی برای روز عروسی بسیار رایج است زیرا بیشتر اوقات عروس‌ها می‌خواهند شبیه به خودشان باشند و فقط کمی ظاهر خود را زیباتر کنند. این میکاپ شامل رنگ‌های زیبا و طبیعی روی پوست و لب است و کمی جزئیات ظریف و نمایشی به چشم‌ها اضافه می‌کند. رژلب مایع و مژه مصنوعی به شما کمک خواهند کرد تا چنین آرایشی را انجام دهید، شما عاشق احساس خاصی خواهید شد که این آرایش به شما می‌دهد.

میکاپ طبیعی

مات، ملایم و صورتی

رنگ‌های مات و صورتی که در این عکس به تصویر کشیده شدند، ملیح و زیبا هستند، پوست و لب‌ها به صورت ملایم کانتور شده که این آرایش را معرکه می‌کند. همچنین مهم است به این مسئله توجه کنید که چقدر ابروها به زیبایی حالت داده شدند. از همان رنگ برای گونه و لب استفاده کنید تا آرایش شما کاملاً حال و هوایی طبیعی داشته باشد و همه چیز به خوبی همان چیزی باشد که برای آرایش عروسی خود برنامه‌ریزی کرده بودید. برای رنگ ملایم و صورتی گونه می‌توانید از رژگونه برند لومن مدل Lumene Invisible Illumination Watercolor Blush استفاده کنید.

میکاپ صورتی ملایم

لمس درخشندگی

سایه چشم شکلاتی تیره اسموکی و خط چشم مشکی در موازات مژه‌های جدا از هم سایه چشمی براق به شما می‌دهد که به نظر خیلی پیچیده نمی‌رسد. با آن سایه پوست براق و رژلب نود صورتی اضافه کنید و دیگر شما  آماده را رفتن در سالن عروسی خود خواهید بود. اگر لباس عروس شما دکلته و بدون بند است، می‌تواند شانه و قفسه سینه بدون پوشش خود را نیز با هایلایتر بدن برند آلِوِن مدل ALLEVEN London Colour Shield Glow Luminzing Body Enhancer و روغن برند بتینگ کالچر مدل Bathing Culture  Outer Being Face and Body Oil هایلایت کنید.

سایه چشم شکلاتی تیره با رژلب نوذد

بیشتر بخوانید: 36 ایده برای انتخاب یک آرایش طبیعی ویژه روز عروسی

زیبایی محبوب

رژلبی با رنگ جسورانه برای لب‌ها به همراه خط چشمی باریک و گونه‌هایی گل انداخته، راهی عالی برای این است که در روز عروسیتان میکاپی بی‌نقص داشته باشید، مخصوصاً اگر جشن عروسیتان در فضای باز برگزار می‌شود و هوا گرم است. تعدادی رنگ مختلف رژ را امتحان کنید تا مطمئن شوید که رنگ مناسب پوست خود و آن رنگ که عاشقش هستید را پیدا می‌کنید. این میکاپ آرایشی ساده است که در طول تمام روز خاص زندگیتان خراب نمی‌شود و همچنین برای عکسبرداری زیباست. برای داشتن لب‌هایی با رنگ زیبا می‌تواند از رژلب برند برمینرالز مدل Bare Minerals Mineralist Lipstick با رنگ Abundance استفاده کنید.

میکاپ ساده و طبیعی

درخشندگی سلطنتی

پوست گل انداخته با میزان کافی از هایلایتر و مژه به ما نشان خواهد داد که چقدر آرایش کم می‌تواند برای روز عروسی بهتر باشد و ما هم دقیقاً به همین علت این مقاله نوشتیم. آن دسته ار عروس خانم‌هایی که مژه بلندتر می‌خواهند، اضافه کردن مژه مصنوعی به چشم‌ها راه‌حلی سریع و موثر است، اگر شما از طرفداران آرایش مینیمالیستی هستید، داشتن چنین رنگ‌های طبیعی روی گونه و لب‌هایتان یکی از آن آرایش‌های ملیحی می‌شود که شما عاشق آن می‌شوید. مژه مصنوعی‌های برند House of Lashes با چندین حالت مختلف در بازار موجود هستند و می‌توانند نیازهایتان را برآورده کنند.

