آقایان خوشتیپ با لباس بافتنی اینطوری تیپ بزنید

آقایان خوشتیپ با لباس بافتنی اینطوری تیپ بزنید

14 شهریور 1399

هنگامی که شخصی از لباس کشباف صحبت می‌کند، به احتمال زیاد اولین چیزی که به ذهن شما خطور می‌کند، چیزی نیست جز زمستان. در حالی که تابستان در حال محو شدن است و هوا رفته رفته خنک می‌شود، لباس‌های کشباف تبدیل به چیزی الزامی در کمد لباس آقایان می‌شود. لباس بافتنی یکی از قدیمی‌ترن روش‌ها برای درست کردن لباس‌هایی با استایلی قدیمی است که از مدل کشباف گرفته شده است. پلیور، ژاکت، کاردیگان و یقه اسکی مثال‌های برای لباس بافتنی مردانه است. در ادامه دستورالعملی با جزئیات در مورد چگونه پوشیدن لباس‌های بافتنی مردانه خواهیم داشت.


چگونه پوشیدن پلیور بافتنی


به عنوان لباسی به روز، پلیور خیلی بیشتر از آن چیزی که اکثر ما فکر می‌کنیم، تطبیق‌پذیر است. به عنوان لباسی که روی لباس‌ها دیگر پوشیده می‌شود، شما می‌توانید پلیور را با کت و شلوار، کت چرمی، کت غیررسمی و حتی یک تی‌شرت ساده و شلوار جین بپوشید. هنگامی که هوا خیلی سرد نیست، شرتک‌های خوش دوخت را می‌توانید جهت داشتن داشتنی ظاهری غیررسمی‌تر با پلیور بپوشید. حتماً مطمئن شوید که جنس پلیور از نخ‌های نازک است تا زیاد احساس گرما نکنید.

پلیور یقه هفت

درست است که پلیور یقه هفت بیشتر مورد علاقه گلف بازان و طرفدران آن است اما این پلیور می‌تواند یکی از تطبیق‌پذیرترین استایل‌‌ها باشد. این لباس می‌تواند روی یک بلوز یا کروات پوشیده شود و استایل کاری غیررسمی به شما بدهد. شما همچنین می‌تواند آن را روی تی‌شرت بپوشید اما هنگامی که آن را یک بلوز مردانه غیررسمی می‌پوشید، بسیار شیک‌تر است. تنها باید مطمئن باشید که آن را روی چیزی می‌پوشید.


چگونه پوشیدن بلوز بافتنی


بلوزهای بافتنی مردانه خیلی رایج و متداول نیستند و به عنوان ظاهری تابستانه دست کم گرفته می‌شوند. این بلوزها برای آن روزهایی مناسب است که هوا نه به اندازه پوشیدن ژاکت سرده و نه به اندازه پوشیدن تی‌شرتی ساده گرم است. بلوزی با بافت نازک که چند رنگ یا راه راه است با شرتک به رنگ خاکی به شما ظاهری جذاب، شیک و غیررسمی می‌دهد. هرچند، بلوز‌های بافتنی زیاد با شلوار جین خوب به نظر نمی‌رسند، بنابراین شما باید سعی کنید که این دو لباس را با یکدیگر نپوشید.

لباس‌های کشباف همیشه به‌روز

درست است که انواع مختلفی از پارچه‌های مدرن وجود دارد که آنها هم می‌توانند شما را گرم نگهدارند اما آنها نمی‌توانند اینکار را با استایلی مانند لباس‌های کشباف انجام دهند. آنها به شما لباسی شیک، خوش دوخت و عالی می‌دهند که به صورت غیرقابل باوری تطبیق‌پذیر هستند. لباس‌ها بافتنی را می‌توان به عنوان رویه برای لباس محل کار خود یا به سادگی برای ریلکس کردن در یک روز سرد در خانه استفاده کرد.


چگونه پوشیدن کاردیگان بافتنی


ترندها دنیای مد در سال 2000، کاردیگان مردانه به عنوان پلیوری که انتخاب پیرمردان است، سرزنش می‌کردند. هرچند، اخیراً دیده می‌شود که مردم کاردیگان را به گونه‌ای متفاوت در نظر دارند و حتی آقایان جوان هم اکنون آنها را می‌پوشند. ولی این بدان معنی نیست که پوشیدن این لباس کار راحتی است. کاردیگان را روی تی‌شرت بپوشید تا ظاهری شیک داشته باشد. همچنین وقتی هوا کمی سرد است، شما می‌توانید آن را به عنوان لباسی برای پوشیدن زیر پالتو یا کت خود در نظر بگیرید تا بدن خود را گرم‌تر نگه دارید.


 

راهنمای خرید لباس بافتنی


هنگامی که می‌خواهید لباس بافتنی مردانه بخرید، حتماً مطمئن شوید که استایل و جنس خاصی را مد نظر دارید. هنگامی که می‌خواهید بدن خود را گرم نگهدارید، ضخامت پارچه لباس اهمیت پیدا می‌کند. لباس‌های کشباف دوخته شده با پارچه‌های نازک برای تابستان مناسب است، این در حالی است که پارچه ضخیم برای استفاده در طول فصل زمستان راحت‌تر است.

بیشتر بخوانید: آقایان خوشتیپ! این 10 آیتم را در کمدتان داشته باشید

مطالب مرتبط