اصول ست کردن رنگ موی قرمز با لباستان

اصول ست کردن رنگ موی قرمز با لباستان

16 شهریور 1399

مدل مشهور فشن خیابانی با استفاده از ترکیب رنگ های مختلف در استایل خود ثابت کرده افرادی که موی قرمز دارند، می توانند هر رنگی را امتحان کنند. افرادی که موی قرمز رنگ دارند، از دانستن این که قرمز یکی از رنگ های درخشان انتخابی برای مد بهار و تابستان 2018 است، خوشحال می شوند اما می دانید که قرمز جزو جذاب ترین رنگ موها برای همه ی افراد با هر رنگ پوستی نیز هست؟ منظور این است وقتی موهای بلوند توت فرنگی یا زنجبیلی دارید، می توانید استایل های پوشش متفاوتی را امتحان کنید. در حقیقت، در مورد لباس، به طور ویژه، با این رنگ می توانید انواع پوشش و ظاهر را داشته باشید. پس اگر رنگ موی قرمز دارید و فقط از چند ترکیب رنگ محدود در استایل خود استفاده می کنید، دوباره فکر کنید: بعد از مطالعات فراوان با قطعیت می گویم معیارهای قدیمی و خسته کننده باید عوض شود. تیلر توماس هیل؛ طراح مد و مدل استایل خیابانی، این موضوع را به خوبی ثابت می کند. در طول هفته ی فشن، او با پوشش های متنوع با رنگ های کاملا متفاوت در برابر دوربین عکاس ها ظاهر شد اما در پوشش او چند رنگ محبوب بیشتر استفاده شد که باعث درخشش و زیبایی بیشتر رنگ موی قرمز او می شد.  از میان رنگ های متفاوتی مانند انواع رنگ سبز، آبی تیره و رنگ های بحث برانگیز، ما چند رنگ مناسب برای افرادی که رنگ قرمز دارند انتخاب کردیم. در ادامه متن این رنگ ها را در استایل او می بینید.

1. رنگ سیاه

نکته ی مربوط به این استایل: این رنگ در کمد و پوشش هر دختر علاقه‌مند به مد دیده می شود اما این رنگ در کنار رنگ موی قرمز واقعا جذاب است، استایل تیره زیباتر از این وجود ندارد. نیازی به هیچ اکسسوری نیست، جذابیت این ترکیب به اندازه کافی چشمگیر است.

استایل مشکی تیلر توماس هیل

2. انواع مختلف رنگ سبز

رنگ زمردی مکمل قدیمی برای رنگ موی قرمز مایل به قهوه ای است اما توماس هیل ثابت کرده انواع مختلف رنگ سبز را می توان استفاده کرد. شما می توانید رنگ لیمویی را با رنگ سبز روشن مایل به آبی در یک استایل استفاده کنید، این ترکیب واقعا زیبا است.

استایل سبز تیلر توماس هیل

3. رنگ آبی تیره

از میان همه ی رنگ ها، آبی تیره راحت ترین رنگی است که می توانید انتخاب کنید بیشتر به این دلیل که همه ی افراد در کمد لباس خود لباس جین دارند. با امتحان الگوهای مختلف لباس و برش های هندسی نامتقارن  و پیدا کردن جزئیات و اکسسوری های جذاب، استایل جذاب تری داشته باشید.

استایل آبی تیره تیلر توماس هیل

4. رنگ سفید

اگر رنگ موی قرمز محو و تیره دارید، ممکن است فکر کنید پوشیدن رنگ سفید یا سایر رنگ های خنثی و روشن جذابیت شما را کم می کند اما این طور نیست. ما متوجه شدیم ترکیب استایل سفید با رنگ موی قرمز بسیار جذاب و چشمگیر است. این دو رنگ ترکیب زیبایی ایجاد می کنند.

استایل سفید تیلر توماس هیل

5. رنگ زرد

بعد از اینکه اما استون در فیلم لالالند پوشش زرد رنگ را چشمگیر جلوه داد، این رنگ به عنوان یکی یکی از بهترین گزینه های مناسب افرادی که رنگ موی قرمز دارند شناخته شد. انواع مختلف رنگ زرد از خردلی تا لیمویی را امتحان کنید و برای جذابیت بیشتر رژ لب قرمز پر رنگ را به این ترکیب اضافه کنید.

استایل زرد تیلر توماس هیل

بیشتر بخوانید: چگونه توناژ قرمز مو را ماندگارتر کنیم؟

مطالب مرتبط