میکاپ ساده و طبیعی

لب‌های آتشین

اگر شما جسارت این را دارید که رنگی به جز نود یا صورتی ملایم را به عنوان رنگ رژلب خود انتخاب کنید، رژلب قرمز کلاسیک شیکی میکاپ روز عروسی شما را به سطح جدیدی می‌برد. با خط چشمی پهن و جزئیاتی ظریف و همچنین گونه‌های هایلایت شده، لب‌های قرمز شما در مرکز توجه باقی خواهند ماند. مطمئن شوید که با خط لبی همرنگ رژتان به لب‌هایتان حالت می‌دهید تا اطمینان داشته باشید که رژ تنها در محدوده لب‌های شما باقی می‌ماند و فراتر از آن نمی‌رود.

 رژلب قرمز کلاسیک

آرایشی نمایشی

در این میکاپ دیگر کمبود رنگ نخواهید داشت، این رژلب زرشکی با خط چشمی گرافیکی روشی جسورانه برای ابراز کردن شخصیت خودتان در روز عروسی خواهد بود و بهترین و عالی انتخاب است. هایلایت کردن گوشه داخلی چشم‌های به چشم‌هایتان کمک می‌کند تا بیشتر در چشم باشند، همچنین تمرین کردن حالت خط چشم مناسب چشمتان قبل از روز عروسی به شما کمک می‌کند تا دقیقاً همان آرایش و احساسی را داشته باشید که به دنبالش بودید. آیا به دنبال رژلبی زرشکی رنگ می‌کردید؟ رژلب برند اوکوین با مدل out Kevyn Aucoin's Unforgettable Lipstick و رنگ Bloodroses را در نظر داشته باشید.

رژلب زرشکی با خط چشمی گرافیکی

درخشندگی هلویی

پوست برنز طبیعی با درخشش هلویی رنگ برای آرایش روزمره عالی به نظر می‌رسد اما اگر شما تصمیم دارید تا این آریش را در روز عروسی خود داشته باشید، پس این میکاپ می‌تواند همه آن چیزی باشد که شما برای آرایش روز عروسی خود احتیاج دارد. پالتی یک رنگ و ملایم از رنگ‌های خنثی با مقداری زیادی ریمل سِت شده است تا چشمان شما را زیباتر کند. این میکاپ باعث می‌شود تا هنگام راه رفتن در سالن عروسیتان همه سرها به سمت شما چرخیده شود.

میکاپ هلویی

درخشش بی‌همتا

مهم نیست که شما چه شخصیتی دارید، آرایش خیس و براق برای پوست همیشه ایده خوبی برای روز عروسی شما است، پس پیدا کردن مناسب‌ترین هایلایتر برای خودتان از اهمیت زیادی برخوردار است. از هایلایترهای مایع گرفته تا پودری، همه آنها را امتحان کنید و آن هایلایتری را پیدا کنید که از همه بیشتر برای شما مناسب باشد. هایلایت کردن استخوان ابرو و گونه مانند این عکس در آخر ظاهر آریش همه عروس‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد. پودر هایلایتر برند بکا می‌توانند چنین کاری را برای میکاپ شما انجام دهد.

میکاپ براق با هایلایتر

اسموکی ملایم

سایه چشم اسموکی ملایم خود را روی خط مژه بالا انجام دهید و به مرحله مهم بعدی یعنی پوست براق و رژلب نود بروید. این سایه ثابت می‌کند که شما می‌توانید بدون انجام آرایش کامل اسموکی به چشم‌های خود بعد و جلود اضافه کنید. استفاده از رنگ شکلاتی تغییری زیبا در رنگ‌های روزمره مشکی و قهوه‌ای است.

