لباس‌هایتان چه چیزی در مورد شما می‌گویند

لباس‌هایتان چه چیزی در مورد شما می‌گویند

15 شهریور 1399

لباس‌های شما چیزهای زیادی در مورد شما را به نمایش می‌گذارند که شامل نوع شغل، توانایی مالی، بلندپروازی و احساسات شما است. مسائل روانشناختی شما ارتباط زیادی به نحوه انتخاب لباس شما دارند و کمد لباس‌های شما در واقع ممکن است مسائل خاصی در زندگی شما را روشن و واضح کند. در این مقاله ما تعدادی از آن پیام‌هایی را گردآوری کردیم که لباس‌های شما ممکن است در مورد شما به دیگران بدهند.

1. رنگ‌های که جذب آنها می‌شوید

رنگ‌هایی که شما انتخاب می‌کنید می‌تواند چیزهای زیادی را در مورد شخصیت شما به دیگران نشان دهد. آیا شما رنگ مشکی را برای لباس‌های خود انتخاب می‌کنید؟ این می‌تواند بدان معنی باشد که شما به خودتان و به راهی که در حال قدم برداشتن در آنها هستید، اعتماد دارید. شما برای توانمندسازی خود ارزش قائل هستید و خیلی کم پیش میاید که احساس بی‌اعتماد به نفسی کنید. از طرف دیگر، اگر به سمت رنگ‌های روشن جذب می‌شوید، احتمالاً فردی پرانرژی و شاد با چشم انداز مثبت به زندگی هستید. رنگ‌های مشکی، آبی تیره و خاکی رنگ‌های قدرت هستند، این در حالی است که رنگ‌های روشن، انواع قرمز و صورتی‌ها بیشتر رنگ‌های احساسی در نظر گرفته می‌شوند.

2. پارچه‌هایی که دوست دارید

اگر پارچه لباس‌های شما بیشتر نخی با جنسی نرم و خنک هستند، پس شما راحتی را به هر چیز دیگری ترجیح می‌دهید. کسانی که بیشتر پارچه‌های لنین را انتخاب می‌کنند، دوست دارند در حالی که همه چیز را غیررسمی نگه می‌دارند، شیک نیز به نظر برسند. مراقبت کم و دوام بالا ویژگی اصلی اشخاصی است که عاشق پارچه پلی‌استر هستند. اگر به سمت پارچه‌های ابریشمی کشیده می‌شوید، شما سلیقه‌ای گران قیمت دارید و سعی می‌کنید لاکچری به نظر برسید.

3. میزان تنگی که برای لباس‌های ترجیح می‌دهید

همه عاشق پلیور گشاد و زیبا هستند اما اگر متوجه شدید که همیشه در حال پوشیدن لباس‌هایی هستید که برای شما بزرگ هستند، این امر می‌تواند عزت نفس پایین شما را نشان بدهد. آن دسته از خانم‌هایی که دامن‌های تنگ می‌پوشند، بااعتماد به نفس هستند و از قرار داشتن در مرکز توجه لذت می‌برند. خانم‌هایی که چند لایه لباس روی یکدیگر می‌پوشند، عاشق این هستند که انتخاب‌های خود را آزاد نگهدارند و برای هر موقعیتی آماده هستند.

4. آرایش و اکسسوری که انتخاب می‌کنید

میکاپ صورت و اکسسوری‌های انتخابی شما می‌توانند کل استایل شما را بسازند یا خراب کنند. اگر شما از آن دسته اشخاصی هستید که دوست دارید اکسسوری‌های شما در مرکز توجه باشند، پس شما عاشق خاص و متفاوت بودن هستید. انتخاب رنگ‌های غیرمعمول برای آرایش صورت می‌تواند نشان دهنده این باشد که شما کسی نیستید که دنباله‌رو دیگران باشید و از اینکه به روش خود منحصر به فرد باشید، احساس غرور می‌کنید.

5. برندهایی که به آن علاقه دارید

همه خانم‌ها دوست دارند یک کیف با دیزاین زیبا و عالی را با خود این طرف و آن طرف ببرند اما پوشیدن لباس‌های با طراحی خاص از نوک پا تا سر می‌تواند کمی مانند تلاش بیش از حد به نظر برسد. آن دسته از خانم‌هایی که لباس‌های با طراحی خاص خود را با استفاده از دیگر لباس‌های باکیفیت متعادل می‌کنند به نظر می‌رسد به خودشان و چیزی که به دنبال آن هستند، اعتماد دارند.


نکاتی جهت متناسب کردن کمد لباس با لوازم مناسب شما


1. ظاهر خود را دوباره ارزیابی کنید

حوصله به خرج دهید و لباس‌هایی را با یکدیگر بپوشید که شخصیت شما را نشان می‌دهند. فراموش نکنید که تاثیر نگاه اول تنها یک بار اتفاق می‌افتد. اگر لباسی متناسب با موقعیت پوشیده باشید، احتمال کمی برای اشتباه کردن وجود دارد.

2. به صورت منظم کمد لباس خود را ارزیابی کنید

متخصصان پیشنهاد می‌کنند که هر پنج سال یک بار استایل خود را عوض کنید تا این امر بتواند تغییرات زندگی شما را انعکاس دهد.

3. اصول اولیه خود را در نظر بگیرید

در نظر داشته باشید که کمد لباس‌های خود را با لباس‌های با کیفیت بالا و اصلی جمع جور کنید که غیرقابل تغییر و بیان‌گر استایل شما هستند.

4. رنگ‌های همیشگی خود را پیدا کنید

رنگ‌های خاصی باعث می‌شوند که شما ظاهری مهربان و خوش برخورد‌تر داشته باشید، این در حالی است که دیگر رنگ‌ها مکمل کننده رنگ پوست منحصر به فرد شما هستند. اگر تعداد لباس‌های بیشتری با این رنگ‌ها در کمد لباس خود داشته باشید نه تنها باعث می‌شود که خودتان احساس بهتری داشته باشید بلکه می‌توانید تاثیر مثبتی روی دیگران نیز داشته باشید.

در آخر باید بگویم که زندگی بسیار کوتاه است. بنابراین لباس‌های که عاشق آنها هستید را بپوشید و لباس‌های مورد علاقه خود را برای موقعیت‌های خاص نگه ندارید. از نکات بالا به راحتی به عنوان دستورالعمل استفاده کنید و بهترین لباس‌های خود را هر روز بپوشید. هنگامی که لباس خوب بپوشید، حس خوبی هم خواهد داشت و این امر می‌تواند خود را در تمام ابعاد زندگی شما نشان بدهد.

بیشتر بخوانید: 20 آیتمی که هرگز از خریدشان پشیمان نمی‌شوید!

مطالب مرتبط