آرایش چشم اسموکی ملایم

آرایش چشم رنگی

داشتن سایه‌ای که رنگ چشم‌های شما را زیباتر کند، ترفندی زیبا برای میکاپ عروس است و ترکیب رنگ‌های بسیار زیادی وجود دارد که می‌توانند اینکار را انجام دهند. رنگ ارغوانی روشن و ملایم استفاده شده در این میکاپ بسیار دلنشین است و به چشم‌ها اجازه می‌دهد تا در مرکز توجه باشند و باقی میکاپ به نظر تمیز و ساده می‌رسد. جهت بازسازی این آرایش برای چشم رنگی که قسمت اصلی این میکاپ است، از رنگ هلویی پالت اصلاح رنگ خود برای پوشش دادن هرگونه هاله سیاه چشم استفاده کنید و سپس روی آن رنگ هلویی را با کانسیلری یک شماره از رنگ پوست خود روشن‌تر پوشش دهید.

میکاپ هلویی برای چشم‌های رنگی

متالیک رویایی

سایه‌های متالیک روی پلک می‌توانند درخشندگی و بعد به آرایش اضافه کنند و تغییری زیبا در سایه‌های مات هستند. اطراف سایه متالیک را با رنگ صورتی ملیح پوشش دهید تا به اندازه کافی برجسته شود، سپس لب‌های براق نیز در آخر باقی میکاپ صورت شما را متعادل می‌کند.

سایه چشم متالیک و رژلب صورتی ملیح

تمشکی پرجلوه

لب‌های تمشکی برای هر جشن عروسی چشمگیر هستند و اگر نسخه کمرنگی‌تری از همان رنگ با رژگونه و سایه چشم خود سِت کنید، صادقانه بگویم، حتی بهتر هم می‌شود. استفاده از رنگ مشابه آرایش شما را منسجم‌تر می‌کند و همچنین اضافه کردن کمی رنگ به سایه چشم‌هایتان به هیچکس آسیبی نمی‌رساند. این میکاپ می‌تواند انتخابی موفقیت آمیز برای روز عروسی شما باشد. رژگونه مایع برند Kjaer Weis رنگ تمشکی زیبایی به گونه‌های شما می‌دهد.

رژلب تمشکی

درخشنده و جسورانه

سایه چشم براق که با رژلبی پررنگ و تیره سِت شده است به اندازه کافی شما را در روز عروسیتان شکوهمند می‌کند و همیشه اضافه کردن کمی درخشندگی برای نشان دادن خوشحالی در صورتتان جالب است. سایه‌ای ملایم و براق را با انگشت یا براش به پلک‌هایتان بزنید و اکلیل‌های سایه که ممکن از روی باقی صورتتان ریخته باشد را قبل از انجام ادامه آرایش پاک کنید.

رژلب قرمز تیره

تمشکی ملایم

در حالی که رژلب تمشکی ملایم به میکاپ شما رنگ اضافه می‌کند، رنگ‌های با تناژ گرم و زمینی چشم‌ها را در برگرفته و این میکاپ را برای هر شخص آماده ازدواج مناسب می‌کند. آرایش سایه چشم را ادامه دهید و همانظور که می‌توانید ببینید باید کمی سایه زیر خط مژه پایین بزنید تا چشم‌های خود را با ظرافت و ملایمت زیباتر کنید، حالت لب‌ها نیز کاملاً بی‌نقص است.

رژلب تمشکی ملایم

صورتی فکر کنید

برای داشتن آرایش عروسی ایده‌ال صورتی فکر کنید. همانطور که خودتان هم در عکس می‌توانید ببینید ردپای رنگ ملیح صورتی روی چشم‌ها، گونه‌ها و به عنوان رژ روی لب‌ها دیده می‌شود. در حالی که رنگ لب‌ها براق است و گونه‌ها به زیبایی می‌درخشند، میکاپ چشم به خوبی با آرایش ترکیب شده است.

میکاپ صورتی

درخشش رزگلد

سایه چشم رزگلد برای بسیاری از رنگ‌های پوست مناسب است و مقداری کمی درخشندگی این اجازه را به باقی آرایش شما می‌دهد تا کمرنگ و طبیعی بماند. کار خود را با زدن رژگونه روی گونه‌ها ادامه دهید و رژی بسیار ملیح و کمرنگ به لب‌های خود بزنید، این میکاپ شیک با دیگر رنگ‌ها نیز زیبا و بی‌نقص می‌شود. میکاپ درخشش رزگلد برای آن دسته از عروس خانم‌هایی مناسب است که می‌خواهند در روز عروسی خود بدون زیاده‌روی کردن چیزی جدید را امتحان کنند.

سایه چشم رزگلد

میکاپ تک رنگ

انواع مختلف رنگ قرمز درخشان برای پلک‌ها و گونه‌ها به اندازه کافی به پوست رنگ شما می‌دهد تا پوستتان را درخشان و میکاپ شما را خاص و زیبا کند. هنگامی که می‌خواهید آرایشی با ظاهر تک رنگ داشته باشید، لوازم آرایش چند منظوره‌ای را در نظر داشته باشید که می‌توانید از آنها برای پلک، لب و گونه‌ها استفاده کنید، این محصولات کمکی بزرگ برای این نوع میکاپ‌ها خواهند بود و استفاده از آنها راحت و جامع است. رنگ لب‌ها نسبت به باقی میکاپ روشن‌تر است که اجازه می‌دهد چشم‌ها و پوست به زیبایی در مرکز توجه باشند.

میکاپ قرمز

مسی براق

سایه چشم مسی براق، ابروهای پهن و اندکی درخشش روی لب‌ها الهام بخش ما از ترندهای اخیر است. مسی رنگی غیرمنتظره برای درخشان کردن چشم شماست و به اندازه کافی از رنگ‌های برنز و طلایی متفاوت است. کرم مخصوص ابرو را میان ابروهایان با براش مخصوص ابرو بزنید تا مطمئن شوید که تارهای ابروهایتان سرجای خود می‌مانند و حالت خود را تمام طول روز نگه می‌دارند.

میکاپ مسی براق

عشق یاسی

مقداری رژ یاسی روی لب با سایه نقره‌ای رو چشم‌ها به شما اجازه می‌دهد تا ترکیب رنگی متفاوتی را امتحان کنید که به معنای واقعی می‌تواند به هرکسی احساس شیک بودن بدهد. رژلب یاسی جایگزینی معرکه برای رژهای رایج با رنگ‌هایی مانند صورتی یا ارغوانی است. برای مرحله آخر و کامل کردن آرایش، از اسپری فیکساتور استفاده کنید تا باعث شود میکاپ شما در تمام طول روز (و شب) دست نخورده باقی بماند و هیچ چیز در آرایش شما سیاه یا کمرنگ نشود.

رژلب یاسی با سایه نقره‌ای

درخشی از جنس رنگ سربی

سایه سربی روی پلک که در سایه‌ مشکی بیرون پلک محو شده است، ظاهری چشمگیر و زیبا دارد و مخصوصاً با لباس‌ عروس در شب عالی به نظر می‌رسد. هنگامی که میکاپ شما کامل شد، برای اینکه رنگ روی پلک زیباتر شود، لایه‌ای اضافه از سایه روی آن بزنید تا درخشانی چشم‌ها پایدار و مشخص‌تر شود.

سایه چشم سربی

زیبایی جاودان

درحالی که رنگ تاج خروسی روی چشم، گونه و لب‌ها، میکاپی کاملاً متناسب و منسجم را درست می‌کند، حال و هوایی رمانتیک نیز به آرایش روز عروسی شما می‌دهد. از آنجایی که رنگ‌های مختلفی از صورتی وجود دارد، آن رنگی را پیدا کنید که برای رنگ پوست شما بهترین است و به شما کمک می‌کند تا مطمئن باشید که شما در بهترین حالت خود هستید و احساسی عالی دارید.

میکاپ صورتی کم‌رنگ

زیبایی از جنس طلا

پلک‌های طلایی که ظاهری فویل مانند دارند میکاپ روز عروسی شما را تا جایی که امکان دارد فانتزی می‌کنند و برای پوست‌های تیره بی‌نظیر هستند. خط چشم مشکی اضافه شده به زیر چشم‌ها به آنها جلوه بیشتری می‌دهد و رنگ تمشکی تیره روی لب‌ها مکمل رنگ‌های دیگر میکاپ است. استفاده از خط چشمی ضدآب به شما این اطمینان را می‌دهد که خط چشم شما در تمام طول روز و شب خراب یا سیاه نمی‌شود.

سایه چشم طلایی

سایه چشم ملایم و براق

سایه چشمی که در اینجا استفاده شده حال و هوایی ملایم و براق دارد. رنگ صورتی روی پلک‌ها و خط چشمی که در گوشه بیرونی چشم اسموکی می‌شود، جلوه و عمق کافی برای رسمی شدن این میکاپ را فراهم می‌کند. بسته به انتخاب و سلیقه خودتان می‌توانید هر رنگ کمرنگی که به سایه چشم شما می‌آید را روی گونه‌های خود بزنید تا میکاپ شما تمام و ظاهرتان کامل شود.

سایه چشمصورتی اسموکی با رژلب صورتی

لب‌های سرخ

رژلب قرمز در انواع فرم‌ها و رنگ‌ها وجود دارد و این رژ قرمز با تناژ نارنجی که با خط چشم مشکی و سایه چشم براق سِت شده است، تغییری مدرن در میکاپ‌های سنتی عروس است. هنگامی که صحبت از داشتن رژلبی جسورانه می‌شود، مهمترین نکته این است که مطمئن شوید آن رژ حتماً بادوام و 24 ساعته است، پاک نمی‌شود یا رنگ آن تغییر نمی‌کند.

رژلب قرمز

عروس ساعات طلایی

اگر شما برنامه دارید تا عروسی خود در فصل تابستان و در فضای آزاد برگزار کنید، حتماً ساعات پرنور (اگر بخواهیم خیلی دقیق بگوییم، غروب آفتاب) که مورد علاقه همگان است و زیباترین ساعات روز است، در طول مراسم عروسی شما اتفاق خواهد افتاد. آن نور پررنگ و طلایی به پوست شما می‌تابد و می‌تواند واقعاً رنگ‌ها را مانند چیزی که در عکس اینجا می‌بینید، زیباتر کند. چه چیزی برای این میکاپ لازم است؟ حتماً مطمئن شوید که از هایلایتر به اندازه کافی استفاده کردید تا صورتتان در نور خورشید بدرخشد.

میکاپ طبیعی

ارغوانی ساده

سایه ارغوانی و صورتی چشم‌ها را دلربا می‌کند و این در حالی است که کانتور روشن روی گونه و رژلب نود باقی کار را انجام می‌دهد. سایه چشم را کاملاً تا استخوان ابرو محو کنید تا پشت چشم شما یک دست بشود و کار خود را با هر رژ نودی که ترجیح می‌دهید، تمام کنید.

سایه چشم ارغوانی و صورتی

طوسی کمرنگ و یک تکه

سایه چشم‌های مات در انواع رنگ‌ها موجود هستنید و بازهم این آرایش چشم طوسی کمرنگ و یک تکه بلافاصله چشم ما را گرفت زیرا به خوبی با سایه ملایم‌تر وسط پلک ترکیب شده است و آرایش چشمی چند بعدی و پرجلوه به شما می‌دهد. هنگام استفاده از سایه چشم‌های مات، نکته کلیدی این است که ابتدا حتماً از پرایمر سایه استفاده کنید تا میکاپ چشم بادوام و به نرم روی پلک محو شود.

آرایش چشم طوسی کمرنگ

دودی ملایم

سایه چشم ملایم دودی می‌تواند بسیار عالی باشد، مخصوصاً هنگامی که شما چیزی رسمی‌تر در میکاپ خود می‌خواهید. به جای اینکه خیلی سریع مقدار زیادی از سایه را روی پاک خود بزنید، سعی کند کار خود را با ترکیب کردن مقداری کمی از سایه‌ شروع کنید. اینگونه در آخر آرایش چشمتان شیک‌تر خواهد بود و نامرتب و آشفته به نظر نمی‌رسید.

سایه چشم دودی

عروس باطروات

داشتن پوستی باطروات و درخشان آنقدر نکته مهمی است که هیچگاه نباید در مورد آرایش عروسی فراموش شود و تنها چند راه وجود دارد که شما با استفاده از آنها می‌توانید چهره خود را براق کنید. جهت داشتن میکاپی که در آخر پوست شما را پرآب نشان بدهد، از هایلایتر مایع و با مواد کرمی روی گونه‌های خود استفاده کنید. خط چشم مایع نیز به خوبی با لب‌ها و گونه‌های ملایم سِت می‌شود. برای داشتن پوستی براق، قبل از زدن فاندیشن از پرایمری براقی استفاده کنید که به پوست شما ظاهری خیس می‌دهد. پرایمر برند سفورا مدل Aglow Priming Oil را می‌تواند قبل از آرایش خود استفاده کنید تا درخشندگی بادوام به پوستتان بدهد.

آرایش صورتی

براق و براق‌تر

هایلایت‌های رزگلد استفاده شده روی چشم‌ها وگونه‌های مدل داخل عکس برای یک مراسم عروسی لب ساحل یا فضای باز مناسب است زیرا در نور غروب آفتاب پرجلوه می‌شود. روشی که هایلایت چشم‌ها به سمت گونه‌ها آمده بسیار ساده ولی در عین حال بسیار دقیق و پررنگ است، رنگ باطروات و زیبای لب‌ها نیز عنصری مناسب برای کامل کردن میکاپ است.

هایلایت‌ رزگلد

رنگ آبی سلطنتی

این آرایش چشم اسموکی با کوچکترین و جزئی‌ترین کار یعنی کشیدن خط چشم آبی در داخل خط مژه پایین حال و هوایی متفاوت به میکاپ می‌دهد. اضافه کردن تنها مقدار کمی رنگ می‌تواند به صورت کامل نحوه به نظر رسیدن سایه چشم شما را عوض کند و این خط چشم آبی سلطنتی مثال خوبی برای این این سوال است که چرا باید مقداری رنگی در آرایش روز عروسی خود داشته باشیم.

خط چشم آبی سلطنتی

چشم‌ها و لب‌هایی نمایشی

اگر قرار است چیز نمایشی در روز عروسی شما وجود داشته باشد، حتماً مطمئن شوید که آن چیزی نخواهد بود جز چشمان و لب‌های شما. این آرایش چشم و لب دارچینی اسموکی با کمی اکلیل روی وسط پلک مانند رویایی می‌ماند که به حقیقت پیوسته است و برای آن دسته از خانم‌هایی مناسب است که می‌خواهد زیبایی آرایش خود را به سطح جدیدی از زیبایی ببرند.

آرایش چشم و لب دارچینی

زردآلو آب‌دار

رنگ زردآلویی روی پلک‌ها، گونه‌ها و لب‌های درخشنده به پوست گرما می‌دهد، این درحالی است که این گرما به جزئیات خط چشم مایع این اجازه را می‌دهد که کمی توجه‌ها را به خودش جلب کند. ترکیب‌ رنگ‌های خنثی همیشه برای عروسی‌ها مناسب است و هنگامی که امتحان کردن ترکیب‌های مختلف آنها را شروع کنید، خواهید دید که با چه حجم وسیعی از انتخاب‌ رو‌به‌رو هستید. میزان مناسبی از برق لب برند سفورا مدل Tower 28 Beauty ShineOn Jelly Lip Gloss با رنگ مجیک می‌تواند بدون تغییر رنگ هر رژلبی را شاین کند.

میکاپ طبیعی

مژه‌های بلند

مژه‌های بلند هرگز روز هیچکسی را خراب نکرده است و قطعاً قرار نیست که یکی از مهمترین روزهای زندگی شما را نیز خراب کند. به نظر می‌رسد که میکاپ خیلی ملایم با مژه‌های حجیم و بلند تمام ویژگی‌های لازم برای یک آرایش عروس ملیح و ملایم را دارد.

میکاپ طبیعی با مژه‌های بلند

آرایش طوسی برای چشم

ترکیب رنگ‌های طوسی، نقره‌ای و متالیک دقیقاً همان چیزی است که شما نیاز دارید! این میکاپ چشم زغالی اسموکی با درخشندگی هایلایت انتخابی متفاوت برای آن دسته از عروس‌هایی است که می‌خواهند همه درخشش را روی چشم‌های خود داشته باشند. هایلایت شامپاینی روی گونه‌ها به خوبی با رژلب نود مات سِت شده و واقعاً با بهترین روش ممکن این میکاپ را منسجم کرده است.

میکاپ چشم زغالی با رژلب نود

خط چشم پهن

آیا هیچ برنامه دیگری جز خط چشم پهن برای آرایش روز عروسی خود ندارید؟ ما حتی برای آن هم میکاپ آماده کردیم. کشیدن خط چشم روی پلک‌ها همه آن جلوه‌ای را که نیاز دارید به آرایش شما می‌دهد و لازم نیست که نگران چیزهای دیگر باشید. رژلب ملیح و رنگ روی گونه‌ها این آرایش کلاسیک را منسجم می‌کند تا آرایشی به یاد ماندنی داشته باشید.

خط چشم پهن و رژلب نود

زیبایی عادی

اگر هدف شما داشتن میکاپی طبیعی است، این سایه چشم شامپاینی با رژلب صورتی کمرنگ و پوستی لطیف و صاف این میکاپ روزانه را برای روز عروسی شما ایده‌ال می‌کند. این آرایش مینیمال اما کافی برای آن دسته از عروس‌هایی مناسب است که می‌خواهند آرایشی آسان و راحت برای بزرگترین روز زندگی خود داشته باشند و احساس زیاده‌روی کردن هم نداشته باشند.

میکاپ طبیعی

چشم‌های محاصره شده با رنگ‌های زمینی

رنگ‌های زمینی روی چشم، چند لایه ریمل حجم دهنده و رژلبی با رنگ ملیح می‌تواند کمتر از یک ساعت آرایش عروسی زیبا به شما بدهد، پس چرا این آرایش را دوست نداشته باشیم؟ آنقدر این میکاپ عروس آسان، بی‌دردسر و منسجم است که تا اطلاع ثانوی ما از این آرایش برای الهام گرفتن در زمینه میکاپ عروس استفاده می‌کنیم. آیا به دنبالی ریملی خوب هستید؟ ریمل برند سفورا مدل GrandeDRAMA Intense Thickening واقعاً براش و موادی ضخیم دارد که به شما کمک می‌کند تا به مژه‌های خود حجم زیادی بدهید.

میکاپ نود

ملیح و جسورانه

پوستی طبیعی و درخشان که با لب‌های کلاسیک قرمز سِت شده است، همه چیزی است که شما برای انجام دادن این آرایش نیاز دارید، به همین سادگی. چشم‌های طبیعی با ریمل، کانتور ملیح روی گونه‌ها و مقداری هایلایتر همه به سمت لب‌های قرمز هدف گرفته شدند، تا آن را مرکز توجه اصلی صورت قرار بدهد. این آرایش برای آن دسته از عروس خانم‌هایی مناسب است که تنها آرایشی ساده و رمانتیک برای روز عروسی خود می‌خواهند. جهت الهام گرفتن برای رنگ رژ قرمز، رژلب مات و مایع سفورا مدل Armani Beauty's Lip Maestro Liquid Matte Lipstick با رنگ رد وود را در نظر داشته باشید. 

رژلب قرمز

عروس بوهمین

ابروهای لیف شده، پوست صاف و نرم و مقداری رژلب ملیح مرجانی روی لب‌ها زیبایی با حال و هوای بوهمین را به شما می‌دهد که آرایشی زیبا و بدون دردسر است. همه این ویژگی‌ها باعث می‌شود تا آرایش شما ملیح باشید. این ظاهر برای آن دسته از عروس‌هایی مناسب که می‌خواهند در بهترین حالت خود باشند و برای روز عروسی مضطرب نباشند.

میکاپ ملیح

طبیعی و آسان

زیبایی و ملیحی این آرایش در نتیجه همبستگی مناسب میان رنگ صورتی کمرنگ روی گونه و لب‌ها با سایه شامپیانی بسیار کمرنگ پشت چشم‌ها است. رویکردی مینیمالیستی به آرایش عروس که در عین سادگی باز هم اینگونه به نظر می‌رسد که گویی ساعت‌ها برای انجام دادن این آرایش زمان گذاشتید.

سایه چشم شامپیانی

بیشتر بخوانید: ترندهای آرایشی بهار و تابستان 2020 را از دست ندهید

مطالب مرتبط